۱۰ پیشنهاد عطر زنانه مناسب بهار؛ رایحه‌های ماندگار و شیک کدامند؟

عطر زنانه مناسب فصل بهار باید چه ویژگی‌ها و رایحه‌ای داشته باشد؟ باید قبول کرد که هر فصلی عطر و رایحه مناسب خودش را می‌خواهد. در بهار هم که هوا گرم‌تر است و آزادتر، نیاز به عطرهایی با رایحه خنک وجود دارد تا در تضاد با نوع هوای این فصول، خوب در هوا پخش شود و خوشایند باشد.

عطر زنانه مناسب فصل بهار؛ خوب‌ها را بشناسید

بهار و تابستان که می‌رسد، هوا آزادتر به‌جریان درمی‌آید و گرم‌تر هم می‌شود. در چنین موقعیتی لازم است که عطری روی نبض‌ها اسپری کنید که پخش بویی مناسب با شرایط آب‌وهوایی دارد و نوعش هم خنک است. در این مقاله به سراغ رایحه‌های محبوبی رفته‌ایم که از نظر خریداران بازار ایرانی (در دیجی‌کالا) خوشایند بوده و به‌طور کلی هم عطرهای معروف و پرطرفداری به‌حساب می‌آیند.

این عطرها را از نقطه‌نظر ساختار رایحه و ویژگی‌ها بررسی کردیم. همچنین نظرات خریداران قبلی را برایتان آورده‌ایم و جمع‌بندی کرده‌ایم. با ما همراه باشید و در ضمن، یادتان باشد که ترتیب عطرها در این مقاله، براساس بیشترین قیمت به سمت کمترین است.

۱. ادو پرفیوم زنانه بربری مدل مای بربری بلک

عطر زنانه مناسب فصل بهار و تابستان

ادوپرفیوم زنانه بربری مدل مای‌ بربری‌بلک بویی شیرین و خنک دارد. رایحه موجود در آن عطری طبیعی دارد و یادآور بوهای خوش طبیعت است. شاید برایتان جالب باشد که سازندگان آن مدعی‌اند که رایحه به‌کاررفته در این عطر با الهام از بوی خوش باغ‌های لندن پس از باران خلق و ساخته شده است.

ساختار رایحه و ویژگی‌ها

همان‌طور که گفته شد، عطر لوکس بربری متبادرکننده رایحه‌هایی ناب از طبیعت است. بنابراین، جای تعجب ندارد که در ساختار رایحه‌اش بوی خاک و زمین به مشام می‌خورد. ترکیب این عطر خوشایند با گل رز کالیفرنیایی و گیاهان معطر طرفداران زیادی دارد.

نظرات کاربران

این عطر انگلیسی در میان موارد لوکس قرار می‌گیرد و مشتریان قبلی‌اش به پخش بوی آن و ماندگاری‌اش نمرات قابل‌قبولی داده‌اند. طراحی زیبای جعبه و شیشه عطر هم از دلایلی است که آن را خواستنی‌تر و محبوب‌تر می‌کند.

۲. ادو پرفیوم زنانه نینا ریچی مدل Premier Jour

عطر زنانه مناسب فصل بهار و تابستان

یکی دیگر از عطرهای محبوب بازار برای تابستان یا بهار، عطر نینا ریچی، مدل پخومی‌یِق ژوق (به‌قول فرانسوی‌ها) است. معنای این عبارت می‌شود: نخستین روز. این عطر خنک و شیرین هم از مدل‌های معروف و البته گران‌قیمتی است که سخت‌پسندان را هم به خود علاقه‌مند می‌کند.

ساختار رایحه و ویژگی‌ها

در بوی خوش و خنک این مدل از برند معروف نینا ریچی، ردپایی از گل‌ها و مرکبات در کنار بوی خوش چوب و وانیل به مشام می‌رسد. جالب است، نه؟‌ در نخستین ثانیه‌هایی که از اسپری‌کردن ادوپرفیوم نینا ریچی بر نبض‌ها می‌گذرد، بوی غالبی که به مشام می‌رسد، چیزی نیست جز بوی خوش پرتقال و گل نخود. بعد به‌مرور، بوهای دیگر موجود در ترکیب عطر هم شنیده می‌شوند.

نظرات کاربران

بیشتر کسانی که تجربه خرید ادوپرفیوم زنانه نینا ریچی مدل premier jour را داشته‌اند از ماندگاری، پخش بوی مناسب و رایحه دل‌انگیزش راضی بوده‌اند. بسته‌بندی زیبا و شیشه این عطر که طراحی خاصی دارد هم از دیگر دلایل محبوبیتش به‌شمار می‌رود. البته قیمت زیاد عطر از نکاتی است که قدرت خرید عموم مشتریان برای داشتن آن را پایین می‌آورد.

۳. ادو پرفیوم زنانه شیسیدو مدل Zen

عطر زنانه مناسب فصل بهار و تابستان

اگر از رایحه‌های خنک و در عین‌حال ملایم خوشتان می‌آید، ادوپرفیوم شیسیدو مدل زِن گزینه مطلوبی برایتان خواهد بود. حتما از نام این عطر حدس می‌زنید که تولیدات چه کشوری است؟ ژاپن. این عطر خنک می‌تواند در تمام فصول سال به جز زمستان‌ها استفاده شود و پخش بو و ماندگاری خوبی داشته باشد.

ساختار رایحه و ویژگی‌ها

در این عطر نه‌چندان مقرون‌به‌صرفه از مرکبات، گل‌ها، گیاهان معطر و چوب استفاده شده است. بوی آناناس و گل رز از جمله نُت‌هایی است که در رایحه ادوپرفیوم شیسیدو به مشام می‌رسد. جعبه و شیشه عطر هم طراحی زیبا و جذابی دارد و خریداران را معمولا به خود جلب می‌کند.

نظرات کاربران

عطرهایی از گروه گل و مرکبات برای فصل بهار  مناسب‌اند. خریداران قبلی این عطر خنک هم از بوی خوشش راضی‌اند و همگی معتقدند که ماندگاری و پخش بوی بالایی دارد. برخی از مشتریان گفته‌اند که بارها از این عطر خریده‌اند و به برند شخصی‌شان در عطرزدن بدل شده و برخی هم از بابت اینکه دیگران نام این عطر را در مکان‌های مختلف از آن‌ها می‌پرسند، ابراز خوشحالی کرده‌اند.

۴. ادو تویلت زنانه ورساچه مدل Bright Crystal

عطر زنانه مناسب فصل بهار و تابستان

اگر با دنیای عطر و ادکلن کمی هم آشنا باشید حتما ورساچه و مدل‌های مختلفش را دیده‌اید. اوتویلت زنانه ورساچه مدل برایت‌ کریستال یا همان کریستال درخشان با آن شیشه خاصی که دارد، برای عطردوستان گزینه آشنایی است. این عطر هم رایحه‌ای شیرین و خنک دارد و از بوهای طبیعی برای تولیدش استفاده شده است.

ساختار رایحه و ویژگی‌ها

در ترکیبات ادوتویلت ورساچه مدل برایت‌کریستال از میوه، چوب، عطر گل‌ها و اقیانوس استفاده کرده‌اند. گل‌هایی که در تولید این عطر به‌کار رفته‌اند، گل‌های نیلوفر آبی، ماگنولیا و گل پیونی (همان گل صدتومانی) هستند. وجود رایحه‌ای از عنبر و چوب ماهون هم باعث شده که این عطر ورساچه خاص و ملایم باشد.

نظرات کاربران

عطر ورساچه خوشبوست و می‌تواند به‌عنوان عطر زنانه مناسب فصل بهار به انتخابی همیشگی برایتان بدل شود. شیشه زیبا و شبیه الماس آن هم یکی دیگر از جذابیت‌های این عطر ۹۰ میلی‌لیتری است. خریداران قبلی‌اش از آن از هرجهت راضی‌اند و عطر ورساچه را به دیگران هم توصیه می‌کنند.

مشاهده قیمت این ادو پرفیوم

۵. ادو پرفیوم زنانه لالیک مدل Le Amour

عطر زنانه مناسب فصل بهار و تابستان

لالیک هم برندی نیست که عطرشناسان و دوست‌داران عطر و ادکلن نشناسند. مدل لامور آن (یعنی عشق) رایحه‌ای خنک و شیرین دارد و از ادوپرفیوم‌های لوکس بازار است. این عطر ۱۰۰میلی با شیشه‌ای زیبا و جذاب می‌تواند هدیه خوبی برای طرفداران بوهای خنک تابستانی باشد.

ساختار رایحه و ویژگی‌ها

برای ساختن لالیک مدل لامور از شکوفه پرتقال، نارنج و گل رز استفاده کرده‌اند. حضور مشک در کنار عطری از چوب سدر و صندل هم ترکیبی قوی و دوست‌داشتنی ساخته است. این عطر ماندگار است و پخش بوی فوق‌العاده‌ای هم دارد.

نظرات کاربران

کاربرانی که قبلا این عطر را خریده‌اند از تمام ویژگی‌هایش راضی بوده‌اند. این نکته خیلی مثبتی است که خریداران و مشتریان قبلی یک محصول نکته منفی و نامناسبی در آن نبینند و کالا را به دیگران هم توصیه کنند. لالیک از برندهای معروفی است که عطرهای اورجینالش قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای ندارند. این را هم به‌خاطر بسپارید.

مشاهده قیمت این ادو پرفیوم

۶. ادو تویلت زنانه خسوس دل پوزو مدل Halloween

عطر زنانه مناسب فصل بهار و تابستان

در دنیای عطر و ادکلن خسوس دل پوزو مدل هالووین هم از مشاهیر است. این عطر معروف با شیشه‌ای که در خاطر می‌ماند، رایحه‌ای خنک و شیرین دارد. عطری که در آن از رایحه‌های وانیل و گل وام گرفته باشند، گزینه جالبی خواهد بود.

ساختار رایحه و ویژگی‌ها

همان‌طور که گفته شد در این عطر از وانیل و گل‌ها استفاده کرده‌اند. گل‌های به‌کاررفته در ادوتویلت زنانه خسوس گل بنفشه و برگ درخت نارنج‌اند. رایحه‌های دیگری مانند بوی برگ درخت موز و بوی خوش نسیمی که از دریا بلند می‌شود هم در این عطر موجودند.

نظرات کاربران

یکی از نکات جالب‌توجه درباره عطر خسوس این است که به‌گواه بیشتر مشتریان قبلی‌اش، عطری همه‌پسند است و تقریبا کسی پیدا نمی‌شود که از بوی آن خوشش نیاید یا اگر حساس باشد، دچار سردرد شود. بوی ادوتویلت خسوس دل پوز ملایم و خنک است و شک نکنید که همیشه کسی پیدا می‌شود که نامش را از شما بپرسد.

مشاهده قیمت این ادو پرفیوم

۷. ادو پرفیوم زنانه لنوین مدل Eclat D Arpege

عطر زنانه مناسب فصل بهار و تابستان

اگر هنوز از میان گزینه‌های مقاله به عطر زنانه مناسب فصل بهار نرسیده‌اید، توجه‌تان را به عطر لنوین مدل اکله دَرپِژ دعوت می‌کنیم. البته دقت کنید که تلفظ رایج این عطر در فروشگاه اکلت است و شاید کمتر کسی باشد که آن را اکله درپژ بگوید. در هر حال، از اسم و اسم‌بازی که بگذریم، باید بگوییم که طرفداران عطرهایی با بوهایی خنک و میوه‌ای از این ادوپرفیوم استقبال می‌کنند.

ساختار رایحه و ویژگی‌ها

این عطر ۱۰۰میل بوی خوش و خنکی دارد. شیشه و جعبه زیبایی هم برای آن طراحی شده است. اگر بخواهیم از ساختار رایحه‌اش بگوییم، لازم است که از شما بخواهیم که چشم‌هایتان را ببندید و فکر کنید که در باغی از درختان هلو هستید که در مجاورتش مزرعه چای است و بوی برگ‌های سبز چای با عطر هلوها تلفیق شده است. گیاهان معطری مانند پونه هم بوی این عطر را ماندگار و دوست‌داشتنی می‌کنند.

نظرات کاربران

این عطر چندان ارزان نیست و در دسته عطرهای نسبتا گران قرار می‌گیرد. با این حال، طرفداران زیادی دارد و بیشتر خریداران قبلی‌اش از ماندگاری و پخش بویش تعریف و تمجید کرده‌اند.

۸.ادو پرفیوم زنانه ایو روشه مدل Comme Une Evidence

عطر زنانه مناسب فصل بهار و تابستان

شاید برند معروف بهداشتی و آرایشی ایوروشه را بشناسید. این برند در حوزه عطر و ادکلن هم فعالیت می‌کند. عطر ایوروشه مدل کُم اون اِویدانس هم از تولیدات این شرکت فرانسوی است و رایحه‌ای خنک دارد.

ساختار رایحه و ویژگی‌ها

بوی ادوپرفیوم ایوروشه خنک است و رایحه‌هایی شیرین مانند گل و میوه در آن وجود دارد. در کنار گل و میوه، عطر گیاهان معطر و خاک هم به مشام می‌خورد. البته بدیهی است که هیچ‌یک از این رایحه‌ها به‌تنهایی در ادوپرفیوم ایوروشه حس نمی‌شود اما تِم و نسیمی از آن‌ها در ساختار کلی رایحه عطر احساس می‌شود که بسیار خوشایند است. از جمله گل‌ها و گیاهان موجود در عطر کُم‌اون‌اویدانس می‌توان به بوی ریواس و برگ بنفشه اشاره کرد. ترکیب جذابی است.

نظرات کاربران

خریداران این عطر نسبتا گران هم از دل‌نشینی رایحه‌اش در کنار ماندگاری قابل‌قبولی که دارد، تعریف کرده‌اند. ماندگاری بو و پخش بوی مطلوبش باعث می‌شود که طرفداران زیادی داشته باشد و در فصل بهار گزینه مناسبی برای استفاده باشد.

مشاهده قیمت این ادو پرفیوم

۹. تستر ادو تویلت زنانه بنتون مدل Colors de Benetton Pink 

عطر زنانه مناسب فصل بهار و تابستان

این عطر تستر است؛ تستر ادوتویلت معروف زنانه بنتون مدل رنگ صورتی بنتون. تسترهای اورجینال می‌توانند جایگزین خوبی برای نسخه اصلی عطرها و ادکلن‌ها باشند چون هم بویی مشابه دارند و هم ارزان‌تر هستند. این عطر بنتون هم شیرین و خنک است و می‌تواند عطر زنانه مناسب فصل بهار شما باشد.

ساختار رایحه و ویژگی‌ها

در این عطر معروف بنتون از وانیل، مرکبات، عطر چوب و گیاهان خوشبو استفاده شده است. حجم تستر ۸۰ میل است و طرفداران رایحه‌ای شیرین و ملایم را راضی نگه می‌دارد.

نظرات کاربران

مشتریان قبلی این تستر از پخش بو، طراحی جذاب شیشه‌اش و ماندگاری آن ابراز رضایت کرده‌اند. اگر از ترکیب رایحه‌های موجود در این محصول خوشتان می‌آید، نیم‌نگاهی به تستر ادوتویلت بنتون داشته باشید.

 ۱۰. ادوپرفیوم زنانه رصاصی مدل Chastity 

عطر زنانه مناسب فصل بهار و تابستان

گزینه آخری که می‌خواهیم معرفی کنیم، قیمت بسیار مناسب‌تری نسبت به گزینه‌های دیگر موجود در این مقاله دارد و حجمش هم ۱۰۰ میلی‌لیتر است. ادوپرفیوم رصاصی مدل چِیستیتی از آن عطرهای مقرون‌به‌صرفه خنکی است که رایحه‌هایی از طبیعت را به مشامتان می‌رساند.

ساختار رایحه و ویژگی‌ها

در ساخت این ادوپرفیوم از مرکبات، گل‌ها و رایحه خوش اقیانوس بهره گرفته شده است. گل موجود در این ترکیب، گل یاس است و در کنار بوی خوش دریا و مرکبات توانسته عطری ملایم و جذاب تولید کند.

نظرات کاربران

رایحه خنک این عطر در کنار ملایم‌بودن باعث شده که طرفداران این سبک از رایحه‌ها خیلی دوستش داشته باشند. ماندگاری بوی عطر رصاصی هم مطلوب است و باعث رضایت مشتریان قبلی‌اش می‌شود.

در آخر

تجربه استفاده از هیچ‌یک از این موارد را داشته‌اید؟ این موارد از جمله محبوب‌های بازار هستند و می‌توانند به شما کمک کنند که به مورد دلخواهتان برسید. یادتان باشد که استفاده از عطری خنک در فصل‌های گرم و بهاری باعث پخش بوی بهتر و ماندگاری بالاتر هم می‌شود.


در ادامه بخوانید: ترندهای رنگ مو ۲۰۲۱؛ از بالیاژ پاستلی تا یخی آلپ
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.