خوشبوترین عطرهای زنانه برای یک قرار عاشقانه

عطرها داستان‌گوهای جادوگری هستند که می‌توانند درباره شخصیت و سلیقه‌تان حرف‌های زیادی بزنند. جادوکنندگی‌شان هم به آن خاطر است که در مشام می‌مانند و هربار که در جایی دیگر استشمام شوند، هزارویک خاطره با خود می‌آورند. در این مقاله، ۱۰ عطر زنانه مناسب قرار عاشقانه را به شما معرفی می‌کنیم.

۱. میس دیور؛ خوش‌بوی دوست‌داشتنی

عطر زنانه برای قرار عاشقانه
میس دیور (Miss Dior)

عطری گرم که نشان از خوش‌مشرب‌بودن شما دارد، گزینه مناسبی برای قرار عاشقانه است. میس دیور این ویژگی‌ها را دارد. رایحه پرتقال، لیمو و ترنج در کنار گل رز، برگ یاسمن و نعنای هندی نتیجه جذابی دارد. این رایحه خوب در دسته‌بندی عطرهای شیرین و گرم قرار می‌گیرد.

باور کنید که عطرها هم صفت و ویژگی‌هایی مثل خون‌گرم‌بودن یا اعتماد‌به‌نفس بالا و… دارند. میس دیور هم عطری است که بویی دوست‌داشتنی دارد و احساس گرما و محبت را یادآوری می‌کند. لباسی مجلسی و شیک بپوشید، از میس‌ دیور هم چند پافی بزنید و راهی قرار عاشقانه‌تان شوید. رویایی و جذاب خواهید بود.  قیمت این عطر در حدود ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. اگر برای خرید به لینک پایین مراجعه کردید، حتما به این موضوع توجه کنید.

عطر زنانه میس دیور

۲. ویکتور اند رالف فلاور بامب؛ شورانگیز پرنشاط

بهترین عطر زنانه برای قرار عاشقانه
رالف اند رولن فلاور بامب (Viktor&Rolf Flowerbomb)

پیشنهاد دیگرمان برای انتخاب عطر زنانه مناسب قرار عاشقانه فلاور بامب از برند رالف اند رولن است. ترکیب سازنده این عطر عجیب و خاص به‌نظر می‌رسد. چرا؟ هم‌نشینی انار و پرتقال حالت غریبی دارد.

اما ظاهراً این دو در کنار هم و البته با حضور نت‌های چوبی و نقش‌آفرینی عطر گل رز، یاسمین و فریزیا توانسته‌اند تیم برنده و بی‌رقیبی بسازند. رایحه فلاوربمت تند و خنک است. پس جان می‌دهد برای استفاده در قراری عاشقانه در فصل بهار یا تابستان. فلاوربامب یعنی بمب گل. جذاب نیست؟

عطر ویکتور اند رالف مدل Flowerbomb Bloom

۳. کارولینا هرا گود گرل؛‌ رمزآلود و جذاب

عطر زنانه برای قرار عاشقانه
کارولینا هرا گود گرل (Carolina Herrera Good Girl)

اگر چند پاف از کارولینا هرا گود گرل در هوا اسپری شود و از شما بخواهند که حدس بزنید این بو یادآور چه شخصیتی است، چه خواهید گفت؟ احتمالاً می‌گویید زنی شاداب، شیک و پر از رمز و راز.

این عطر خوش‌بو حس‌وحالی رمزآمیز دارد. شاید همه این‌ها زیر سر هم‌نوایی عطر بادام، قهوه، گل یاس و مریم در کنار یکدیگر باشد. این عطر که نامش به‌معنای دختر خوب است، بویی شرقی، تلخ و گرم دارد.

عطر کارولینا هررا مدل Good Girl Legere اینجاست

۴. دیور هیپنوتیک پویزن؛ اغواگر خوشایند

دیور هیپنوتیک پویزن
دیور هیپنوتیک پویزن (Dior (Hypnotic Poison
به‌دنبال عطری خاص هستید؟ به‌احتمال ۹۹درصد از هیپنوتیک پویزن دیور استقبال خواهید کرد. چه ترکیبی خاص‌تر از کنار هم قرارگرفتن زردآلو، نارگیل و آلوی سیاه؟ البته همه این‌ها با رایحه ردیفی از بهترین بوها یعنی گل رز، زنبق دره، یاسمین و زیره سیاه ترکیب می‌شوند.
نتیجه چیست؟ عطری شیرین و گرم که بوی طبیعت می‌دهد. هیپنوتیک پویزن خاص است و جذابیتی اغواگرانه به شما می‌دهد. شاید برای همین است که کارشناسان و عطرشناسان آن را به عنوان عطر زنانه مناسب قرار عاشقانه توصیه می‌کنند.

عطر دیور مدل Hypnotic Poison اینجاست

۵. شانل کوکو؛ اصیل عاشقانه

بهترین عطر زنانه برای قرار عاشقانه
کوکو شانل ( Chanel Coco)

حتی اگر آنچنان هم عطرباز نباشید، امکان ندارد که نام شانل کوکو را نشنیده باشید. البته شاید کمی زیاده‌روی کردیم ولی شانل کوکو خیلی معروف است. نیست؟ این عطر گران، خوش‌بو و معروف هم می‌تواند گزینه مناسبی برای حاضرشدن سر قراری عاشقانه باشد.

شانل کوکو تمام ویژگی‌های لازم برای ایجاد رایحه‌ای رمانتیک را دارد. شیرین و گل‌بو نیست که هست، ختک و طبیعی نیست که هست، بوی خوش وانیل نمی‌دهد که می‌دهد. دیگر چه می‌خواهید؟

در ترکیب شانل کوکو از رز و یاسمین در کنار شکوفه پرتقال و نارنج و البته وانیل و مشک استفاده شده است. اگر بخواهیم یک ویژگی به این عطر اختصاص بدهیم، باید بگوییم که اصیل و پرجذبه است.

کوکو مادمازل شنل اینجاست

۶. ورساچه دیلان بلو؛ گل‌گلیِ ملایم

عطر زنانه مناسب قرار عاشقانه
ورساچه دیلان بلو (Versace Dylan Blue Pour Femme)

اگر هنوز عطر زنانه مناسب قرار عاشقانه را پیدا نکرده‌اید، به یاد ورساچه دیلان بلو هم باشید. این عطر هم ترکیب جذاب و خاصی دارد. هلو، یاس، گل رز، گیاه پتالیا و عطر گیاهانی مانند پاتچولی به عطر ایتالیایی نام‌برده رایحه‌ای شیرین، خنک و طبیعی پیشکش کرده‌اند.

تلفیق میوه و گل همیشه رایحه‌ای به‌شدت صمیمی به‌وجود می‌آورد. همه ما هم به‌نوعی میل و گرایش به بوهای خوش طبیعت داریم. در یک قرار عاشقانه از این عطر استفاده کنید و حسی خوشایند و دوست‌داشتنی از خود به‌جای بگذارید.

عطر ورساچه دیلان بلو اینجاست

۷. مارک جیکوبس دیکادنس؛ عاشقانه گرم

مارک جیکوبز
مارک جیکوبس دیکادنس ( Marc Jacobs Decadence)

دیگر کم‌کم به انتهای فهرستمان نزدیک می‌شویم، تصمیمتان را هنوز نگرفته‌اید؟ اگر نه، اجازه بدهید که از مارک جیکوبسِ معروف، مدل دیکادنس برایتان بگوییم. عطرورایحه این مورد یک طرف است و طراحی بامزه و جذاب بطری آن هم یک طرف.

بطری دیکادنس شبیه کیف مجلسی است. در فرمولاسیون آن هم از گل زنبق، زعفران، آلوی سیاه و گل رز بلغاری استفاده کرده‌اند. البته از نقش گل یاسمین و زنبق در آن هم نمی‌توان غافل شد. همه این‌ها در کنار یکدیگر، بویی تند، شیرین، گرم و طبیعی به‌وجود آورده‌اند. دیکادنس را خاص‌پسندهایی دوست دارند که از متفاوت‌بودن لذت می‌برند.

عطر مارک جکوبس مدل Decadence اینجاست

۸. ایو سن لورن بلک اوپیوم؛ مغرور جذاب

ایو سن لورن بلک اوپیوم
ایو سن لورن بلک اوپیوم (Yves Saint Laurent Black Opium)
 درست است که ایو سن لورن بلک اوپیوم را در بخش‌های پایانی معرفی می‌کنیم اما به هیچ عنوان از ارزش‌هایش کم نمی‌شود (شبیه گزارش‌های ورزشی شد، نه؟). این عطر از بهترین‌ها برای استفاده در قراری عاشقانه است.
زمینه رایحه عطر حالتی مرموز و در عین‌حال جذاب دارد. عطرشناس‌های حرفه‌ای می‌گویند، بوی این عطر یادآور زن جذاب و مغروری است که در ضمن دوست‌داشتنی هم به‌نظر می‌رسد. بلک اوپیومِ تند و گرم از وانیل، درخت سرو، شکوفه پرتقال و فلفل درست می‌شود.

۹. گرلن مون گرلن؛ اغواگر ملیح

گرلن مون گرلن
گرلن مون گرلن (Guerlain Mon Guerlain)

همه فکر می‌کنند که عطرهای اغواگرانه‌ای که یادآور فَم‌فِتال‌های فیلم‌های نوآر (قهرمانان زن جذاب و اغواکننده) هستند، بویی رمزآلود دارند؛ از آن رایحه‌هایی که نمی‌توان به ترکیبات سازنده‌ اجزایشان پی برد. اما همیشه این‌طور نیست.

گرلن مون گرلن عطری جذاب و اغواگر است که رایحه‌ای آشنا دارد. نارنج و اسطوخدوس در کنار گل سوسن و یاسمن کاری کرده‌اند که عطری تند، گرم و شیرین به‌وجود بیاید. البته از نقش وانیل و چوب‌های معطر در رساندن مون‌گرلن به این کیفیت هم نمی‌توان غافل شد.

عطر گرلن مون گرلن اینجاست

۱۰. تام فورد فبلس؛ گرم افسانه‌ای

عطر زنانه مناسب قرار عاشقانه
تام فورد فبلس (Tom Ford F Fabulous)

عطر فبلس از برند تام فورد هم نیاز به تعریف و توصیه ندارد. این برند معروف همیشه بهترین رایحه‌ها را روانه بازار می‌کند. البته انتخاب فبلس به کمی ریسک‌پذیری هم نیاز دارد. چرا؟ چون بوی غالب چرم در همراهی با اسطوخدوس، کهربا و دانه تونکا ترکیبی خاص می‌سازد.

بوی فبلس خوشایند است و خاص‌پسندانی را راضی نگه می‌دارد که دوست دارند بوی عطرشان با همه فرق کند. در نت‌های میانی فبلس، بوی وانیل و بادام هم به مشام می‌رسد. خوشتان می‌آید؟ دوست دارید بدانید که بوی این عطر چطور است؟

تام فورد فلبس اینجاست

در آخر

از میان پیشنهاداتمان کدام را پسندیدید؟ به نظرتان نقش عطر و بو در به‌یادماندن قرارهای عاشقانه چقدر مهم است؟ شما هم پیشنهادی برای انتخاب عطر زنانه مناسب قرار عاشقانه دارید؟

در ادامه بخوانید: 4
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.