۸ مدل کفش زنانه‌ که همیشه مد هستند

اگر دوستدار زمین هستید و دلتان می‌خواهد زباله کمتری باقی بگذارید و از طرفی پولتان را هوشمندانه خرج کنید، بهتر است مدل‌های کفش زنانه همیشه مد را انتخاب کنید. در این مطلب از «منومد» با ما همراه باشید تا این مدل کفش‌ها را بشناسید.

۱. کفش پاشنه بلند مشکی کلاسیک

کفش پاشنه بلند زنانه

کفش پاشنه بلند مشکی یکی از ضروریات جاکفشی هر خانمی است. این مدل مینیمال که در عکس می‌بینید؛ از آن دسته کفش‌هایی است که تقریبا می‌توانید با هر لباسی از کت و شلوار گرفته تا شلوار جین راسته آن را ست کنید.  با خرید آنها می‌توانید هم در جشن‌ها و مراسم رسمی و هم دورهمی‌های دوستانه حضور داشته باشید. با خرید این کفش، در هزینه خرید کفش خود صرفه‌جویی می‌کنید چون این کفش بسیار پرکاربرد و همیشه شیک است.

۲. کفش تخت یا کفش باله

کفش تخت یا کفش باله

کفش‌های تخت یا باله سفید، زیبا به نظر می‌رسند و همیشه مد هستند. این مدل کفش در سایزها و رنگ‌های مختلف به فروش می‌رسد. این کفش جایگزین خوبی برای کفش‌های پاشنه بلندی است که همیشه کمر درد برایتان می‌آورند. این کفش را می‌توانید با شلوارهای کوتاه و راسته پارچه‌ای و جین بپوشید و از خوش تیپی خود لذت ببرید.

۳. کفش راحتی یا اسلیپر

کفش راحتی یا اسلیپر زنانه

برخی وقتی اسم اسلیپر را می‌شوند یاد دمپایی روفرشی می‌افتند. اما منظور ما از اسلیپر اینجا کفش‌های راحتی است که آنقدر راحت هستند که حتی حاضرید بعد از رسیدن به خانه هم به پا داشته باشید. این مدل کفش را می‌توانید با هر شلوار یا شلوارکی از جین گرفته تا پیراهن‌های خود ست کنید.

۴. نیم بوت

نیم بوت زنانه

حتما همه شما با نیم بوت که تا مچ پا می‌آید، آشنا هستید و شاید این کفش را کفش همیشگی زمستانی خود بدانید. این مدل کفش را می‌توانید هر روز بپوشید، خواه در شهر بگردید و شلوار جین پوشیده باشید یا بخواهید با دامن و بلوز بپوشید. بهتر است هنگام خرید این کفش دقت کنید که پاشنه متوسط داشته باشند تا پا و کمرتان را اذیت نکنند.

از انواع بوت زنانه چند مدل هستند که همیشه مدند مثل: آگ، چلسی و چوکا که در عکس می‌بینید.

انواع نیم بوت زنانه

۵.کفش کلاسیک آکسفورد

کفش آکسفورد زنانه
کفش آکسفورد زنانه

آکسفورد از آن مدل کفش‌هایی است که سالهاست هست و در آینده هم بعید است از مد بیفتد. کفشی کاربردی که هم در استفاده روزمره زیباست و هم در مهمانی‌های رسمی می‌درخشد. واقعا مگر دیگر از یک کفش چه می‌خواهیم؟


حتما بخوانید: ست کردن کفش آکسفورد برای خانم‌ها و آقایان

۶.کفش لوفر یا کالج 

کفش لوفر یا کالج 

کفش لوفر که در ایران به آن کالج هم می‌گویند، همراه خوب روزهای گرم سالتان است. اگر لوفر را برای پوشیدن ممتد استفاده می‌کنید بهتر است سراغ مدل‌های طبی بروید تا پایتان اذیت نشود.

۷. کفش کتانی یا اسنیکرز سفید

کفش اسنیکرز

این کفش از آن دسته کفش‌هایی است که مرد و زن ندارد و برای همه کاربرد دارد. کفش‌های کتانی همیشه مد هستند و تقریبا با هر تیپ و لباسی کاربرد دارند.

تقریبا همه ما این کفش‌ها را یا برای استایل کژوال (غیررسمی) یا ورزشی استفاده کردیم. برندهای زیادی هم این مدل کفش را تولید می‌کنند از نایک گرفته تا آدیداس. بهترین گزینه کفش کتانی معمولا کفش کتانی سفید رنگ است اما اگر دوست داشته باشید می‌توانید رنگ‌های دیگر آن را هم داشته باشید. کتانی‌های چرمی معمولا کمتر چرک می‌شوند و این مساله وقتی قصد خرید رنگ سفید را دارید موضوع واقعا مهمی است.

۸. صندل با طرحی مینیمال

صندل زنانه ، کفش زتانه همیشه مد

آخرین مدل کفش زنانه همیشه مد حتما صندل است. صندل از آن دسته کفش‌هایی است که تنوع بالایی دارد و باید برحسب نیازتان انتخابش کنید. این مدل کفش معمولا برای تابستان یا برای تفریحات و مسافرت به کنار دریا بسیار کاربردی است البته بعضی از مدل‌های صندل هم آنقدر شیک و خاص هستند که شاید برای مهمانی‌های خاص دوستانه‌تان هم به کار بیایند. یادتان باشد انتخاب یک صندل مینمال با طرحی خلوت انتخاب بسیار هوشمندانه و کم‌ریسک‌تری است که همیشه هم مد است.

تصاویر محبوب‌ترین کفش‌های زنانه

امیدواریم با یک خرید خوب و فکرشده،‌ هم در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی کنید و هم نشان بدهید قلبتان برای زمین می‌تپد.


در ادامه بخوانید: این ۵ مدل لباس زنانه هرگز از مد نمی‌افتند
منبع cheatsheet.com
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.