بررسی استایل و لباس‌های نگار جواهریان؛ آراستگی و سادگی دلنشین

نگار جواهریان از هنرپیشه‌هایی است که کارنامه قابل‌قبولی در دنیای هنر از خود به‌جای گذاشته است. او انتخاب‌هایی معقول دارد و این روند یعنی معقول و قابل‌ قبول‌بودن در لباس‌ها و استایلش هم دیده می‌شود. در این مقاله نگاهی به استایل و لباس‌های نگار جواهریان خواهیم داشت.

استایل و لباس‌های نگار جواهریان؛ علاقه‌مند به سادگی و مینیمال بودن

نگار جواهریان

نگاهی به استایل نگار جواهریان در موقعیت‌های مختلف، چند شاخصه کلی را نشان می‌دهد:

  • علاقه به ترکیب سفید‌مشکی؛
  • آراستگی و نظم استایل؛
  • استفاده از عناصر تکراری در استایل؛
  • انتخاب ترکیب رنگ‌های مناسب و زیبا؛
  • توجه به کیفیت دوخت و ایست لباس.

دو نقد و نظر هم در آخر مقاله مطرح خواهیم کرد. با ما همراه هستید؟

علاقه به ترکیب سفید‌مشکی

استایل نگار جواهریان
انتخاب رنگ سفید و مشکی

جواهریان به ترکیب رنگی سفید و مشکی علاقه زیادی دارد. این ترکیب بسیار شیک است و ایرادی نمی‌توان به آن گرفت. هم در موقعیت‌های رسمی، ترکیب این دو رنگ با هم خوب از کار درمی‌آید و هم در استایل‌های غیررسمی و نیمه‌رسمی. نگار جواهریان از این دو رنگ زیاد استفاده و حضوری مناسب و قابل‌قبول ارائه می‌کند.

در استایل جواهریان در تصویر بالا، شاهد استفاده از رنگی سفید و مشکی هستیم. شلواری واید (گشاد)، کتی خوش‌دوخت و کفش‌هایی پاشنه‌دار در این استایل جلوه خوبی به ظاهر نگار جواهریان داده‌اند. کیف کلاچ و شالی با رنگ متفاوت هم خوب در این ترکیب نشسته است.


حتما بخوانید: چطور استایل سفید و مشکی را مثل سلبریتی‌ها ست کنیم؟

آراستگی و نظم استایل

استایل و لباس‌های نگار جواهریان
نظم در استایل

یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های تیپ و استایل نگار جواهریان آراستگی و نظمی است که دارد. او همیشه لباس‌هایی به تن می‌کند که بسیار آراسته هستند و اتوکشی خوبی برایشان انجام شده است.

چروک یا اتوکشی نامناسب می‌تواند هر استایلی را به‌شدت مخدوش کند. شما هم برای داشتن استایلی چشم‌گیر باید این اصل اولیه را حتما رعایت کنید. جواهریان در موقعیت‌های مختلف، حتی در استایل‌های خیابانی‌اش هم دارای نظم و آراستگی قابل‌توجه است.

استفاده از عناصر تکراری در استایل

لباس‌های نگار جواهریان
استفاده از عناصر تکراری

اگر به تصاویر حضور جواهریان در مراسم مختلف نگاهی داشته باشید، متوجه می‌شوید که بعضی از عناصر تکراری هستند. این عادت خوبی است که لباس‌ها و اکسسوری‌های تکراری از سوی سلبریتی‌ها استفاده شوند.

مقابله با مصرف‌گرایی چیزی است که همه ما باید در نظر بگیریم. جواهریان هم از کیف‌هایی مشابه یا شلوارها و کفش‌هایی یکسان در بسیاری از استایل‌هایش استفاده می‌کند. در تصویر بالا، او کیفی به دست گرفته که تقریبا در تمام موقعیت‌های رسمی با خود به‌همراه دارد.

جذاب‌ترین کیف‌های کلاچ اینجاست

انتخاب ترکیب رنگ‌های مناسب و زیبا

لباس‌های نگار جواهریان
طیف رنگی مناسب و زیبا

سلیقه نگار جواهریان در ست‌کردن رنگ‌های مختلف لباس هم بسیار مطلوب است. او پالت‌های رنگی جذاب و موزونی برای استایل خود ترتیب می‌دهد. این نکته هم از شاخصه‌های اصلی آدم‌های خوش‌پوش است.

او به سراغ ترکیب رنگ‌هایی می‌رود که هماهنگی ملیحی با یکدیگر دارند. در تصویر بالا، نگار از طیف رنگی نارنجی، بژ، قهوه‌ای و زرد استفاده کرده است. این رنگ‌ها در هماهنگی کامل با هم هستند و ترکیب جالبی ایجاد کرده‌اند.

توجه به کیفیت دوخت و ایست لباس

استایل نگار جواهریان
کیفیت دوخت لباس‌ها

دوخت و کیفیت تولید لباس‌ها در خوش‌پوشی اثرگذار هستند. جواهریان همیشه از لباس‌هایی استفاده می‌کند که دوخت خوبی دارند و به‌درستی روی اندامش می‌نشینند. او در تصویر بالا هم مانند همیشه، ترکیب رنگی خوبی برای استایل مینیمالش انتخاب کرده است.

منظور از استایل مینیمال چیست؟ یعنی به‌کارگیری عناصر کلاسیک پوششی به‌شکلی ساده و بدون زرق‌وبرق. مینیمال‌پوش‌ها می‌توانند در نهایت سادگی به شما اطلاعات زیادی درباره شخصیت پوششی‌شان بدهند. استایل مینیمال نگار هم نشان می‌دهد که انگار شخصیت پوششی درونگرا و آرامی دارد.

نقد۱؛‌ پوزهای عکاسی

استایل نگار جواهریان
پوز عکاسی نامناسب

پوزگرفتن یعنی چه؟ یعنی ژست‌هایی که در مقابل دوربین عکاسی گرفته می‌شود. هنرپیشه‌ها و افراد معروف زیر نگاه خبرنگاران و عکاسان هستند. از آنها مدام عکس گرفته می‌شود و تصویرشان به‌ثبت می‌رسد.

برای همین، بهتر است که نیم‌نگاهی به ژست‌های مناسب داشته باشند. متأسفانه، جواهریان در این زمینه به‌خوبی عمل نمی‌کند. ایست او مقابل عکاس‌ها و ژست‌هایش این حس را متبادر می‌کنند که معذب است یا از اعتمادبه‌نفس کافی برخوردار نیست.

در تصویری که می‌بینید، مانند بسیاری دیگر از تصاویری که از او به ثبت رسیده، معذب ایستاده است. دست‌هایی که روی هم گذاشته می‌شوند و حالت جمع شانه‌ها حس اعتمادبه‌نفس و مسلط‌بودن را از استایل او می‌گیرند. حتی اگر واقعا چنین احساساتی درون او در جریان نیست، باز هم باید روی ژست‌هایش برای عکاسی کار کند.

نقد۲؛ انتخاب پوشش سر

نگار جواهریان ـ‌استایل لباس
استایل پوششی سنتی

نگار جواهریان چند حضور بین‌المللی در جشنواره‌های خارجی داشته که با موفقیت هم همراه بوده‌اند. او در این جشنواره‌ها استایل نسبتاً قابل‌قبولی دارد و نمره قبولی می‌گیرد. با این حال، انتخابی که او برای پوشش موها داشته، کمی عجیب و نامتوازن است.

در تصویر بالا، جواهریان را با روسری بلند و چارقدمانندی می‌بینیم که تداعی‌گر پوشش زنان دوران قاجار و حوالی آن است. این انتخاب برای شرکت در جشنواره‌ای خارجی در زمانی که سال‌ها از رواج استفاده از آن در کشور هم می‌گذرد، کار عجیبی به‌نظر می‌رسد. در واقع، این روسری بازتابی از فرهنگ پوششی ایرانی نیست و از نظر زیبایی بصری هم جالب از کار درنیامده است.

استایل و لباس نگار جواهریان
حضور در جشنواره‌های بین‌المللی

این تنها باری نیست که جواهریان در جشنواره‌های خارجی چنین انتخابی برای پوشش سر داشته است. او در حضور دیگری هم چنین انتخابی داشته است. او روسری-شال بسیار بلندی پوشیده که زیر گلو گره خورده است. این شال-روسری نه با بخش‌های دیگر استایل هماهنگ است و نه زیبایی خاصی به تیپ جواهریان اضافه کرده است.

نگاهی به استایل جواهریان در برنامه «مهمونی»

نگار جواهریان در برنامه مهمونی

جواهریان به‌تازگی در برنامه محبوب «مهمونی» حضور پیدا کرد. او در این برنامه، همان‌طور ظاهر شد که از ویژگی‌های شاخص استایلش انتظار می‌رفت. او استایلی ساده و مرتب داشت. کیفی که استفاده کرده بود هم همان کیف معروفی است که بارها در استایل‌هایش به‌دست می‌گیرد.

جنس پارچه مانتوی جواهریان که مخمل زیبایی بود و ظرافت آستین‌هایش با نقوشی سنتی هم از ویژگی‌های جذاب لباس او بودند. شرکت در یک مهمانی صمیمی و در عین‌حال رسمی، چنین پوششی می‌طلبد.

محبوب‌ترین مانتو کتی‌های زنانه اینجاست

نوبت شماست

استایل و لباس‌های نگار جواهریان را با هم مرور کردیم. او ساده‌پوش است و استایل‌هایی مینیمال برای خود ترتیب می‌دهد. ایراد چندانی به او وارد نیست و آراستگی و رعایت تناسب رنگ‌ها در تیپش باعث می‌شود که همیشه نمره‌ای قابل‌قبول بگیرد. نظر شما درباره استایل او چیست؟ از تیپ او خوشتان می‌آید. به‌نظرتان از نمره ۱۰ چند می‌گیرد؟


در ادامه بخوانید: بررسی لباس‌ها و استایل سحر دولتشاهی؛ این هنرپیشه محبوب چه می‌پوشد؟
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید
3 دیدگاه
  1. فاطمه می‌گوید

    اینقدر که خانم جواهریان رو دوست دارم از رامبد……..

  2. صمدی می‌گوید

    زیبا و دلنشین و زوج خوبی برای رامبد جوان عزیز

  3. م می‌گوید

    واقعا و قلبا عاشقشونم وقتی میبینمشکن دام باز میشه لبخند نا خودآگاه به لبام میاد از خوشحالی

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.