بهترین کرم‌های ترک پا ایرانی از نظر مصرف‌کنندگان را بشناسید

در این مطلب ۱۰ مدل از بهترین کرم‌های رفع ترک پا ایرانی با عصاره‌ها و ویژگی‌های مختلف معرفی شده‌اند و آنها را برایتان به‌طور دقیق بررسی کردیم.

ضرورت استفاده از کرم رفع ترک پا

ضرورت استفاده از کرم رفع ترک پا

 

همه ما پس از گذراندن سنی شاهد پیدایش انواع ترک‌ها و چین‌ و چروک‌ها در نواحی مختلف بدنمان هستیم. گاهی عوامل مختلفی در تشدید این ترک‌ها تاثیر دارند که با استفاده از انواع محصولات مراقبتی می‌توانیم آسیب‌های ایجاد شده را کاهش، درمان و رفع کنیم. ایجاد ترک در ناحیه کف و پاشنه پا، خشکی انگشتان و قوزک از مواردی هستند که در اثر خشکی پوست، استفاده از کفش نامناسب، راه رفتن و سرپا ایستادن‌های طولانی مدت ایجاد خواهند شد. نگران این ترک‌ها نباشید چرا که با استفاده دوره‌ای از کرم‌های رفع ترک پا می‌توانید این مشکل را برطرف کرده و دوباره پوستی شاداب، جوان و سالم داشته باشید. تمامی کرم‌های رفع ترک دارای مرطوب کننده هستند و با آبرسانی به پوست، خشکی را برطرف می‌کنند. پا عضوی است که می‌توان گفت بیش‌ترین استفاده و در نتیجه ساییدگی را دارد پس بهتر است استفاده از این نوع کرم‌ها را به عنوان یک روتین مراقبتی در برنامه روزانه خود بگنجانید.

معیارهای منومد برای انتخاب بهترین کرم‌های رفع ترک پا

  • کیفیت
  • سرعت و میزان تاثیرگذاری
  • قیمت
  • نظرات مثبت کاربران

شماره‌گذاری محصولات به ترتیب براساس بالاترین کیفیت انجام شده است.

انواع کرم‌های رفع ترک پا ایرانی

 

۱. کرم رفع ترک پا کامان مدل ۰۱

کرم ترک پا کامان

کامان برندی نسبتاً جدید است که با تنوع وسیع و کیفیت محصولاتش توانست محبوبیت زیادی درمیان کاربران به دست آورد. کرم رفع ترک پا پمپی کامان مدل ۰۱ با ۲۳۰ میلی‌لیتر حجم یکی دیگر از محصولات پرطرفدار این برند است. اگر در ناحیه کف پا، انگشتان و پاشنخ پا دچار زبری، خشکی و ترک بر روی پوست پاهایتان هستید، استفاده از کرم رفع ترک پا کامان با سرعت تاثیرگذاری بسیار بالا به شما پیشنهاد می‌شود. انواع ویتامین‌های آ، ای و سی، عصاره شی باتر و موم عسل ازجمله مواد موجود و موثر در این کرم هستند. کامان با آبرسانی به لایه‌های عمقی پوست، کف پا را نرم و لطیف می‌کند. توصیه می‌شود برای نتیجه‌گیری بهتر هر روز و بعد از استحمام از این محصول استفاده شود.

در حدود ۳۰۰۰ نفر از این کرم خریداری کرده و بالای ۱۰۰۰ نفر خرید آن را پیشنهاد کرده‌اند. میزان و سرعت تاثیرگذاری بیش‌ترین امتیاز را از سوی کاربران دریافت کرده‌اند.

مشاهده قیمت + لینک خرید این کرم

 

 

 

۲. ژل ضد ترک پا لافارر مدل PEDI

ژل ترک پا لافارر

ویتامین E، اوره، روغن زیتون، روغن کرچک، آرنیکا و آلوئه ورا از جمله موادی هستند که در ساخت کرم ایرانی لافارر به کار رفته‌اند. این ویتامین و سایر روغن‌ها عوامل ازبین بردن خشکی پوست و رفع ترک و همین‌طور آبرسانی به پوست هستند. برای این‌که سریع‌تر و بهتر نتیجه بگیرید، سعی کنید روزی دو الی سه مرتبه کرم را بر روی پوست تمیز و خشک مالیده و ماساژ دهید، سپس جورابی بپوشید تا جذب بهتر انجام شده و کف پا آلوده نشود.

بیش از ۱۰۰۰ نفر این محصول را خریداری و مصرف کرده و خرید و استفاده از آن را پیشنهاد داده‌اند.

مشاهده قیمت + لینک خرید این کرم

 

 

 

 

 

 

۳. کرم ترک دست و پا دکترژیلا مدل anti chap

کرم ترک پا دکتر ژیلا

می‌توان گفت این کرم دو منظوره است یعنی برای برطرف کردن خشکی دست و پا مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کرم ۵۰ میلی‌لیتری با محفظه تیوبی و پلاستیکی، حاوی عصاره گیاهان دارویی و ویتامین B۵ است. این کرم یک التیام‌بخش قوی، نرم‌کننده، مرطوب‌کننده و برطرف‌کننده خشکی پوست پاها و دست‌هاست. کرم دکتر ژیلا مدل Anti Chap حاوی اوره است که به متعادل کردن چربی پوست کمک کرده و قادر به درمان زخم‌های سطحی پوست است. برند ایرانی دکتر ژیلا سال‌هاست که در زمینه تولید محصولات درمانی و مراقبتی پوستی فعالیت دارد.

افرادی که این کرم را برای رفع ترک‌های پوست استفاده کرده‌اند، از عملکرد و سرعت تاثیرگذاری و همچین قیمت مناسب آن رضایت داشته‌اند.

مشاهده قیمت + لینک خرید این کرم

 

 

 

 

۴. کرم ترک پا جی مدل Hand & foot

کرم ترک پا جی

جی یکی از برندهای قدیمی و کهنه ایرانی در زمینه تولید محصولات مراقبتی پوست است. این برند از سال ۱۳۵۳ فعالیت خود را شروع کرده است. کرم ضدترک جی برای پوست نواحی پا، دست، آرنج و زانو مناسب است و قادر است با رفع خشکی و ترک‌های سطحی، پوست این نواحی را شاداب و مرطوب کند. کرم جی برای افرادی که دارای پوست خشک و نرمال دارند قابل استفاده است. این کرم ۵۰ میلی‌لیتری محفظه‌ای تیوبی و سبک دارد که به راحتی می‌توانبد آن را در کیف و یا جیب خود به همراه داشته باشید.

اکثر مصرف کنندگان این کرم، سال‌هاست که این برند را می‌شناسند و از آن استفاده می‌کنند. این محصول از دید کاربران تاثیر زیادی در درمان ترک‌های پاشنه پا داشته و سرعت تاثیرگذاری آن هم بالاست.

مشاهده قیمت + لینک خرید این کرم

 

 

 

 

۵. کرم رفع ترک پا سوپکس مدل TYR۲۵۴

کرم ترک پا سوپکس

کرم سوپکس با ۷۵ میلی‌لیتر حجمی که دارد برای ازبین بردن ترک‌های پوست پا، خشکی و ترمیم قابل مصرف است. کرم سوپکس دارای تاثیرگذاری مناسب و رایحه مطبوعی است. چربی این کرم به اندازه است و پوست را بیش از حد چرب نمی‌کند. کرم سوپکس با آبرسانی به پوست، آن را در حالتی شاداب و باطراوت نگه می‌دارد. توصیه می‌شود قبل از استفاده از هرگونه کرم‌های درمانی، پوست آن ناحیه را به خوبی شسته و خشک کنید. برای استفاده از کرم ترک پا سوپکس هم پاها را شسته، خشک کنید، کرم را بر کف پا، میان انگشتان و پاشنه پا بمالید و ماساژ دهید تا جذب پوست شود، سپس از جوراب یا پد پا استفاده کنید تا هم کرم و هم پوست پاها با جایی در تماس نباشند.

کاربران از قیمت مناسب، کیفیت بالا و تاثیرگذاری چشمگیر این محصول رضایت کامل داشته‌اند.

مشاهده قیمت + لینک خرید این کرم

 

 

 

 

۶. کرم ترک پا نئودرم مدل Henna-Mint

کرم ترک پا نئودرم

حنا و نعنا عصاره‌هایی هستند که در ساخت کرم نئودرم به کار رفته‌اند پس به نوعی می‌توان فهمید که این کرم به دلیل وجود عصاره نعنا نوعی التیام بخش است و رایحه ملایمی هم دارد. موم عسل، شی باتر و گلیسیرین از دیگر ماده‌هایی هستند که در این کرم وجود دارند و عامل اصلی برطرف کردن خشکی پوست پا، نرم کردن و لطافت بخشیدن به پوست هستند. همان‌طور که می‌دانید خشکی پوست منجربه پیری و خشکی و ایجاد ترک می‌شود، بنابراین کرم نئودرم با آبرسانی به پوست این مشکلات را برطرف کرده و پوستی لطیف و شاداب برای شما فراهم می‌کند. نئودرم نه‌تنها برای پاشنه و کف پا، بلکه برای قوزک پا، آرنج و زانو هم قابلیت مصرف دارد.

به گفته مصرف‌کنندگان، نئودرم کرمی مغذی، ترمیم‌کننده با اثرگذاری بالاست که قیمت بسیار مناسبی هم دارد و گزینه‌ای مناسب برای خرید و مصرف محسوب می‌شود.

مشاهده قیمت + لینک خرید این کرم

 

 

 

۷. کرم ترک پا سی گل مدل Heal Pro

کرم ترک پا سینره

عواملی مختلفی در خشکی پوست تاثیر دارند که در نود درصد مواد با آبرسانی و مراقبت پوستی درمان خواهند شد. برای ترک‌های سطحی و حتی عمیق پوست استفاده از کرم‌های آبرسان و رفع ترک بسیار مناسب هستند. کرم ترک پا ۵۰ میلی‌لیتری سی گل حاوی ویتامین E، عصاره ویلو، عصاره آلوئه‌ورا و شی باتر است که منجربه نرمی و لطافت پوست و جلوگیری از خشکی و ایجاد ترک خواهند. همچنین روغن تخم کدو تنبل، روغن گردو، روغن کاج BHA از دیگر موادی هستند که در ساخت این کرم به کار برده شده‌اند. اگر سوزش و یا التهاب در پوست پا احساس می‌کنید، کرم سی گل می‌تواند به کاهش التهاب، لایه برداری، رطوبت رسانی و همین‌طور درمان هایپرکراتوزهای پوست و کراتوزهای پیلار کمک کند.

کاربران از جذب بالا، سرعت تاثیرگذاری، رایحه و کیفیت این محصول کاملاً رضایت داشته‌اند.

مشاهده قیمت + لینک خرید این کرم

 

 

 

 

۸. کرم ترک پا ساویز مدل Heel Guard

کرم ترک پا ساویز

همان‌طور که از مدل این کرم مشخص است، برای ترمیم ترک‌های پاشنه پا مناسب است که البته برای قوزک پا و آرنج هم می‌تواند مورداستفاده قرار بگیرد. در اثر راه رفتن با کفش نامناسب و طولانی مدت، افزایش سن و حتی شستن مکرر پاها، در ناحیه پاشنه پا ترک‌های سطحی و گاهی عمقی به وجود می‌آید که باید درمان آن‌ها را جدی بگیرید. استفاده از انواع کرم‌های رفع ترک پا که دارای مرطوب کننده و نرم کننده هستند چاره این مشکل است. ساویز از برندهای قدیمی است که همگی با نام و محصولات این برند آشنایی دارند. این کرم دارای ۵۰ گرم وزن و محفظه‌ای تیوبی و قابل حمل است. در کرم ساویز موادی مانند وازلین، موم زنبور عسل و پارافین استفاده شده که پوست ناحیه موردنظر را نرم و لطیف کرده و از زبر شدن آن جلوگیری می‌کند.

مصرف کنندگان از کیفیت، قیمت، رایحه و عملکرد کرم ساویز راضی بوده‌اند و حتی برخی چندبار این کرم را خریداری و مصرف کرده‌اند.

مشاهده قیمت + لینک خرید این کرم

 

 

 

۹. کرم رفع ترک پا دافی مدل Non Greasy

کرم ترک پا دافی

کرم دافی مدل Non Greasy همان‌طور که از نامش مشخص است، فاقد چربی است و بهتر است بگوییم چربی اضافی است. این کرم پمپی دارای ۳۴۳ میلی‌لیتر حجم است که استفاده از آن با نوع محفظه‌ای که دارد بسیار آسان است. کرم دافی رطوبت رسانی بالایی دارد و با آبرسانی به پوست خشک و آسیب‌دیده آن را التیام می‌بخشد، ترک‌ها را درمان و برطرف می‌کند. با استفاده از کرم رفع ترک پا دافی پوستی سالم، شاداب و جوان خواهید داشت.

کاربران از عملکرد، قیمت و حجم بالای آن راضی بوده‌اند و خرید آن را به دیگران توصیه کرده‌اند و اکثریت آن را کرمی معمولی و برای استفاده روزانه دانسته‌اند.

مشاهده قیمت + لینک خرید این کرم

 

 

 

 

 

۱۰. کرم ترک پا سینره

کرم ترک پا سینره

کرم ترک پا سینره ۶۵ میلی‌لیتر حجم داشته و در محفظه‌ای تیوبی قرار گرفته شده است. عامل اصلی ترک پا خشکی پوست در مرور زمان، افزایش سن، شست‌وشوی بیش از اندازه پاها و حتی استفاده از جوراب و کفش نامناسب می‌تواند باشد. کرم سینره با دارا بودن عصاره شی باتر، روغن همیشه بهار، روغن زیتون و ماده مرطوب‌کننده‌ای مانند AHA پوست را آبرسانی کرده و نرم و لطیف می‌کند. با استفاده چندباره از این کرم پس از مدتی ترک‌ها برطرف شده و سلول‌های مرده سطح پوست ازبین خواهند رفت. بهتر است پس از مصرف کرم، جوراب یا پوششی برای پا جهت تاثیرگذاری بهتر داشته باشید. از این کرم برای رفع خشکی زانو و آرنج هم می‌توانید استفاده کنید.

مصرف‌کنندگان کرم سینره را محصولی با سرعت تاثیرگذاری بالا، مناسب برای استفاده روزانه و باکیفیت دانسته‌اند.

مشاهده قیمت + لینک خرید این کرم

 

 

 

در آخر

درمیان محصولات آرایشی و بهداشتی و مخصوصاً محصولاتی که با پوست در ارتباط هستند، محصولی مناسب‌تر است که با پوست شما بیش‌ترین سازگاری و تاثیرگذاری را داشته باشد، بنابراین در انتخاب کرم رفع ترک پا هم باید نوعی را انتخاب کنید که با نوع پوست و نوع نیاز شما هماهنگی داشته باشد. در این مطلب تعدادی از کرم‌های ایرانی با قیمت‌ها، حجم‌ها و مواد تشکیل‌دهنده متفاوت معرفی شده‌اند که امیدواریم بتوانید بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید.

تجربه شما در خرید کرم رفع ترک پا چیست؟ نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید.


در ادامه بخوانید: فرق آبرسان و کرم مرطوب‌ کننده دقیقا چیست؟
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید
2 دیدگاه
  1. خانم مرتضوی می‌گوید

    فقط ژل فار ، بهترینه در عرض یک هفته کلا ترک ها رو از بین میبره

  2. خانم مرتضوی می‌گوید

    فقط ژل لا فار ، بهترینه در عرض یک هفته کلا ترک ها رو از بین میبره

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.