بررسی استایل و لباس‌های هانیه توسلی؛ ساده‌پوشی و علاقه به آرایش کلاسیک

هانیه توسلی هنرپیشه خوش‌سیمایی است که آثار قابل‌قبولی در کارنامه‌اش دارد. در این مقاله می‌خواهیم از استایل و لباس‌های هانیه توسلی برایتان بگوییم. مرور استایل آدم‌های معروف خالی از لطف نیست و الهام‌بخش است.

استایل و لباس‌های هانیه توسلی؛ زیبای ساده‌پوش

نگاهی به حضور هانیه توسلی در جشنواره‌ها، موقعیت‌های مختلف و مراسم گوناگون نشان می‌دهد که او ساده‌پوش است. این سادگی گاهی بسیار نتیجه خوبی دارد و گاهی هم حالتی افراطی پیدا می‌کند و طعم اندکی بی‌توجهی به‌ خود می‌گیرد.

اما از آنجایی که بارها این روند در تیپ و ظاهر توسلی تکرار می‌شود، به‌نظر می‌رسد که رضایت شخصی او را در بردارد. هیچ‌چیز مهم‌تر از این نیست که یک فرد از استایل خودش راضی باشد. یعنی به‌رغم تمام اصولی که دنیای مدوفشن مطرح می‌کند و با وجود تمام نکاتی که می‌شود رعایت کرد، در نهایت رضایت هرکس از استایلش مهم است.

ساده‌پوشی توسلی طوری است که ما را یاد تیپ و استایل‌های دانشجویان می‌اندازد؛ شلوارهای جین، کیف‌های نیمه‌اسپرت و مانتوهایی که دوخت و برش‌های ساده‌ای دارند. با بررسی استایل و لباس‌های هانیه توسلی به شاخصه‌هایی در استایلش رسیدیم که در ادامه هریک را تفسیر می‌کنیم:

دو نقد هم در پایان به استایلش وارد می‌کنیم. دو مورد در استایل او نیاز به رسیدگی بیشتر دارند:

  • آشفتگی در طراحی استایل
  • رعایت‌نکردن کد پوششی

اجازه بدهید که با هم مروری بر شاخصه‌های استایل توسلی داشته باشیم. آماده‌اید؟

۱. علاقه به طیف‌های رنگی خنثی

استایل و لباس‌های هانیه توسلی
رنگ‌های خنثی در استایل

بعضی از افراد علاقه خاصی به برخی از طیف‌های رنگی دارند. همین باعث می‌شود که استایلشان امضایی شخصی پیدا کند. این خوب است و برای اشخاص معروفی مانند توسلی که در دنیای تصویر هستند، حکم برندینگ دارد.

طیف رنگی موردعلاقه توسلی بژ، کرم و قهوه‌ای کم‌رنگ و به‌طور کلی رنگ‌های خنثی مانند طوسی است. این رنگ‌ها را می‌توان در هر استایلی در کنار رنگ‌های مختلف به‌کار برد. یکی از رازهای جذابیت چنین رنگ‌هایی این است که علاوه بر هم‌خوانی با رنگ‌های تندتر در استایل‌های مونوکروم هم ترکیب‌های خوبی می‌سازند.

منظور از استایل مونوکروم، استایلی است که در آن از یک طیف رنگی استفاده می‌شود و رنگارنگ نیست. در تصویر بالا شاهد استایلی تقریبا مونوکروم از هانیه توسلی هستید. انتخاب خوب و مناسبی به‌نظر می‌رسد. نه؟

۲. استفاده از بوت‌های بلند

استایل هانیه توسلی
پوشیدن بوت‌های بلند

بوت‌های بلند از جذاب‌ترین انتخاب‌ها برای پوشیدن در فصل‌های سرد سال هستند. اگر پاهایی کشیده و بلند داشته باشید، استفاده از بوت استایلتان را زیبا و جذاب‌تر می‌کند. هانیه توسلی هم به بوت‌های بلند علاقه دارد و در بیشتر مواقع، از نمونه‌هایی خوش‌دوخت و شیک استفاده می‌کند.

بوت‌ها هم به‌سادگی می‌توانند استایلتان را درخشان و خاص کند. هانیه توسلی قد بلندی دارد و معمولا بوت‌هایی بی‌پاشنه می‌پوشد. این انتخابش آفرین دارد. بوت‌هایی که انتخاب می‌کند معمولا از طیف رنگی قهوه‌ای هستند و با استایلش هماهنگی دارند.

مدل‌های بوت بلند زنانه اینجاست

۳. آرایش کلاسیک

استایل هانیه توسلی
آرایش کلاسیک

توسلی از طرفداران آرایش کلاسیک است. او از رژهای قرمز استقبال می‌کند. پوست سفید و آرایش ملایم و مشکی چشم‌ها هم از شاخصه‌های استایل کلاسیک هستند. این سبک با چهره زیبای توسلی در هماهنگی خوبی است.

یکی از جذابیت‌های رژ قرمز این است که بی‌دردسر و بدون نیاز به ریزه‌کاری‌های فراوان به شما کمک می‌کند که جذاب‌تر شوید. با یک رژ قرمز به‌تنهایی می‌توانید برای هر مراسمی آماده شوید و از زیباشدن خود مطمئن باشید.

هانیه توسلی معمولا آرایشی کلاسیک دارد و از آن دسته هنرپیشه‌هایی نیست که به آرایش زیاد و روش‌های تازه و عجیب زیباسازی و جراحی اعتقاد دارند. حتی برخی از آثار افزایش سن هم روی پوست او دیده می‌شوند اما اقدامی برایشان نکرده و همان‌طور زیبا در حال پشت سرگذاشتن روند طبیعی زندگی است.

انواع رژ قرمز اینجاست

۴. ساده‌پوشی و انتخاب پارچه‌ها و مدل‌های راحت

 

استایل و لباس‌های هانیه توسلی
انتخاب لباس‌هایی راحت

از شاخصه‌های استایل هانیه توسلی که به‌سادگی به‌چشم می‌آید، میل به پوشیدن لباس‌های راحت است. او به‌سراغ مدل‌ها و جنس‌هایی می‌رود که ساده و راحت هستند. البته این انتخاب شخصی او است و مشکلی ندارد.

اما اگر قرار باشد که در موقعیتی رسمی شرکت کنید، باید حواستان باشد که به‌سراغ جنس‌هایی مانند لینن و پارچه‌های ۱۰۰درصد نخی نروید. چرا؟ چون این جنس از لباس‌ها زود چروک می‌شوند و استایل اتوکشیده و مرتبی را که برای موقعیتی رسمی نیاز دارید، تاحدی مخدوش می‌کنند.

آشفتگی در طراحی استایل

استایل هانیه توسلی
آشفتگی در استایل

ترکیب رنگ‌ها در کنار هم می‌تواند جذابیت زیادی داشته باشد. البته حواستان را جمع کنید و یادتان باشد که اگر بیشتر از سه رنگ متفاوت در استایلتان استفاده کنید، خروجی نهایی از نظم و تعادل خارج می‌شود.

استایل توسلی در تصویر بالا را ببینید. توسلی از طیف رنگی طوسی، بنفش، قرمز و مشکی استفاده کرده است. این تعداد از رنگ ظاهرش را از نظم و آراستگی دور کرده و باعث به‌وجودآمدن نِمایی شلوغ شده است.

ضمن اینکه شاید بهتر بود، به‌جای شالی چروک برای ایجاد هارمونی در استایلی رسمی که رنگ‌های متنوعی دارد، از شالی ساده استفاده می‌کرد. شیوه پوشیدن شال هم به هیاهوی استایل دامن زده است.

رعایت‌نکردن کد پوششی

استایل هانیه توسلی
عدم رعایت درس‌کد (dress code)

درس‌کد (dress code) یا کدهای پوششی قوانین نانوشته‌ای درباره رعایت پوشش در مراسم و موقعیت‌های مختلف هستند. برای مثال، بهتر است که در مراسم عروسی لباسی رسمی به‌تن کنید و دور شلوار جین و تی‌شرت را خط بکشید.

این موضوع یعنی کدهای پوششی از سوی هانیه توسلی در برخی از مواقع رعایت نمی‌شوند. تصویر بالا را نگاه کنید. توسلی در اکران فیلم آتابای ساخته نیکی‌ کریمی حاضر شده است. استایل او همان سبک‌وسیاقی را دارد که پیش‌تر هم گفتیم؛ چیزی شبیه لباس‌پوشیدن دانشجویان. شاید بهتر بود که برای مراسمی نیمه‌رسمی از استایلی غیرخیابانی استفاده می‌کرد.

در آخر

استایل و لباس‌های هانیه توسلی را با هم مرور کردیم. او ساده‌پوش است و به‌نظر می‌رسد که چندان در قید طراحی لباس و کمک‌گرفتن از طراحان و مزون‌ها نیست. انتخاب‌هایش استایلی ایدئال و به‌شدت چشم‌گیر نیستند اما توی ذوق نمی‌زنند و قابل‌قبول به‌نظر می‌رسند. موافق هستید؟ در هر حال، ساده‌پوشی از انتخاب‌های او است و انگار در پیش‌روی به این سبک اصرار هم دارد و از آن راضی است. شما چه نقد یا تحسینی درباره استایل توسلی دارید؟ نظرتان را برایمان بنویسید.


در ادامه بخوانید: بررسی استایل و لباس‌های هنگامه قاضیانی؛ آراستگی دلنشین یک هنرپیشه
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.