پیشنهادهایی جذاب برای خرید شال و روسری تابستانی

شما برای خرید شال و روسری تابستانی به مرکز خرید می‌روید؟ اینستاگرام را زیر و رو می‌کنید؟ از سایت‌های آنلاین می‌خرید؟ ما پیشنهادهایی برای خرید شال و روسری تابستانی آورده‌ایم تا وقت باارزش‌تان کمتر هدر رود.

درست همان روزهایی که همه‌جا شکوفه و گل می‌بینیم، شال‌های گرم و نرم را تا می‌کنیم و در چمدان می‌گذاریم. بعد به فکر خرید شال و روسری تابستانی می‌افتیم. دل‌مان می‌خواهد شال و روسری خنکی بخریم که گرمای هوا را تحمل‌پذیر کند. رنگ شادی داشته باشد که به هوای بهاری و سبزی درخت‌ها بیاید. نرم باشد و حس خوبی از پوشیدنش پیدا کنیم.

ما هم در «منومد» تصمیم گرفتیم چند پیشنهاد جذاب برای خرید شال و روسری تابستانی بنویسیم که کار شما را راحت کند. گزینه‌ها را به ترتیب قیمت چیده‌ایم. هر چه جلوتر می‌روید، محصولات ارزان‌تر خواهند بود.

۱- آدور؛ لوکس و جذابخرید شال و روسری تابستانی

عادت کرده‌ایم طرح و نقش‌های زیبا را در موزه و گالری‌های هنری ببینیم. اما چند سالی‌ است که بعضی از برندها از نقش‌های ایرانی برای طراحی روسری و شال بهره می‌برند. اگر شما هم چنین طرزفکر و سلیقه‌ای دارید، برند حرفه‌ای آدور را می‌پسندید. در محصولات آدور نقش‌های قدیمی به شکلی مدرن در طراحی روسری و شال جا گرفته‌اند.

پیشنهاد ما روسری مدل درباری است. طرح این روسری از سرپوش‌های قدیمی الهام گرفته شده. در حدود قرن شانزدهم میلادی، این سرپوش‌ها را در کارگاه های دربار پادشاهان می‌بافتند. خلاصه که با سر کردن این روسری، حسابی حس و حال لوکس سراغ‌تان می‌آید.

زمینه‌ آن خاکستری و نقش‌های آن به رنگ پرتقالی‌ است. برای خرید این روسری بهاره ۳۱۰ هزار تومان (در بهار ۱۴۰۰) می‌پردازید. ارزان نیست، اما باوجود این همه تفکر پشت طراحی و کیفیتی که دارد، خریدار خودش را پیدا می‌کند. می‌توانید مستقیما از سایت آدور خرید کنید. یا به فروشگاه‌هایی که در هایلایت پیج اینستاگرام آدور مشخص شده، سر بزنید. ما که می‌گوییم محصولات دیگرشان را هم ببینید، طرح‌های چشمگیر فراوانی پیدا می‌کنید.

جذاب‌ترین شال و روسری‌های آدور را ببینید

۲- دزیره؛ کلاسیک و مدرنخرید شال تابستانی

طراحان دزیره می‌گویند هم کلاسیک هستند و هم نوگرا. نقش‌های ایرانی در روسری‌های آنها فراوان است. از رنگ‌های ملایم مثل سفید و صورتی تا رنگ‌های شاد سرخابی و پرتقالی میان روسری‌های بهاره و تابستانه دزیره پیدا می‌کنید. میان خریداران این برند، بازیگرانی مثل شبنم قلی خانی و باران کوثری را می‌بینیم. سبک عکاسی محصول دزیره، مانند آدور حرفه‌ای و جذاب به‌نظر می‌رسد.

پیشنهاد ما روسری نقش خیال با سایز ۱۴۰ در ۱۴۰ سانتی‌متر است. در زمینه خاکستری آن شعری به خط نستعلیق می‌بینیم.  قیمت این روسری ۲۸۹ هزار تومان است. می‌توانید به نشانی نمایندگی‌ها در هایلایت اینستاگرام سر بزنید. ولی ما پیشنهاد می‌کنیم در این روزهای قرنطینه آنلاین و از سایت دزیره خرید کنید.

۳- خلعت؛ خلاق و شادخرید شال و روسری تابستانی

در این دنیای مدرن، خوب است نقاشی‌ها و خطاطی‌ها را به زندگی روزمره‌مان بیاوریم و کاربرد تازه‌ای به آنها ببخشیم. کاری که برند خلعت انجام داده. طراح این برند پای شعر را به شال و روسری باز کرده. توجه خلعت به نستعلیق را در اولین برخورد با لوگوی آن می‌فهمیم.

می‌خواهیم پرطرفدارترین مدل خلعت را به شما پیشنهاد کنیم. شالی که به گفته‌ خودشان، نخستین کارشان به‌حساب می‌آید و هنوز پرفروش است. شالی با زمینه‌ی روشن و گل‌های شاد.

طرح آن ما را یاد کاشی‌های ایرانی می‌اندازد. تنوع رنگ گل‌های شال، دست‌تان را برای ست کردنش باز می‌گذارد. سایز این شال ۲۰۰ در ۷۰ سانتی‌متر است و برای خریدش ۲۲۸ هزار تومان می‌پردازید. راه ثبت سفارش برای این محصولات، دایرکت اینستاگرام است.

۴- نگار ندایی؛ مینیمال و سادهخرید شال و روسری تابستانی

پیشنهاد بعدی ما برای خرید شال و روسری تابستانی، از کالکشن نگار ندایی انتخاب شده. نگار ندایی طراح مانتو هم هست. این پارچه نخی طرح راه‌راه دلپذیری از رنگ زمینه دارد. ستاره‌های ریز و سفیدش آن را از سادگی بیرون آورده و  جلوه خاصی به شال بخشیده. شال لیندی روی سر لیز نمی‌خورد و در اندازه های ۲۰۰ در ۷۰ سانتی‌متر تهیه شده. رنگ طوسی خنثا با بیشتر مانتوها به‌خوبی ست می‌شود.

این شال برای افرادی که طرح‌های شلوغ و رنگی دوست ندارند، گزینه خیلی خوبی‌ به‌نظر می‌رسد. قیمت این شال ۱۸۹ هزار تومان است. می‌توانید آن را از روی سایت طراحش سفارش دهید. این هم آدرس اینستاگرام نگار ندایی است که برایتان به رنگ آبی گذاشته‌ایم.

۵- آرتمیس طوبی؛ هنری و خاصخرید شال تابستانی

اگر به الیاف طبیعی و نقش‌های هنری علاقه دارید، حتما محصولات برند آرتمیس طوبی توجه‌تان را جلب می‌کند. این برند از الیاف طبیعی بهره می‌برد و به ما می‌گوید: «پلاستیک نپوشید»!

کمی حوصله کنید و نگاهی به محصولات آرتمیس طوبی بیندازید. خواهید دید که بعضی از طرح‌های شال و روسری با کیف و کفش ست شده. اگر نقش کاشی‌های ایرانی، خط نسعلیق و خلاصه حال و هوای هنر ایرانی را دوست داشته باشید، خرید شال و روسری تابستانی از این برند کار راحتی خواهد بود. نکته‌ جالب این که بین طرح کاشی و نستعلیق، ناگهان چشم‌تان به روسری می‌افتد که طرح تابلوی ونگوک را دارد. آرتمیس طوبی نیم نگاهی هم به هنر غیرایرانی دارد.

پیشنهاد ما این شال نخ پنبه است که سایز ۲۱۰ در ۶۵ سانتی‌متر تهیه شده. قیمت شال آرتمیس طوبی ۱۷۰ هزار تومان (در بهار ۱۴۰۰)  است. می‌بینید که کیف ست با شال را هم می‌توانید تهیه کنید. روش ثبت سفارش این برند از راه دایرکت اینستاگرام و واتس اپ است.

۶- مه دخت؛ قشنگ و تابستانیخرید شال تابستانی

مه دخت می‌گوید از طراحی تا دوخت روسری و شال‌ها را انجام می‌دهد. با بررسی محصولات مه دخت می‌فهمیم طراحان آن به شعر علاقه دارند. شالی که به شما پیشنهاد می‌کنیم ترکیب از سبز آبی و قرمز است. طرح سیب و ماهی آن را متفاوت و دلپذیر کرده. قیمت این شال بهاری ۱۶۰ هزار تومان (در بهار ۱۴۰۰) است و در سایز۲۰۰ در ۷۰ سانتی‌متر تهیه شده. شال و روسری مه دخت را در اینستاگرام ببینید و از سایت بخرید.

۷- ژیوار؛ متنوع و کاربردیخرید شال و روسری تابستانی

در موقعیت‌های رسمی به شال برازنده‌ای نیاز داریم که مناسب لباس رسمی ما باشد. پیشنهاد ما این شال از برند ژیوار است. دو رنگ سفید و مشکی این طرح نشان می‌دهد با مدلی رسمی روبه‌رو هستیم. اندازه‌ آن ۲۰۰ در ۷۰ سانتی‌متر و قیمتش ۱۳۸ هزار تومان (در بهار ۱۴۰۰) است. روش ثبت سفارش برای خرید شال و روسری تابستانی ژیوار، دایرکت در اینستاگرام یا تماس در واتس اپ است.

شما طراح روسری و شال ایرانی دیگری می‌شناسید؟ به ما و خوانندگان من و مد معرفی کنید.

* همه عکس‌ها از اینستاگرام برند مربوطه برداشته شده. عکس کاور متعلق به برند دزیره است.


در ادامه بخوانید: نکاتی جذاب درباره روسری ابریشم؛ این اکسسوری جذاب در دنیای مد را بشناسید
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید
2 دیدگاه
  1. شبنم می‌گوید

    بسیار زیبا بودن
    کارهای مه دخت بنظرم جذاب بود.

  2. فائزه حاجی‌آبادی، سردبیر می‌گوید

    ممنون از توجهتون شبنم جان.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.