اصول ست کردن لباس راه راه برای خانم‌ها و آقایان

نقش راه راه یکی از گزینه‌های جذاب برای خوش‌لباس‌هاست. اصول ست کردن لباس راه راه را مرور کنید و مثل حرفه‌ای‌ها لباس بپوشید.

حتما متوجه شده‌اید بعضی افراد با این که لباس خاصی به تن نکرده‌اند، خوش‌پوش و جذاب به‌نظر می‌رسند. آنها ست کردن لباس های مختلف را تمرین کرده‌اند و به استایل شخصی رسیده‌اند. چرا شما چنین کاری نکنید؟

ما در مجله «منومد» مطلب‌های بسیاری درمورد ست کردن لباس داریم. این بار هم سراغ اصول ست کردن لباس راه راه آمده‌ایم و چندین پیشنهاد برای خانم‌ها و آقایان آورده‌ایم. اگر به طرح و نقش لباسی فکر می‌کنید که حسابی کاربردی باشد، راه راه از بهترین‌هاست. برویم ببینیم چه انواعی دارد.

انواع نقش‌های راه راه

کلاسیک‌ترین نوع لباس راه راه، طرح راه راه افقی‌ است. اغلب از ترکیب رنگ سفید و مشکی استفاده می‌کنند، چراکه خیلی راحت با هم هماهنگ می‌شوند و البته با لباس‌های دیگر. راه راهی‌ها انواع و اندازه‌های مختلفی دارند که با هم مرور می‌کنیم.

ست کردن لباس راه راه

۱- راه راه برتون: نقشی با راه‌های ۶ و نیم سانتی‌متری که معمولا از رنگ‌های تیره و روشن تشکیل می‌شود. اگر می‌خواهید یک تکه لباس راه راه انتخاب کنید، مدل برتون گزینه‌ خوبی‌ است؛ چراکه از مد نمی‌افتد و در فصل‌های مختلف مناسب به‌نظر می‌رسد.

۲- راه‌ راه رنگی: بعضی از نقش‌ها از رنگ‌های مختلف و مکمل شکل می‌گیرند. از آن‌جا که چنین لباس حسابی رنگی دیده می‌شود، لازم است آن را با رنگ خنثا یا تک‌رنگ ست کنید.

۳- راه راه باریک: هر چه راه‌ها باریک‌تر باشند، لباس شما کاربردی‌تر است. پارچه راه راه باریک به چشم نمی‌آید، بنابراین، راحت‌تر ست می‌شود و در موقعیت‌های بیشتری پوشیده می‌شود. چنین نقشی را می‌توانید در کنار لباس خال‌دار یا لباسی قرار دهید که نقش چاپی دارد.

۴- راه راه عمودی: نقش راه راه عمودی برای بلوز دکمه دار یا شلوار عالی‌ است. به‌ویژه که معمولا فرد را کشیده‌تر نشان می‌دهند.

حالا می‌رسیم به اصول ست کردن لباس راه‌راه! بعضی از این‌ گزینه‌ها برای خانم‌ها و آقایان مشترک است. برای مثال تی‌شرت راه‌ راه همیشه با شلوار جین جذاب می‌شود. زنانه و مردانه هم ندارد. با این همه، ما در دو دسته‌بندی مختلف، پیشنهادهایی برای شما داریم.

اصول ست کردن لباس راه راه برای خانم‌ها

۱- ست کردن بلوز یا تاپ راه راهست کردن لباس راه راه

یکی از آسان‌ترین ست‌هایی که می‌توانید با لباس راه راه بسازید، زمانی‌ است که تی شرت راه راه انتخاب کرده‌اید. دو تی‌ شرت راه‌ راه در رنگ‌های مختلف در کمدتان داشته باشید و هر روزی که نمی‌دانستید چه لباسی بپوشید، یکی از همان‌ها را بردارید.

در سفر، موقع خرید یا به‌عنوان لباس خانه جذاب خواهند بود. تی‌ شرت با راه‌های افقی معمولا به رنگ سفید و مشکی، سفید و سرمه‌ای، سرمه‌ای و سفید، سفید و قرمز است. تی‌شرت‌های راه راه رنگی کمی ملاحظه را کنار می‌گذارند و به رنگ‌های شادتری مثل زرد، صورتی و آلبالویی هم دیده می‌شوند. تی شرت‌ راه راه را با انواع شلوار جین و کتان ست کنید. کفش ورزشی سفید به‌خوبی این استایل را کامل می‌کند.

۲- ست کردن شلوار راه راهست کردن لباس راه راه

یکی از گزینه‌های استایل کاری کژوال، انتخاب شلوار راه راه است. شاید پوشیدن چنین شلواری اگر با راه راه پهن باشد، شما را یک گام از استایل کلاسیک دور کند. اما برای ایجاد تنوع بسیار عالی خواهد بود. برای امتحان چنین استایلی فصل بهار و تابستان را انتخاب کنید. شلوار راه راه سفید و سرمه‌ای در کنار مانتوی آبی و شال سرمه‌ای ترکیب جذابی از آب درمی‌آید. در روزهای گرم تابستان به انتخاب تاپ سفید و شلوار راه راه سفید و قرمز فکر کنید.

۳- ست کردن پیراهن راه راهست کردن لباس راه راه ۵

اگر در فکر خرید پیراهن اسپورت و راحت هستید، به پیراهن جذب و کوتاه یا پیراهن میدی گشاد فکر کنید. این دست پیراهن‌ها اغلب راه راه سفید و مشکی یا سفید و سرمه‌ای طراحی می‌شوند. انتخاب خوبی برای لباس خانه، استایل کژوال و روزمره است. اگر راه راه پهن باشد، برای دورهمی عصرانه روی آن حساب کنید.

۴- بلوز راه راه برای مهمانیست کردن لباس راه راه

تصور نکنید بلوزهای راه راه فقط به‌درد ست کردن با شلوار جین می‌خورند. کافی‌ است از جنس باکیفیتی تهیه شده باشند و برش آنها شیک باشد. تی‌ شرت راه راه سفید و آبی را با دامن کوتاه بژ و چکمه‌ بالا زانو بپوشید. می‌توانید آن را با شلوار سرمه‌ای جذب و یک جفت چکمه بلند قهوه‌ای عسلی ست کنید. یک دستمال گردن جذاب شما را خاص‌ می‌کند.


حتما بخوانید: اصول ست کردن لباس گلدار برای خانم‌ها و آقایان

۵- ست کردن تاپ راه راهست کردن لباس راه راه

همیشه قرار نیست لباس راه راه زیادی توی چشم باشد. تاپ راه راه زیر شومیز خیلی جذاب می‌شود. به تناسب رنگ‌ها دقت کنید. شومیز سفید کارتان را راه می‌اندازد. دستمال گردن‌تان را به بند کیف‌تان گره بزنید و یک جفت کفش پاشنه‌دار به پا کنید. شلوار جین یا کتان فرقی ندارد. شما می‌درخشید.

پرطرفدارترین راه‌راهی‌های زنانه را ببینید

۶- ست کردن راه راه و چهارخانهست کردن لباس راه راه

محدودیتی برای داشتن تکه‌های لباس راه راه و چهارخانه وجود ندارد، به‌شرطی که به رنگ‌ها دقت کنید. لازم است رنگ مشترک داشته باشند. اگر لباس راه راه سفید و مشکی انتخاب می‌کنید، چهارخانه هم دارای رنگ مشکی باشد. اگر راه راه ظریف و باریک است، از چهارخانه درشت بهره ببرید.

اصول ست کردن لباس راه راه برای آقایان

۱- ست کردن تی‌ شرت راه راهست کردن لباس راه راه

اگر در ست کردن لباس راه راه حرفه‌ای نیستید، کار را با خرید تی شرت آغاز کنید. تی شرتی با راه‌های باریک و رنگ‌های خنثا مثل مشکی و سفید، طوسی و سفید یا سرمه‌ای و سفید. شلوار جین یا کتان و کفش ورزشی این استایل را کامل می‌کنند. همین اصل برای پولوشرت راه‌ راه هم صدق می‌کند.

۲- ست کردن پیراهن راه راه در استایل کژوالست کردن لباس راه راه

انتخاب پیراهن راه راه برای داشتن استایل کژوال اسپرت کار هوشمندانه‌ای‌ است. یک جین جذاب کنارش بگذارید. شاید بخواهید کت اسپرت به آن اضافه کنید. کفش کالج انتخاب خوبی برای کامل کردن این استایل است. انتخاب پیراهنی با راه‌های رنگی و شلوار کتان سفید، جلوه‌ تابستانی خاصی دارد.

۳- ست کردن پیراهن راه راه در استایل کاریست کردن لباس راه راه ۵

این روزها کمتر شرکتی به استایل کاملا رسمی تمایل دارد. اغلب کارمندان در هر سمتی که باشند، استایل کژوال کاری را ترجیح می‌دهند. اگر می‌خواهید در محیط کار شیک به نظر برسید، از پیراهن راه راه غافل نشوید. این پیراهن را می‌توانید با کت و شلوار کتان ست کنید. همچنین می‌توانید با شلوار پارچه‌ای بپوشید. بهتر است از محدوده رنگ‌های خنثا خارج نشوید. جذاب‌ترین گزینه، پیراهن سفید با راه‌های تیره مثل سرمه‌ای، مشکی یا آبی‌ است.

جذاب‌ترین پیراهن‌های راه‌راه مردانه را ببینید

۴- کت و شلوار راه راهست کردن لباس راه راه

نمی‌شود برای خرید کت و شلوار به فروشگاهی سر بزنید و چند مدل کت و شلوار راه راه توجه‌تان را جلب نکند. این گزینه کلاسیک هرگز قدیمی نمی‌شود. بیشتر آقایان یک دست کت و شلوار تیره راه راه در کمدشان دارند. دقت کنید آن را با پیراهن ساده ست کنید.

۵- شلوار راه راهست کردن لباس راه راه

شلوار پارچه‌ای راه راه شما را کشیده‌تر نشان می‌دهد. چنین شلواری برای استایل کاری یا مهمانی مناسب به نظر می‌رسد. آن را با پیراهن مردانه ست کنید.


در ادامه بخوانید: راهنمای ست کردن لباس خال‌خالی برای آقایان؛ چطور اصولی خالخالی بپوشیم؟
منبع thegoldengirlblog.com
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.