بررسی استایل آنا د آرماس؛ جذاب، متنوع و پیش‌بینی‌ناپذیر

آنا د آرماس هنرپیشه جذاب و جوانی است. او در سال‌های اخیر در آثار پرطرفدار زیادی بازی کرده و فارغ از حضور پررنگش در دنیای سینما روی فرش قرمزها از نظر استایل هم به‌خوبی درخشیده است. در این مقاله بررسی استایل آنا د آرماس را می‌خوانید.

بررسی استایل آنا د آرماس
استایل آنا د آرماس

آنا دآرماس هنرپیشه خوش‌چهره‌ای است و اندام خوبی دارد. این ویژگی‌ها باعث می‌شوند که تقریبا همیشه در فرش قرمزها و مراسم مختلف نگاه همه را به‌سوی خود جلب کند. این مشخصات طبیعی در کنار انتخاب‌های خوبی که برای استایل و ظاهر خود دارد از او ستاره‌ای بی‌چون‌وچرا می‌سازد. از جمله مشخصات اصلی استایل او می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • جسارت در انتخاب مدل‌های جدید؛
  • علاقه به استایل‌های متنوع؛
  • استفاده از پارچه‌های براق و چشمگیر؛
  • غیرقابل پیش‌بینی‌بودن؛
  • بی‌معنابودن برچسب‌های مردانه و زنانه در استایل؛
  • توجه به ارتباط معنایی میان موقعیت و انتخاب لباس؛
  • مدل آرایش ساده و طبیعی.

۱. جسارت انتخاب مدل‌های جدید را دارد

استایل خاص و جسورانه آنا د آرماس
استایل خاص

در بررسی استایل آنا د آرماس جسارت زیادی دیده می‌شود. او از امتحان‌کردن مدل‌های جدید و پارچه‌های خاص نمی‌هراسد. کسانی که اهل تنوع‌دادن به استایل خود هستند، جسارت تغییر و امتحان‌کردن گزینه‌های متفاوت را هم دارند.

برای افرادی مانند د آرماس که از شهرتی جهانی برخوردارند، چنین ویژگی جذابی باعث حضور دل‌پذیرتر در موقعیت‌ها و مراسم مختلف می‌شود. در تصویر بالا، او با لباسی با طراحی متفاوت و خاص دیده می‌شود.

۲. به استایل‌های متنوع علاقه‌مند است

استایل های متنوع آنا د آرماس
تنوع در استایل

انتخاب استایل‌های متنوع باعث ثبت تصاویر رنگارنگ از افراد مشهور می‌شود. بعضی از سلبریتی‌ها دوست دارند که سبک شخصی خود را از راه تکرار پوشیدن نوع و مدل خاصی از لباس نشان بدهند. بعضی دیگر مانند د آرماس هم دوست دارند که شاخصه استایلشان متنوع‌بودن باشد.

آنا د آرماس هم به‌سراغ مدل‌های بوهو می‌رود و هم از استایل‌های رسمی و کلاسیک استقبال می‌کند. او گاهی بسیار ساده ظاهر می‌شود و گاهی هم زرق‌وبرق بسیاری را به استایل خود راه می‌دهد. در یک کلام می‌توان گفت که او به تنوع علاقه زیادی دارد. استایل این هنرپیشه در تصویر بالا آراسته است و با اندامش تناسب بسیار خوبی دارد.

مدل‌های کت رسمی زنانه اینجاست

۳. از پارچه‌های براق و چشمگیر استفاده می‌کند

لباس های د آرماس با پارچه‌های زروق و برق دار
پارچه‌های پرزرق‌وبرق

آنا پارچه‌های خاص و متنوعی را برای استایل‌های مختلف خود انتخاب می‌کند. بخش مهمی از ایست لباس روی تن و زیبایی آن در گروی پارچه‌ای است که در دوختش به‌کار رفته‌ است. استفاده از پارچه‌های براق یا چرمی در میان انتخاب‌های د آرماس دیده می‌شود.

انتخاب پارچه خاص و زیبا می‌تواند جلوه هر لباسی را تاحد زیادی تغییر بدهد. گاهی مدلی ساده و حتی تکراری با وجود انتخاب پارچه‌ای پرزرق‌وبرق یا خاص می‌تواند بسیار زیباتر شود.

آنا د آرماس از آن هنرپیشه‌هایی است که دوربین‌ها را به‌سمت خود جذب می‌کنند. این موضوع ریشه در کاریزمایی دارد که درونی است و با انتخاب استایل‌های مناسب چشم‌گیرتر هم می‌شود. در تصویر بالا او از پارچه‌ و کفشی پرزرق‌وبرق استفاده کرده است.

قرارگرفتن پارچه‌های پرینت یا همان طرح‌دار با نقوش و رنگ‌های مختلف در کنار یکدیگر در سال‌های اخیر در دنیای مد با استقبال زیادی مواجه شده است. دیگر مانند دهه‌های گذشته، این توصیه وجود ندارد که هر لباس باید یک مدل از طرح و نقش را داشته باشد. در لباس دی‌آرماس هم تنوع طرح دیده می‌شود.

۴. غیرقابل پیش‌بینی‌بودن را دوست دارد

آنا د آرماس در استایلی متفاوت
انتخابی متفاوت و متنوع

بررسی استایل آنا د آرماس نشان می‌دهد که از پیش‌بینی‌ناپذیربودن لذت می‌برد. هربار که او را روی فرش قرمز یا مراسمی ویژه می‌بینیم، استایل زیبای تازه‌ای را با مشخصاتی کاملاً متفاوت از موارد قبلی به تن دارد.

او در استایل‌های مختلف زیبا است و می‌درخشد. یکی از جذابیت‌های تیپ و ظاهر او در همین است که هربار همه را منتظر می‌گذارد تا با استایلی کاملاً متفاوت غافل‌گیرشان کند. در تصویر بالا، دآرماس با استایلی شبیه لباس فرم مدارس ظاهر شده است؛ انتخاب متفاوتی به‌نظر می‌رسد.

۵. برچسب‌های مردانه و زنانه در استایل برایش بی‌معناست

آنا د آرماس در کت و شلوار زیبا و خوش‌دوخت
انخاب‌های فراجنسیتی استایل

یکی از جذابیت‌های استایل آنا در این است که از برچسب‌های زنانه و مردانه در استایلش خبری نیست. او زنانگی را در نوع لباس و پارچه نمی‌داند و از جمله بازیگرانی است که در کنارزدن هنجارهای مرسوم نقش مهمی ایفا می‌کند.

در تصویر بالا، او استایلی دارد که عموم آن را با عنوان مردانه می‌شناسند. این در حالی است که لباس‌های موجود در این تیپ کاملاً بر تن دآرماس نشسته‌اند و مرزبندی‌های جنسیتی را کنار زده‌اند.

از سمت دیگر یعنی برخی از مردان مشهور هم در پی تغییر کلیشه‌های پوششی هستند. در بسیاری از جشنواره‌های جهانی شاهد پوشیدن لباس‌هایی از سوی مردان هستیم که منتسب به زنان هستند. نظرتان درباره چنین انتخاب‌هایی چیست؟

۶.  به ارتباط معنایی میان موقعیت و انتخاب لباس توجه دارد

آنا د آرماس در کت و شلوار خوش دوخت
د آرماس در اکران و فرش‌قرمز فیلم مرد خاکستری

یکی از جذابیت‌های استایل آنا د آرماس، انتخاب استایلی است که با موقعیت تناسب دارد. برای مثال، او به‌تازگی در نقش مرلین مونرو ظاهر شده است. در فرش قرمزهای مربوط به این اثر، او استایل‌هایی انتخاب کرده که یادآور مرلین فقید هستند.

در مراسم فرش قرمز فیلم مرد خاکستری، د آرماس را با کت‌وشلوار خوش‌رنگ و خوش‌دوختی می‌بینیم که با فضای اکشن و مضمون پلیسی/جاسوسی فیلم هماهنگی خوبی دارد. این کت‌شلوار در کنار آرایش کلاسیک و اکسسوری‌های ساده آنا جلوه زیباتری هم پیدا کرده است.

محبوب‌ترین اکسسوری‌های نقره اینجاست

۷. مدل آرایش ساده و طبیعی را می‌پسندد

آرایش ساده و طبیعی آنا د آرماس
آرایش ساده و طبیعی

درباره انتخاب مدل مو و آرایش باید بگوییم که آنا طرفدار سادگی است. او هیچ‌گاه با آرایش غلیظ ظاهر نمی‌شود و مدل موهایش هم ساده‌اند. طبیعی‌بودن چهره و بازتاب زیبایی‌های ذاتی با آرایش مختصر در استایل او دیده می‌شود.

او به‌دنبال زرق‌وبرق زیاد نیست و از شاخصه‌های استایل آرایش صورت و مویش می‌توان به علاقه‌مندی‌اش به سادگی و طبیعی‌بودن اشاره کرد. در تصویر بالا، او را با مدل موی ساده و آرایشی طبیعی می‌بینید.

البته از این نکته نمی‌توان گذشت که استایل لباس و آرایش هنرپیشه‌هایی با این حد از شهرت به‌همراهی کارشناسان و استایلیست‌های خبره طراحی می‌شود. با این حال، نمی‌توان نقش سلیقه شخصی‌شان را نادیده گرفت.

نوبت شماست

با بررسی استایل آنا د آرماس دیدیم که این هنرپیشه خوش‌پوش و خوش‌قیافه از تنوع، متفاوت‌بودن و به‌خرج‌دادن جسارت در انتخاب استایل‌های رنگارنگ لذت می‌برد. او هنرپیشه کاربلد و زیبایی است. درخشیدن برای چنین فردی با انتخاب استایل‌های مناسب کار آنچنان دشواری نیست. از استایل او خوشتان می‌آید؟ از کدام ویژگی استایلش الهام می‌گیرید و لذت می‌برید؟


در ادامه بخوانید: بررسی استایل ویکتوریا بکهام؛ جسور، شیک و با امضای شخصی
منبع insider.com stylight.no
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.