همه‌چیز درباره برند میکاپ فکتوری؛ محبوبِ جوانان و دوستدار حیوانات

تنوع برندهای آرایشی تازه تاسیس و گوناگونی محصولات مرتبط با زیبایی و مراقبت از پوست احتمالا موجب سردرگمی شما در هنگام خرید و انتخاب کالاهای مورد نظرتان می‌شود. به همین دلیل، خوب است اطلاعات‌تان را درباره برخی از موفق‌ترین شرکت‌های تولیدکننده این محصولات و همچنین، بهترین ساخته‌های آن‌ها تکمیل کنید. در این مطلب، قصد داریم برند میکاپ فکتوری و تعدادی از محصولات پرفروش آن را به شما معرفی کنیم. با «منومد» همراه باشید.

معرفی برند میکاپ فکتوری

معرفی برند میکاپ فکتوری
میکاپ فکتوری یک برند آلمانی است که محصولات آرایشی تخصصی و با کیفیت را تولید و در سراسر جهان عرضه می‌کند.

میکاپ فکتوری (Make up Factory) یک برند آلمانی است که در سال ۲۰۰۵ میلادی تاسیس شده و با الهام از هنر آرایش و اسرار بهترین میکاپ آرتیست‌های جهان، در زمینه ساخت محصولات باکیفیت و تخصصی آرایشی و مراقبت از پوست فعالیت می‌کند. تولیدات این شرکت اکنون در سراسر دنیا عرضه شده و طرفداران پر و پا قرصی را برای خودش دست‌وپا کرده است. در این میان، جوانان از جدی‌ترین هواداران این برند به حساب می‌آیند. دلیل‌اش هم روشن است. میکاپ فکتوری علاوه بر کیفیت بر تنوع رنگ و بافت محصولات‌اش تمرکز دارد و تلاش می‌کند پا به پای جوانان ترندها را دنبال کرده و کالاهای سالم و در عین حال، جذابی را در اختیارشان قرار دهد.

از سوی دیگر، این برند دوست‌دار حیوانات و طبیعت است و روند ساخت و ارائه تولیدات خود را بدون انجام آزمایش‌های غیر اخلاقی بر روی گونه‌های مختلف جانوری پیش می‌برد. با این حال، همه محصولات این شرکت با استفاده از روش‌های کارآمد دیگری تست شده و سلامت‌شان برای به‌کارگیری بر روی پوست تایید شده است. مجموعه این موارد، برند میکاپ فکتوری را به گزینه‌ای دوست‌داشتنی برای مصرف‌کنندگان تبدیل کرده است.

این روزها، فروشگاه‌های تخصصی و محصولات میکاپ فکتوری در سراسر دنیا در دسترس علاقه‌مندان قرار دارند. حالا دیگر بسیاری از آرایشگران و میکاپ آرتیست‌ها در نقاط دور و نزدیک جهان به‌صورت کاملا حرفه‌ای از این برند استفاده می‌کنند. در مجموع، اگر به دنبال یک برند لوازم آرایشی هستید که علاوه بر کیفیت به رنگ‌ها و ترندها هم پایبند باشد پیشنهاد می‌کنیم محصولات Make up Factory را امتحان کنید.


حتما بخوانید: همه چیز درباره تست حیوانی لوازم آرایشی؛ برندهایی که تست حیوانی دارند و معرفی جایگزین‌ها

فلسفه برند میکاپ فکتوری چیست؟

فلسفه برند میکاپ فکتوری چیست؟
برند میکاپ فکتوری با تکیه بر استانداردهای سطح بالا و دانش فنی برخی از برترین میکاپ آرتیست‌های دنیا محصولات خود را طراحی و ارائه می‌دهد.

برند میکاپ فکتوری محصولات آرایشی تخصصی با بافت ابریشمی و کیفیت عالی را به‌راحتی در دسترس همگان قرار داده و این امکان را برای کلیه افراد فراهم می‌کند تا با حداقل تلاش به بهترین نتایج ممکن دست پیدا کنند. محصولات این برند از عملکرد و سلامت بالایی برخوردار بوده و برای پاسخگویی به نیازهای متنوع مشتریان توسعه یافته‌اند.

هر یک از محصولات این نام تجاری با همکاری میکاپ آرتیست‌های حرفه‌ای ساخته شده و نمایانگر تخصص هنری آنهاست. میکاپ فکتوری به‌عنوان یک کارخانه آرایشی، استانداردها و روندهای جدیدی را تعیین کرده است. این برند با بهره‌گیری از دانش و محصولات تخصصی خود تلاش می‌کند ابزارهایی را برای شکوفایی خلاقیت مصرف‌کنندگان‌اش ارائه دهد. میکاپ فکتوری تنها مختص حرفه‌ای‌ها نبوده و مناسب همه کسانی است که می‌خواهند یک آرایش بی‌عیب‌ونقص را تجربه کنند.

ویژگی‌های برند میکاپ فکتوری چیست؟

ویژگی‌های برند میکاپ فکتوری چیست؟

• با ارائه محصولات باکیفیت، ماندگار و کارآمد به ساده‌سازی فرآیند آرایش و دستیابی به بهترین نتیجه ممکن کمک می‌کند.
• به کیفیت محصولات‌اش اهمیت می‌دهد.
• محصولاتی را ارائه می‌دهد که هم برای حرفه‌ای‌ها و هم برای افراد آماتور قابل استفاده باشند.
• پتانسیل‌های خودش را شناخته و برای ارائه محصولات پایدار و ایجاد کم‌ترین ضایعات ممکن در کل زنجیره تامین تلاش می‌کند.
• محصولات‌اش را بر روی حیوانات آزمایش نکرده و از هرگونه خشونت علیه کلیه جانداران پرهیز می‌کند.
• از ارائه محصولات حساسیت‌زا اجتناب می‌کند.
• با ارائه رژلب‌های ارگانیک و دوست‌دار طبیعت تلاش می‌کند در مسیر تامین سلامت مصرف‌کنندگان گام بردارد.
• تا جای ممکن از به‌کار بردن ترکیبات شیمیایی زیان‌آور برای طبیعت و انسان‌ها اجتناب می‌کند.

معرفی برخی از محبوب‌ترین محصولات برند میکاپ فکتوری

معرفی برخی از محبوب‌ترین محصولات برند میکاپ فکتوری

• سایه چشم Pro Effect Eye Pallet

سایه چشم Pro Effect Eye Pallet

این پالت با مجموعه‌ای از سایه‌های ساتنی و مات و با ارائه گلچینی از رنگ‌های متالیک و درخشان برای جلب نظر شما طراحی شده است. با کمک این سایه‌ها شما می‌توانید بسته به روحیه خود یک آرایش منحصر به‌فرد و ترندی یا یک آرایش ساده را تجربه کنید. بافت نرم و یکدست، رنگدانه‌های غنی و بسته‌بندی عالی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی هستند که استفاده از این محصول را برایتان دلپذیرتر می‌کنند. این محصول را هم با برس‌های مخصوص سایه چشم و هم با سرانگشتانتان می‌توانید بر روی پلک قرار دهید.

• رژگونه Peachy Charm

رژگونه Peachy Charm

این محصول پودری و باکیفیت به‌گونه‌ای طراحی شده که به سادگی روی پوست صورت پخش می‌شود و اثر زیبا و دلنشینی را به‌جا می‌گذارد. بافت نرم و ساختار تخصصی این محصول به شما کمک می‌کند سایه-روشن دقیقی را بر روی گونه‌هایتان ایجاد کنید و از نتیجه کار رضایت داشته باشید. این رژگونه همه آزمایش‌های درماتولوژی را با موفقیت پشت سر گذاشته و به هیچ عنوان ایجاد حساسیت نمی‌کند. برای اطمینان از سلامت محصول و اجتناب از به‌وجود آوردن هر نوع حساسیت در فرمولاسیون آن از ترکیبات معطر و خوشبوکننده استفاده نشده است. برای کسب بهترین نتیجه ممکن، پیشنهاد می‌کنیم در هنگام استفاده به حجم پودر موجود بر روی برس دقت کنید و در صورت لزوم آن را بتکانید تا آرایش یکدست و ملایمی داشته باشید.

• خط لب Color Perfection

خط لب Color Perfection

این محصول با بافت نرم و کرمی و برخورداری از رنگدانه‌های غنی یکی از پرفروش‌ترین آیتم‌های برند میکاپ فکتوری است. طیف رنگ نامحدود و پوشانندگی فوری از دیگر عواملی است که نظر بسیاری از مصرف‌کنندگان را به این کالا جلب کرده و رضایت آن‌ها را تامین کرده است. نوک مومی این مداد لب فاقد پارابن و مواد معطر بوده و از هر نظر برای استفاده بر روی پوست‌های حساس مناسب است.

توصیه می‌کنیم این محصول ضد آب و با دوام را با رژلب‌تان ست کنید و از نتیجه کار لذت ببرید. این خط لب را می‌توانید همراه با رژلب استیکی یا مایع به‌کار ببرید. پیش از مصرف، لازم است مداد لب را با مداد تراش Make Up Factory کاملا تیز کنید. پس از هر بار استفاده، درب این محصول را به‌دقت ببندید.

• رژلب Complete Care

رژلب Complete Care

فرمولاسیون این محصول حاوی مواد مغذی است و به بازسازی، رطوبت‌رسانی و احیا پوست لب‌های شما کمک می‌کند. رنگدانه‌های غنی این رژلب از پوشانندگی بالایی برخوردارند و لایه‌ای نرم، ابریشمی و ماندگار را ایجاد می‌کنند. علاوه بر همه این‌ها، رایحه ملایم و وانیلی این رژلب مشام‌تان را تازه کرده و حس رضایت‌تان از محصول را افزایش می‌دهد.

• کرم پودر کرمی Make Up Factory

کرم پودر کرمی Make Up Factory

این محصول با بافت خامه‌ای، پوشانندگی بالا و ایجاد ظاهری مات و یک‌دست برای پوست‌های مختلط و معمولی طراحی شده است. فرمولاسیون این کرم پودر حاوی فیلتر UV و ترکیبات مخصوصی است که از پوست شما در برابر اثرات مخرب محیطی محافظت می‌کنند. برای جلوگیری از ایجاد هرگونه حساسیت این محصول فاقد مواد خوشبوکننده و روغن‌های معدنی است.

• ریمل Double Dimension

ریمل Double Dimension

این محصول با ماندگاری بالا به‌گونه‌ای طراحی شده که مژگان شما را به مراتب حجیم‌تر، بلندتر و پرپشت‌تر از حالت عادی نمایش دهد. برس حرفه‌ای این ریمل از چسبندگی مژه‌ها جلوگیری کرده و هر یک از آن‌ها را با دقت به مایع سیاه رنگ، غلیظ و درخشان آغشته می‌کند. این محصول برای چشم‌های حساس و افراد دارای لنز نیز قابل استفاده است.

• خط چشم مدادی دودی و ضد آب Make Up Factory

خط چشم مدادی دودی و ضد آب Make Up Factory

این محصول ضد آب با رنگدانه‌های غنی و فرمولاسیون حرفه‌ای فاقد پارابن و ترکیبات معطر بوده و اثری نرم، یکنواخت و لطیف را بر روی پلک ایجاد می‌کند. انتهای این خط چشم مجهز به یک برس با کیفیت است که برای ایجاد جلوه‌ای نرم و دودی در نظر گرفته شده است. اثر به‌جا مانده از این محصول به سرعت خشک می‌شود و پس از خشک شدن کاملا ضد آب خواهد بود.

محصولات باکیفیت میکاپ فکتوری در دیجی‌کالا

سخن آخر

در این مطلب، ضمن معرفی برند میکاپ فکتوری و بررسی ویژگی‌های آن شما را با برخی از پر فروش‌ترین محصولات این شرکت آشنا کردیم. نظر شما چیست؟ آیا تا به حال از لوازم آرایشی Make Up Factory استفاده کرده‌اید؟ آیا از آن‌ها رضایت داشته‌اید؟ شما کدام برندهای آرایشی را ترجیح می‌دهید؟ دوست دارید درباره کدام‌یک از تولیدکنندگان محصولات آرایشی بیش‌تر بدانید؟ خوشحال می‌شویم دیدگاه‌ها و تجربیات‌تان را در بخش «نظرات کاربران» با ما و دیگر خوانندگان به‌اشتراک بگذارید.


در ادامه بخوانید: همه‌چیز درباره رژگونه مایع؛ مزایا، معایب و روش‌های انتخاب رنگ درست
منبع stylelifefashion.com make-up-factory.com
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.