خاص‌ترین لباس‌ها در مراسم امی ۲۰۲۴

به‌تازگی هفتادوپنجمین مراسم جوایز امی امسال برگزار شد و بهترین ستارگان تلویزیون در این مراسم شرکت کردند. البته در میان این ستارگان تلویزیونی‌، افراد مشهوری از هالیوود هم دیده می‌شود که روی فرش قرمز جوایز امی بسیار درخشیدند و همچنین برندهای مختلفی در تولید و ارائه لباس‌های زیبای این مراسم حضور فعال داشتند. در این مقاله قصد داریم نگاهی به خاص‌ترین لباس‌هایی که شرکت‌کنندگان این مراسم به تن داشتند بیندازیم.

راهنمای مطالعه بستن

جوایز امی در تاریخ تلویزیون آمریکا

جایزه امی (Emmy Award)، جایزه‌ای است که در آمریکا به دست‌اندرکاران بهترین تولیدات تلویزیونی داده می‌شود. درواقع این جایزه شبیه جوایز اسکار برای فیلم‌های سینمایی است. سه آکادمی «هنرها و علوم تلویزیون»، «آکادمی ملی هنرها و علوم تلویزیون» و «آکادمی بین‌المللی هنرها و علوم تلویزیون» جوایز را ارائه می‌دهند. جوایز اولین آکادمی به برنامه‌‌های اول وقت غیرورزشی تلویزیون‌های آمریکا، دومین آکادمی به برنامه‌‌های روزانه ورزشی، خبری و مستند تلویزیون‌های آمریکا و سومین آکادمی به برنامه‌های تلویزیونی تولیدشده در خارج از آمریکا اهدا می‌شود.

مراسم جوایز امی اولین بار در سال ۱۹۴۹میلادی آغاز به کار کرد و از آن زمان تاکنون ادامه دارد. هر سال جوایز این مراسم متنوع شده است و در حال حاضر حوزه‌های وسیعی در برنامه‌های تلویزیونی داخل آمریکا و خارج از آن را دربرمی‌گیرد.

امسال مراسم امی در تئاتر پیکاک واقع در مرکز شهر لس‌آنجلس برگزار و به بهترین تولیدات و اجراهای تلویزیونی جوایزی اهدا شد.

خاص‌ترین لباس‌های مراسم امی ۲۰۲۴

۱. جسیکا چستین در لباسی از برند گوچی

جسیکا امی ۲۰۲۴

جسیکا چستین یکی از ستاره‌های هالیوودی است که در لباس سبز براق خود درخشید. لباس مجلسی جسیکا که قسمت دامن آن ریش‌ریشی با پولک‌دوزی‌های بسیار ریز بود به یکی از لباس‌هایی تبدیل شد که توجه افراد بسیاری را به خود جلب کرد و جواهرات سبز زمردی از برند رضا به این زیبایی افزوده بود.

۲. سارا اسنوک در لباسی از برند ویوین وست‌وود

سارا اسنوک، امی ۲۰۲۴

در مراسم فرش قرمز امی امسال، لباس‌های مجلسی بلند متعددی دیده می‌شد اما لباس سارا اسنوک از برند ویوین وست‌وود، طراحی زیبا و ماهرانه‌ای داشت. روی دامن به شکل گلبرگ‌های گل سرخ طراحی شده و زیبایی چشم‌نوازی به دامن داده بود. لطافت و زیبایی این لباس با جواهرات برند کارتیه که به شکل مربع تراشیده شده بودند، دو چندان شده بود.

۳. آیو ادبری در لباسی از برند لویی ویتون

ادبری، امی ۲۰۲۴

آیو ادبری، بازیگر فیلم «خرس»، لباسی از برند لویی ویتون به تن کرده بود که از جنس چرم و به شکل گل لاله‌ای سروته بود. این لباس بدون بند، براق و شیک در عین سادگی و مینیمال بودن، بسیار زیبا و جذاب بود. ست جواهرات الماس متشکل از گردنبند تنیسی، گوشواره میخی و حلقه ابدی که تماما از برند برلینت ارث است، با سادگی زیبای لباس، هماهنگی کامل داشت.

۴. پادما لاکشمی در لباسی از برند مارچسا

پادما لاکشمی، امی ۲۰۲۴

پادما لاکشمی در این لباس سبز مجلسی و زیبای خود، همچون الهه‌ای یونانی ظاهر شد. این لباس کاملا روی اندام زیبای این بازیگر آمریکایی هندی‌تبار نشسته بود.

۵. ریچل بروزناهان در لباسی از برند ورساچه

ریچل، امی ۲۰۲۴

کمر باریک ریچل بروزناهان، به لطف طرح چین‌های خرد و ریزی که روی باسن دامن زده شده بود، باریک‌تر هم دیده می‌شد. رنگ قرمز غلیظ لباس که یکی از به‌روزترین رنگ‌ لباس‌های شب است، ظاهر بسیار زیبایی به او بخشیده بود. درخشش و زیبایی این لباس در جواهرات بی‌نظیر او از برندهای «رین‌بو کی.» و «سوزان کالان» منعکس شده بود.

۶. کولمن دومینگو در لباسی از برند لویی ویتون

کولمن دومینگو، امی ۲۰۲۴

لباس لویی ویتون ظاهر بسیار خوب و بی‌نقصی به کولمن دومینگو بخشیده بود تا جایی‌که توانسته بود در خوش‌تیپی گوی رقابت از همکاران مرد خود را ببرد. کولمن در این فصل جوایز از اکسسوری‌های زیبا متنوعی استفاده کرده است و برای مراسم امی، به سراغ جواهراتی از الماس چون گوشواره‌، انگشتر، دستنبد از برند رضا رفته بود.

۷. جرمی آلن وایت در لباسی از برند جورجیو آرمانی

جرمی وایت، امی ۲۰۲۴

جرمی در مراسم امی، تاکسیدویی به رنگ سفید براق از کارهای جورجیا آرمانی به تن کرده بود. کت یقه بلیزر و پیراهن سفید او که با دکمه‌های سفید مرواریدی تزيین شده بود، ظاهر شیک و خوش‌تیپی به او بخشیده بودند. او به جای کراوات، پاپیونی مشکی به تن کرده بود که روی پیراهن سفید او خودنمایی می‌کرد. درنهایت شلوار و کفش‌های مشکی او این ظاهر را تکمیل کرده بود.

۸. کوئینتا بالمین در لباسی از برند بالمین

بالمین، امی ۲۰۲۴

پیراهن میدی صورتی شاد کوئینتا که بلندی آن تا قوزک پایش بود، انتخابی عالی برای او به نظر می‌رسید. این لباس جذاب که از جنس ساتن ابریشم و البته نوع چروک و از تولیدات برند بالمین بود، با تمام سادگی‌اش، ظاهری زیبا به کوئینتا بخشیده بود. البته نمی‌شود این احساس را که با دیدن این لباس به فکر اتو کردن آن می‌افتید، انکار کرد و طرح زیبای آن این فکر را از ذهن‌مان دور می‌کند. کفش‌های زیبا و سبک کوئینتا هم با لباس او هماهنگی مناسبی داشت.

۹. جنا اورتگان در لباسی از کریستین دیور

جنا اورتگان، امی ۲۰۲۴

اگر لباس پولک‌دوزی‌شده و براق گلدار ناتالی پورتمن را در مراسم گلدن گلوب دیده باشید، با کمی تغییر آن لباس به لباس جنا اورتگا از همان برند (خانه مد دیور) می‌رسیم. در واقع اوت کوتور جنا اورتگا از خانه مد دیور بود. طرح مشبک لباس با تزییناتی از گل‌های صورتی، آن را بسیار زیبا کرده بود.

۱۰. سیمونه تاباسکو در لباسی از برند مارنی

سیمونه تاباسکو، امی ۲۰۲۴

گل‌های بسیار زیبایی که به‌صورت تکه‌دوزی روی دامن سیمونه تاباسکو خودنمایی می‌کنند ظاهر سیمونه تاباسکو را بسیار زیبا و جذاب کرده بود. این لباس الهام گرفته از مجموعه لباس‌های بهار تابستان ۲۰۲۴ برند مارنی بود.

جواهرات ظریف و شیک برند کارتیه، زیبایی سیمونه تاباسکو را تکمیل کرده بود.

۱۱. آبری پلازا در لباسی از برند لوئه‌وه

پلازا، امی۲۰۲۴

لباس جالب بازیگر و ستاره مجموعه تلویزیونی «نیلوفر سفید» در مراسم امی، توجه افراد بسیاری را به خود جلب کرده بود. یک سنجاق بزرگ، تکه‌ای از پارچه متصل به لباس سبز-زرد او را به روی بالاتنه لباس وصل کرده بود. البته اگر این طرح به نظر آشنا می‌آید، قبلا «سلین سانگ»، کارگردان «زندگی‌های گذشته» از چنین طرحی استفاده کرده بود و به دامن خود سنجاق بزرگی زده بود.

۱۲. الی وانگ در لباسی از برند لویی ویتون

الی وانگ

الی وانگ با این لباس پرگل و رنگارنگ و منحصربه‌فرد خود از برند لویی ویتون در مراسم امی از دیگران پیشی گرفته بود. البته انتخاب صندل مشکی و سبک خاص او نگاه متعجب دیگران را برانگیخت و بعد معلوم شد، به‌تازگی زانوی او صدمه دیده بوده است و او به‌جای استفاده از کفش‌های پاشنه بلند مجلسی، از این صندل‌های زیبا استفاده کرده بود. درضمن این کفش‌ها ۱۲ سانتی‌متر قد او را بلندتر کرده بود.

جواهرات از الماس برند شوپارد جلوه زیبایی به لباس‌های الی وانگ داده بود. گوشواره و حلقه الماس او بیش از ۴۷ قیراط وزن داشتند و زیر نور چراغ‌های مراسم، پرزرق و برق دیده می‌شدند.

۱۳. ایسا رای در لباسی از برند پاملا رولند

ایسا رای، امی ۲۰۲۴

به‌ندرت پیش می آید که ایسا رای روی فرش قرمز بد به نظر برسد. او به‌طور کل ریسک‌پذیر است و اغلب این ریسک‌ها مانند همین لباس او در مراسم امی امسال جواب داد. لباس پردار ایسا رای از برند پاملا رولند که سراسر آن پر از منجوق و پولک‌های ریز و بدلیجات بود، جلوه خوبی به او داده و توجه بسیاری را به خود جلب کرده بود.

۱۴. الیزابت دبیکی در لباسی از برند کریستین دیور

الیزابت، امی ۲۰۲۴

بهترین صفتی که می‌توان برای وصف الیزابت دبیکی در این لباس اوت‌ کوتور از برند کریستین دیور داد، زن قدبلند جذاب و خوش‌هیکل است. لباس از مخمل با رنگ قرمز شرابی جلوه زیبایی به الیزابت داده که این زیبایی با جواهراتی از برند دیور تکمیل شده بود.

۱۵. مگان فیهی در لباسی از برند آرمانی پرایو

مگان، ۲۰۲۴

مگان فیهی، بازیگر زیبای مجموعه تلویزیونی «نیلوفر سفید» در لباس مجلسی از جنس مخمل برند آرمانی پرایو بسیار درخشید. گل‌های رز زیبا، جلوه خاصی به این لباس بی‌نظیر داده بود. جواهرات و اکسسوری برند بلغاری آنقدر با لباس او هماهنگ بود که ظاهر او را یک سطح بالاتر برده بود.

۱۶. کامیلا مارون در لباسی از برند ورساچه

کامیلا، امی ۲۰۲۴

کامیلا یکی از ستارگان مراسم امی بود که لباسی از برند ورساچه به رنگ قرمز روشن پوشیده بود. این لباس بنددار با دامن دنباله‌دار در تن کامیلا بسیار شیک به نظر می‌رسید.

۱۷. جسیکا ویلیامز در لباسی از برند رودارته

جسیکا، ۲۰۲۴

جسیکا ویلیامز، ستاره مجموعه تلویزیونی «روان‌درمانی»، در این لباس مخمل مشکی که با پاپیونی ظریف و دامن توری سفید تزیین شده است بسیار زیبا دیده می‌شد. این لباس مجلسی ما را به یاد لباس‌های پرزرق و برق قدیمی می‌اندازد.

چین‌های ریز و زیبای باشکوه دامن لباس و جواهرات از برند «سایمون جی اند رای» و کفش‌ها از برند بتسی جانسون، ظاهر او را دو چندان زیباتر کرده بود.

۱۸. بئاتریس گرانو درلباسی از برند آرمانی پرایو

بئاتریس

بئاتریس مانند همبازی خود مگان فیهی، یکی از لباس‌های بسیار زیبای برند آرمانی پرایو را به تن کرده بود. او در این لباس، بسیار جذاب و خیره‌کننده دیده می‌شد. روی لباس مشکی توری و براق او چند گل سرخ دیده می‌شد که گویی لحظه شکوفا شدن او در مراسم امی را به تصویر می‌کشید. درواقع این اولین حضور او در مراسم جوایز امی بود. درضمن او لباس خود را با جواهراتی زیبا از برند کارتیه هماهنگ کرده بود.

۱۹. کلر دینز در لباسی از برد بالمین

کلر دینز، امی ۲۰۲۴

کلر دینز مانند برخی از سلبریتی‌های حاضر در مراسم جوایز امی، لباسی با طرح قدیمی به تن کرده بود. لباس صورتی رنگ‌پریده او که از پشت سر شبیه لباس الهه‌های یونانی بود، ظاهری شیک و زیبا به او بخشیده بود. شانه‌های برجسته او و گوشواره‌های آویز چند شاخه‌ای از برند کارتیه، این زیبایی را چند برابر کرده بود.

۲۰. رایلی کیئو در لباسی از برند شانل

رایلی، امی ۲۰۲۴

رایلی- نوه الویس پریسلی- که از اواخر ۲۰۲۳، سفیر برند شانل شده است، لباس مشکی بلندی از جنس ارگانزا که قیطان‌دوزی شده بود به تن داشت. این ستاره مجموعه تلویزیونی «دیزی جونز و شش نفر» زیر دامن نازک خود، شلوارک دمپاگشاد کوتاهی پوشیده بود که روی آن با طرح‌های سفید زنبوری تزیین شده بود. این لباس‌های زیبا از مجموعه اوت کوتور بهار ۲۰۲۳ برند شانل بودند.

رایلی، این لباس زیبای خود را با جواهراتی از پلاتین و الماس، چون یک انگشتر و یک جفت گوشواره، از برند شنل کامل کرده بود.

۲۱. دونالد گلوور در لباسی از برند باد (Bode)

دونالد، امی ۲۰۲۴

بازیگر مجموعه تلویزیونی «ازدحام»، در لباس مخمل مشکی از برند «باد» که با طرح‌هایی از گل، گلدوزی شده بود به نظر خوش‌تیپ و آراسته می‌رسید. جالب‌ترین قسمت پوشش او، کفش‌های راحتی مردانه اما پاپیون‌دار او بود که این ترکیب با جواهراتی از برند کارتیه تکمیل شده بود.

۲۲. کیلی هاوس

کیلی، امی ۲۰۲۴

کیلی هاوس،‌ بازیگر بریتانیایی لباسی مشکی آف‌شولدر «بدون شانه» توری که خال‌خالی هم بود، ‌به تن داشت. او در این مراسم کنار همسرش متیو مک‌فیدن که برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در سریال تلویزیونی «جانشینی» شده بود، ایستاده بود.

کلام آخر

بازیگران و ستاره‌های متعددی در مراسم امسال امی (۲۰۲۴) حضور داشتند و این چند مورد، از جالب‌ترین لباس‌هایی بود که معرفی کردیم. اگر بخواهید در مراسمی شرکت کنید، دوست دارید کدام لباس را بپوشید؟


در ادامه بخوانید: معروف‌ترین میکاپ آرتیست‌های سراسر جهان؛ این ۲۰ نفر حرفه‌ای و درخشان
منبع instyle pagesix redcarpet-fashionawards
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.