۷ روش شیک برای ست کردن کوله‌پشتی با انواع لباس

برای خانم‌ها

اهل استفاده از کوله‌پشتی هستید؟ کوله‌ها یکی از بهترین انتخاب‌ها هستند؛ هم راحت‌اند و به کمر و گردن فشار نمی‌آورند و هم شیک و زیبا هستند و استایل خاصی برایتان می‌سازند. در این مقاله از ست کردن کوله پشتی با لباس زنانه می‌خوانید.

ست کردن کوله پشتی با لباس زنانه؛ به‌راحتی شیک و خوش‌استایل شوید

کوله‌پشتی‌ها دنیایی از حرف و مفهوم را وارد استایل می‌کنند. نوع و شکل‌شان و شیوه‌ای که روی دوش قرار می‌گیرند، حس‌وحال‌ متنوعی در استایل و تیپ‌تان ایجاد می‌کند. فرقی نمی‌کند که می‌خواهید به دانشگاه و خیابان بروید یا مهمانی و سرکار. در هر حال، انتخاب کوله‌پشتی فکر خوبی است.

البته اگر ندانید که چطور آن را ست کنید و برای هر استایل چه انتخابی داشته باشید، امکان دارد که کمی اشتباه کنید. برای اینکه ایده‌های خوبی برای استفاده از کوله در استایل خود داشته باشید، در ادامه برایتان شکل‌های مختلف استفاده از آن را در تیپ‌های مختلف آورده‌ایم.

۱. کوله‌پشتی‌ چرم با کت‌وشلوار

کوله‌پشتی‌ چرم با کت‌وشلوار
کوله‌پشتی‌ چرم با کت‌وشلوار

کوله‌پشتی‌های چرم  را در استایل‌های رسمی و غیررسمی استفاده کنید. در هر دو حالت می‌توانید تیپ خوبی بسازید. کت‌وشلوار اورسایز (oversized) یکی از انتخاب‌های جذابی است که می‌توانید داشته باشید.

بعضی از برندها طرح‌های لوگوی خود را روی محصولات مختلفشان می‌زنند. این بد نیست اما اگر نسخه قلابی یا همان در اصطلاج فِیک برند را استفاده کنید، نبود کیفیت و طراحی مناسب کمی توی ذوق می‌زند. پس اگر می‌خواهید کوله‌هایی با لوگو و طرح برندهای معروف بپوشید، حواستان را به این نکته جمع کنید؛ اصل‌نبودن کوله در این مواقع به‌شدت پیداست و شاید بهتر باشد که دور چنین انتخابی را خط بکشید. چرم‌های خوب ایرانی به‌مراتب انتخاب شیک‌تر جذاب‌تری نسبت به فیک برندهای گران‌قیمت هستند.

۲. براق و مجلسی با لباس مهمانی

ست کردن کوله پشتی در استایل
کوله پشتی مجلسی و براق

اگر شما هم از آن افرادی هستید که فکر می‌کنند، کوله‌پشتی‌ها فقط برای استایل اسپرت مناسب‌اند، باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید. دنیای مد در سال‌های اخیر مرزهای زیادی را جابه‌جا کرده است. دیگر کوله‌پشتی‌ها فقط مختص استایل‌های غیررسمی نیستند.

وجود انواع مختلفی از طرح‌ها، جنس‌ها و مدل‌های کوله در بازار باعث شده که دست‌تان برای استفاده از آنها در تیپ‌های رسمی و نیمه‌رسمی هم باز باشد. کوله‌ای از جنس ساتن و با تزئینات براق می‌تواند گزینه خوبی برای استفاده در مهمانی‌ها یا موقعیت‌های رسمی مختلف باشد.

کوله‌پشتی مجلسی‌تان را با پیراهن یا مانتوهای رسمی بلند می‌توانید ست کنید. انتخاب مطلوبی خواهد بود. بهتر است که کوله را یک‌بنده و روی یکی از شانه‌ها بیندازید تا سطح رسمی‌بودن آن کم نشود. حمل آن از دسته مانند تصویر بالا هم فکر خوبی است.

 ۳. کوله چرمی کوچک با مانتوی کتی

کوله پشتی در استایل
کوله کوچک چرمی

با انتخاب کوله‌ای کوچک و چرمی به‌رنگ مشکی می‌توانید استایل‌های متنوع و جذابی برای خود طراحی کنید. این کوله در کنار کت‌وشلوار یا مانتویی سفید تضاد رنگی خوبی به‌وجود می‌آورد و تمرکز استایل را به اکسسوری جلب می‌کند.

برای خیابان یا شرکت در مراسم و موقعیت‌هایی نیمه‌رسمی از چنین استایلی استفاده کنید. البته حواستان باشد که اندازه کوله باید تاحدی با ابعاد هیکلتان در سازگاری باشد. اگر اندامتان کمی درشت است، شاید بهتر باشد که به‌سراغ کوله‌هایی با ابعاد بزرگ‌تر بروید.

انواع مدل‌های مانتو کتی اینجاست

۴. کوله‌های کیسه‌ای با پیراهن اسپرت

ست کردن کوله پشتی
کوله‌پشتی کیسه‌ای

دنیای کوله‌پشتی‌ها بسیار متنوع است. کوله‌های کیسه‌ای هم یکی از مدل‌هایی هستند که تیپ‌تان را اسپرت و جذاب می‌کنند. این کوله‌ها از نظر ارگونومی و سلامت کمر و شانه‌ها چندان توصیه نمی‌شوند اما اگر محتویات داخلشان زیاد نباشد و فقط به قصد داشتن استایلی جذاب از آنها استفاده کنید، مشکلی برایتان به‌وجود نمی‌آورند.

اگر از این کوله‌ها استفاده می‌کنید، حتما باقی بخش‌های استایلتان را هم اسپرت انتخاب کنید. برای مثال، کوله‌ای طوسی با پیراهنی زرشکی بسیار شیک و چشم‌نواز می‌شود. نظرتان چیست؟

پیراهن‌های ماکسی آستین‌بلند یا آستین‌کوتاهی که روی آنها شومیز/کاپشن می‌پوشید، انتخاب‌های مناسبی برای استایل‌های خیابانی هستند. با اضافه‌شدن کوله کیسه‌ای به این ترکیب هم که دیگر ۱۰ از ۱۰ را می‌گیرید.

۵. مانتوی بلند و کوله‌های تک‌بند

مانتوی بلند و کوله‌های تک‌بند

 

یکی از پیشنهادات درجه‌یک برای ست کردن کوله پشتی با لباس چیست؟ مانتو یا بارانی بلند و گشادی انتخاب کنید و کوله‌تان را به‌شکل تک‌بند روی دوش بیاندازید. این استایل ترکیبی از حس‌وحال‌های متفاوت را در شما به‌وجود می‌آورد؛ رهایی و شیک‌بودن در عین راحتی.

جالب این است که چنین استایلی فارغ از قدواندام، تقریبا برای همه مناسب است.


حتما بخوانید: بارانی زنانه؛ این لباس جذاب کلاسیک را چطور ست کنیم؟

۶. استایل مونوکروم اسپرت و دست‌گرفتن کوله

کوله پشتی در استایل
کوله با استایل اسپرت مونوکروم

اگر می‌خواهید که استایلی اسپرت داشته باشید و در عین‌حال، کمی متنوع و خاص هم به‌نظر برسید، مونوکروم بپوشید. همه بخش‌های استایلتان را از یک رنگ انتخاب کنید. برای مثال، به‌سراغ یکی از اسپرت‌ترین رنگ‌های دنیا یعنی سبز ارتشی بروید.

کوله‌ای مشکی انتخاب کنید و به‌جای انداختن روی شانه‌ها، از بند آن را حمل کنید. این استایل می‌تواند چشم‌گیر و متفاوت باشد. این‌طور نیست؟ به تصویر بالا نگاه کنید؛ برای اینکه امکان پوشیدن این تیپ در خیابان مقدور شود، روی لباس‌های موجود در عکس، سارافونی مشکی بلند یا کوتاه بپوشید. شال را هم سبز یا مشکی انتخاب کنید. نظرتان چیست؟

۷. استایل یونیسکس

کوله پشتی در استایل
کوله‌های یونیسکس

با استایل‌های یونسِکس آشنایی دارید؟ این استایل‌ها فراجنسیتی هستند؛ یعنی هم زنانه‌اند و هم مردانه. در سال‌های اخیر هم چنین تیپ‌هایی با استقبال زیادی مواجه شده‌اند. برای ست کردن کوله پشتی با لباس هم می‌توانید از چنین استایل‌هایی کمک بگیرید.

کوله‌پشتی‌هایی مانند تصویر بالا زنانه و مردانه ندارند. با یک مانتو یا بارانی چنین کوله‌هایی را ست کنید. شلواری کوتاه و بوت‌ هم به استایل اضافه کنید و از راحتی و رهایی این استایل لذت ببرید.

جذاب‌ترین مدل‌های کوله‌پشتی زنانه

نوبتی هم باشد، نوبت شماست

پیشنهادهایمان برای ست‌کردن کوله‌پشتی را دیدید؟ از کدام مورد خوشتان آمد؟ به‌نظرتان کوله‌پشتی با چه ترکیب‌های پوششی دیگری خوب و هماهنگ می‌شود؟ دنیای کوله‌پشتی‌ها پر از تنوع است. هریک می‌توانند استایل را به‌کلی تغییر بدهند و حرف خودشان را به کرسی بنشانند. پیشنهادهایتان برای ست‌کردن این اکسسوری کاربردی را با ما درمیان بگذارید.


در ادامه بخوانید: همه چیز درباره پوشیدن کفش کتانی در استایل رسمی
منبع vogue.co.uk
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.