معروف‌ترین عطرهای زنانه جهان؛ عطر محبوبتان را پیدا کنید

می‌خواهید بدانید معروف‌ترین عطرهای زنانه جهان کدامند؟ عطرهایی که مدت‌هاست پرطرفدار مانده‌اند و خواهان زیادی در همه‌ جای دنیا دارند! ما من‌ومدی‌ها در این مطلب از معروف‌ترین عطرهای زنانه جهان برای‌تان نوشته‌ایم.قصد دارید عطر تازه‌ای بخرید؟ دل‌تان تنوع می‌خواهد و از عطر همیشگی‌تان خسته شده‌اید. یا در فکر خرید کادو برای خانمی خوش‌سلیقه هستید؟ خوب است چند تا از معروف‌ترین عطرهای زنانه جهان را بشناسید. به این ترتیب دست‌تان باز است که هر کدام با سلیقه و بودجه‌تان هماهنگ‌ بود، انتخاب کنید.

سلیقه‌ نقش پررنگی در انتخاب عطر دارد. همین‌طور گرما و سرمای هوا. کمتر کسی در گرمای تابستان یک عطر با بوی گرم و تند می‌پسندد. عطری که در طول روز استفاده می‌کنیم، با عطر مهمانی یکی نیست. معمولا عطر شیک و لوکس را برای مهمانی‌ها کنار می‌گذاریم و بوهای ملایم و همه‌پسند را برای روز می‌پسندیم.

۶- لایت بلو دولچه اند گابانامعروف‌ترین عطرهای زنانه جهان

اودو تویلت لایت بلو با عطر گل و میوه مناسب موقعیت‌های کژوال و روزمره است. این عطر در سال ۲۰۰۱ وارد بازار شده. خالق آن اولیویه کرسپ (Olivier Cresp) بوده و جان می‌دهد برای روزهای گرم تابستان.

نت‌های بلوی لایت

زمانی که این عطر را اسپری می‌کنید، بوی سیب، لیمو، سدر و لاله کوهی را احساس می‌کند. کمی بعد نت میانی را احساس خواهید کرد؛ ترکیبی از رز سفید، یاسمین و بامبو. مدتی که گذشت، عطر چوب سدر و مشک برای‌تان باقی می‌ماند.

مشاهده قیمت این عطر زنانه

۵- دِیزی، مارک جیکوبزمعروف‌ترین عطرهای زنانه جهان

قبل از هر کاری به این بطری جذاب نگاه کنید! زیبا نیست؟ گل‌های مینا روی در آن جا خوش کرده‌اند و ظاهر لوکسی به عطری دیزی داده‌اند.

مارک جیکوبز این عطر را در سال ۲۰۰۷ معرفی کرد. طراح آن آلبرتو موریلاس (Alberto Morillas) بوده و بوی گل و چوب و عنبر دارد. عطر دیزی توانسته دو جایزه در سال ۲۰۰۸ به‌دست آورد؛ یک جایزه سالانه عطر لوکس و یک جایزه برای بسته‌بندی. این اودو تویلت بوی شیرین و گل دارد و عطری مناسب روزهای بهاری و تابستانی است. استفاده از آن در طول روز مناسب‌تر از شب است.

نت‌های دیزی

شیشه جذاب اودو تویلت مارک جیکوبس را که در دست‌تان بگیرید و روی پوست‌تان اسپری کنید، عطر برگ بنفشه، گریپ فروت و توت فرنگی را احساس می‌کنید. نت میانی‌ آن بنفشه، یاسمین و گل گاردنیاست. بعد از این عطر دلاویز، در نت پایانی به مشک، وانیل و چوب می‌رسید.

مشاهده قیمت این عطر زنانه

۴- سی جورجیو آرمانیمعروف‌ترین عطرهای زنانه جهان

برند لوکس جورجیو آرمانی در سال ۲۰۱۳ عطر سی را روانه‌ی بازار کرد. باتوجه به طرفداران آن، می‌توانیم عطر سی را در دسته معروف‌ترین عطرهای زنانه جهان قرار دهیم. طراح این عطر، کریستین نیجل (Christine Nagel) است. سی برای روزهای خنک و سرد سال انتخابی عالی به‌حساب می‌آید. این را هم بگوییم که کیت بلانشت، بازیگر معروف سینما، کار تبلیغ عطر را به‌عهده گرفت.

نت‌های سی

اگر عطر سی را بخرید و روی پوست‌تان بزنید، اولین نتی که احساس می‌کنید، انگورفرنگی سیاه است. نت میانی آن از رز و گل فریزیا تشکیل شده. بویی که در نهایت روی پوست شما می‌ماند، وانیل، علف پاتچولی، نت چوب و ترکیبی از مشک و عنبر خواهد بود.

مشاهده قیمت این عطر زنانه

۳- بلک ارکید تام فوردمعروف‌ترین عطرهای زنانه جهان

شرکت عطرسازی ژیوادان در سال ۲۰۰۶ عطر بلک اورکید را برای برند تام فورد طراحی کرد. این عطر یک ارکیده معمولی نیست. بلکه بویی کلاسیک، ماندگار و لوکس دارد. طراحی شیشه‌ مشکی آن مدرن به‌نظر می‌رسد و در دو سایز ۵۰ و ۱۰۰ میلی‌لیتر تولید شده.

نت‌های بلک ارکید

نت اول این عطر ترنج، پرتقال ماندارین، یاس، ایلنگ ایلنگ، یاسمین و انگور سیاه دارد. مدتی که از اسپری کردن بلک ارکید گذشت، نت میانی آن را احساس می‌کنید، ارکیده، ادویه، نت‌های میوه‌ای، ایلنگ ایلنگ، یاسمین، سدر و گاردنیا. در پایان هم عطر شکلات مکزیکی، وانیل، عنبر، صندل، پاتچولی، عود، علف ویتوِر و مشک سفید را احساس می‌کنید.

مشاهده قیمت این عطر زنانه

۲- میس دیورمعروف‌ترین عطرهای زنانه جهان

برند دیور عطرهای محبوب زیادی دارد. اما می‌خواهیم از میس دیور بگوییم. این عطر در ۲۰۱۲ با طراحی فرانسوا دمَکی (Francois Demachy) روانه بازار شد. میس دیور را برای پاییز و زمستان درنظر بگیرید، چراکه بوی گرم و شیرینی دارد. شیشه‌ آن چهارگوش است و در دسته ادو پرفیوم قرار می‌گیرد.

نت‌های میس دیور

نت اول این عطر با پرتقال ماندارین آغاز می‌شود که بوی شیرینی دارد. کمی که گذشت، عطر یاسمین و رز بینی‌تان را نوازش می‌کند. درنهایت عطر عنبر و پاتچولی با بوی شبیه به چوب به این مجموعه اضافه می‌شوند.

مشاهده قیمت این عطر زنانه

۱- شانل ۰۵معروف‌ترین عطرهای زنانه جهان

برای بسیاری از خانم‌ها تردیدی وجود ندارد که یکی از معروف‌ترین عط‌رهای زنانه جهان از برند شانل است. این عطر کلاسیک زنانه ارزش هزینه کردن را دارد. چراکه هیچ تاریخ انقضایی برای آن تصور نمی‌کنیم. سال‌هاست که پرطرفدار و جذاب مانده و به‌نظر نمی‌رسد این روال به‌زودی تغییر کند. شانل ۰۵ با بوی شیرین و گرم در دسته‌ پرفیوم جا می‌گیرد. این عطر را برای شش ماه دوم سال پیشنهاد می‌کنیم.

تاریخچه عطر شانل ۰۵ به ۱۹۲۱ می‌رسد. زمانی که ارنست بو (Ernest Beaux) آن را طبق برنامه کوکو شنل طراحی کرد. در آن زمان چنان درخشید که مسیر ساخت عطر را برای همیشه تغییر داد. زمانی که عطر شانل ۰۵ را بزنید، ممکن نیست کسی آن را با عطر دیگری اشتباه بگیرد. طراحی بطری آن مینیمال و جذاب است و نام شانل روی آن می‌درخشد. بطری چهارگوش و شفاف است و مایع درونش را به‌نمایش می‌گذارد.

نت‌های شانل ۰۵:

نت ایلنگ ایلنگ، روغن شکوفه نارنج، ترنج و لیمو در این عطر غالب هستند. نت میانی آن یاسمن، رز، زنبق، ریشه زنبق زرد و زنبق دره است. می‌رسیم به نت پایه که شامل مشک، چوب صندل، وانیل، پاتچولی یا نعنا هندی، عنبر و علف وتیور تشکیل شده.

مشاهده قیمت این عطر زنانه

اسم عطر محبوب شما چیست؟ برای ما کامنت بنویسید و نظر دیگران را بخوانید.


در ادامه بخوانید: خوشبوترین عطرهای زنانه با قیمت مناسب؛ این نام‌ها را به‌خاطر بسپارید
منبع superdrug.com t3.com
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید
2 دیدگاه
  1. ma a می‌گوید

    ممنون

  2. مهتاب خسروشاهی می‌گوید

    مرسی از شما که خواندین.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.