بررسی استایل و لباس‌های الناز حبیبی؛ از علاقه به برندهای معروف تا آرایش کلاسیک

الناز حبیبی بازیگر جوان و شیرینی است که با حضور گرمش در نقش‌هایی طنز او را به یاد می‌آوریم. در این مقاله می‌خواهیم از استایل و لباس‌های الناز حبیبی برایتان بگوییم. نمره او در تیپ و استایل چند است؟

بررسی استایل و لباس‌های الناز حبیبی؛ شاداب و با نگاه به ترندهای روز

تیپ و استایل حبیبی
الناز حبیبی

الناز حبیبی در چند سال اخیر، در تئاترهای ارزشمندی هم حضور پیدا کرده و به نظر می‌رسد که در حال تدارک‌دیدن مسیری حرفه‌ای‌تر برای خود است. حرفه‌ای‌ترشدن را فقط در انتخاب کارهای هنری‌اش نمی‌بینیم بلکه در لباس‌پوشیدن و استایلش هم توجه بیشتر و دقتش مشهود است.

با کمی دقت متوجه می‌شویم که استایل حبیبی شاخصه‌های زیر را دارد:

  • رعایت درس‌کد (dress code) یا همان قواعد پوششی مناسب هر موقعیت
  • توجه به ترندهای روز و پیروی از مدوفشن
  • تنوع و امتحان‌کردن تیپ‌های مختلف
  • آرایش متعادل و مناسب
  • علاقه به برندهای معروف
  • انتخاب ترکیب رنگ‌های جذاب

البته گل بی‌خار نداریم و الناز حبیبی عزیز هم ایرادات و اشکالاتی در انتخاب استایل دارد. برای مثال:

  • ناهمخوانی میان بخش‌های مختلف استایل در بعضی موقعیت‌ها
  • بی‌توجهی به تناسب استایل با اندام

ابتدا از ویژگی‌های شاخص استایل حبیبی برایتان می‌گوییم و بعد به‌سراغ بررسی اشتباهات محدودش می‌رویم. آماده‌اید؟

۱. رعایت کد پوششی

لباس‌ها و استایل الناز حبیبی
اعتقاد به رعایت کدهای پوششی

رعایت تناسب میان پوشش و موقعیت‌های مختلف نشان از درک شما از دنیای استایل و مد دارد. بسیاری از بازیگران به درس‌کد (dress code) یا همین کد پوششی دقت نمی‌کنند اما الناز حبیبی این‌طور نیست.

او در جشنواره‌ها و موقعیت‌های رسمی لباسی متناسب دارد. اگر سطح رسمی‌بودن موقعیت چندان بالا نباشد (مثلاً اکران فیلم‌ها) هم لباسی متناسب و راحت‌تر می‌پوشد. دقت در انتخاب استایل مناسب برای حضور در موقعیت‌های مختلف از اصول شهرت است. حبیبی در این زمینه نمره خوبی می‌گیرد. استایل‌های رسمی خوب متنوعی هم از او دیده‌ایم.

۲. توجه به ترندهای روز و پیروی از مدوفشن

استایل الناز حبیبی
استفاده از ترندهای روز در استایل

الناز حبیبی جوان است و میل او به پیروی از دنیای مدوفشن کاملاً طبیعی به‌نظر می‌رسد. او در پوشش خود از ترندهای روز دنیای مد زیاد استفاده می‌کند. همین موضوع است که باعث شده، استایلی شاداب و به‌روز داشته باشد.

شخصیتی که برند پوششی او ارائه می‌کند، شخصیتی پویا و امروزی است. با مرور تیپ‌ها و استایل‌های مختلف از او می‌بینیم که در هر فصل، بادقت ترندها را زیر نظر داشته و مناسب‌ترین‌ها را برای خودش انتخاب کرده است. در تصویر بالا، شاهد استفاده الناز حبیبی از روسری‌ کوچکی هستیم که از ترندهای اخیر دنیای مدوفشن است.

۳. تنوع و امتحان‌کردن تیپ‌های مختلف

تیپ و استایل الناز حبیبی
رعایت تنوع در استایل الناز حبیبی

الناز حبیبی تیپ‌ها و استایل‌های مختلفی را امتحان می‌کند. او از آن هنرپیشه‌هایی نیست که همیشه استایلی قابل‌ پیش‌بینی دارند. این موضوع به‌هیچ عنوان نقطه‌ ضعف به‌حساب نمی‌آید. دنبال‌کردن استایل حبیبی نشان می‌دهد که اهل تنوع است و همین موضوع باعث می‌شود که شخصیت پوششی او در ذهنمان پرشور و رنگارنگ نقش ببندد.

از آنجا که بیشتر انتخاب‌هایش هم نمره قبولی می‌گیرند، باید بگوییم که اصل تنوع را به‌خوبی در تیپ خود پیاده‌سازی می‌کند. در تصویر بالا، او استایل چشم‌نوازی دارد که برای موقعیتی رسمی و البته اندامش مناسب بوده است. به شلوار حبیبی با برشی رسمی و قد مناسبش نگاه کنید؛‌ انتخاب خیلی خوبی است. شما هم برای استایل رسمی، به قرارگرفتن دمپای شلوار روی کفش‌ها دقت داشته باشید.

انواع کت و جلیقه رسمی زنانه

۴. آرایش متعادل و مناسب

استایل و لباس‌های الناز حبیبی
آرایش متعادل صورت و موها

مدل آرایش صورت و موهای الناز حبیبی هم از نکات مثبت استایل او است. حبیبی هیچ‌گاه به‌سراغ مدل‌های عجیب مو و آرایش‌های غلیظ صورت نمی‌رود. آرایش سبک اروپایی و کلاسیک چیزی است که بیشتر در چهره‌اش دیده می‌شود.

منظور از آرایش اروپایی، استفاده از رنگ‌های نود و خنثی برای رژ، سایه و … است.  در مدل آرایش کلاسیک هم با رنگ‌هایی غلیظ روبه‌رو نیستیم؛ رژ قرمز و پوست سفید از نمادهای این سبک است. حبیبی در مراسم و موقعیت‌های غیررسمی، مدل مویی ساده دارد و آرایش صورتش همیشه متعادل است.


حتما بخوانید: اصول آرایش کلاسیک؛ چطور یک میکاپ همیشه شیک داشته باشیم؟

۵. علاقه به برندهای معروف

استایل و لباس‌های الناز حبیبی

الناز حبیبی به برندهای معروف هم علاقه دارد و این را در استایل‌های رسمی و غیررسمی‌اش می‌توان دید. پوشیدن برندها دلیلی بر خوش‌پوشی نیست اما اگر محصولات برندهای مختلف بادقت انتخاب شوند، استایل خوبی برای خود رقم خواهید زد.

تولیدات برندهای معروف معمولا کیفیت بالایی دارند و همین موضوع نقش پررنگی در ایجاد استایلی جذاب و آراسته دارد. حبیبی در تصویر بالا کیفی از برند لاگرفیلد فقید به دست گرفته است. شما  هم برندباز هستید؟

۶. انتخاب ترکیب رنگ‌های جذاب

استایل و لباس‌های الناز حبیبی
استفاده از ترکیب رنگ‌های زیبا در استایل

ترکیب‌های رنگی استایل‌های الناز حبیبی هم جذاب و چشم‌نواز است. او از رنگ‌های شاد کمک می‌گیرد. البته علاقه به استایل مونوکروم مشکی هم در استایل‌های رسمی‌اش دیده می‌شود.

یکی از شاخصه‌های تیپ او در انتخاب رنگ این است که از ترکیباتی که شاید به نظر نامتعارف‌اند هم استفاده می‌کند. جرئت پوشیدن رنگ‌های درخشان در کنار یکدیگر شخصیت برند پوششی حبیبی را جوان و شاداب نگه می‌دارد.

منفی ۱؛ ناهم‌خوانی میان بخش‌های مختلف استایل در بعضی موقعیت‌ها

استایل‌های الناز حبیبی
ناهم‌خوانی بعضی بخش‌های استایل با هم

گاهی‌اوقات در استایل و لباس‌های الناز حبیبی شاهد بعضی ناهم‌خوانی‌ها هستیم. منظور چیست؟ برخی از بخش‌های استایل او در بعضی از تیپ‌هایش می‌توانند متناسب‌تر با یکدیگر انتخاب شوند.

برای مثال، تصویر بالا را نگاه کنید. همه‌چیز خوب است؛ پالتو، کیف، مدل موها و آرایش و شلوار. اما در بخش پاها، استفاده از کفش و جورابی اسپورت، رسمی‌ و کلاسیک‌بودن بخش بالایی را مخدوش کرده است. شاید بهتر بود که از نیم‌بوتی رسمی استفاده و جوراب‌های قرمز هم برای استایلی دیگر کنار گذاشته می‌شد.

منفی ۲؛ بی‌توجهی به تناسب استایل با اندام

استایل الناز حبیبی
ناهم‌خوانی انتخاب‌ها با اندام

در کل، حبیبی هنرپیشه خوش‌پوشی است و اهمیتی که به مرتب و زیبا ظاهرشدن می‌دهد از او چهره مطلوبی در دنیای استایل و فشن می‌سازد. با این حال، گاهی انتخاب‌هایی دارد که شاید برای اندامش چندان مناسب نیستند.

این را هم قید کنیم که ما در منومد به سلیقه افراد احترام می‌گذاریم و معتقدیم که بهترین استایل، همان است که به شما حس بهتری می‌دهد. اما از نظر زیبایی‌شناسی می‌توان همیشه دقت بیشتری هم به‌خرج داد. برای مثال، در تصویر بالا، شاید بهتر بود که الناز حبیبی از کفش‌هایی با لژ استفاده کند. تختی بیش از حد کفش‌ها چندان جالب از کار درنیامده است ولی سلیقه او در طراحی این تیپ هم نمره خوبی می‌گیرد.

انواع مدل‌های شومیز سفید و مشکی

در آخر

استایل و لباس‌های الناز حبیبی را مرور کردیم. او هنرپیشه جوانی است که انتخاب‌های حرفه‌ای و استایلش در سال‌های اخیر بهتر از قبل شده است. رشد و توسعه فردی آدم‌ها نشانه جذابی از حرکت صعودی در مسیر زندگی است. نظر شما درباره استایل حبیبی چیست؟ با تحلیل‌های ما موافق‌اید؟


در ادامه بخوانید: بررسی استایل پریناز ایزدیار؛ از علاقه به کیف‌های خاص تا استایل مونوکروم
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.