بررسی استایل بهاره کیان افشار؛‌ محافظه‌کار و کلاسیک‌پوش

بهاره کیان افشار از بازیگرانی است که در طول سال‌های اخیر در سریال‌ها و فیلم‌های پرفروش و معروفی حضور داشته است. استایل او هم مانند حضورش قابل‌قبول به‌نظر می‌رسد. در این مقاله به بررسی استایل بهاره کیان افشار می‌پردازیم.

بررسی استایل بهاره کیان افشار؛ استایلی آراسته با نمره قبولی

استایل بهاره کیان افشار
بهاره کیان افشار

کیان‌افشار استایل خوبی دارد و تقریبا هیچ‌گاه بی‌گدار به آب نمی‌زند و انتخاب‌های نامناسبی برای تیپ و ظاهرش ندارد. از شاخصه‌های اصلی استایل او می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آراستگی و نظم در استایل؛
  • علاقه به رنگ‌های درخشان و شاداب؛
  • استفاده از بوت‌های بلند؛
  • رعایت کدهای پوششی؛
  • پای‌بندی به اصول کلاسیک؛
  • استفاده از اکسسوری‌های ظریف؛
  • پوشیدن رویه‌های جلوباز و مدل‌دار؛
  • آرایش ساده و مرتب موها و صورت؛
  •  محافظه‌کاری در استایل.

۱. آراستگی و نظم در استایل

آراستگی و نظم در استایل بهاره کیان افشار
آراستگی استایل۲

از شاخص‌ترین ویژگی‌های استایل بهاره کیان‌افشار، وجود نظم و آراستگی است. او همیشه مرتب است و لباس‌هایی به تن دارد که مشخصه نخستشان آراسته‌بودن است. آراستگی نتیجه دوخت مطلوب و اتوکشی مناسب لباس‌هاست.

با توجه به اینکه بهاره، به استایل‌های کلاسیک و رسمی علاقه دارد، وجود این ویژگی در تیپ و ظاهرش طبیعی است. برای خوش‌پوشی باید به این موضوع دقت زیادی کنید. در تصویر بالا هم او را با رویه‌ای خوش‌دوخت و خوش‌رنگ می‌بینید که بسیار آراسته است.

محبوب‌ترین مدل‌های رویه را ببینید

۲. علاقه به رنگ‌های درخشان و شاداب

استفاده از رنگ های شاداب در استایل بهاره کیان افشار
ترکیب رنگ‌های زیبا

کیان‌افشار به استفاده از رنگ‌های درخشان و شاداب در استایلش علاقه زیادی دارد. این موضوع باعث می‌شود که حس‌وحال خوشایندی از استایل او منتقل شود. او رنگ‌های شاداب را در بخشی از استایلش استفاده می‌کند و در ست‌کردن رنگ‌های مناسب دیگر با آنها هم دقت‌نظر خوبی دارد.

اگر به تصویر بالا نگاه کنید هم این شاخصه استایل کیان افشار را مشاهده می‌کنید. دو رنگ آبی و طوسی با هم هم‌خوانی زیادی دارند و می‌توانند مکمل‌های خوبی برای یکدیگر باشند.

۳. استفاده از بوت‌های بلند

استفاده از بوت بلند در استایل بهاره کیان افشار
بوت‌های بلند در استایل

پوشیدن بوت‌های بلند در فصل‌های سال می‌تواند به رقم‌زدن تیپی شاخص و جذاب کمک کند. این موضوع برای همه صدق نمی‌کند. برای اینکه چنین انتخابی برایتان مناسب باشد، لازم است که پاهای کشیده‌ای داشته باشید.

بهاره کیان افشار با در نظرگرفتن این موضوع از بوت‌های بلند زیاد استفاده می‌کند. بوت‌های بلند بنا به شکل و جنسشان در استایل‌های رسمی و غیررسمی کاربرد دارند.

مدل‌های بوت بلند زنانه اینجاست

۴. رعایت کدهای پوششی

رعایت درس کد بهاره کیان افشار
رعایت کدهای پوششی

کیان‌افشار به رعایت کدهای پوششی مقید است. او متناسب با موقعیتی لباس می‌پوشد که در آن قرار دارد. در اکران‌های خصوصی و مراسمی با سطح رسمی‌بودن اندک به‌سراغ لباس‌های نیمه‌رسمی و اسپرت می‌رود.

حضورش در جشن‌ها و جشنواره‌های مهم هم با پوششی رسمی همراه است. در تصویر بالا او برای حضور در جشنواره فیلم از استایلی رسمی استفاده کرده است. پالتویی با دوخت و مدلی رسمی، استفاده از روسری و بوت‌های بلند انتخاب‌های خوبی هستند.

بهتر بود که از کیفی کوچک و رسمی استفاده می‌کرد. کیف‌های بزرگ برای مراسم جشن و موقعیت‌های رسمی گزینه‌های آنچنان مطلوبی نیستند چون باقی بخش‌های استایل و ظرافت آنها را تحت‌الشعاع قرار می‌دهند.

مدل‌های کیف مناسب مهمانی اینجاست

۵. پای‌بندی به اصول کلاسیک

استایل کلاسیک بهاره کیان افشار
استایل کلاسیک

اگر بخواهیم استایل بهاره کیان‌افشار را در دسته‌بندی خاصی قرار بدهیم، باید بگوییم که او بیشتر کلاسیک‌پوش است. بهاره به قواعد کلاسیک‌ها در طراحی استایل علاقه و اعتقاد دارد. برای مثال، ست‌کردن یکی‌درمیان رنگ‌های استایل از این دسته قواعد و اصول است.

در تصویر بالا او با پانچویی خوش‌دوخت دیده می‌شود. بوت و پانچو به‌طور یک‌درمیان در استایل با یکدیگر ست شده‌اند. کنار هم قرارگرفتن دو رنگ خردلی و مشکی هم نشان از علاقه به رنگ‌های دنیای کلاسیک دارد. شاید بهتر بود که بلوز زیر پانچو هم مشکی انتخاب می‌شد تا یک‌دستی استایل زیر سؤال نمی‌رفت.


حتما بخوانید: رنگ خردلی را چطور ست کنیم؟ پیشنهادهایی جذاب و دیدنی

۶. استفاده از اکسسوری‌های ظریف

اکسسوری های ظریف بهاره کیان افشار
اکسسوری‌های ظریف

با بررسی استایل بهاره کیان افشار شاهد استفاده او از اکسسوری‌های ظریف هستیم. او با انتخاب دست‌بندها و گردن‌بندهای ظریف سعی می‌کند که استایلش را از سادگی دربیاورد و در ضمن ظرافت دلخواهش را هم حفظ می‌کند.

در تصویر بالا هم همین موضوع را مشاهده می‌کنید. با انتخاب اکسسوری‌های مناسب می‌توانید به سبک استایل خود معنا بدهید. سلیقه‌تان چیست؟ دوست دارید که استایلی شاخص و چشم‌گیر داشته باشید؟ به‌دنبال سادگی هستید؟ با انتخاب اکسسوری مناسبی با هریک از این ویژگی‌ها می‌توانید خواسته‌تان را مؤکد کنید.

انواع مدل‌های دستبند زنانه اینجاست

۷. استفاده از رویه‌های جلوباز و مدل‌دار

رویه های بلند بهاره کیان افشار
رویه‌های بلند و جلوباز

کیان‌افشار بیشتر از رویه‌های جلوباز و مدل‌دار به‌جای مانتوها و پالتوهای معمولی و جلوبسته استفاده می‌کند. این رویه‌ها با انتخاب پارچه‌هایی از طرح‌های زیبا و مدل دوختی ساده اما باکیفیت برای استفاده در موقعیت‌های رسمی انتخاب‌های خوبی هستند.

از آنجا که بهاره کیان‌افشار قد بلندی دارد، پوشیدن رویه‌هایی با قد بلند انتخاب بسیار مناسبی برای او است. تصویر بالا هم استایلی با همین ویژگی را نشان می‌دهد. بهاره از رویه‌ای خوش‌دوخت و مدل‌دار استفاده کرده و بخش‌های دیگر استایل را هم در هماهنگی کامل با آن انتخاب کرده است.

۸. آرایش ساده و مرتب موها و صورت

آرایش ساده بهاره کیان افشار
آرایش ساده

بهاره از آرایش‌های تند و ترندهای معروف در این زمینه استقبال نمی‌کند. او همیشه آرایش ساده‌ای برای موها و صورت خود انتخاب می‌کند. این سادگی در کنار زیبایی طبیعی چهره‌اش به دوست‌داشتنی‌شدن استایلش کمک زیادی می‌کند.

کیان‌افشار طرفدار رنگ‌های تند برای رژ لب یا سایه نیست. به‌نظر می‌رسد که از آرایش با رنگ‌های نود و مات بیشتر خوشش می‌آید. برای آرایش موهایش هم به‌سراغ بازکردن فرق از وسط می‌رود.

محبوب‌ترین رژلب‌های دیجی‌کالا اینجاست

۹. وجود محافظه‌کاری در استایل

استایل بهاره کیان افشار

با مرور استایل‌های مختلف کیان‌افشار، متوجه می‌شویم که او محافظه‌کارانه استایل‌های مختلف را برای خود رقم می‌زند. برای مثال، در انتخاب رنگ‌ها و مدل‌ها تنوع زیادی به‌خرج نمی‌دهد و به‌سراغ ست‌کردن رنگ‌هایی می‌رود که خاص نیستند. در واقع، طرح‌ها و رنگ‌هایی را انتخاب می‌کند که تضمینی صددرصدی برای هماهنگ‌شدنشان وجود دارد.

نوبت شماست

بررسی استایل بهاره کیان افشار نشان از آن دارد که بازیگری کلاسیک‌پوش است و به اصول کلاسیک‌ها در طراحی استایل پای‌بند است. او تیپ و ظاهری آراسته دارد و همیشه متناسب با موقعیت‌های مختلف لباس می‌پوشد. رعایت درس‌کد یا همان کدهای پوششی از سوی این بازیگر نشان از درک او از موقعیت و شهرتش دارد. توجه به استایل و آراستگی هم برای خود فرد جذاب و مطلوب است و هم برای مخاطبانش. نظرتان درباره استایل این هنرپیشه مشهور چیست؟ اگر بنا باشد که به او توصیه‌ای داشته باشید، چه می‌گویید؟


در ادامه بخوانید: بررسی استایل و لباس‌های نگار جواهریان؛ آراستگی و سادگی دلنشین
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.