روش‌های جذاب و شیک برای ست کردن تیشرت اورسایز برای خانم‌ها

ست کردن تیشرت اورسایز برای خانم‌ها بسیار جذاب است؛ روش‌های مختلفی برای ساختن استایلی شیک و جذاب با این تیشرت‌ها وجود دارد. در این مقاله از راه‌های گوناگون برای پوشیدن این لباس راحت و در عین‌حال جذاب خواهیم گفت.

تیشرت اورسایز چیست؟

به تی‌شرت‌های بَگی، گشاد و با قواره بزرگ اورسایز می‌گویند. این تیشرت‌ها بلند هستند و تا زیر کمر می‌آیند. این تیشرت‌ها لزوماً برای افراد توپر و با اضافه وزن نیستند. تیشرت‌های اورسایز یک سبک و استایل مخصوص به خود دارند و می‌توانند از سوی هر فردی با هر اندامی پوشیده شوند.

گشادی و راحتی و مدل آزاد و رهای این تیشرت‌ها درمیان افراد مختلف در دنیا طرفداران زیادی دارد. شاید فکر کنید که با انتخاب چنین لباسی، دست‌تان برای داشتن استایل‌های مختلف بسته است. این‌طور نیست. روش‌های متنوعی برای پوشیدن چنین تیشرت‌هایی وجود دارد. در ادامه از تعدادی از آنها خواهید خواند.

۱. تیشرت اورسایز را با کت‌های گشاد بپوشید

تی شرت اورسایز با کت گشاد
کت و تیشرت

یکی از راه‌های خاص و ویژه برای استایل‌کردن تیشرت‌های گشاد، پوشیدن آنها با کت‌های گشاد است. چنین استایلی ضمن راحتی کمی هم رسمی‌بودن را به تیپ شما پیشکش می‌کند. در واقع، از حالت اسپرت خارج می‌شود. برای اینکه چنین استایلی جذاب شود، خوب است که رنگ کت و تیشرت را از یک طیف انتخاب کنید.

برای مرتب به‌نظررسیدن استایل هم تیشرت را درون شلوار یا دامن قرار بدهید. چنین استایلی برای مراسم غیررسمی و نیمه‌رسمی انتخاب خوبی خواهد بود.

مدل‌های کت زنانه را ببینید

۲. از کمربند استفاده کنید

تیشرت اورسایز با کمربند
کمربند و تیشرت اورسایز

کمربندها بهترین انتخاب برای پوشیدن به‌همراه تیشرت‌های اورسایز هستند. این اکسسوری‌ها باعث می‌شوند که انحنای کمرتان به‌خوبی به‌نظر برسد و جذاب‌تر شوید.

کمربندهای پهن و مشکی گزینه خوبی برای ست‌کردن با تیشرت‌ها هستند. انتخاب رنگ وابسته به سلیقه شما و موقعیتی است که در آن قرار می‌گیرید. برای مثال، کمربندهای فرمز یا رنگ‌های شاد دیگر هم برای استفاده روی تیشرت گشاد در شب و مهمانی‌ها مناسب هستند.

کمربندهای پهن زنانه را ببینید

۳. با شلوار مام‌استایل بپوشید

تی شرت اورسایز با شلوار مام استایل
مام‌استایل با تیشرت گشاد

پوشیدن تیشرت اورسایز با شلوارهای مام استایل هم فکر خوبی است. این دو لباس از نظر استایل در یک گروه و دسته قرار می‌گیرند و می‌توانند تیپ اسپرت جذابی برایتان بسازند. راحتی در این سبک از پوشش هم بسیار چشم‌گیر و قابل‌توجه است.

برای شرکت در مراسمی دوستانه و موقعیتی غیررسمی، با انتخاب شلوار مام‌استایلی با قد تا مچ پا و تیشرتی اورسایز شیک‌تر و راحت‌تر از همیشه ظاهر شوید. تیشرت را داخل شلوار بگذارید تا جلوه جذاب‌تر و مرتب‌تری به آن بدهید.

شلوارهای مام استایل اینجاست

۴. با شلوار جین اسکینی بپوشید

شلوار اسکینی و تیشرت اورسایز
جین اسکینی و تیشرت اورسایز

اگر دوست دارید که تمام بخش‌های استایلتان حالت رها و آزاد نداشته باشد، از شلوارهای اسکینی و از لگ‌ها کمک بگیرید. تیشرت‌های اورسایز گشاد هستند. شما می‌توانید با انتخاب شلواری تنگ حالتی متعادل در استایلتان به‌وجود بیاورید.

برای کسانی که پاهای کشیده و متناسب دارند اما کمی در ناحیه بالاتنه پر هستند، چنین انتخابی بسیار مناسب خواهد بود.

انواع لگ زنانه اینجاست

۵. نیم‌بوت‌ها را فراموش نکنید

تیشرت اورسایز و نیم بوت
نیم‌بوت در استایلی با تیشرت اورسایز

لگ‌ یا شلوارهای اسکینی و چسبان بپوشید، تیشرتی اورسایز با آنها ست و نیم‌بوت هم به استایلتان اضافه کنید. این ترکیب هم بسیار جذاب از کار درمی‌آید و حالتی غیررسمی دارد. نیم‌بوت‌تان را همرنگ شلوار یا لگ انتخاب کنید که کشیده‌تر به‌نظر برسید. با این کار، به استایلی که در بالاتنه گشاد و اورسایز است، تعادل اضافه می‌کنید.

محبوب‌ترین نیم‌بوت های زنانه اینجاست

۶. کت‌ها و جلیقه‌های جین را فراموش نکنید

کت جین با تیشرت اورسایز
تیشرت اورسایز با کت جین

برای ست کردن تیشرت اورسایز برای خانم‌ها می‌توانید از کت‌ها و جلیقه‌های جین هم استفاده کنید. تیشرت‌های گشاد و کت‌ها یا جلیقه‌های جین تیپ کاملاً اسپرتی برایتان به‌وجود می‌آورند. این استایل برای حضور در خیابان و مهمانی‌های غیررسمی مناسب است. جلیقه‌های جین هم گزینه‌های مناسبی برای ست‌کردن با تیشرت اورسایز هستند.

۷.  پایین تیشرت را گره بزنید

گره زدن پایین تیشرت اورسایز
گره‌زدن پایین تیشرت

به‌جز تازدن و لول‌کردن آستین‌ها می‌توانید با گره‌زدن پایین تیشرت‌های اورسایز هم استایلی جذاب داشته باشید. این کار باعث می‌شود که تعادل و توازن هم در استایلتان به‌وجود بیاید. لازم نیست که گره‌ای مدل‌دار بزنید؛ خیلی ساده، تیشرت را در کناره‌های کمر یا روی شکم گره بزنید و خوش‌استایل‌تر شوید.

۸. با شلوار بگی بپوشید

تیشرت اورسایز با شلوار بگی
شلوار بگی و تیشرت اورسایز

برای داشتن استایلی کاملاً راحت و به‌روز می‌توانید از شلوارهای بگی هم در کنار تیشرت‌های اورسایز استفاده کنید. برای اینکه استایل مرتب‌تر جلوه کند، می‌توانید تیشرت را داخل شلوار بگذارید.

این استایل راحت و زیبا است. کسانی که اندام لاغری دارند با چنین انتخاب‌هایی می‌توانند پرتر و متناسب‌تر جلوه کنند. انتخاب استایل مونوکروم برای ست‌کردن شلوار بگ و تیشرت اورسایز هم گزینه خوبی است.

انواع شلوار بگی زنانه را ببینید

۹. تیشرت و دامن بلند

ست کردن تیشرت اورسایز با دامن بلند
دامن با تیشرت اورسایز

شاید تعجب کنید و به‌نظرتان برسد که ست کردن تیشرت اورسایز برای خانم‌ها با دامن آنچنان جالب نیست. اشتباه نکنید! این استایل هم جذاب از کار درمی‌آید. تیشرتی آزاد را با دامنی ماکسی یا میدی ست کنید.

تیشرت را درون دامن بگذارید و یک‌جفت کتانی هم به استایل اضافه کنید. نتیجه دوست‌داشتنی خواهد شد. در تصویر بالا شاهد ست‌کردن دامنی بلند با تیشرت اورسایز هستید. کتانی و جوراب‌ها هم در راستای اسپرت‌بودن و راحتی انتخاب شده‌اند. استایل نهایی زیبا و متوازن به‌نظر می‌رسد.

مدل‌های دامن زنانه را ببینید

۱۰. شلوار چرمی را امتحان کنید

شلوار چرمی با تیشرت اورسایز
تیشرت و شلوار چرمی

لباس‌های چرمی و جین انتخاب‌های مناسبی برای پوشیدن در کنار تیشرت اورسایز هستند. همگی این‌ها از اسپرت‌ترین انتخاب‌های ممکن هستند و کنار هم قرارگرفتنشان نتیجه بسیار جذابی دارد. در تصویر بالا، شلواری چرمی و راسته با کیفی اسپرت و کوچک و تیشرت اورسایز ست شده است. انتخاب جذاب و راحتی است، نه؟

انواع مدل‌های تیشرت اورسایز اینجاست

نوبت شماست

تیشرت‌های اورسایز در سال‌های اخیر از محبوبیت زیادی برخوردار شده‌اند. این تیشرت‌ها هم راحت‌اند و هم نمادی از آزادی و رهایی. استایل رهایی که این لباس‌ها به صاحبانشان پیشکش می‌کنند از سوی افراد مختلف و به‌ویژه نوجوان‌ها با استقبال زیادی مواجه می‌شود. یادتان باشد که اورسایزها مخصوص افرادی با سایز بدنی خاصی نیستند. این استایل می‌تواند از سوی همه استفاده شود.  شما هم از تیشرت‌های گشاد و اورسایز خوشتان می‌آید؟ چه پیشنهاد دیگری برای ست‌کردن آنها در استایل دارید؟ منتظر نظرات‌تان هستیم.


در ادامه بخوانید: ۷ روش شیک برای ست کردن کوله‌پشتی با انواع لباس
منبع fmag.com stylecraze.com
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.