نکاتی جذاب درباره برند کدلی؛ نمایی نزدیک از این برند محبوب و حرفه‌ای

اگر به زیبایی و سلامت پوست‌تان اهمیت می‌دهید و در صورتی‌که اهل استفاده از لوزام بهداشتی و مراقبتی با منشا گیاهی و طبیعی هستید، احتمالا نام کدلی (Caudalie) را شنیده‌اید. این برند فرانسوی در حال حاضر نظر بسیاری از دوست‌داران محصولات پوستی پایدار را به خود جلب کرده و تولیدات‌اش را به‌صورت گسترده در فروشگاه‌های زنجیره‌ای Sephora و پلت‌فرم آنلاین Amazon به فروش می‌رساند. در این مطلب، قصد داریم اطلاعات مفیدی را درباره برند کدلی با شما به‌اشتراک بگذاریم. با «منومد» همراه باشید.

معرفی برند کدلی

معرفی برند کدلی

کدلی (Caudalie) یک برند فرانسوی است که در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست فعالیت می‌کند. مواد اولیه این محصولات عمدتا از ترکیبات طبیعی و پایداری مانند عصاره هسته انگور و دیگر پلی‌فنل‌های غنی شده با این عصاره تشکیل شده است. این برند در سال ۱۹۹۵ میلادی توسط برتراند و ماتیلدا توماس با هدف ارائه محصولات طبیعی و پایدار ویژه مراقبت از پوست راه‌اندازی شد. امروزه، این شرکت دارای خطوط تولید متعددی است که محصولات متنوعی را در گروه‌های مختلف تولید کرده و در برخی از مشهورترین فروشگاه‌ها و پلت‌فرم‌های آنلاین در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

ویژگی‌های محصولات برند کدلی چیست؟

ویژگی‌های محصولات برند کدلی چیست؟
کدلی یک برند فرانسوی است که محصولات پایدارش را با استفاده از فرمولاسیون گیاهی می‌سازد.

برند کدلی محصولاتی لوکس، طبیعی و موثر را به بازار عرضه کرده و برای تولید آن‌ها از خواص ترکیبات آنتی‌اکسیدان و پلی‌فنل‌های انگور استفاده می‌کند. از ویژگی‌های مهم این برند می‌توان به ارائه راهکارهای قدرتمند برای تامین سلامت و زیبایی پوست مصرف‌کنندگان در همه گروه‌های سنی اشاره کرد.
تولیدات کدلی به‌طور کلی فاقد پارافین، روغن‌های معدنی یا انواع رنگ مصنوعی بوده و در فرمولاسیون‌شان به‌هیچ عنوان از ترکیبات زیان‌آوری مانند پارابن، فتالات، سولفات و فنوکسی اتانول استفاده نشده است. در سال ۲۰۱۲، این برند به جنبش «یک درصد برای سیاره زمین» پیوست و حقیقتا یک درصد از فروش جهانی خود را به خیریه‌هایی اختصاص داد که در زمینه محافظت از محیط زیست فعالیت می‌کنند. جالب است بدانید، تمام مواد به‌کار رفته در بسته‌بندی محصولات کدلی اعم از مواد پلاستیکی و کاغذها قابل بازیافت هستند.

تاریخچه برند کدلی چیست؟

تاریخچه برند کدلی چیست؟
برای برند کدلی همه چیز از یک گشت‌وگذار ساده در کشتزارهای انگور و برخورد با یک پرفسور آگاه از خواص استثنایی این میوه شروع شد.

داستان برند کدلی از منطقه بوردوی فرانسه یعنی از قلب تاکستان‌های معروف این کشور شروع شد. در سال ۱۹۹۳ و در هنگام برداشت محصول، ماتیلدا و برتراند توماس در مزارع کشت انگور خانوادگی‌شان قدم می‌زدند که با پروفسور جوزف ورکوترن، مدیر آزمایشگاه دانشگاه داروسازی بوردو ملاقات کردند. در این دیدار، پرفسور برای آن‌ها از خواص شگفت‌انگیز آنتی‌اکسیدان‌های بسیار قوی موجود در انگور گفت. همین امر الهام‌بخش ایجاد برند Caudalie شد.

به این ترتیب، تنها دو سال پس از آن تاریخ، یعنی در سال ۱۹۹۵ این برند راه‌اندازی شد و نخستین محصولات خود را با بهره‌گیری از پلی‌فنل‌های هسته انگور روانه بازار کرد. در آن زمان، ماتیلدا که تنها ۲۳ سال داشت، چمدان‌های‌اش را بست و تولیدات برندش را به داروسازان سراسر فرانسه معرفی کرد. اثربخشی محصولات و سعی و تلاش ماتیلدا و برتراند در کنار هم اولین موفقیت‌های این برند را رقم زد. خوب است بدانید، حتی نام کدلی (Caudalie) هم از پیشینه شراب‌سازی خانواده ماتیلدا برگرفته شده است. این واژه در اصل، اصطلاحی است که برای اندازه‌گیری مدت زمان باقی ماندن طعم شراب در کام به‌کار می‌رود.

سیر گسترش و بلوغ محصولات برند کدلی

سیر گسترش و بلوغ محصولات برند کدلی

در سال ۱۹۹۷، برند کدلی با الهام از فرمولاسیون اکسیر جوانی ملکه مجارستان، محصولی به نام BEAUTY ELIXIR را روانه بازار کرد. فرمولاسیون منحصر به‌فرد این محصول صد در صد گیاهی بود. این امر موجب محبوبیت گسترده آن و تبدیل شدن‌اش به یکی از پرکاربردترین تولیداتی شد که هنوز هم در سبد خرید افراد مشهور، میکاپ آرتیست‌ها و علاقه‌مندان به زیبایی در سراسر جهان دیده می‌شود.

سیر گسترش و بلوغ محصولات برند کدلی

در سال ۱۹۹۹، برند Caudalie نخستین اسپای خود را در قلب تاکستان خانوادگی در بوردوی فرانسه تاسیس کرد و محصولات انحصاری مناسب ماساژ و مراقبت از پوست بدن را در آن مکان زیبا و آرامش‌بخش به‌کار گرفت. به این ترتیب، این دسته از تولیدات کدلی هم خیلی زود در کل جهان پراکنده شدند و مورد توجه متخصصان ماساژدرمانی و مشتریانی قرار گرفتند که به زیبایی و سلامت پوست بدن‌شان اهمیت می‌دادند.

سیر گسترش و بلوغ محصولات برند کدلی

در سال ۲۰۰۵ میلادی، این برند با استفاده از عصاره به‌دست آمده از ساقه‌های درخت تاک محصولی به نام VINIFERINE را در اختیار علاقه‌مندان‌اش قرار داد. این سرم که به‌طور انحصاری برای برطرف کردن لکه‌های پوستی طراحی شده بود امروزه به یکی از پرفروش‌ترین محصولات این برند تبدیل شده است.

سیر گسترش و بلوغ محصولات برند کدلی

در سال ۲۰۰۹، پس از هفت سال تحقیق و بیش از دویست آزمایش گوناگون سرانجام کدلی موفق شد نخستین محصول ضد سالخوردگی خود را به نام PREMIER CRU روانه بازار کند. این سرم منحصر به‌فرد در حال حاضر یکی از لوکس‌ترین و تاثیرگذارترین تولیدات این شرکت به حساب می‌آید.

سیر گسترش و بلوغ محصولات برند کدلی

در سال ۲۰۱۲، برند کدلی به جنبش «یک درصد برای سیاره زمین» ملحق شد. به این ترتیب، علاوه بر مشارکت مالی در احیای جنگل‌ها به کاشت بیش از چهار میلیون درخت در سراسر جهان پرداخت. در همان سال، اولین بوتیک-اسپای کدلی در شهر نیویورک افتتاح شد. در حال حاضر، تعداد فروشگاه‌ها و اسپاهای این برند در سراسر نقاط جهان به بیش از ۵۰ شعبه می‌رسد. این در حالی است که تنوع تولیدات و فرمولاسیون محصولات آن همچنان در حال افزایش و بهبود بوده است.

معرفی برخی از پرفروش‌ترین محصولات برند کدلی

معرفی برخی از پرفروش‌ترین محصولات برند کدلی

۱. Premier Cru

Premier Cru

این محصول، یک کرم ضد سالخوردگی بسیار غنی و مغذی است که علاوه بر کاهش چین‌وچروک‌های عمیق به بهبود چروک‌های سطحی و ریز هم کمک می‌کند و خاصیت ارتجاعی، حجم و انسجام پوست را بهبود می‌بخشد. از دیگر مزایای این کرم روز و شب می‌توان به توانایی برطرف کردن لکه‌های پوستی، رطوبت‌رسانی و بهبود شرایط کلی پوست اشاره کرد.

۲. Vinoperfect

Vinoperfect

این کرم روز یک مرطوب‌کننده فوری است که پوست شما را درخشان می‌کند و فرمولاسیون آن به‌ویژه برای افرادی طراحی شده که در اثر بالا رفتن سن یا قرار گرفتن در معرض تابش آفتاب دچار لکه‌های پوستی شده‌اند.

۳. Vinopure

Vinopure

این محصول دارای بافتی فلوئیدی است و علاوه بر آبرسانی عمقی می‌تواند میزان ترشح چربی پوست را هم تنظیم کرده و علاوه بر بهبود بافت پوست به برطرف کردن جوش‌های سرسیاه و لکه‌های پوستی کمک می‌کند.

۴. +Vinergetic C

+Vinergetic C

این محصول یک ماسک بسیار قوی است که به سم‌زدایی فوری پوست کمک کرده و کلیه ناخالصی‌ها، چربی اضافی و آلودگی‌های سطحی پوست را برطرف کرده و به انسجام و درخشندگی بیش‌تر آن کمک می‌کند.

۵. Resveratol-lift

Resveratol-lift

این ژل دور چشم یک محصول قوی است که با عصاره انگور و هیالورونیک اسید تقویت شده و علاوه بر کاهش تیرگی دور چشم به بهبود پف زیر آن هم کمک می‌کند. علاوه بر این‌ها، این محصول کارآمد از بروز نشانه‌های پیری زودرس در اطراف چشمان جوانان جلوگیری می‌کند.

۶. Vinosculp

Vinosculp

این کرم سفت‌کننده پوست بدن برای انسجام‌بخشی بیش‌تر به نواحی سینه، بازوها، شکم و باسن در نظر گرفته شده و علاوه بر بهبود قوام پوست به لطافت آن هم کمک می‌کند.

۷. Vinoclean

Vinoclean

این محصول، یک پاک‌کننده آرایش گیاهی است که از ترکیب روغن‌های مغذی صددرصد طبیعی ساخته شده و می‌تواند محصولات آرایشی ضد آب را هم به‌سادگی از روی پوست صورت، چشم‌ها و لب‌ها تمیز کند.

محصولات مراقبت از پوست کدلی اینجاست

کدام سلبریتی‌ها به محصولات برند کدلی علاقه دارند؟

کارلی کلاوس (karlie kloss) مدل جذاب آمریکایی از هواداران پر و پا قرص این برند فرانسوی به حساب می‌آید. یکی از محصولات مورد علاقه کارلی از برند کدلی Eau De Beaute است که ظاهرا همیشه در کیف دستی او پیدا می‌شود. این محصول یک اسپری مرطوب‌کننده پوست است که با فرمولاسیون وگان به درخشش، آبرسانی و تنگ کردن منافذ پوست کمک کرده و حتی می‌تواند نقش تثبیت‌کننده آرایش را هم ایفا کند.

کدام سلبریتی‌ها به محصولات برند کدلی علاقه دارند؟
کارلی کلاوس یکی از طرفداران کدلی است که مانند هر مشتری دیگری برخی از محصولات این برند را بیش از دیگر تولیدات آن دوست دارد.

 

کورتنی کارداشیان (Kourtney Kardashian) هم یکی دیگر از چهره‌های مشهوری است که به برند Caudalie و خصوصا به یکی از محصولات آن با نام Detox Mask علاقه دارد. این محصول، یک ماسک تصفیه‌کننده پوست است که علاوه بر سم‌زدایی به تنگ کردن منافذ و تنظیم چربی آن هم کمک می‌کند.

کدام سلبریتی‌ها به محصولات برند کدلی علاقه دارند؟
کورتنی کارداشیان علاوه بر استفاده از محصولات برند کدلی در بازاریابی و افزایش فروش آن‌ها هم نقش دارد.

سخن آخر

در این مطلب، علاوه بر معرفی برند کدلی و بررسی تاریخچه آن برخی از پر فروش‌ترین محصولات‌اش را هم برایتان برشمردیم. نظر شما چیست؟ آیا تا به حال از محصولات کدلی استفاده کرده‌اید؟ آیا از آن‌ها به‌اندازه کافی رضایت داشته‌اید؟ شما چه برندی را برای مراقبت از پوست صورت و بدن‌تان ترجیح می‌دهید؟ خوشحال می‌شویم دیدگاه‌ها و تجربیات‌تان را در بخش «نظرات کاربران» با ما و دیگر خوانندگان به‌اشتراک بگذارید.


حتما بخوانید: همه چیز درباره برند گرلن؛ از جذاب‌ترین عطرهای سفارشی تا پودرهای مرواریدی زیبا
منبع en.caudalie.com www.attractionsmanagement.com en.caudalie.com
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.