بررسی استایل ستاره پسیانی؛ علاقه‌ به بوت‌های بلند و استایل‌های متنوع

ستاره پسیانی در طول فعالیت هنری‌اش در تئاترهای ارزشمند زیادی نقش داشته است. حضورش در فیلم‌های سینمایی و سریال‌ها هم راه شناختش را برای مخاطبان باز گذاشته است. با بررسی استایل ستاره پسیانی متوجه می‌شویم که در این زمینه هم مانند کارنامه هنری‌اش به‌سراغ استایل‌های متنوعی می‌رود.

استایل ستاره پسیانی چگونه است؟

پسیانی استایل و پوشش متنوعی دارد. او در قالب خاصی خودش را محصور نمی‌کند و در موقعیت‌های مختلف با تیپ‌های متنوعی دیده شده است.  متنوع‌پسندی، خوب است و باعث می‌شود که فرد همیشه بتواند دیگران را بابت حضورش غافل‌گیر کند. با این حال، انتخاب مدل‌ها و سبک‌های مختلف گاهی هم مانع از داشتن امضای شخصی و برندینگ فردی می‌شود.

از ویژگی‌های شاخص استایل ستاره می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • توجه به رعایت کدهای پوششی؛
  • علاقه به انتخاب‌های متنوع؛
  • استفاده از رژ قرمز و موهای هایلایت؛
  • استفاده از بوت‌های بلند؛
  • ترکیب عناصری از سبک‌های مختلف؛
  • نبود تناسب میان مدل لباس و اندام؛
  • ژست‌های عکاسی نامناسب.

۱. توجه به رعایت کدهای پوششی

ستاره پسیانی و رعایت درس‌کد
ستاره پسیانی در کنار آتیلا پسیانی

بررسی استایل ستاره پسیانی نشان می‌دهد که او به رعایت کدهای پوششی واقف است. در موقعیت‌های رسمی همیشه لباس‌های متناسب با موقعیت به‌تن می‌کند. در موقعیت‌هایی با سطح رسمی‌بودن کمتر هم، انتخاب‌های خوبی دارد.

با مشاهده تصویر بالا، ستاره را می‌بینید که با پوششی مناسب برای شرکت در جشنواره فیلم حضور دارد. فارغ از اینکه طراحی و دوخت لباس می‌توانست بهتر باشد، انتخاب او برای موقعیتی رسمی مناسب بوده است.

۲. علاقه به انتخاب‌های متنوع

انتخاب‌های متنوع ستاره پسیانی برای استایل
ستاره پسیانی با استایل‌های مختلف

یکی دیگر از شاخصه‌های استایل پسیانی، انتخاب سبک‌ها و لباس‌های متنوع است. برای کسانی که از چهره‌های معروف هستند و زیاد در مقابل دید دیگران ظاهر می‌شوند، رعایت تنوع فکر خوبی است. البته متنوع‌بودن می‌تواند تاحد زیادی مقوله برندینگ شخصی را تحت تأثیر قرار بدهد.

برندینگ شخصی چیست؟ یعنی فرد بتواند انتخاب‌هایی برای استایل خود داشته باشد که او را به‌یادماندنی کند. در واقع، با انتخاب‌هایی مختص به خود و تکرار عناصری در استایلش، برای خود سبک‌وسیاقی شخصی تدارک ببیند. چنین چیزی در استایل ستاره پسیانی دیده نمی‌شود.


حتما بخوانید: چطور استایل شخصی خودمان را بسازیم؟

۳. استفاده از رژ قرمز و موهای هایلایت

 

استایل آرایش مو و صورت ستاره پسیانی
استفاده از رژ قرمز

ستاره پسیانی در آرایش موها و صورت معمولا تنوع زیادی به‌خرج نمی‌دهد. هرچند که در زمینه پوشش معمولا متنوع عمل می‌کند اما در آرایش نظر ثابتی دارد. او از رژهای قرمز استفاده می‌کند و موهایش هم در بیشتر مواقع هایلایت است. این انتخاب با رنگ پوست و صورت او هماهنگی دارد.

محبوب‌ترین رژلب‌های دیجی‌کالا اینجاست

۴. استفاده از بوت‌های بلند

استفاده از بوت‌های بلند در استایل ستاره پسیانی
بوت بلند در استایل

با مرور استایل پسیانی به این نتیجه می‌رسیم که از پوشیدن بوت‌های بلند هم استقبال می‌کند. او پاهای کشیده‌ و بلندی دارد؛ انتخاب چنین بوت‌هایی فکر بسیار خوبی است. بوت‌های بلند می‌توانند بنا به مدل و جنسشان در انواع استایل رسمی و غیررسمی استفاده شوند.

انتخاب بوت‌های بلند در استایل تصویر بالا از ستاره هم بسیار خوب بوده است. با این حال، از آنجایی که دامن میدی است، بوت بلند چندان مشخص نیست. اگر پیراهن یا رویه‌ای کوتاه در استایل استفاده می‌شد یا دست‌کم، رویه‌ای بلند اما جلوباز پوشیده شده بود، بوت‌ها جلوه بیشتری پیدا می‌کردند.

۵. ترکیب عناصری از سبک‌های مختلف

استفاده از استایل ترکیبی ـ‌ستاره پسیانی
ترکیب عناصر سبک‌های پوششی مختلف

گاهی‌اوقات، شاهد استفاده پسیانی از عناصری از سبک‌های مختلف در استایلش هستیم. قانون خاصی وجود ندارد که هرکس باید چه بپوشد اما دنیای مد همیشه برای چشم‌نوازترشدن ظاهر افراد، توصیه‌هایی بر محور ایجاد توازن و تعادل دارد. برای مثال، یکی از توصیه‌های دنیای مد، این است که عناصر استایلتان از سبک‌هایی یکسان باشند.

اگر بخش‌‌های مختلف استایل اسپرت است، با انتخاب بخشی رسمی یکدست‌بودن آن را مخدوش نکنید. پسیانی در تصویر بالا، رویه‌ای پرچین و رسمی به‌تن دارد. شال و موها هم مناسب شرکت در موقعیتی رسمی هستند اما کفش‌ها و شلوار جین از سبک اسپرت انتخاب شده‌اند. شاید بهتر بود که برای حفظ یکپارچگی استایل، ستاره برای رویه و شال فکر دیگری می‌کرد یا شلوار و کفش‌ها را هم از طیفی رسمی‌تر انتخاب می‌کرد.

۶. نبود تناسب میان مدل لباس و اندام

استایل ستاره پسیانی
نبود تناسب میان استایل و اندام

رعایت تناسب میان مدل لباس و اندام در طراحی استایل بسیار مهم است. اگر بهترین لباس‌ها را هم به تن کنید اما هماهنگی و تناسب لازم میان اندامتان با آنها وجود نداشته باشد، باز هم نتیجه نهایی خوب از کار درنخواهد آمد.

استایل ستاره در تصویر بالا که حضورش در جشنواره‌ای بین‌المللی است، دچار همین مشکل است. او کت‌وشلواری با مدلی متنوع و زیبا به‌تن دارد اما تناسبی میان اندام و لباس وجود ندارد. اگر شلوار متناسب با مدل پاها انتخاب می‌شد، جلوه استایل بسیار بیشتر بود. شلوار واید یا دمپا انتخاب مناسب‌تری به‌نظر می‌رسد.

۷. ژست‌های عکاسی نامناسب

ژست عکاسی نامناسب ستاره پسیانی
رعایت‌نکردن پوزهای مناسب

ژست مناسب برای عکاسی روی استایل هر فرد بسیار اثرگذار است. پسیانی ژست‌های خوبی در مقابل دوربین‌ها نمی‌گیرد. اگر استایلی مسلط و ژست‌های مناسبی داشته باشید، در تصاویر بسیار زیباتر دیده می‌شوید.

برای کسانی که به‌طور حرفه‌ای در دنیای تصویر و سینما مشغول به کار هستند، رعایت ژست و به‌اصطلاح تخصصی، پوزگرفتن اهمیت زیادی دارد. در تصویر بالا، ژستی که ستاره در مقابل دوربین گرفته، آنچنان جالب نیست. استایل او نسبتاً خوب و قابل‌قبول است اما طرز ایستادن و به‌دست‌گرفتن کیف باید بهتر می‌بود.

استایل ستاره پسیانی در برنامه مهمونی

استایل ستاره پسیانی در برنامه مهمونی
استایل ستاره پسیانی در برنامه مهمونی

پسیانی در برنامه پرمخاطب مهمونی هم حضور داشته است. این برنامه با گفت‌وگویی صمیمانه و در قالب مهمانی با افراد مختلف پیش می‌رود. با این اوصاف، انتخاب استایل ستاره برای شرکت در برنامه مناسب به‌نظر می‌رسد.

او شلواری واید به پا دارد که با فرم اندامش در تناسب است. کتی گل‌دار که با رنگ شالش در هماهنگی است هم انتخاب مناسبی است. او همچنان موهایی هایلایت دارد و از سبک همیشگی‌اش در آرایش که مینیمال است، پیروی کرده. استایل ستاره پسیانی در برنامه نمره قبولی می‌گیرد.

مدل‌های کت رسمی زنانه را ببینید

در آخر

با بررسی شاخصه‌های استایل ستاره پسیانی متوجه شدیم که او میل به تنوع‌دادن به استایل‌های مختلف خود دارد. اگر در وجود تناسب میان اندام و استایل بیشتر دقت کند و ژست‌های مناسبی برای عکاسی بگیرد، استایل بهتری هم خواهد داشت. شما از ۱۰ چه نمره‌ای به او می‌دهید؟ به‌نظرتان نقاط قوت و ضعف استایل او چیست؟


در ادامه بخوانید: بررسی استایل شیلا خداداد؛ ساده و شکیل با آرایش کلاسیک
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.