مناسب‌ترین رنگ‌ها برای یک استایل شیک تابستانی؛ برای خانم‌ها و آقایان

تابستان پرشور، تابستان پرنشاط؛ شما هم این فصل را با چنین صفت‌هایی در ذهن دارید؟ یکی از جذابیت‌های تابستان گرم و پرشوق، لباس‌های خوش‌رنگ و شادش هستند. در این مقاله از مناسب‌ترین رنگ‌ها برای استایل تابستانی می‌گوییم.

مناسب‌ترین رنگ‌ها برای استایل تابستانی چیست؟ چه بپوشیم؟

تابستان است و لباس‌های روشن و رنگارنگ آن. دست‌تان در انتخاب رنگ‌های روشن و شاد در این فصل باز است. چه چیزی از این بهتر؟ یعنی هرکس با هر سلیقه‌ای می‌تواند به سراغ انتخاب مناسب‌ترین رنگی برای خود برود که برایش دوست‌داشتنی‌تر است.

اگر از کسانی هستید که عادت دارند، همیشه و همه‌جا لباس‌های تیره بپوشند، باید کمی در این زمینه تجدیدنظر کنید. گیریم که رنگ‌های تیره کمی ما را کشیده‌تر و لاغرتر نشان بدهند، آیا درست است که لذت دیدن استایلی شاد و رنگی در آینه را از خود بگیریم؟

ما که معتقدیم، بهتر است که دل را به دریا بزنیم و به جذابیت رنگ‌های شاد و روشن اعتماد کنیم. آن‌ها آن‌قدر زیبا هستند و ما را جذاب می‌کنند که جایی برای نگرانی بابت چاقی و این‌ها باقی نماند. در ادامه می‌خواهیم برایتان رنگ‌های مناسب تابستان دوست‌داشتنی را معرفی کنیم. آماده باشید.

۱. صورتی درخشان؛ پرشورِ دوست‌داشتنی

استایل تابستانی
رنگ صورتی برای استایل تابستانی

نخستین چیزی که با دیدن صورتی درخشان و پررنگ به یادتان می‌آید چیست؟ به‌احتمال زیاد باربی. عروسک‌های باربی با زندگی صورتی‌شان تا سال‌ها جذاب‌ترین عنصر کمد هر دخترکی بودند. این روزها، همه‌چیز عوض شده است. صورتی دیگر فقط رنگی دخترانه و در انحصار خانم‌ها نیست.

مناسب‌ترین رنگ‌ها برای استایل تابستانی
مانتوی صورتی

دنیای مدوفشن پذیرفته که رنگ‌ها ربطی به جنسیت ندارند. برای همین دیگر بهتر است که همه ما هم از برچسب‌زدن به رنگ‌هایی مانند صورتی کوتاه بیاییم. صورتی درخشان رنگ زیبایی برای تابستان است؛ زن و مرد هم ندارد.

تاپ، پیراهن، شلوار، کت و هر بخشی از استایلتان را که از این رنگ انتخاب کنید، نشان از خوش‌سلیقگی‌تان خواهد داشت. یکی از جذابیت‌های صورتی درخشان، هماهنگی‌اش با انواع طیف رنگ پوست است.

مدل‌های مانتوی صورتی را ببینید

استایل صورتی برای آقایان

رنگ مناسب برای تابستان
صورتی در استایل مردانه

رنگ صورتی از آن رنگ‌های جذابی است که گذشته‌ها میان آقایان طرفدار نداشت. این‌روزها، اوضاع فرق کرده و همه می‌دانند که صورتی می‌تواند رنگی جذاب برای تدارک‌دیدن استایل مردانه هم باشد. این رنگ هم در استایل رسمی برای آقایان مناسب است و هم در استایل‌های غیررسمی.

مدل‌های پیراهن صورتی مردانه

۲. سبز کاهی؛ آرامِ پرشیطنت

سبز کاهی ـ‌رنگ مناسب تابستان
رنگ تابستانی سبز کاهی در استایل

آرام پرشیطنت تناقض جالبی است، نه؟ سبز کاهی دقیقاً همین ویژگی‌ها را دارد. این رنگ بسیار ملیح است اما چنان شور و نشاطی در بافت‌های خودش دارد که تماشای استایلی به این رنگ هم می‌تواند شادی‌بخش باشد.

رنگ های مناسب تابستان
مانتوی سبز کاهی

برای استفاده از سبز کاهی در استایلی تابستانی، گزینه‌های مختلفی پیش رویتان است. با این حال، اگر برای باقیِ بخش‌ها هم به‌سراغ رنگ‌های روشن بروید، عالی می‌شود. برای مثال، تصویر بالا (پایین تیتر) را نگاه کنید؛ سبز کاهی، سفید، خاکی. جذاب است، نه؟

استایل مردانه و سبز کاهی

رنگ مناسب استایل تابستانی
کت‌وشلوار سبز کاهی

رنگ‌ها می‌توانند شما را به‌سادگی شیک کنند. معجزه رنگ‌ها را دست‌کم نگیرید. همین رنگ سبز کاهی را ببینید؛ ورودش به استایلتان می‌تواند بدون نیاز به زحمت زیادی، شما را شیک و جذاب کند.

تیشرت‌های سبز مردانه اینجاست

۳. سبز زمردی؛ سنگین‌ورنگین

مناسب‌ترین رنگ‌ها برای استایل تابستانی
سبز زمردی در استایل

این رنگ هم مدتی است که به‌شدت در دنیای مدوفشن مورد توجه است. سبز زمردی هم برای لباس‌های اسپرت انتخاب خوبی است و هم برای لباس‌های رسمی. هم سنگین و آرام است و هم رنگین و شاد.

رنگ‌های تابستانی
مانتوی سبز زمردی

در استایل‌های بهاری و تابستانی‌تان جایی برای این رنگ باز کنید. هر بخش از لباستان را که از این رنگ انتخاب کنید، روی کل تیپتان اثر مثبت می‌گذارد. حتی دستمال گردنی باریک از این رنگ هم نشاطی جالب‌توجه به استایلتان تقدیم خواهد کرد.

رنگ‌های مختلفی در کنار سبز زمردی ترکیب خوبی می‌سازند. قهوه‌ای، طلایی، سفید، صورتی کم‌رنگ، سرمه‌ای. شما چه رنگ‌هایی را برای پوشیدن با این سبز دوست‌داشتنی پیشنهاد می‌کنید؟

مانتوهای سبز جذاب را ببینید

سبز برای استایل آقایان

بهترین رنگ‌ها برای پوشیدن در تابستان
رنگ سبز زمردی

رنگ سبز زمردی برای ترتیب‌دادن استایل‌های اسپرت خیلی مناسب است. پیراهن مردانه‌ای به‌این رنگ یا تی‌شرتی از آن می‌تواند انتخاب مناسبی برای تیپ غیررسمی‌تان باشد. ترکیبش با جین هم که عالی از کار درمی‌آید.

۴. آبی آسمانی؛ آرامشی شیرین

رنگ های مناسب استایل تابستانی
رنگ آبی آسمانی

در روزهای طولانی و پرنشاط تابستان، به سراغ استایلی آرامش‌بخش بروید. تعادل هم لازم است، نه؟ آرامش رنگ آبی و خنک‌بودن پارچه‌ای به این رنگ می‌تواند تیپ راحت و در عین‌حال شیکی برایتان درست کند.

آبی آسمانی در استایل‌های رسمی و غیررسمی انتخاب خوبی است. حتی اگر بخواهید، تدارک‌دیدن تیپی مونوکروم با آن هم خوب از کار درمی‌آید. منظور چیست؟ یعنی تمام بخش‌های استایلتان را هم که از این رنگ انتخاب کنید، باز هارمونی و هماهنگی از آن دور نمی‌شود.

بهترین رنگ برای استایل تابستانی
مانتوی آبی آسمانی

البته اگر هم دوست داشته باشید، امکان ست‌کردن این رنگ با طیف وسیعی از رنگ‌های دیگر وجود دارد. آبی آسمانی تاحدی در دسته رنگ‌های خنثی قرار می‌گیرد. بنابراین، تقریباً با هر رنگی در سازگاری است. یکی از پیشنهادها، استفاده از رنگ‌هایی از طیف دیگر آبی در کنار آن است.

انواع شومیز آبی زنانه

آبی آسمانی برای آقایان

بهترین رنگ‌ها برای پوشیدن در تابستان
رنگ آبی آسمانی در استایل مردانه

تی‌شرت، شلوار، کت‌وشلوار یا شلوارک و پیراهن مردانه‌ای به رنگ آبی آسمانی در کمد داشته باشید. در تابستان و بهار، این رنگ روشن و آرامش‌بخش می‌تواند تیپتان را جذاب‌تر از همیشه کند. البته مراقبت از لباس‌های رنگ روشن کمی سخت‌تر است. با این حال، پوشیدنشان به زحمتش می‌ارزد.

انواع پیراهن آبی مردانه را ببینید

۵. زرد کم‌رنگ؛ ساده درخشان

رنگ های استایل تابستانی
زرد کم‌رنگ در استایل تابستانی

ساده‌بودن ویژگی خوبی است اما نه هر نوع سادگی. بعضی از ساده‌‌ها آن‌قدر عمیق و درخشان‌‌اند که پیچیدگی را به شکلی قابل‌درک ترجمه می‌کنند. خیلی فلسفی شد، نه؟ در هر حال، منظورمان این است که زرد کم‌رنگ از آن رنگ‌های ساده اما درخشانی است که در عین کم‌رنگی و سادگی بسیار جذاب است و چشمگیر.

رنگ‌های مناسب برای تابستان
زرد پاستلی

یکی از مناسب‌ترین رنگ‌ها برای استایل تابستانی هم همین زرد است. اگر رنگ پوست‌تان سفید است، می‌توانید زرد کم‌رنگ را بی‌دغدغه بپوشید. در صورتی که رنگ پوست‌تان کمی تیره است، پیشنهاد می‌شود که رنگ زردی را انتخاب کنید که مایه‌های عسلی و زمینه قهوه‌ای در خود دارند.

مانتوهای زرد رنگ را ببینید

زرد پاستلی در استایل مردانه

بهترین رنگ برای تابستان
زرد پاستلی

این رنگ هم می‌تواند بهترین انتخاب برای گذران روزهای تابستانی باشد. روشن است و خنک، به پوست همه هم می‌آید. دیگر چه چیزی از این بهتر؟ به فکر اضافه‌کردن لباسی با این رنگ به کمدتان باشید.

پیراهن مردانه زرد اینجاست

۶. سفید؛ پاکِ خنک

رنگ های مناسب استایل تابستانی
رنگ سفید در استایل تابستانی

سفید نماد پاکی است. آرامش بی‌نظیری دارد و به‌سادگی شیکتان می‌کند. اگر نمی‌دانید که چطور خاص شوید و حرفی در استایل و تیپتان نماند، حتماً به انتخاب سفید فکر کنید. تابستان هم که جان می‌دهد برای پوشیدن این رنگ.

بهترین رنگ برای استایل تابستانی
استایل سفید

داشتن شومیز سفید به شما کمک می‌کند که هم در تابستان و هم در فصول دیگر، لباسی بسیار مناسب داشته باشید. این شومیز در کنار لباس‌های متعددی برایتان استایل‌های جذاب و متنوع می‌سازد. تاپ سفید، دامن یا شلوار هم انتخاب‌های خوبی هستند.

پرفروش‌ترین شومیزهای سفید زنانه

استایل آقایان با رنگ سفید

رنگ‌های تابستانی
پیراهن سفید در استایل مردانه

انتخاب رنگ سفید برای استایل از آن انتخاب‌هایی است که بی‌دردسر، شما را وارد گروه خوش‌پوش‌ها می‌کند. تمیزی و پاکی این رنگ باعث خاص‌شدن استایل می‌شود. اگر تابستان باشد هم که دیگر بهتر؛ هم خوش‌تیپ می‌شوید و هم خنک.

مدل‌های پیراهن سفید زنانه

۷. خاکی؛ ساحلیِ دوست‌داشتنی

مناسب‌ترین رنگ‌ها برای استایل تابستانی
سفید و خاکی در استایلی زیبا

رنگ خاکی می‌تواند همان رنگ نابی باشد که استایل تابستانی‌تان را شیک و دیدنی می‌کند. این رنگ کاربردهای فراوان دارد چون در دسته رنگ‌های خنثی قرار می‌گیرد. برای مثال، داشتن شلواری خاکی به شما کمک می‌کند که تیپ‌های متنوع فراوانی برای خود ترتیب بدهید.

بهترین رنگ برای تابستان
مانتوی خاکی‌رنگ

خاکی هم در کنار رنگ‌های خنثی و ملایم ترکیب خوبی به‌وجود می‌آورد و هم در کنار رنگ‌های تند و شاداب. برای مثال، شلواری خاکی با شومیز یا تاپی سفید عالی می‌شود. حالا فرض کنید که تی‌شرتی بنفش را با شلوار خاکی‌تان سِت کرده‌اید. این ترکیب هم بسیار دیدنی است.

استایل خاکی برای آقایان

بهترین رنگ برای استایل تابستانی
رنگ خاکی در استایل مردانه

خاکی رنگ موردعلاقه بسیاری از آقایان است؛ به‌ویژه برای شلوار. حق هم دارند. این رنگ از شلوار با تمامی رنگ‌ها ست می‌شود و علاوه بر فصل تابستان در فصول دیگر هم رنگ خوبی برای استفاده در استایل است.

۸. فیروزه‌ای؛ چشمگیرِ خاص

استایل تابستانی با رنگ های شاد
آبی فیروزه‌ای در استایلی تابستانی

بعضی‌ها دوست ندارند که رنگ‌های چشمگیری مانند فیروزه‌ای را به تن کنند. یکی از دلایلشان هم این است که ست‌کردن چنین رنگ‌هایی سخت است. این فکر اشتباه است. رنگ‌های شادابی مثل فیروزه‌ای باعث می‌شوند که به‌سادگی، استایلی خاص پیدا کنید.

رنگ های تابستانی
مانتوی فیروزه‌ای

ضمن اینکه هماهنگی فیروزه‌ای با رنگ‌های زیادی ممکن است. در درجه نخست، استایلی مونوکروم با این رنگ بسیار جذاب از کار درمی‌آید؛ یعنی کافی است که همه بخش‌های لباستان از همین رنگ باشد. حتی اکسسوری‌هایتان. اگر هم دوست ندارید، می‌توانید فیروزه‌ای را در کنار بنفش، یاسی، سورمه‌ای، سفید، زرد پاستلی و رنگ‌های دیگری هم بنشانید.

فیروزه‌ای برای آقایان

بهترین رنگ‌ها برای استایل تابستان
رنگ فیروزه‌ای در استایلی مردانه

رنگ فیروزه‌ای از آن رنگ‌های شادابی است که در روزهای گرم تابستانی، حس‌وحال خنکی را به استایل پیشکش می‌کنند. این رنگ برای شلوار، کت، بلوز یا کت‌وشلوار مناسب است. تی‌شرتی به این رنگ هم برای گذران روزهای تابستانی انتخاب خوبی است.

۹. ارغوانی؛ درخشانِ دیدنی

استایل تابستانی با رنگ های جذاب
شومیز ارغوانی در استایلی زیبا

ارغوانی رنگ زیبایی است. هم برای استایل‌های خانگی و غیررسمی به سراغش بروید و هم برای استایل‌های رسمی. پشیمان نخواهید شد. این رنگ آنقدر جاذبه و جلا دارد که به‌تنهایی می‌تواند شما و استایلتان را دیدنی‌تر کند.

رنگ تابستانی
مانتو با زمینه ارغوانی

رنگ ارغوانی با پوست‌های مختلف هم سازگاری دارد. ترکیب آن با انواع طیف بنفش، رنگ‌های خنثی و طیف‌هایی از آبی هم بسیار خوب از کار درمی‌آید. در تابستان که همه‌چیز دچار شوری شیرین است، رنگی زنده و بشاش مانند ارغوانی می‌تواند از مناسب‌ترین رنگ‌ها برای استایل تابستانی باشد.

مدل‌های مانتو بنفش زنانه

ارغوانی در استایل مردانه

استایل تابستانی با رنگ‌های جذاب
استایل مردانه با پولوشرت ارغوانی

از آن دسته آقایانی هستید که بعضی از رنگ‌ها را زنانه می‌دانند؟ بهتر است که این‌طور نباشید. رنگ‌ها مردانه و زنانه ندارند. برای مثال، ارغوانی که شاید به‌نظر بعضی‌ها مردانه نیاید، در استایل‌های مختلف از جمله با شلوار جین بسیار زیبا می‌شود.

تیشرت و پولوشرت بنفش مردانه

۱۰. طوسی؛ خاکستریِ خوب

استایل تابستانی
طوسی و خاکستری مناسب برای استایل خنک تابستانی

طوسی هم رنگ مناسبی برای استایل تابستانه است. این رنگ خنثی در همراهی با رنگ‌های ملایم و شاد ترکیب‌های خوبی می‌سازد. طوسی هم با پوست همه سازگاری دارد. البته اگر پوست‌تان خیلی سفید است، شاید بهتر باشد که این رنگ را با رنگی شاد و تند مانند بنفش یا صورتی پررنگ هماهنگ کنید.

رنگ های استایل تابستانی
مانتوی طوسی

طوسی در استایل‌های اسپرت معرکه می‌شود و با شلوار جین هم هماهنگی خاصی دارد. داشتن تی‌شرت یا شلواری به این رنگ را فراموش نکنید. چرا؟ چون به شما امکان ست‌کردن استایل‌های متنوعی را خواهد داد.

مدل‌های مانتو طوسی اینجاست

طوسی در استایل مردانه

مناسب‌ترین رنگ‌ها برای استایل تابستانی
استایل طوسی

رنگ طوسی در استایل‌های رسمی و غیررسمی مردانه هم بسیار جذاب می‌شود. این رنگ خنثی برای پارچه‌های نازک تابستانی انتخاب خوبی است. ترکیبش با رنگ‌های مختلف از جمله سفید هم برای تابستان عالی است.

پیراهن مردانه طوسی اینجاست

حالا نوبت شماست

از میان رنگ‌هایی که گفته شد از کدام‌یک بیشتر خوشتان می‌آید؟ دوست دارید که کمدتان رنگی‌رنگی باشد یا به رنگ خاصی تعلق‌خاطر دارید؟ به نظرتان چه رنگ‌های دیگری برای استفاده در استایل‌های تابستانی خوشایند و شیک هستند؟


در ادامه بخوانید: مناسب‌ترین پارچه‌ها برای لباس تابستانی؛ خنک و راحت بپوشید
منبع landsend.com
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.