مانتوهای خنک تابستانی ۱۴۰۰؛ مدل‌هایی جذاب و شیک

مانتو خنک تابستانی یکی از مهم‌ترین چیزهایی است که می‌تواند روزهای گرم سال را قابل تحمل کند. بهار و تابستان امسال را هم باید با پارچه‌های سبک و خنک سر کنیم. ما ۸ پیشنهاد جذاب برای خرید مدل‌های مانتو خنک تابستانی برای‌تان داریم.

درست است که در بهار و تابستان روزها بلندند و خبری از روزهای ابری دل‌گرفته نیست. اما آفتاب هم تا می‌تواند داغ‌تر می‌تابد. اگر مانتو خنک تابستانی نداشته باشیم، از دست شربت خیار سنجکبین و چند قاچ هندوانه هم کاری برنمی‌آید.

در این  مطلب  ۸ مدل مانتو از ۸ طراح یا دوزنده به شما پیشنهاد می‌کنیم. معیار ما انتخاب پارچه‌های خنک، رنگ‌های روشن و مدل‌های راحت بوده. می‌توانید به پیج اینستاگرام این برندها سر بزنید، اطلاعات بیشتری بگیرید و هر کدام را پسندیدید، سفارش دهید. ترتیب پیشنهاد خرید مانتو، براساس قیمت و از کم به زیاد درنظر گرفته شده است.

۸- سارا کالکشنمانتو خنک تابستانی

عکس از اینستاگرام سارا کالکشن

مزون آنلاین سارا کالکشن، مدل‌های ژورنالی را با دوخت تر و تمیز ارائه می‌کند. اغلب مدل‌ها مینیمال هستند و پارچه‌ها از جنس لینن انتخاب شده‌اند. مانتوی جلو بسته‌ای را که در عکس می‌بینید، می‌توانید در بهار ۱۴۰۰ به قیمت ۳۸۰ هزار تومان سفارش دهید.

۷- طره فشن

مانتو خنک تابستانی

عکس از اینستاگرام طره فشن

طره فشن به ما می‌گوید سبکش کلاسیک است و گاهی گلدوزی را چاشنی طراحی‌هایش می‌کند. گذشته از شومیز و پیراهن‌های خاص، مانتوهای مینیمال و قشنگی در این پیج پیدا می‌کنید.

در عکس بالا، پیشنهاد ما را برای مانتو خنک تابستانی از برند طوره می‌بینید. مانتوی مینیمال و ساده‌ای که خنکی از سر و رویش می‌بارد. جنس مانتو کتان نخ است و قیمتش در بهار ۱۴۰۰،  ۴۴۵ هزار تومان.

۶- مور دیزاینمانتو خنک تابستانی

عکس از اینستاگرام مور دیزاین

مانتوهای طراحی و دوخته‌ شده‌ محیا مکاری را در پیج مور دیزاین پیدا می‌کنید. طرح‌های متنوع و جذابی در این پیج پیدا می‌کنید. پیشنهاد ما، مانتوی گلبهی است که در عکس می‌بینید.

این طرح، حس خنکی و سبکی‌اش را به‌رخ می‌کشد و جان می‌دهد برای روزهای تابستانی. این مانتو در سه رنگ گلبهی، صورتی و مشکی دوخته شده و قیمتشدر بهار ۱۴۰۰،  ۴۵۰ هزار تومان است.

۵- بانا فشنمانتو خنک تابستانی

عکس از پیج بانا فشن

طرفدار سبک مینیمال و رنگ‌های خنثا هستید؟ از محصولات این پیج خوش‌تان خواهد آمد. بیشتر طرح‌های بانا فشن را می‌توانید به‌عنوان پیراهن هم به‌تن کنید. مدل‌های کوتاه و بلند برای سلیقه‌های مختلف خواهید دید. پارچه لینن خیلی خنک و راحت است و بیشتر مانتوهای بانا از لینن تهیه شده‌اند.

مانتویی را که در عکس می‌بینید، تن‌خور آزادی دارد. می‌تواند پیراهن شما باشد. از جنس لینن دوخته شده و در دو رنگ خنثا و شاد طراحی‌اش کرده‌اند. قیمت این مدل، در بهار ۱۴۰۰،  ۴۹۵ هزار تومان است.

۴- ترانه کبریاییمانتو خنک تابستانی

عکس از اینستاگرام ترانه کبرایی

پیشنهاد بعدی ما مانتوی خنک تابستانی از پیج ترانه کبریایی است. ترانه کبرایی می‌گوید سبک سنتی و مدرن را به‌زیبایی کنار هم چیده. کافی‌ است پیجش را اکسرول کنید تا با دنیایی از رنگ و طرح روبه‌رو شوید. از مانتوهای ساده و تک‌ رنگ تا مانتوهای برش‌دار و طرح‌دار خواهید دید.

مینیمال‌پسند باشید یا عاشق مانتوهایی که با دو نوع پارچه کار شده‌اند، دست خالی برنمی‌گردید. خوبی این پیج این است که در کنار مانتو، می‌توانید شلوار و تاپ هم بخرید. گاهی اکسسوری هم پیدا می‌کنید و خلاصه یک استایل حاضر و آماده را می‌توانید تهیه کنید.

مانتویی که در عکس می‌بینید در چند رنگ متنوع مثل سفید، طوسی، سبز و مشکی طراحی شده. می‌توانید آن را در بهار ۱۴۰۰ به قیمت ۴۹۵ هزار تومان سفارش دهید.

۳- الی کالکشنمانتو خنک تابستانی

عکس از اینستاگرام الی کالکشن

اگر دنبال مانتوی راحت و آزاد هستید، این گزینه را خوب بررسی کنید. از پارچه لینن وال کریستال دوخته شده و جلو باز است.

این مانتو در رنگ‌های شاد و سرزنده طراحی شده، زرد، گوجه‌ای و سبز روشنی که در عکس می‌بینید. می‌توانید سراغ طوسی تیره و روشن یا آبی کاربنی هم بروید. قیمت این مدل ۵۵۰ هزار تومان است.

۲- نگار نداییمانتو خنک تابستانی

عکس از اینستاگرام نگار ندایی

همیشه قرار نیست استایل کژوال داشته باشیم. در فکر مانتو خنک تابستانی رسمی هستید؟ برند نگار ندایی را بررسی کنید. مانتو مدل یونیک که به شما پیشنهاد می‌کنیم یثه انگلیسی دارد و به رنگ آبی آسمانی‌ است. مدل آن راسته است و از جنس کرپ خارجی دوخته شده.

برای سفارش این مانتو، می‌توانید به سایت نگار ندایی سر بزنید که آدرس آن زیر محصول در پیج اینستاگرام آن نوشته شده. بهایی که برای خرید این مدل می‌پردازید، ۶۳۹ هزار تومان در بهار ۱۴۰۰  است.

۱- آنا ثانیمانتو خنک تابستانی

عکس از اینستاگرام آنا ثانی

آخرین پیشنهاد ما برای مانتو خنک تابستانی از برند آنا ثانی است. برندی خوش‌نام از طراحی خلاق. این مانتو سبک و راحت به سبک پلیسه طراحی شده و قد آن میدی‌ است. رنگ صورتی جذاب آن کاملا مناسب روزهای بهار و تابستان به‌نظر می‌رسد. برای خرید این مانتو ۱ میلیون و ۶۸۵ هزار تومان می‌پردازید.

* عکس کاور از برندهای مور دیزاین، آنا ثانی و نگار ندایی ترکیب شده.

جدیدترین مدل‌های مانتو را ببینید

ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.