بهترین پدهای لاک پاک کن ایرانی از نظر خریداران کدامند؟

می‌خواهیم دراین مطلب ۱۲ عدد از بهترین پدهای لاک پاک‌ کن ایرانی را معرفی و بررسی کنیم تا بتوانید خریدی راحت و سریع داشته باشید.

لاک‌ پاک‌ کن‌ها از هر نوع مایع، جامد، پد، اسپری و … که باشند جزو لوازمی‌اند که درمیان وسایل آرایشی و بهداشتی خانم‌ها قرار دارند. پدهای لاک پاک‌ کن‌ دارای دو نوع دارای استون و فاقد استون هستند که برای سلامت ناخن‌ها و عدم خشکی آن‌ها بهتر است از انواع بدون استون استفاده شود. اگرچه استون قابلیت پاک‌کنندگی بالاتری دارد اما به همان نسبت ناخن‌ها را خشک و شکننده می‌کند. امروزه انواعی از پدهای پاک‌کننده لاک ناخن تولید شده که نه‌تنها با ساختار ناخن‌ها سازگاری بیش‌تری دارند، بلکه برخی از آن‌ها دارای ویتامین E و سایر مواد مفیدی هستند که ممکن است موجب تقویت ناخن‌ها هم بشوند.

معیارهای منومد برای انتخاب بهترین پدهای لاک پاک‌ کن

ترتیب این ۱۲ عدد پد لاک پاک‌ کن که از برندهای مختلف و ایرانی هستند، براساس کیفیت و میزان رضایت کاربران است.

  • دارای ویتامین
  • دارای تقویت‌کننده ناخن
  • عدم ایجاد خشکی در ناخن
  •  رضایت بالای مصرف‌کنندگان

۱. پد لاک پاک‌ کن نینو کد ۸۹۵

نینو

این پکیج حاوی ۹۰ عدد پد لاک پاک‌ کن است که در محفظه‌ای پلاستیکی با استفاده آسان قرار داده شده‌اند. این محصول ایرانی فاقد عصاره، پارابن، استون و الکل است که استفاده از آن موجب خشکی و شکنندگی در ناخن‌ها نمی‌شود. اگر پوست و ناخن‌هایی حساس دارید، بهتر است بدانید که پد نینو هیچ‌گونه حساسیتی برای شما ایجاد نخواهد کرد. در ضمن نینو مدل ۸۹۵ ادعا می‌کند که به نرم شدن کوتیکول ناخن‌ها کمک کرده و از لایه لایه شدن پوست اطراف ناخن‌ها جلوگیری می‌کند. نینو فاقد آمونیاک و چربی است. پدهای لاک پاک‌ کن نینو یک‌بار مصرف بوده و اگر مدتی خارج از بسته‌بندی قرار بگیرند، خشک و بلااستفاده خواهند شد پس بهتر است پس از هربار مصرف، از بسته بودن در آن مطمئن شوید. نقطه ضعف این پد لاک پاک کن این است که ممکن است صدای جدا کردن هر پد از پدهای دیگر برایتان ناخوشایند باشد.

بیش از ۸۵۰ نفر از کاربران خرید این لاک پاک‌ کن را پیشنهاد داده‌اند. کیفیت بالا، رایحه مطلوب، عدم آسیب‌رسانی به ناخن‌ها، تعداد زیاد در بسته و قیمت مناسب از جمله مواردی است که توانسته رضایت مصرف‌کنندگان را به‌دست آورد.

لینک خرید این پد لاک‌پاک‌کن

۲. پد لاک پاک‌ کن دافی کد ۰۱

دافی

این پد فاقد پارابن، آمونیاک و چربی است و فقدان آمونیاک یکی از دلایلی است که پدهای لاک پاک‌ کن دافی منجربه خشک شدن ناخن‌ها نمی‌شوند. نتیجه خشک شدن ناخن‌ها شکننده شدن، لایه لایه شدن سطح ناخن و حتی آسیب رسیدن به پوست اطراف ناخن‌هاست و به همین دلیل است که باید در انتخاب محصولاتی که برای ناخن‌ها استفاده می‌کنید، حساسیت به خرج دهید. دافی دارای ۹۰ عدد پد لاک پاک‌ کن مرطوب و معطر است که باید در جای خشک و خنک نگهداری شود. اگر در این محصول باز بماند، احتمال خشک شدن پدها وجود دارد پس دقت کنید که پس از مصرف حتماً در آن بسته باشد.

کسانی که از این محصول استفاده کرده‌اند، تعداد و قیمت آن را به‌صرفه دانسته و از سرعت پاک‌کنندگی و عدم آسیب‌رسانی به ناخن‌های‌شان رضایت داشته‌اند. همچنین به گفته مصرف‌کنندگان از هر پد می‌توان سه تا چهار بار برای پاک کردن لاک‌های معمولی استفاده کرد و برای پاک‌کردن لاک‌های اکلیل‌دار یک عدد کافی است.

لینک خرید این پد لاک‌پاک‌کن

۳. پد لاک پاک‌ کن حیفا مدل NPRP۰۱

حیفا

پد لاک پاک‌ کن حیفا دارای بسته‌بندی پلاستیکی و کاسه‌ای است که هر پد به شکل دایره‌ای نازک در آن قرار داده شده است. لاک پاک‌ کن مدل NPRP۰۱ حاوی ۴۰ عدد پد آغشته به مواد معطر حاوی عصاره‌های پروتئین شیر و گندم است. وجود ویتامین‌های B۵ و E در این محصول، ناخن‌ها را نرم کرده و از خشکی و شکنندگی آن‌ها جلوگیری می‌کند. این محصول فاقد استون است که این هم یکی دیگر از عواملی است که از خشکی ناخن‌ها جلوگیری می‌کند. اگرچه استون قدرت پاک‌کنندگی بیش‌تری دارد چون یک حلال قوی است اما به دلیل آسیبی که به ناخن‌ها می‌زند، بهتر است از محصولاتی که دارای استون هستند برای ناخن‌های‌تان استفاده نکنید.

قدرت پاک‌کنندگی بالا، عدم زرد کردن ناخن‌ها، رایحه مطبوع و قیمت مناسب از جمله عواملی است که توانسته نظر کاربران زیادی را برای خرید و پیشنهاد این محصول به خود جلب کند.

لینک خرید این پد لاک‌پاک‌کن

۴. پد لاک پاک‌ کن زیکو مدل موز

زیکو

زیکو دارای ۳۲ عدد پد لاک پاک‌ کن با اسانس موز است که درحین مصرف رایحه مطبوع موز به مشام‌تان خواهد رسید. قیمت مناسب این محصول به نسبت تعدادی که دارد بسیار مقرون‌به‌صرفه است. زیکو برندی ایرانی است که پدهای لاک پاک‌ کن با اسانس‌های متنوعی تولید کرده است. پد لاک پاک‌ کن زیکو رطوبت مناسبی دارد و به دلیل سایز کوچکی که دارد برای لاک‌های رنگ تیره و یا اکلیل‌دار شاید نیاز باشد بیش از یک عدد پد برای ناخن‌ها استفاده شود.

قیمت مناسب، پاک‌کنندگی مطلوب و رایحه موزی از مواردی است که مصرف‌کنندگان از آن‌ها ابراز رضایت کرده‌اند.

لینک خرید این پد لاک‌پاک‌کن

۵. پد لاک پاک‌ کن کامان مدل ۰۱

کامان

این پد فاقد آمونیاک، چربی و پارابن است و به همین دلیل در صورت استفاده، ناخن‌ها را خشک و شکننده نمی‌کند. اگر ناخن‌ها به هر دلیلی خشک شوند، بسیار آسیب‌پذیر شده و درمان آن‌ها زمان‌بر خواهد بود. برخی از لاک‌ پاک‌ کن‌ها منجربه زردی، لایه لایه شدن و کدرشدن سطح ناخن‌ها می‌شوند اما با کامان این موارد صورت نمی‌گیرد. رایحه مطبوع، ضدحساسیت بودن، فقدان مواد شیمیایی مضر و سهولت در استفاده از جمله ویژگی‌های بارز پدهای لاک پاک‌ کن کامان است.
کاربران از کیفیت این محصول رضایت بالایی داشته‌اند و به همین دلیل نزدیک به ۷۰۰ نفر از آن‌ها خرید آن را به دیگران پیشنهاد داده‌اند.

لینک خرید این پد لاک‌پاک‌کن

۶. پد لاک پاک‌ کن ناژه کد ۰۳

ناژه

پدهای سفیدرنگ و دایره‌ای شک لاک پاک‌ کن ناژه در محفظه‌ای کاسه‌ای و دردار قرار گرفته‌اند که از خشک شدن‌شان هم جلوگیری می‌شود. ۴۵ عدد پد در این بسته وجود دارد که هرکدام از پدها برای لاک‌های رنگ روشن قابلیت دوبار مصرف دارند. این محصول فاقد عصاره، استون و چربی است که در صورت استفاده از آن، ناخن‌ها خشک و لایه لایه نخواهند شد، زردی و سفیدک هم بر روی ناخن‌ها به‌وجود نخواهد آمد. اگر ناخن‌هایی حساس دارید، با خیال راحت می‌توانید از پدهای لاک پاک‌ کن ناژه استفاده کنید. از مزیت‌های این محصول می‌توان به استفاده راحت و آسان، قابلیت حمل آسان، رایحه مطبوع و خوشایند، قدرت پاک‌کنندگی بالا و قیمت مناسب اشاره کرد.

به دلیل ویژگی‌هایی که برای ناژه به آن‌ها اشاره شد، افراد زیادی از این محصول استفاده کرده، رضایت بالایی داشته‌اند و خرید آن را به دیگران هم توصیه کرده‌اند.

لینک خرید این پد لاک‌پاک‌کن

۷. پد لاک پاک‌ کن یونی لد مدل Vitamin E And Moisturizer

یونی لد

پدهای لاک پاک کن یونی لد مدل Vitamin E And Moisturizer همان‌طور که مشخص است حاوی ویتامین بسیار مفید E و همین‌طور مرطوب‌کننده است. E یکی از ویتامین‌های پرکاربرد در انواع محصولات آرایشی و بهداشتی است چرا که این ویتامین از پیری، خشکی و شکنندگی جلوگیری کرده و پوست و ناخن را رطوبت‌رسانی می‌کند. پد یونی لد فاقد استون است که دلیل دیگری برای عدم خشک شدن ناخن‌هاست. وجود گلیسیرین در ترکیبات این پد به لطافت و نرمی ناخن‌‌ها و همین‌طور پوست اطراف آن‌ها کمک زیادی می‌کند. داخل پکیج این محصول، ۱۰ عدد پد لاک پاک کن در بسته‌های جداگانه قرار داده شده است که به راحتی می‌توان هرکدام از بسته‌ها را با خود حمل کرد و مورداستفاده قرار داد.

تعداد زیادی از مصرف‌کنندگان از عملکرد و قیمت بسیار مناسب این محصول رضایت بالایی داشته‌اند. رایحه خوب، کیفیت بالا، فقدان الکل و استون و عدم آسیب‌رسانی به ناخن‌ها از جمله موارد جلب رضایت کاربران بوده است.

لینک خرید این پد لاک‌پاک‌کن

۸. پد لاک پاک‌ کن نیوساد مدل Natural

نیوساد

این پد لاک پاک کن فاقد الکل، استون، چربی و آمونیاک است، در نتیجه عوارضی مانند خشکی و شکنندگی و همین‌طور لایه لایه شدن ناخن‌ها را به دنبال نخواهد داشت. نیوساد مدل Natural حاوی ۵ عدد پد لاک پاک کن است که هرکدام از پدها در بسته‌های کوچک و مجزا قرار داده شده‌اند. نیوساد برندی قدیمی و محسوب می‌شود که کیفیت محصولاتش منجربه محبوبیتش شده است.

افرادی که از این محصول استفاده کرده‌اند، کاملاً از کیفیت آن رضایت داشته‌اند و بیش از ۱۴۰ نفر از کاربران، خرید و استفاده از آن را به دیگران پیشنهاد داده‌اند.

لینک خرید این پد لاک‌پاک‌کن

۹. پد لاک پاک‌ کن دینا مدل Flower

دینا

قبل از تولید پدهای لاک پاک کن از استون برای پاک کردن لاک ناخن‌ها استفاده می‌شد اما با افزایش تنوع محصولات پاک‌کننده ناخن و تولید انواع پد و محلول لاک پاک کن، دیگر استون به دلیل خشک کردن ناخن‌ها طرفدار زیادی ندارد. پدهای لاک پاک کن از جمله محصولاتی هستند که به دلیل دارا بودن انواع ویتامین‌ها و روغن‌ها و فقدان استون و موادی که منجربه خشکی ناخن‌ها می‌شوند، بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرند. پد لاک پاک کن دینا مدل Flower دارای رایحه گل است و ۵ عدد پد مجزا در بسته آن قرار گرفته است. دینا کاملاً بدون استون است که سفیدک، خشکی و حساسیت بر روی ناخن‌ها ایجاد نمی‌کند. این محصول برای پاک کردن لاک ناخن از روی ناخن‌ها طبیعی و همین‌طور ناخن‌های کاشت مناسب است.

بیش‌تر از ۱۳۰ نفر از کاربران تا کنون خرید این محصول را پیشنهاد داده‌اند چرا که از کیفیت، عملکرد و قیمت مناسب آن کاملاً راضی بوده‌اند.

لینک خرید این پد لاک‌پاک‌کن

۱۰. پد لاک پاک‌ کن بیول کد ۰۰۳

بیول

بسته‌بندی لاک پاک کن بیول حاوی ۲۴ عدد پد آغشته به مواد لاک پاک کن است که محفظه آن از جنس پلاستیک، کاسه‌ای و دردار است. دقت کنید که پس از هربار استفاده باید در محفظه را به خوبی ببندید تا پدها خشک نشوند چرا که درصورت خشک شدن دیگر قابل استفاده نخواهند بود. پدهای لاک پاک کن بیول حاوی ویتامین E هستند که از خشک شدن ناخن‌ها جلوگیری کرده و رطوبت و سلامت ناخن‌ها را حفظ می‌کند. این ویتامین مفید و پرکاربرد در ساختار  اکثر محصولات آرایشی و بهداشتی به کار برده شده است. با استفاده از پد بیول هیچ‌گونه سفیدک، زردی، خشکی و آسیبی بر روی ناخن‌ها ایجاد نخواهد شد. وجود روغن کرچک در ساختار این پد از دیگر عواملی است که از خشک شدن ناخن‌ها جلوگیری خواهد کرد. ماندگاری مواد لاک پاک کن در پدهای بیول بالاست و به همین دلیل یک پد را برای پاک کردن چند ناخن می‌توان مصرف کرد.

مصرف‌کنندگان از قدرت پاک‌کنندگی بالا، قیمت مناسب، مقرون‌به‌صرفه بودن و رایحه این محصول ابراز رضایت کرده و مجدداً اقدام به خرید و استفاده از آن کرده‌اند.

لینک خرید این پد لاک‌پاک‌کن

۱۱. پد لاک پاک کن ویولت مدل EL۱۲

ویولت

لاک پاک کن برند ایرانی ویولت اگرچه محفظه‌ای کوچک با حمل آسان دارد اما ۳۰ عدد پد لاک پاک کن را در خود جای داده است. پد مدل EL۱۲ رایحه‌ای خوشایند داشته و فاقد استون، آمونیاک و چربی است که رطوبت ناخن‌ها را حفظ کرده و آن‌ها را خشک و شکننده نمی‌کند. وجود ویتامین بسیار مفید E در این محصول از دیگر موارد تضمین سلامت ناخن‌ها پس از مصرف است.

قدرت پاک‌کنندگی بالا، قیمت مناسب به نسبت کیفیت و تعداد، کیفیت خوب و دارای بودن اسانس از جمله مواردی است که مصرف‌کنندگان به آن‌ها اشاره کرده‌اند.

لینک خرید این پد لاک‌پاک‌کن

۱۲. پد لاک پاک کن ویا مدل توت فرنگی

ویا

پد لاک پاک کن برند ایرانی ویا حاوی عصاره توت فرنگی است که درحین استفاده این اسانس مطبوع به مشام‌تان خواهد رسید. ۳۲ عدد پد لاک پاک کن دایره‌ای شکل در محفظه کاسه‌ای و پلاستیکی ویا قرار گرفته‌اند، این محفظه دردار است و از خشک شدن پدها جلوگیری می‌کند. این پد ناخن‌ها را زرد، خشک و شکننده نمی‌کند و به خوبی قادر است انواع مختلف لاک ناخن را از روی ناخن‌ها پاک کند.

کاربران بسیاری از قدرت پاک‌کنندگی، رایحه مطبوع، قیمت بالا و همین‌طور عدم آسیب‌رسانی به ناخن‌ها رضایت داشته‌اند و به همین دلیل امتیاز بالایی را به این محصول اختصاص داده‌اند.

لینک خرید این پد لاک‌پاک‌کن

در آخر

بارزترین ویژگی پدهای لاک پاک‌ کن این است که جای بسیار کمی را اشغال کرده و قابلیت حمل و استفاده بسیار آسانی دارند، ناخن‌ها را خشک نمی‌کنند و حتی به سلامت بیش‌تر آن‌ها هم کمک نمی‌کنند. دقت کنید که نباید بگذارید لاک با لایه‌های ضخیم مدت زیادی بر روی ناخن‌ها بماند چرا که مانع از رسیدن اکسیژن به آن‌ها شده و رنگ ناخن‌ها را تغییر می‌دهد. اگر دوست دارید رنگ لاک ناخن‌های‌تان را زود به زود تغییر دهید، با تهیه پد لاک پاک‌ کن می‌توانید به‌راحتی این تنوع را برای خود فراهم کنید.


در ادامه بخوانید: رنگ لاک ناخن ۲۰۲۱؛ از سبز نعنایی تا قرمز جذاب مرجانی
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.