بررسی استایل و لباس‌های هنگامه قاضیانی؛ آراستگی دلنشین یک هنرپیشه

استایل و لباس‌های هنگامه قاضیانی را که مرور می‌کنیم، متوجه می‌شویم از معدود هنرپیشه‌هایی است که به مقوله طراحی فکر می‌کند. او انتخاب‌هایی دارد که نشان از دقت در انتخاب استایل دارند. در ادامه با هم نگاهی به استایل قاضیانی خواهیم داشت.

هنگامه قاضیانی
هنگامه قاضیانی

هنگامه قاضیانی هنرپیشه خوبی است. او به کارش تسلط خوبی دارد و نقش‌های مختلف را در کمال خلاقیت و به‌شکلی حرفه‌ای بازی می‌کند. این مشخصات در ظاهر و استایلش هم متبلور هستند. او خوب لباس می‌پوشد و فکرشده و حرفه‌ای به استایل و پوشش خود اهمیت می‌دهد. قاضیانی دوست دارد که گاهی خاص به‌نظر برسد. این را از روی انتخاب‌هایش می‌گوییم. اگر بخواهیم به‌طور کلی، چند ویژگی شاخص از تیپ او را نام ببریم به موارد زیر می‌رسیم:

  • اهمیت‌دادن به استایل؛
  • علاقه به شاخص‌ و متفاوت‌بودن؛
  • رعایت هارمونی بخش‌های مختلف استایل؛
  • میل به ابراز تنوع در پوشش؛
  • آراستگی و مرتب‌بودن؛
  • آگاه به ژست‌های مناسب.

البته هرکس اشتباهاتی هم دارد. هنگامه قاضیانی هم گاهی دچار برخی اشکالات در طراحی تیپ و استایلش می‌شود. برای مثال:

  • ناهماهنگی برخی از طرح‌ها با اندام

در ادامه ابتدا به ویژگی‌های شاخص استایل قاضیانی نگاهی داریم و بعد به‌سراغ این ایراد وارد به تیپ و استایلش می‌رویم. آماده‌اید؟

اهمیت‌دادن به استایل

بررسی لباس‌ها و استایل هنگامه قاضیانی
توجه به استایل در تیپ هنگامه قاضیانی

قاضیانی به استایلش اهمیت می‌دهد. دوخت و کیفیت لباس‌ها و طراحی‌شان نشان می‌دهد که او سرسری و بدون فکر دست به انتخاب تیپ و استایل نمی‌زند. در بسیاری از مواقع هم نتیجه این توجه بسیار چشم‌نواز و دیدنی می‌شود.

برای کسی که چهره‌ای مشهور است و در موقعیت‌ها و مراسم مخلتفی حضور دارد، رعایت این نکته یعنی اهمیت‌دادن به استایل بسیار مهم به‌نظر می‌رسد. ظاهرشدن در مقابل چشم دوربین‌ها نیاز به آمادگی دارد؛ هنگامه قاضیانی همیشه آماده است.


حتما بخوانید: بررسی لباس‌ها و استایل سحر دولتشاهی؛ این هنرپیشه محبوب چه می‌پوشد؟

علاقه به شاخص‌ و متفاوت‌بودن

استایل و لباس‌های هنگامه قاضیانی
علاقه به استایل‌های متفاوت

اعتمادبه‌نفس و جسارت در رفتار و کلام از ویژگی‌هایی است که هنگامه قاضیانی به‌خوبی در نقش‌هایش به نمایش می‌گذارد. این اعتماد‌به‌نفس در پوشش و استایلش هم وجود دارد.

استایل قاضیانی
خاص‌بودن مدل

او میل به شاخص‌بودن دارد و آن‌قدر این تفاوت و خاص‌بودن را با اعتماد‌به‌نفس اجرا می‌کند که گاهی باوجود غلط‌هایی در تدارک‌دیدن استایلی خوب، خروجی نهایی تیپش چشمگیر می‌شود.

خاص‌بودن یعنی داشتن انتخاب‌هایی که معمولا افراد دیگر به سمتشان نمی‌روند. هنگامه قاضیانی مایل است که گاهی از مدل‌ها و طرح‌هایی برای پوشش استفاده کند که کمی حالت ماکسیمالیستی دارند.

رعایت هارمونی بخش‌های مختلف استایل

استایل هنگامه قاضیانی
تناسب و هارمونی در استایل

یکی از مهم‌ترین نکات برای داشتن استایلی درست و مناسب، توجه به هماهنگی میان بخش‌های مختلف آن است. استایل و لباس‌های هنگامه قاضیانی از این نظر هم نمره خوبی می‌گیرند. او در پوششی رسمی، عناصر مختلف استایل را از نظر جنس و مدل در هماهنگی انتخاب می‌کند.

زمانی هم که می‌خواهد تیپ‌های غیررسمی و اسپرت را امتحان کند، همین تناسب و هارمونی را میان بخش‌های مختلف از جمله لباس‌ها و اکسسوری‌ها در نظر می‌گیرد. رعایت این نکته می‌تواند استایلی متوسط را چند پله ارتقا بدهد.

مدل‌های مانتو کتی را ببینید

میل به ابراز تنوع در پوشش

استایل هنگامه قاضیانی
پوشش و استایل متنوع

بعضی‌ها همیشه تِم و زمینه خاصی برای طراحی استایلشان در نظر می‌گیرند. هنگامه قاضیانی با وجود ابراز ویژگی‌هایی قابل تشخیص در استایلش، اصل تنوع را هم نادیده نمی‌گیرد. او به دنبال‌کردن یک نوع تیپ و پوشش اصرار ندارد. در موقعیت‌ها و مراسم مختلف می‌توانیم شاهد استفاده از استایل‌های متنوع از او باشیم.

استایل قاضیانی نام و نشان خاصی ندارد. گاهی کلاسیک است و گاهی اسپرت. گاهی حالت بوهمین پیدا می‌کند و بعضی مواقع هم خاص و ماکسیمال می‌شود. با این حال، در انتخاب هریک از این‌ها می‌توانیم ویژگی‌هایی را که نام برده‌ایم، به‌وضوح ببینیم. از استایل او در تصویر بالا خوشتان می‌آید؟

آراستگی و مرتب‌بودن

لباس‌ها و استایل هنگامه قاضیانی
آراستگی و نظم در استایل

یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های استایل و لباس‌های هنگامه قاضیانی آراستگی و مرتب‌بودن آن است. او همیشه آراسته ظاهر می‌شود. لباس‌هایش هم دوخت خوبی دارند و به‌زیبایی روی اندامش می‌نشینند. اتوی مناسب و آراستگی استایل هم از نکاتی است که می‌تواند به‌سادگی نمره‌تان را بالا ببرد.

در تصویر بالا می‌بینید که چطور بخش‌های مختلف استایل آراسته و چشم‌نواز هستند. رنگ‌ها در تناسب با یکدیگر انتخاب شده‌اند و به هماهنگ‌ترشدن تیپ و ظاهر کمک زیادی کرده‌اند. این استایل نمره خوبی می‌گیرد و ایرادی ندارد. فقط شاید اگر سطح رسمی‌بودن استایل کمی بالاتر می‌رفت، برای حضور روی فرش قرمز مناسب‌تر بود.

آگاه به ژست‌های مناسب

استایل هنگامه قاضیانی
ژست‌های خوب عکاسی

هنگامه قاضیانی پُزهای عکاسی (ژست‌های عکاسی) خوبی دارد. او در مقابل دوربین‌ها به‌خوبی می‌ایستد و می‌داند که چطور جذاب‌تر جلوه کند. این نکته هم بسیار حائز اهمیت است. بسیاری از افراد به‌رغم تیپ و استایل خوبی که برای خود تدارک می‌بینند، چندان جالب‌توجه به نظر نمی‌رسند.

چرا؟ دلیل این است که ژست‌های خوبی نمی‌گیرند. اما قاضیانی می‌داند که چطور افراشته و بااعتماد‌به‌نفس در مقابل دوربین عکاسان بایستد. این ویژگی برای هنرپیشه‌ها بسیار مهم و حیاتی است.

منفی یک؛ ناهماهنگی برخی از طرح‌ها با اندام

استایل قاضیانی
ناهماهنگی مدل لباس با اندام

از خوبی‌های استایل و لباس‌های قاضیانی گفتیم، خوب است که نقدی هم به برخی از استایل‌هایش داشته باشیم. او معمولا خوش‌پوش است و ایرادی به تیپش وارد نیست. با این حال، گاهی انتخاب‌هایی دارد که با اندامش در تناسب و هماهنگی نیستند.

برای مثال، بخش شانه‌ها و سینه هنگامه قاضیانی کمی پهن است. بنابراین، شاید بهتر باشد که به‌سراغ مدل‌هایی مانند تصویر بالا نرود. این لباس دارای تمرکز زیاد روی بخش سرشانه و یقه است و این نواحی بدن را پهن‌تر و بزرگ‌تر نشان می‌دهد.

هنگامه قاضیانی
نبود تناسب در میان عینک و صورت

در تصویر بالا هم شاهد استفاده قاضیانی از عینکی هستیم که چندان برای صورتش مناسب نیست. در واقع، این عینک برای صورت او کمی کوچک به‌نظر می‌رسد. دنیای مدوفشن قصد ندارد که به افراد مختلف نکات گوناگون را دیکته کند. اما توصیه‌هایی دارد که براساس رعایت تناسب و تعادل مطرح می‌شوند.

اگر کسی بتواند این توصیه‌ها را به‌کار بگیرد و تعادل و هماهنگی را میان طرح و جنس بخش‌های مختلف استایل به‌وجود بیاورد، بسیار موفق خواهد بود. ضمن اینکه تعادل میان مدل لباس و استایل با اندام و چهره فرد هم مهم است.

محبوب‌ترین شال و روسری‌های زنانه

شما بگویید

مروری بر استایل و لباس‌های هنگامه قاضیانی داشتیم. با دقیق‌شدن در استایل کسانی که انتخاب‌های خوب و حرفه‌ای دارند، می‌توانید برای تدارک‌دیدن تیپ خود الهام بگیرید. از استایل این هنرپیشه معروف و قدرتمند خوشتان می‌آید؟ کدام ویژگی در پوشش او را بیشتر می‌پسندید؟


در ادامه بخوانید: چطور عینک آفتابی مناسب فرم صورتمان بخریم؟
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.