در دورهمی‌های دوستانه چه بپوشیم؟ برای آقایان

انتخاب لباس مناسب دورهمی دوستانه برای آقایان می‌تواند حسابی سرگرم‌کننده باشد. شاید در فکر خرید لباس تازه هستید. یا اغلب جلوی کمد سردرگم می‌شوید و نمی‌دانید چه لباس‌هایی را با هم ست کنید. در این صورت راهنمای انتخاب لباس مناسب دورهمی دوستانه برای آقایان به‌کارتان می‌آید

درست است که تنوع پوشاک آقایان کمتر از خانم‌هاست. اما فکر انتخاب لباس مناسب دورهمی دوستانه برای آقایان هم حسابی پیچیده است. می‌خواهید لباسی به تن کنید که خاص و جذاب باشد. در آن احساس راحتی کنید و مهم‌تر اینکه به شخصیت و استایل شما بخورد.

مهم‌ترین نکته در پوشیدن لباس مناسب دورهمی دوستانه برای آقایان این است که با استایل شخصی شما هماهنگ باشد. اگر علاقه‌ خاصی به جین ندارید، سراغش نروید. برعکس اگر از استایل کلاسیک و رسمی گریزان هستید، اصراری نیست که چنین سبک لباسی داشته باشید. چارچوب خودتان را تعریف کنید و کمدتان را بر همان اساس بچینید.لباس مناسب دورهمی دوستانه

نکته‌ مهم بعدی این است که برای شیک بودن، الزاما به خرید لباس عجیب و غریب یا خیلی زیاد نیاز ندارید. یک بار دیگر لباس‌های توی کمدتان را بررسی کنید. ترکیب‌هایی بسازید که تا حالا نپوشیده بودید.

داشتن بعضی از تکه‌های لباس مثل کت بلیزر یا پولوشرت به رنگ خثنا، کمک می‌کند چندین استایل مختلف برای خودتان درست کنید. این بار که قصد خرید لباس داشتید، به لباس‌های کاربردی در رنگ‌های خنثا فکر کنید.

حالا با من‌ومد همراه شوید و ببینید کدام یک از ۱۰ پیشنهاد ما با استایل و سلیقه شما هماهنگ است.

۱- تی‌شرت و شلوار جین؛ همه پسند و در دسترسلباس مناسب دورهمی دوستانه

کمتر آقایی پیدا می‌شود که یکی دو تی‌شرت و شلوار جین در کمدش نداشته باشد. لباس مناسب دورهمی دوستانه برای آقایان می‌تواند همین‌قدر ساده و جذاب باشد. می‌توانید با انتخاب یک کلاه، دستبند یا صندل، این ترکیب را جذاب‌تر کنید.

۲- شلوار خاکی و پیراهن سفید؛ ترکیب همیشه جذابلباس مناسب دورهمی دوستانه

زمانی که نمی‌دانید برای دورهمی چه لباسی بپوشید، سراغ ترکیب‌هایی بروید که همیشه شیک از آب درمی‌آیند. شلوار کتان خاکی از آن لباس‌های کار راه‌انداز است. آن را با پیراهن سفید بپوشید و یک ترکیب جذاب بسازید.

گاهی با اضافه کردن اکسسوری، می توانید امضای خودتان را پای استایل‌تان بگذارید. برای مثال پاپیون بزنید. در روزهای سرد سال کلاه برت خاکی رنگ را امتحان کنید. کفش ورزشی سفید کاملا به این استایل می‌آید.


حتما بخوانید: راهنمای ست کردن کت جین مردانه؛ استایلی خاص و دیدنی بسازید

۳- سراپا سفید؛ مینمال و تابستانی

لباس مناسب دورهمی دوستانه برای آقایان

بعضی از ترکیب‌ها جان می‌دهند برای روزهای طولانی و پرنور. به‌ویژه اگر دورهمی دوستانه شما در فضای باز، مثل حیاط، باغچه یا کنار استخر باشد. سرتاپا سفید بپوشید و شیک و رویایی به‌نظر برسید.

تی‌شرت و جین سفید، پولوشرت و شلوار کتان، تی‌شرت و شلوارک کتان انتخاب‌های خوبی‌ خواهند بود. درصورتی‌که بخواهید به استایل نیمه‌رسمی نزدیک شوید، کت بلیزر را کنار شلوار کتان بگذارید و کفش پارچه‌ای سفید به پا کنید.

۴- پولوشرت، یک انتخاب هوشمندانه

لباس مناسب دورهمی دوستانه

پولوشرت یکی از آن لباس‌های نیمه‌رسمی بسیار پرکاربرد است. ما که می‌گوییم چند پولوشرت در رنگ‌های خنثا دم دست داشته باشید. ترکیب آن با جین یا کتان همیشه جواب می‌دهد. پولوشرت را با شلوار جین و صندل بپوشید و تمام روز با احساس راحتی سر کنید. یا این‌که شلوار کتان و کفش آکسفورد یا لوفر به‌پا کنید و خاص و جذاب شوید.

جذاب‌ترین پولوشرت‌های مردانه را ببینید

۵- پیراهن چهارخانه؛ کاربردی و پرطرفدارلباس مناسب دورهمی دوستانه

پیراهن چهارخانه همیشه به‌درد می‌خورد. با پیراهن چهارخانه‌ سفید و مشکی و شلوار کتان مشکی، استایل سفید و مشکی می‌سازید. با چهارخانه سرمه‌ای و جین تیره، علاقه‌تان را به رنگ سرمه‌ای نشان می‌دهید. چهارخانه‌های رنگی و شاد، شما را جوان و سرحال نشان می‌دهند.

تی‌شرت طوسی ساده، پیراهن چهارخانه آبی یا زرشکی و جین آبی را کنار هم بچینید و با یک جفت کتانی جذاب کارتان را تمام کنید.

۶- سراپا مشکی؛ جذاب و متفاوتلباس مناسب دورهمی دوستانه

تی‌شرت مشکی می‌تواند با پیراهن چهارخانه جلو باز ست شود. اما زمانی خودش را نشان می‌دهد که کنار شلوار مشکی و کتانی به رنگ خودش قرار گیرد. این استایل را قرار نیست در همه‌ دورهمی‌ها تکرار کنید. به همین دلیل با یک بار به رنگ مشکی ظاهر شدن، حسابی جلب توجه خواهید کرد.

۷- کت اسپرت؛ استایلی راحت و زیبالباس مناسب دورهمی دوستانه

احتمالا تعریف پدربزرگ ما از کت پوشیدن، چیزی جز استایل رسمی و اتوکشیده نبوده. اما امروز شما می‌توانید یک کت اسپرت و راحت را با تی‌شرت و شلوار کتان کنار هم بگذارید و خیلی هم جذاب و بااعتماد به‌نفس به‌نظر برسید. همین کت را با پیراهن و شلوار کتان امتحان کنید. کفش لوفر یا آکسفورد کامل‌کننده‌ استایل شما می‌شوند.

۸- چند لایه لباس؛ مناسب شب‌های سردلباس مناسب دورهمی دوستانه

پاییز که می‌شود، فصل خوش‌تیپی هم آغاز می‌شود. با لایه‌لایه پوشیدن لباس‌ها، جذاب‌ترین استایل‌ها را برای خودتان بسازید. چنین ترکیبی مناسب هوای متغیر بهار هم هست. می‌توانید با خنک شدن هوا یک لایه لباس اضافه کنید و هر زمان احساس گرما کردید، یک لایه را کم کنید.

پیراهن یقه‌دار، بافت با یقه گرد یا هفت، بارانی، کلاه و پوتین را از سایه‌های مختلف خاکستری انتخاب کنید. از خاکستری خیلی روشن تا تیره. با اضافه کردن رنگ سفید به این ترکیب، حسابی پاییزی می‌شوید.

۹- پیراهن هاوایی؛ سرحال و دوست‌داشتنیلباس مناسب دورهمی دوستانه

خوب است گاهی با طبیعت هماهنگ شویم. پوشیدن پیراهنی به سبک هاوایی، شما را فردی با روحیه شاد جلوه می‌دهد. به‌ویژه در روزهای بهاری یا تابستانی. ممکن است پیراهن هاوایی را با جین و کتانی ست کنید. شاید هم با شلوارک و صندل آن را کامل کنید.

۱۰- کت بلیزر، نیمه‌رسمی و خاصلباس مناسب دورهمی دوستانه

بعضی از آقایان دوست دارند همیشه خوش‌پوش باشند و به کمتر از نیمه‌رسمی رضایت نمی‌دهند. کت بلیزر، لباس مناسب دورهمی دوستانه برای آقایان مشکل‌پسند به‌حساب می‌آید. کفش آکسفورد و پیراهن ساده آن را کامل می‌کنند. اگر استایل مدرن‌تری دوست دارید، آستین‌های کت و پایین شلوار را تا بزنید و به‌جای آکسفورد، کفش لوفر یا کالج بپوشید.

جدیدترین مدل‌های کفش آکسفورد را ببینید

شما کدام پیشنهاد را ترجیح می‌دهید؟


در ادامه بخوانید: چگونه با کمترین هزینه یک استایل مردانه شیک داشته باشیم؟
منبع mensxp.com outfittrends.com
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.