همه چیز درباره برند گرلن؛ از جذاب‌ترین عطرهای سفارشی تا پودرهای مرواریدی زیبا

در این مطلب، قصد داریم برند گرلن را به شما معرفی کنیم و نکاتی جالب و خواندنی را درباره آن با شما به‌اشتراک بگذاریم. اگر به دنیای لوازم آرایشی و محصولات پوستی لوکس علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه باشید.

معرفی برند گرلن

معرفی برند گرلن
برند گرلن یکی از لوکس‌ترین و قدیمی‌ترین تولیدکنندگان عطریات و محصولات آرایشی و پوستی است.

برند گرلن یکی از لوکس‌ترین، قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین نام‌های تجاری است که از ۱۹۴ سال پیش تاکنون در زمینه عطرسازی، تولید لوازم آرایشی و ساخت محصولات مراقبت از پوست فعالیت می‌کند. در سال ۱۸۲۸ میلادی، این برند توسط «پیر فرانسوا پاسکال گرلن» در پاریس تاسیس شد و از همان زمان به‌عنوان یکی از برترین‌ها در صنعت تولید عطر و محصولات پوستی و آرایشی شروع به‌کار کرد. گرلن همواره به‌عنوان یک برند پیشرو شناخته شده و محصولات منحصر به‌فردش را به روشی خلاقانه، مبتکرانه و بسیار چشم‌نواز در اختیار مصرف‌کنندگان قرار داده است. به همین دلیل، بزرگ‌ترین فعالان این حوزه به «پیر فرانسوا پاسکال گرلن» لقب پدر صنعت لوازم آرایش جهان را اختصاص داده‌اند. در عین حال، وزارت اقتصاد و صنعت فرانسه به گرلن عنوان و نشان EPV یا «میراث زنده» را اعطا کرده است.

معرفی مزون برند گرلن

معرفی مزون برند گرلن
مزون گرلن بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین مزون لوازم آرایشی و محصولات پوستی دنیاست./ عکس از: HJBC

مزون برند گرلن در شماره ۶۸ خیابان شانزه‌لیزه پاریس قرار دارد. این ساختمان چهار طبقه، بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین مزون لوازم آرایشی و محصولات پوستی دنیاست که فقط به یک برند اختصاص داده شده؛ در گوشه‌وکنار این مزون تماشایی، آثار بزرگ‌ترین طراحان و هنرمندان جهان به چشم می‌خورد.

برند گرلن در دنیای امروز چه جایگاهی دارد؟

برند گرلن در دنیای امروز چه جایگاهی دارد؟
برند گرلن به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده عطر جهان شناخته می‌شود.

برند گرلن طی ۱۹۴ سال فعالیت با تولید بیش از ۸۰۰ رایحه همچنان عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده عطر جهان را به خود اختصاص داده است. برخورداری از لابراتوراهای بسیار پیشرفته و بهره‌گیری از دانش و تخصص خبره‌ترین دانشمندان کارآزموده، گرلن را به سنگ محکی برای ارزیابی کیفیت انواع محصولات پوستی تبدیل کرده است. این برند هم اکنون از اعضای اصلی هلدینگ بزرگ LVMH به حساب می‌آید. گرلن دوست‌دار طبیعت است و با پروژه IN THE NAME OF BEAUTY «به نام زیبایی» در توسعه جنگل‌ها، حمایت از گونه‌های گیاهی و جانوری در حال انقراض، کاشت نهال، استفاده از انرژی پاک و ساخت محصولات قابل بازیافت یا تجزیه‌پذیر مشارکت می‌کند. به این ترتیب، این برند به سهم خود برای حفاظت از کره زمین و انتقال این میراث گران‌بها به نسل‌های بعد تلاش می‌کند.

تاریخچه برند گرلن چیست؟

تاریخچه برند گرلن چیست؟
در حدود دو سده است که برند گرلن در زمینه ساخت محصولات آرایشی، پوستی و عطریات فعالیت می‌کند.

پیر فرانسوا پاسکال گرلن در فاصله سال‌های ۱۷۹۸ تا ۱۸۶۴ میلادی زندگی کرد و در طول حیات ۶۶ساله خود یکی از معتبرترین برندهای آرایشی و پوستی دنیا را پایه‌ریزی کرد. او در سن ۱۹ سالگی منزل پدری را ترک کرد تا رویاهای خود را دنبال کند. پس از مدتی کار در فرانسه، پاسکال گرلن راهی انگلیس شد و در آن‌جا به مدت ۳ سال در زمینه شیمی و داروشناسی تحصیل کرد. نتیجه این کار، آشنایی او با اسرار گیاه‌شناسی و ترکیبات مختلف بود. او در لابراتوار شخصی خود با استفاده از این دانش به خلق رایحه‌هایی جادویی پرداخت. سرانجام، در سال ۱۸۲۶ میلادی پاسکال گرلن موفق شد با یک شریک تجاری انگلیسی همکاری کرده و در زمینه واردات و صادرات فعالیت کند. نهایتا در سال ۱۸۲۸، پیر فرانسوا پاسکال در سن ۳۰ سالگی موفق شد برند گرلن را راه‌اندازی کند.

تاریخچه برند گرلن چیست؟
پیر فرانسوا پاسکال گرلن این برند را راه‌اندازی کرد.

سال‌ها بعد، «ژان پل گرلن» یعنی نوه گرلن بزرگ در زمینه عطرسازی به کمال رسید و راه اجداد خود را با شکوه و اقتدار تمام ادامه داد. ژان پل گرلن از ضعف بینایی رنج می‌برد؛ با این حال، شامه بسیار قوی و خارق‌العاده‌ای داشت. به‌طوری که در سن ۱۷سالگی قادر بود ۳۰۰۰ رایحه مختلف را تشخیص دهد. در همان سن، او کامل‌ترین فرهنگ‌نامه عطرسازی و روایح را نگاشت. این اثر هنوز هم به‌عنوان یکی از مهم‌ترین کتاب‌های مرجع عطرسازان جهان شناخته می‌شود. ژان پل گرلن با شخصیت منحصر به‌فرد و مهارت‌های بی‌نظیرش موفق شد این برند را چنان که سزاوار بود همواره در اوج نگهدارد.

نوآوری‌های برند گرلن از ابتدا تاکنون چه بوده است؟

آشنایی با نوآوری‌های برند گرلن از ابتدا تا کنون
در طول دوره فعالیت، برند گرلن در بسیاری از زمینه‌ها اولین بوده است.

افتتاح اولین بوتیک عطر و لوازم آرایشی جهان

افتتاح اولین بوتیک عطر و لوازم آرایشی جهان
پاسکال گرلن برای اولین بار یک بوتیک اختصاصی برای عطریات و لوازم آرایشی را افتتاح کرد.

در سال ۱۸۲۸، نخستین بوتیک عطر و لوازم آرایشی جهان توسط پاسکال گرلن در خیابان rue de Rivoli پاریس افتتاح شد.

 ساخت عطرهای سفارشی

ساخت عطرهای سفارشی
ساخت عطرهای سفارشی برای نخستین بار در جهان توسط گرلن انجام شد.

از سال ۱۸۳۰، پیر فرانسوا پاسکال گرلن به همراه پسران خود «امه» و «گابریل» کار ساخت عطریات سفارشی را برای مشتریان ویژه خود آغاز کرد. در آن زمان، او تنها کسی بود که چنین کاری را انجام می‌داد.

ساخت نخستین رژلب جامد غیر استیک در دنیا

ساخت نخستین رژلب جامد غیر استیک در دنیا
گرلن اولین رژلب جامد غیراستیکی را با استفاده از عصاره گل سرخ ارائه داد.

گرلن اولین برند آرایشی دنیا بود که عصاره گل رز را به‌عنوان رژلب در ظروف مشهور پرسلین طلاکاری شده به بازار ارائه داد. ظروف پرسلین یکی از انواع ظروف چینی بسیار ظریف هستند که هنوز هم تولید می‌شوند. این ظرف‌های زیبا با استفاده از نوعی خاک رس سفید ساخته شده و لایه بیرونی آن‌ها با ماده لعابی شفاف پوشانده می‌شود.

ارائه نخستین محصولات ضد آفتاب جهان

ارائه نخستین محصولات ضد آفتاب جهان
گرلن اولین برند دنیاست که محصولات ضد افتاب را تولید کرد.

گرلن اولین برندی بود که با ارائه محصولات ضد آفتاب، انقلابی را در صنعت تولید لوازم آرایشی و پوستی ایجاد کرد.

ارائه عطریات در بطری‌های فوق لوکس

ارائه عطریات در بطری‌های فوق لوکس
ارائه عطریات در بطری‌های فوق لوکس محصولات گرلن را به یک اثر هنری تبدیل کرد.

گرلن اولین برند در دنیا بود که کار ساخت بطری‌های عطریات خود را به مشهورترین طراحان جواهر و سازندگان کریستال واگذار کرد.

تولید نخستین محصولات ضدلک و ضد سالخوردگی

تولید نخستین محصولات ضد لک و ضد سالخوردگی
گرلن با تولید محصولات ضد لک و ضد سالخوردگی انقلابی را در صنعت مراقبت از پوست ایجاد کرد.

در دهه ۱۸۳۰ میلادی، گرلن برای نخستین بار محصولات ضدلک و ضدسالخوردگی را تولید کرد و آن‌ها را در ظروف زیبای پرسلین ارائه داد.

ساخت محصولات مراقبت از پوست

ساخت محصولات مراقبت از پوست
ساخت محصولات مراقبت از پوست برای نخستین بار توسط برند گرلن ابداع شد.

در سال ۱۸۴۰، برخی از مشهورترین محصولات پوستی آن دوران مانند Crème de concombres (کرم خیار)، Crème à la fraise pour le teint و Serkis des Sultanes امضا گرلن را بر خود داشتند. شاید دانستن این نکته برایتان جالب باشد که «سیسی» امپراتریس مشهور اتریشی از طرفداران کرم توت‌فرنگی گرلن بود. این کرم برای ایجاد پوستی درخشان و شفاف به‌کار می‌رفت.

ساخت اولین رژلب استیکی جهان

ساخت اولین رژلب استیکی جهان
ساخت اولین رژلب استیکی جهان کار گرلن بود.

در سال ۱۸۷۰، نخستین رژلب استیکی دنیا با نام NE M’OUBLIEZ PAS به معنی «هرگز فراموشم نکن» توسط گرلن ساخته شد.

 ساخت اولین محصول ضد جوش دنیا

ساخت اولین محصول ضد جوش دنیا
استاپ اسپات محصول بی‌نظیر گرلن برای مقابله با جوش است که تقریبا با همان فرمولاسیون قدیمی ارائه می‌شود.

در سال ۱۸۷۰، گرلن نخستین محصول ضد جوش جهان را با نام کرم «کامفرا» به بازار عرضه کرد. این محصول هنوز هم با نام «استاپ اسپات» تولید می‌شود و همچنان در نوع خود کم‌نظیر است.

  تولید کرم مرطوب‌کننده به سبک خامه‌ای

تولید کرم مرطوب‌کننده به سبک خامه‌ای
گرلن برای تولید کرم مرطوب‌کننده به سبک خامه‌ای مواد اولیه این محصول را به صورت دستی می‌زد تا مثل خامه زده شده پف کند.

در سال ۱۹۰۴، برند گرلن اولین کرم مرطوب‌کننده جهان با بافت سبک را ساخت که شبیه خامه زده‌شده بود. این کرم در مقایسه با محصولات مشابه خود از قدرت جذب بالاتر و توانایی آبرسانی کامل برخوردار بود. این کرم تا دهه ۱۹۹۰ میلادی، همچنان تولید می‌شد و طرفداران بسیار زیادی داشت.

ساخت اولین عطر اورینتال زنانه در جهان

ساخت اولین عطر اورینتال زنانه در جهان
با ساخت شالیمار، برند گرلن نخستین عطر زنانه اورینتال را به بازار عرضه کرد.

در سال ۱۹۲۵، گرلن نخستین عطر اورینتال زنانه جهان را با نام «شالیمار» به بازار عرضه کرد. این عطر علاوه بر رایحه دلنشین و فراموش‌نشدنی دارای بطری بسیار زیبایی بود که توسط کمپانی مشهور «باکارا» ساخته شده بود. بطری شالیمار اولین بطری عطر پایه‌دار جهان است. شيشه اين عطر آن‌چنان زيبا و باشکوه است که همچنان در موزه هنرهای معاصر بوستون به عنوان اثری هنری نگهداری مي‌شود. بطری شالیمارهای امروزی اندکی با گذشته تفاوت دارد؛ تغییرات ایجاد شده در آن حاصل تلاش «جید جَگِر» هنرمند و طراح مد و جواهر مشهور است.

تولید نخستین عطر اورینتال مردانه

تولید نخستین عطر اورینتال مردانه
با ساخت «اَبی روژ»، برند گرلن اولین عطر اورینتال مردانه جهان را به بازار عرضه کرد.

در سال ۱۹۶۵، برند گرلن یکی از ناب‌ترین عطریات مردانه خود را تحت عنوان «اَبی روژ» به بازار عرضه کرد. این عطر نخستین رایحه اورینتال مردانه جهان است.

ساخت پودر برنزه

ساخت پودر برنزه
اولین پودر برنزه دنیا توسط برند گرلن تولید شد.

در سال ۱۹۸۴، گرلن اولین پودر برنزه جهان را ابداع کرد. این پودر پیشگام موفقیت بی‌نظیر پودرهای برنزه بعدی این برند بود که در حدود ۵۰ سال پس از این تاریخ تحت عنوان «تراکوتا» به بازار عرضه شدند. این محصول هنوز هم با بافت‌ها و رنگ‌ها متنوع تولید می‌شود و یکی از محبوب‌ترین محصولات آرایشی گرلن به حساب می‌آید.

 تولید پودرهای گلوله‌ای-مرواریدی

تولید پودرهای گلوله‌ای-مرواریدی
ساخت نخستین پودرهای مرواریدی دنیا کار گرلن بود.

در سال ۱۹۸۷، برند گرلن برای نخستین بار در جهان پودرهای گلوله‌ای و مرواریدشکل را در اختیار علاقه‌مندان قرار داد. این پودرها «مِته اوریت» نام دارند و همچنان تولید می‌شوند. در ساخت این محصول محبوب از اجرام آسمانی و پودر برلیان استفاده می‌شود.

برند گرلن و کسب مقام عطرساز رسمی دربار فرانسه

برند گرلن و کسب مقام عطرساز رسمی دربار فرانسه
گرلن به طور اختصاصی برای ناپلئون سوم و ملکه اوژنی عطر ساخت و به عطرساز رسمی دربار فرانسه تبدیل شد.

در سال ۱۸۵۳، برند گرلن اولین عطر زنانه خود را با عنوان «او دو کلن ایمپریال» برای ملکه اوژنی همسر ناپلئون سوم ساخت. این عطر با ترکیبی از رایحه مرکبات و شکوفه‌های بهارنارنج آکنده شده بود. اوژنی به‌قدری آن را دوست داشت که تا سال‌ها بعد اجازه تولیدش را برای شخص دیگری نداد. بطری این عطر با الهام از پایه مجسمه ناپلئون در میدان «وندوم» پاریس و توسط برخی از مشهورترین هنرمندان شیشه‌گر آن دوران ساخته شد. سطح شیشه این عطر با ۶۹ زنبور طلایی تزئین شده بود. خوب است بدانید، زنبور نماد امپراتوری ناپلئون بود. ارائه این عطر با ویژگی‌های یاد شده به ملکه وقت فرانسه موجب شد گرلن در ۵۵ سالگی لقب عطرساز رسمی دربار فرانسه را دریافت کند. به این ترتیب، این برند کم‌کم به دیگر دربارهای دنیا هم راه یافت.

مشهورترین مشتریان عطریات برند گرلن چه کسانی بودند؟

مشهورترین مشتریان عطریات برند گرلن چه کسانی بودند؟
تعداد زیادی از اشراف‌زادگان و درباریان سراسر جهان از مشتریان پر و پا قرص گرلن بودند.
  • کنتس کَستیلیون فرانسوی
  • پرنسس مِتِرنیش اتریشی
  • ملکه الکساندرای بلژیکی
  • تزار فردیناند بلغاری
  • ملکه وقت رومانی

 برخی از محبوب‌ترین عطریات برند گرلن را بشناسید

معرفی برخی از محبوب‌ترین عطریات برند گرلن
عطریات برند گرلن در سراسر دنیا از محبوبیت بسیار زیادی برخوردارند.

۱. Shalimar

Shalimar
شالیمار با الهام از عشق «شاه جهان» و همسرش ملکه «ممتاز» ساخته شده است.

ادو پرفیوم زنانه Shalimar رایحه‌ غنی و خاطره‌انگیزی دارد و با الهام از عشق امپراتور «شاه جهان» و همسرش ملکه «ممتاز» ساخته شده است. پس از مرگ زودهنگام «ممتاز»، امپراتور غمگین «تاج محل» را برای ادای احترام به او بنا کرد. نام این عطر برگرفته از باغ‌های باشکوه شالیمار است که در اطراف بنای تاج محل قرار دارند. هرم رایحه این عطر دل‌انگیز از ترکیب نت‌های ابتدایی ترنج، ماندارین و لیمو؛ نت‌های میانی، زنبق، نعنا هندی و یاس؛ و نت‌های پایانی چرمی، دودی و چوب صندل تشکیل شده است.

۲. Samsara

Samsara
سامسارا با رایحه‌ای کلاسیک از محبوب‌ترین عطریات برند گرلن است.

ادوپرفیوم زنانه Samsara با رایحه‌ای کلاسیک در سال ۱۹۸۹ به بازار عرضه شد و از آن زمان تاکنون جزو محبوب‌ترین عطریات برند گرلن بوده است. هرم رایحه این عطر فراموش‌نشدنی از ترکیب نت‌های آغازین یلانگ‌یلانگ، هلو و ترنج؛ نت‌های میانی زنبق، نرگس و یاس؛ و نت‌های پایانی چوب صندل، وانیل و دانه تونکا تشکیل شده است.

۳. Imperiale Guerlain

Imperiale Guerlain
ایمپریال گرلن یکی از ماندگارترین عطریات جهان است.

ادوکلن مردانه Imperiale Guerlain یکی از ماندگارترین عطریات جهان است. این محصول برای نخستین بار در سال ۱۸۵۳ توسط بنیان‌گذار برند گرلن و به سفارش ناپلئون سوم و همسرش تولید شد. هرم رایحه این عطر به‌یاد ماندنی از ترکیب نت‌های آغازین لیمو، شکوفه پرتقال و ترنج؛ نت‌ میانی اسطوخودوس؛ و نت‌های پایانی چوب سدر و دانه تونکا تشکیل شده است.

۴. La Petite Robe Noire

La Petite Robe Noire
این عطر با رایحه کهربایی و وانیلی در سراسر جهان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است.

ادوپرفیوم زنانه La Petite Robe Noire با رایحه‌ای کهربایی و وانیلی در سال ۲۰۱۲ وارد قفسه فروشگاه‌ها شده و از آن زمان تاکنون، چندین جایزه معتبر جهانی در زمینه عطرسازی، تبلیغات و طراحی عناصر مختلف را به خود اختصاص داده است. هرم رایحه این عطر دلپذیر از نت‌های آغازین آلبالو، بادام، توت قرمز و ترنج؛ نت‌های میانی شیرین بیان، چای و رز دمشقی؛ و نت‌های پایانی بادیان رومی، وانیل، دانه تونکا، نعنا هندی و زنبق تشکیل شده است.

۵. L’Instant de Guerlain

L’Instant de Guerlain
ادوپرفیوم مردانه L’Instant de Guerlain یکی از عطریات منحصر به فرد گرلن است.

ادوپرفیوم مردانه L’Instant de Guerlain یکی از عطریات خاص گرلن است که در آن از رایحه مگنولیا استفاده شده و نت‌های پایانی آن قوی‌تر از نت‌های اولیه هستند. هرم رایحه این عطر دلپذیر با نت‌های ابتدایی سیب، ماندارین و ترنج آغاز می‌شود؛ با نت‌های میانی مُشک، زنبق و مگنولیا ادامه پیدا می‌کند و نهایتا با نت‌های عسل، وانیل و عنبر و همچنین، برخی از نت‌های میوه‌ای و گلی برای مدتی طولانی بر روی پوست می‌نشیند و جلب توجه می‌کند.

۶. Guerlain Homme

Guerlain Homme
ادوکلن مردانه Guerlain Homme دارای رایحه‌ای پر طراوت، سبز و سرشار از تازگی است.

ادوکلن مردانه Guerlain Homme با رایحه‌ای پر طراوت، سبز و سرشار از تازگی یکی از محبوب‌ترین عطریات مردانه گرلن به حساب می‌آید. خوب است بدانید، این عطر روح‌نواز دارای هرم رایحه نیست. یعنی، نت‌های متعدد به‌کار رفته در آن به‌نوبت خودنمایی نمی‌کنند. بلکه فرمولاسیون آن ترکیبی از نت‌های موهیتو، لیموترش، نعنا، وتیور و چوب سدر است که با چاشنی نوعی لیکور در هم آمیخته و رایحه کم‌نظیری را بر روی پوست به‌یادگار می‌گذارد.

۷. Insolence

Insolence
ادوپرفیوم زنانه Insolence از رایحه پودری و بسیار دلنشینی برخوردار است.

ادوپرفیوم زنانه Insolence یکی از محبوب‌ترین و ماندگارترین عطریات برند گرلن است که احساس شیطنت، معصومیت و جذاب بودن را در یک بطری کریستال زیبا در هم آمیخته و به تصویر کشیده است. رایحه این عطر فریبنده و پودری در قالب هرمی ارائه نشده و هم‌زمان نت‌‌های گل‌هایی مانند بنفشه و زنبق و همچنین، بوی خوش توت‌های قرمز و آبدار را بر پیکر شما می‌نشاند.

۸. Vetiver

Vetiver
ادوکلن مردانه Vetiver ترکیبی از نت‌های چرمی، خاکی و چوبی را در مشام شما به یادگار می‌گذارد.

ادوکلن مردانه Vetiver همان‌طور از نامش پیداست شما را با رایحه خوش و به‌یادماندنی گیاه وتیور احاطه می‌کند. این عطر ترکیبی از نت‌های چرمی، خاکی و چوبی را در مشام شما به یادگار می‌گذارد و احساس مردانه، قدرتمند و جذاب بودن را برای شما ایجاد می‌کند. هرم رایحه این عطر ماندگار از ترکیب نت‌های آغازین تنباکو، ترنج، لیمو و جوز هندی؛ نت‌های میانی وتیور، فلفل و میخک؛ و نت‌های پایانی وتیور، خزه درخت بلوط و چرمی تشکیل شده است.

۹. L’Homme Ideal

L’Homme Ideal
ادوکلن مردانه L’Homme Ideal یک مرد قدرتمند و در عین حال رمانتیک را به تصویر می‌کشد.

ادوکلن مردانه L’Homme Ideal با رایحه‌ای شرقی و جذاب، شخصیتی مردانه، قدرتمند و در عین حال، خواستنی و رمانتیک را به تصویر می‌کشد. هرم رایحه این عطر خارق‌العاده از ترکیب نت‌های آغازین بادام، اسطوخودوس و ادویه‌ای؛ نت‌های میانی گیلاس، وانیل دودی و عود؛ و همچنین، نت‌های پایانی دانه تونکا، چوب صندل و چرم تشکیل شده است.

۱۰. Mon Guerlain Bloom of Rose

Mon Guerlain Bloom of Rose
ادوپرفیوم زنانه Mon Guerlain Bloom of Rose یکی از عطریات جدید و بسیار محبوب گرلن است.

ادوپرفیوم زنانه Mon Guerlain Bloom of Rose یکی از تازه‌ترین عطریات گرلن است که از سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شده و جای خود را در قلب طرفداران این برند باز کرده است. هرم رایحه این عطر ماندگار با نت‌های اسطوخودوس و مرکبات آغاز می‌شود. این رایحه‌های دل‌انگیز به سرعت جای خود را با نت‌های یاسمین و رز عوض می‌کنند و نهایتا با ترکیبی از نت‌های وانیل و چوب صندل ساعت‌ها بر پوست‌تان می‌نشیند.

عطرهای جذاب برند گرلن اینجاست

معرفی برخی از محبوب‌ترین محصولات آرایشی و پوستی برند گرلن

معرفی برخی از محبوب‌ترین محصولات آرایشی و پوستی برند گرلن
محصولات آرایشی و پوستی گرلن از محبوب‌ترین‌های دنیا به حساب می‌آیند.

۱. پودر مرواریدی METEORITES

پودر مرواریدی METEORITES
پودر مرواریدی METEORITES در انواع مختلف و با کارایی متفاوتی تولید می‌شود.

این محصول زیبا و در عین حال بسیار کاربردی از سال ۱۹۸۷ در فهرست پرفروش‌ترین‌های گرلن قرار دارد. این پودر در انواع مختلفی تولید می‌شود و بسته به نوع و ماهیت رنگ‌دانه‌ها می‌تواند به‌عنوان هایلایتر یا مکمل آرایشی کاربرد داشته باشد. ترکیب گوی‌های مرواریدی این محصول به ارائه پوستی درخشان و یکنواخت کمک می‌کند.

۲. پرایمر گرلن مدل L’OR

پرایمر گرلن مدل L’OR
پرایمر گرلن مدل L’OR پوست شما را برای آرایش آماده کرده و به آبرسانی و درخشندگی آن کمک می‌کند.

پرایمر L’OR از برند گرلن با بافتی ژله‌ای حاوی براده‌های طلاست و علاوه بر یکنواخت کردن سطح پوست و آماده کردن آن برای آرایش به آبرسانی و درخشندگی آن کمک می‌کند. با استفاده از این محصول لوکس و بسیار کاربردی می‌توانید آرایش‌تان را برای مدتی طولانی بر روی پوست خود نگه دارید.

۳. پودر برنزه کننده TERRACOTTA

پودر برنزه کننده TERRACOTTA
پودر برنزه کننده TERRACOTTA با فرمولاسیون کم‌نظیر از محبوب‌ترین محصولات برند گرلن است.

این پودر برنزه کننده یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات آرایشی برند گرلن است. برخورداری از بافت عالی، رنگ دوست‌داشتنی و فرمولاسیون کم‌نظیر از مهم‌ترین مزایای این محصول به حساب می‌آیند.

۴. سرم ضد سالخوردگی و ترمیم کننده ABEILLE ROYALE DOUBLE R

سرم ضد سالخوردگی و ترمیم کننده ABEILLE ROYALE DOUBLE R
سرم ضد سالخوردگی و ترمیم کننده ABEILLE ROYALE DOUBLE R یک محصول لوکس و بسیار اثربخش است.

این محصول لوکس و کاربردی در عین مقابله با عوامل موثر در سالخوردگی از طریق لایه‌‌برداری ملایم به بازسازی، درخشان‌سازی و روشن کردن رنگ پوست کمک می‌کند.

۵. پرایمر گرلن مدل METEORITES BASE

پرایمر گرلن مدل METEORITES BASE
پرایمر گرلن مدل METEORITES BASE گزینه بسیار خوبی برای زیرسازی آرایش است.

این پرایمر بی‌نظیر یکی دیگر از محصولات لاین METEORITES برند گرلن است که عیوب و رنگ پوست را اصلاح می‌کند. همچنین، این محصول برای زیرسازی آرایش به‌کار می‌رود و بافت ژله‌ای آن درخشندگی صورت را دو چندان می‌کند و به آن ظاهری صاف و یکنواخت می‌بخشد.

۶. روغن آبرسان و جوان کننده ABEILLE ROYALE

روغن آبرسان و جوان کننده ABEILLE ROYALE
روغن آبرسان و جوان کننده ABEILLE ROYALE از ترکیب عسل، ژل رویال انحصاری برند گرلن و یک ماده روغنی غنی ساخته شده است.

این محصول یکی از شگفت‌انگیزترین تولیدات برند گرلن است که با ترکیب ژل رویال انحصاری این برند، آب و یک ماده روغنی غنی به تامین اسیدهای آمینه و مواد مورد نیاز پوست کمک می‌کند. ترکیبات به‌کار رفته در این محصول دارای کلیه ویتامین‌ها و پروتئین‌هایی هستند که برای سلامت پوست و احیا آن ضروری تلقی می‌شوند.

۷. رژلب براق KISSKISS SHINE BLOOM

رژلب براق KISSKISS SHINE BLOOM
رژلب براق KISSKISS SHINE BLOOM از ماندگاری بالا و توانایی آبرسانی پوست لب برخوردار است.

برند گرلن مجموعه متنوعی از رژلب‌های گوناگون با بافت‌ها و ماندگاری مختلف را تولید کرده است. با این حال، این محصول یکی از محبوب‌ترین رژلب‌های این برند است که وظیفه آبرسانی و مرطوب‌کردن پوست لب را برعهده دارد. در عین حال، رژلب براق KISSKISS BLOOM گرلن دارای بافتی سبک، ماندگاری بالا و ظاهری درخشان است که ظاهر لب‌ها را سالم‌تر و حجیم‌تر نمایش می‌‌هد.

۸. سرم لیفتینگ و ضدسالخوردگی دورچشم مدل ABEILLE ROYALE EYE R

سرم لیفتینگ و ضدسالخوردگی دورچشم مدل ABEILLE ROYALE EYE R
این محصول به رفع چین‌وچروک‌ها و بازسازی پوست دور چشم کمک می‌کند.

این محصول یکی از تازه‌ترین تولیدات برند گرلن است که علاوه بر برطرف کردن چین‌وچروک‌های سطحی دور چشم، فرآیند بازسازی پوست این ناحیه را تحریک می‌کند. در فرمولاسیون منحصر به‌فرد این سرم از ترکیبات عسل و ژل رویال انحصاری گرلن استفاده شده است.

لوازم آرایشی گرلن را ببینید

کدام سلبریتی‌ها از محصولات برند گرلن استفاده می‌کنند؟

بسیاری از مشهورترین سلبریتی‌ها حداقل از یکی از عطریات و محصولات آرایشی و پوستی برند گرلن به‌طور دائمی استفاده می‌کنند. از آن میان، می‌توان به «مریل استریپ» اشاره کرد که به عطر شالیمار علاقه دارد.

کدام سلبریتی‌ها از محصولات برند گرلن استفاده می‌کنند؟
شالیمار یکی از عطریات محبوب مریل استریپ است.

«آنجلینا جولی» هم یکی از سلبریتی‌های سرشناسی است که علاوه بر استفاده از محصولات گرلن به‌عنوان چهره تبلیغاتی آن هم فعالیت می‌کند.

کدام سلبریتی‌ها از محصولات برند گرلن استفاده می‌کنند؟
آنجلینا جولی یکی از طرفداران سرسخت برند گرلن است.

در تصویر زیر هم «اندی گارسیا» را همراه با ادوکلن معروف وتیور از برند گرلن می‌بینید:

کدام سلبریتی‌ها از محصولات برند گرلن استفاده می‌کنند؟
اندی گارسیا از یمان عطریات متنوع برند گرلن، وتیور را ترجیح داده است.

سخن آخر

در این مطلب، تلاش کردیم برند گرلن را به‌طور خلاصه به شما معرفی کنیم و برخی از جالب‌ترین نکات مرتبط با این نام تجاری لوکس و محبوب را با شما به‌اشتراک بگذاریم. نظر شما چیست؟ آیا تا به حال از محصولات گرلن استفاده کرده‌اید؟ خوشحال می‌شویم دیدگاه‌ها و تجربیات‌تان را در بخش «نظرات کاربران» با ما و دیگر خوانندگان در میان بگذارید.


در ادامه بخوانید: همه چیز درباره برند شنل؛ نکات جذابی که نمی‌دانستید
منبع guerlainperfumes.blogspot.com www.fragrancereview.com fromluxewithlove.com
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید
5 دیدگاه
  1. پیشرو می‌گوید

    بسیار عالی، جای خالی چنین مطالب آموزنده‌ای در میدیا ی فارسی خالیست.

  2. فائزه حاجی‌آبادی، سردبیر می‌گوید

    سلام. خوشحالیم که مورد توجهتون بوده.

  3. یاسمن می‌گوید

    سلام، عجب برندیه ❤️

  4. نرگس می‌گوید

    بسیار عالی فوق العاده این برند

  5. لیلا رضایی می‌گوید

    چقدر زیبا این برند رو توصیف کردین❤️❤️

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.