چگونه با کمترین هزینه جذاب و شیک باشیم؟ مخصوص خانم‌ها

زمانی که پای شیک‌پوشی به‌میان باشد، همیشه نیازی به لباس و زیورآلات خیلی گران نداریم. گاهی سلیقه به‌خرج دادن و استفاده از ترفندهای خوش‌پوشی بهتر جواب می‌دهد، تا خرج کردن میلیون‌ها تومان. ما در من‌ومد می‌خواهیم از همین ترفندها برای‌تان بگوییم.

زمانی که پای شیک‌پوشی به‌میان باشد، همیشه نیازی به لباس و زیورآلات خیلی گران نداریم. گاهی سلیقه به‌خرج دادن و استفاده از ترفندهای خوش‌پوشی بهتر جواب می‌دهد، تا خرج کردن میلیون‌ها تومان. ما در منومد می‌خواهیم از همین ترفندها برای‌تان بگوییم.

۱- کلاسیک انتخاب کنیدشیک پوشی با هزینه کم

حتما دیده‌اید بعضی از مدل‌های لباس با سرعت همه‌ ویترین‌ها را تسخیر می‌کنند. ناگهان می‌بینید هر کجا نگاه کنید، کسی آن سبک لباس را به تن کرده. و البته لابد تجربه کرده‌اید با همین سرعت هم ناپدید می‌شوند. ویژگی مد همین است. دست‌کم در بیشتر موارد، ناگهان می‌آید و می‌رود.

اگر بخواهید همیشه روی خط مد راه بروید، باید زیاد هزینه کنید و کمدی پر از لباس روی دست‌تان می‌ماند. اما اگر با مد همراه نشوید، چطور شیک به نظر برسید؟ با انتخاب استایل کلاسیک! بعضی از لباس‌ها همیشه مد هستند و زیبا به‌نظر می‌رسند. تا حالا دیده‌اید جین ساده از مد بیفتد؟ کت بلیزر و شومیز را در همه زمان می‌توان پوشید. پیراهن‌ ساده بسیار کاربردی‌ است. خلاصه اگر می‌خواهید در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید، باید بتوانید یک لباس را چند بار بپوشید. لباس‌های کلاسیک را می‌توان بارها پوشید، به‌ویژه اگر کیفیت پارچه‌ آن خوب باشد.

محبوب‌ترین شومیزهای زنانه در دیجی‌استایل

۲- رنگ‌های خنثا، برگ برنده شماشیک پوشی با هزینه کم

پیراهن فیروزه‌ای، شومیز قرمز، شلوار آجری در خاطر می‌مانند و شاید به‌نظرتان تکراری شوند. اما پیراهن مشکی، بافت خاکستری وشلوار سرمه‌ای را می‌توان بارها پوشید. ضمن این‌که ست کردن رنگ‌های خنثا کار ساده‌تری‌ است. با دو شلوار، دو دامن و دو بلوز، می‌توانید چند ست متنوع و جذاب برای خودتان درست کنید.

۳- استایل شخصی خودتان را تعریف کنیدشیک پوشی کم هزینه

زمانی که می‌دانید چه لباس و اکسسوری را دوست دارید و به شما می‌آید، صرفه‌جویی زیادی در زمان و پول‌تان کرده‌اید. پس استایل خودتان را مشخص کنید. می‌توانید از عکس توی مجله‌های کاغذی و اینترنتی و البته پینترست کمک بگیرید. ببینید چه سبک لباس‌هایی را دوست دارید و به شما می‌آید. به این ترتیب گزینه‌های خرید را برای خودتان فیلتر می‌کنید. می‌دانید چه لباسی را کم دارید و مستقیم سراغ همان می‌روید. دیگر هر لباسی را در ویترین فروشگاه‌ها دیدید و خوش‌تان آمد، با خودتان به خانه نمی‌آورید. چراکه ممکن است هرگز آن را نپوشید.

استایل مونوکروم را دوست دارید؟ با پوشیدن رنگ‌های شاد و روشن حس خوبی دارید؟ لباس‌های طرح‌دار و شلوغ می‌پسندید؟ سبک سنتی را ترجیح می‌دهید؟

۴- کیفیت را فدا نکنیدشیک پوشی با هزینه کم

حتما این مثل معروف انگلیسی‌ها را شنیده‌اید که می‌‌گویند برای ارزان خریدن به‌حد کافی پولدار نیستند! شما هم برای خرید کالای بی‌کیفیت پول خرج نکنید. گاهی قیمت مناسب لباس یا کفش به دلیل کیفیت پایین مواداولیه یا دوخت آن است. شاید اول تصور کنید خرید به‌صرفه‌ای کرده‌اید، اما مدت زمان استفاده از آن کوتاه خواهد بود. دوباره باید برای خرید هزینه کنید.

به همین دلیل، خرید لباس و لوازم جانبی باکیفیت کار هوشمندانه‌ای‌ است. می‌توانید بارها از آنها استفاده کنید، بدون این که کهنه به‌نظر برسند. داشتن دو دست لباس باکیفیت خیلی بهتر از چندین لباس بی‌کیفیت است.

۵- در انتخاب رنگ لوازم آرایشی باهوش باشیدشیک پوشی با هزینه کم

بعضی از خانم‌ها ترجیح می‌دهند با کاشت ناخن، ژل ناخن یا مانیکور ساده حال‌وهوای جذاب‌تری به دست‌هاشان بدهند. اگر طرح شلوغی را انتخاب کنید تا رنگ‌های تند را ترجیح دهید، خیلی زود تکراری می‌شود. وقتی دل‌تان را بزند، باید با هزینه دوباره، طراحی و رنگ ناخن را تغییر دهید.

درصورتی‌که دنبال کاهش هزینه‌ هستید، رنگ‌های نود و طرح‌های ساده انتخاب کنید. با بیشتر لباس‌هاتان ست می‌شود و دیرتر تکراری خواهد شد. همین اصل درمورد لوازم آرایشی صدق می‌کند. سایه چشم اکلیلی و براق را چند بار در سال استفاده می‌کنید؟ رژ لب آلبالویی بیشتر به کارتان می‌آید یا رژ لبی با رنگ طبیعی و ملایم؟

۶- برند ایرانی بپوشیدشیک پوشی با هزینه کم

باتوجه به گرانی ارز، خیلی از برندهای معروف را سخت و گران می‌توان تهیه کرد. هزینه خرید یک دامن از برندی معروف می‌تواند برابر با تهیه دو، سه تکه لباس از برند ایرانی باشد. شاید این موضوع شما را هم نگران کرده. شاید تصور کنید دیگر نمی‌توانید شیک بپوشید. خوشبختانه برندهای باکیفیت ایرانی پیدا می‌کنید که سبک قابل‌قبول و قیمت معقولی دارند. برندهای پوشاک ایرانی محبوب مثل سارک، سالیان، سله‌بن و تن‌درست با سلیقه‌ خیلی‌ها جورند. کیفیت این برندها خوب است و مشتری پروپاقرص خودشان را دارند.

محبوب‌ترین مدل‌های مانتو و رویه در دیجی‌استایل

۷- حراجی را از دست ندهیدشیک پوشی با هزینه کم

حراجی فصلی زمان خوبی برای خرید به‌صرفه به‌حساب می‌آید. خیلی از برندهای ایرانی پوشاک و چرم در حراج فصلی قیمت معقولی دارند. این زمان‌ها را از دست ندهید. لباس‌های گرمی مثل کاپشن و پالتو را در آخر زمستان بخرید و برای سال آینده نگه دارید. لباس تابستانه را در پایان فصل به بهای کمتری تهیه می‌کنید. برندهای چرم ایرانی پرطرفدار مثل مارال، مشهد، نوین و درسا در مناسبت‌های مختلفی تخفیف می‌دهند.

۶- با لایه‌لایه پوشیدن، جذاب شویدشیک پوشی با هزینه کم

همیشه هم سادگی جواب نمی‌دهد. گاهی دوست داریم متفاوت و خاص به‌نظر برسیم. این بار چند لایه پوشیدن را امتحان کنید. به‌جز تابستان در همه‌ فصل‌ها می‌توانید از این ترفند بهره ببرید. بلوز ساده یقه اسکی به رنگ خنثا، شومیز جین و پالتوی کوتاه جذاب‌تر از یک بافت تک خواهند بود. شومیز سفید، بافت صورتی و کت بلیزر مشکی در کنار هم حسابی قشنگ می‌شوند.


حتما بخوانید: بهترین برندهای ایرانی لباس؛ با خیال راحت خرید کنید

۷- از مشکی غافل نشویدشیک پوشی با هزینه کم

مشکی یکی از رنگ‌هایی‌ است که ست کردنش راحت است. با هر رنگ و طرحی خیلی ساده هماهنگ می‌شود و تکراری به‌نظر نمی‌رسد. کت مشکی را با تاپ و شومیزهای مختلفی می‌توانید بپوشید. کفش مشکی را با پیراهن‌های مختلف ست می‌کنید. خلاصه از پیراهن کوتاه مشکی پیشنهاد شانل هم غافل نمانید. مهمانی‌های زیادی را با همان پیراهن می‌توانید برگزار کنید، درحالی‌که آن را با بلیزر، کفش، چکمه‌ بلند و جوراب‌شلواری‌های مختلف ست کرده‌اید.

۸- شیک به‌نظر برسیدشیک پوشی با هزینه کم

گاهی با چند ترفند ساده حسابی شیک و مجلسی به‌نظر می‌رسید. مثل انتخاب کفش تخت نوک‌تیز، عینک آفتابی، استفاده از کیف‌ دستی که نرم نباشد و تغییر شکل ندهد. همین‌طور به هماهنگی رنگ و سبک کیف و کفش دقت کنید. سعی کنید لوگوی برندها در لباس و اکسسوری به‌چشم نیاید، شما که بیلبورد تبلیغاتی نیستید. در آخر هم توجه کنید لباس‌ها کاملا اندازه شما باشند. سایز مناسب لباس، اثر زیادی در آراستگی دارد.

کیف‌های مناسب مهمانی در دیجی‌استایل


در ادامه بخوانید: خوشبوترین عطرهای زنانه با قیمت مناسب؛ این نام‌ها را به‌خاطر بسپارید
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.