نکات خرید برس برای موهای فر؛ بهترین مدل‌ها کدامند؟

موی فر یکی از زیبا‌ترین انواع موهاست که ظاهری منحصربه‌فرد در افراد ایجاد می‌کند؛ اما نگهداری از آن می‌تواند به اندازه زیبایی‌اش سخت و پر چالش باشد. یکی از توصیه‌های مهم در زمینه مراقبت از موی فر، استفاده از برس یا شانه مناسب است که می‌تواند به شما کمک کند از موهای فر خود لذت ببرید. در این مطلب می‌خواهیم نکات مهم مربوط به خرید برس برای موهای فر را باهم بررسی کنیم.

بررسی کلی نکات مهم مو‌های فر

نکات خرید برس برای موهای فر- ویژگی ها

پیش از اینکه درباره نکات خرید برس مناسب صحبت کنیم، ابتدا بیایید ببینیم چرا مراقبت از موهای فر و خرید برس مناسب برای آن اهمیت دارد.

۱. در نظر داشتن ساختار خاص آن

افرادی که موی فر دارند، بیشتر از افراد دیگر از گره‌خوردگی و شکنندگی تار‌ مو‌هایشان رنج می‌برند. از‌این‌رو، اینکه شما بتوانید مو‌های فر خود را طبق ساختار و نوع آن درست شانه کنید، اهمیت زیادی در زیبایی آنها دارد.

۲. توجه به زمان شانه زدن

بهتر است مو‌های فر خود را زمانی که خیس هستند، شانه بزنید. زیرا شانه کردن مو‌های فر هنگامی که خشک هستند، دشوارتر خواهد بود. در نتیجه ممکن است موهایتان را با شدت شانه کنید که باعث می‌شود تار مو‌ها ضعیف و شکننده شوند. البته منظور این نیست که برای هربار شانه زدن محبورید به حمام بروید! خیر. اما هنگام شانه زدن مو‌های خود را مرطوب کنید.

۳. دقت به سلامت تار موها

برای اینکه رطوبت را در تار مو‌های خود افزایش دهید، با روغن‌های طبیعی مو‌های خود را به آرامی ماساژ دهید. این کار موجب تقویت ریشه‌ها، درخشندگی مو‌ها و نرم شدن فرفری‌های شما خواهد شد. در نتیجه مشکلاتی مانند گره‌خوردگی، شکنندگی و خشکی را کمتر تجربه می‌کنید.

۴. یادگیری روش صحیح خشک کردن

استفاده از حوله‌های زبر برای خشک‌کردن مو‌های فر انتخاب خوبی نیست؛ زیرا به نظر می‌رسد این کار باعث افزایش موخوره در تار مو‌ها می‌شود و آنها را ضعیف می‌کند. برای خشک‌کردن مو‌های فر، در صورت امکان از حوله‌های کم حجم یا حوله‌های میکروفیبر استفاده کنید. همچنین فرایند خشک کردن را به آرامی و به‌شکل ماساژ انجام دهید.

زمانی که مو‌های خود را خشک می‌کنید، از دست‌زدن به فرفری‌های خود اجتناب کنید و اجازه دهید خودشان خشک شوند. زیرا دست زدن به آنها باعث می‌شود که حالت وز و نامرتبی در حالت کلی مو‌هایتان ایجاد شود. پس مو‌هایتان را تا مرحله خشک‌شدن کامل به حال خود رها کنید.

نکات خرید برس برای مو‌های فر

نکات خرید برس برای موهای فر- نکات خرید

همان‌طور که گفتیم، یکی از نکات مهم توجه به نگهداری از موهای فر دقت به انتخاب برس است. برس‌‌ها انواع مختلفی دارند؛ اما کسانی که موهایشان فر است، باید هنگام خرید به چند نکته مهم توجه داشته باشند:

درباره نوع موی فر خود آگاهی کسب کنید

موهای فر انواع مختلفی دارند. برای مثال، برخی از افراد موهای فر ریز و برخی دیگر موهای فر درشت دارند. این دو گروه در دسته‌بندی جزئی‌تر باز هم متفاوت هستند. هر فرد، نسبت به نوع موی خود، به شانه یا برس متفاوتی نیاز دارد. در نتیجه، شناخت و آگاهی در مورد نوع موی فر، اولین نکته مهم هنگام خرید برس برای موهای فر است.

برس خود را متناسب با نوع مو‌هایتان انتخاب کنید

سال‌هاست که برای تمام انواع مو‌های فر، برس و شانه وجود دارد. بنابراین بهتر است بعد از اینکه در مورد نوع موی خود اطلاعات کسب کردید، برس موردنظر خود را خریداری کنید و مطابق دستور‌العمل‌ها مو‌های خود را برس بزنید.

به میزان انعطاف‌پذیری دندانه‌های برس دقت کنید

اگر می‌خواهید مو‌هایتان بین دندانه‌های برس گیر نکنند، بهتر است با انتخاب یک برس با دندانه‌های نرم، به‌آرامی گره مو‌های خود را باز کنید. دلیل مهم دیگر این است که برخورد جسم سخت با پوست سر پیامد‌های منفی زیادی به‌دنبال دارد، بنابراین، حتما توجه ویژه‌ای به این نکته داشته باشید.

برس‌هایی را انتخاب کنید که دندانه‌هایشان با فاصله باشند

از آنجا که مو‌های فر پرحجم هستند، هنگام خرید به فاصله دندانه‌ها از یکدیگر دقت کنید. با این برس، شما به آسانی و بدون مشکل می‌توانید مو‌های خود را شانه کنید.

در انتخاب برس، هم سلامتی مو‌ها و هم سلامتی پوست سر را در نظر بگیرید

برخی از برس‌های موجود در بازار، برای موها مناسب هستند؛ اما به پوست سر آسیب می‌رسانند. از برس‌هایی استفاده کنید که جنس آن صیقلی و صاف باشد. برس نباید باعث خراشیدگی یا آسیب پوست سر شود.

معرفی پرفروش‌ترین برس‌های مخصوص مو‌های فر در سایت دیجی کالا

تا اینجا نکات خرید برس برای موهای فر را بررسی کردیم. حالا بیایید برخی از پرفروش‌ترین برس‌های موجود در بازار را با هم ببینیم.

۱. برس گره باز کن مدل ۰۰۱

نکات خرید برس برای موهای فر - گره باز کن 001

دندانه‌های این برس پلاستیکی است و ساختاری نرم و انعطاف‌پذیر دارد. یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین محصولات سایت دیجی کالاست. رنگ‌بندی این برس شامل رنگ‌های مشکی، کرمی، سرخابی، بنفش، صورتی، سبز و آبی است. در نهایت اینکه برای بازکردن گره مو‌های فر بسیار مناسب است و تاکنون هزار نفر از خریداران آن را پیشنهاد کرده‌اند.

خرید این برس از دیجی‌کالا

۲. برس گره باز کن مدل التیمیت لیزری

نکات خرید برس برای موهای فر - گره بازکن لیزری

این برس‌ها به‌طور کامل برای انواع مو‌های فر علی‌الخصوص مو‌های فر ریز مناسب هستند. همچنین یک ویژگی جالب برس التیمیت این است که علاوه بر بازکردن گره، پوست سر را نیز ماساژ می‌دهد؛‌ به‌دنبال آن جریان خون در پوست سر بهبود می‌یابد، سپس بهبود گردش خون روی فولیکول مو‌ها اثر می‌گذارد و در نهایت رشد مو‌ها افزایش می‌یابد. جنس بدنه و سری این برس از پلاستیک است.

خرید این برس از دیجی‌کالا

۳. برس گره باز کن دکتر مورنینگ مدل فلکسی

برس دکتر مورنینگ، برای انواع مو‌های فر از جمله ریز، درشت و مواج مناسب است. در بین افراد دارای مو‌های فر بسیار محبوب است؛ چرا که ‌مو‌ها را نمی‌کشد و خیلی آسان گره‌های مو را باز می‌کند. این برس خوش‌دست هشت ردیف باریک دارد که با یک نوار به هم متصل هستند. البته استفاده کردن یا نکردن از نوار به انتخاب شما بستگی دارد.

نکته: اگر مو‌هایتان پرپشت و کوتاه هستند، نوار پشتی برس را هنگام شانه زدن تنظیم کنید؛‌ همچنین اگر مو‌هایتان بلند و ضخیم هستند نوار پایین را انتخاب کنید.

خرید این برس از دیجی‌کالا

۴. برس اکستنشن مدل B_1247

یکی از بهترین گزینه‌های افراد موفرفری برای بازگردن گره مو‌هایشان، برس اکستنشن مدل ۱۲۴۷ است. شما با خرید این برس، می‌توانید مو‌هایتان را بدون ترس از درد و کشش شانه کنید. از ویژگی‌های مهم این برس می‌توانیم به جلوگیری از شکستن تارمو‌ها، جلوگیری از ایجاد موخوره و داشتن دندانه‌های نرم و منعطف اشاره کنیم. در نهایت اینکه هنگام شانه زدن با این برس،احساس خوشایندی در شما به وجود خواهد آمد.

لینک خرید این محصول

۵. برس اکستنشن مدل ۱۴۰

دندانه‌های باکیفیت این برس به شما اجازه می‌دهد مو‌های فر خود را راحت‌تر شانه بزنید. همچنین این برس از وز شدن مو‌ها جلوگیری می‌کند و تراکم پرز آن نیز بالاست. دسته برس در برابر حرارت مقاوم بالایی دارد و بیشتر برای استفاده افرادی که تار مو‌هایشان نازک است کاربرد دارد.

لینک خرید این محصول

۶. برس اکستنشن مدل b_213

این برس ضد گره، هم برای مو‌های فر طبیعی و هم برای موهای اکستنشن‌دار مناسب است. بسیاری از کاربران که مو‌هایشان فر است، از خرید این برس احساس رضایت دارند و آن را به خریداران دیگر پیشنهاد می‌کنند.

لینک خرید این محصول

۷. برس مدل فکلسی اختاپوسی

این نوع از برس فلکسی، مناسب برای باز کردن گره انواع مو‌های فر است. جنس آن پلاستیک منعطف است، همچنین بسیار خوش‌دست است و بین مو فرفری‌ها محبوبیت زیادی دارد. نکته مهم دیگر برس فکلسی اختاپوسی، این است که فرفری‌های شما هنگام برس زدن باز نمی‌شوند و می‌توانید با اطمینان کامل به ماندگاری حالت فرفری‌ها، مو‌هایتان را شانه بزنید.

لینک خرید این محصول

۸. برس دکتر مورنیگ کد ۰۱

این برس برای کسانی مناسب است که علاقه دارند هرازگاهی مو‌هایشان از حالت فر خارج شود. کیفیت آن بسیار خوب است و به‌دلیل داشتن ابعاد کوچک، به راحتی در کیف شما نیز جای می‌گیرد. دندانه‌های این برس حالت خمیده دارد و صاف نیست. بعد از شانه زدن، موهای شما به‌طور کامل صاف خواهند شد. کودکان هم می‌توانند از این برس استفاده کنند.

لینک خرید این محصول

۹. برس حالت‌هنده مدل دنِمَن

با استفاده از این برس، مو‌های فر شما خوش حالت‌تر و زیبا‌تر خواهند بود؛‌ با این حال برای اینکه بعد از شانه کردن نتیجه کار دلخواهتان باشد، بهتر است قبل از استفاده مو‌های خود را مرطوب کنید، کرم مخصوص روی مو‌هایتان اعمال کنید، با یک برس گره بازکن مو‌های خود را شانه بزنید و در نهایت برای استایل کردن مو‌های فر خود از برس دنمن استفاده کنید.

نکته:‌ توجه داشته باشید که این برس فقط حالت‌دهنده است و توانایی بازکردن گره‌های مو را ندارد.

لینک خرید این محصول

۱۰. برس گره باز کن مدل فلکسی

این برس شامل هشت ردیف متحرک است و به خوبی گره انواع مو‌های فر را باز می‌کند. همچنین در عین محکم بودن، بسیار منعطف و خوش‌دست است. این برس به حالت نوازشی گره مو‌های شما را باز می‌کند، مو‌هایتان را نمی‌کشد و یک محصول پرطرفدار است.

لینک خرید این محصول

سخن پایانی

در این مطلب نکات خرید برس برای موهای فر را بررسی و تعدادی از پرفروش‌ترین مدل‌ها را معرفی کردیم. حال سؤال اینجاست که شما ازمو‌های فر خود را چگونه شانه می‌زنید؟ جدا از مواردی که در مطلب اشاره کردیم، چه نکات دیگری را پیشنهاد می‌کنید؟ لطفا نظرات خود را در قسمت دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.


در ادامه بخوانید: بهترین روتین موی فر برای داشتن فرفری‌هایی سالم و جذاب
منبع shop.open.store holycurls digikala
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.