بررسی استایل و لباس‌های جنیفر لارنس؛ این هنرپیشه جذاب چه می‌پوشد؟

اگر اهل سینما نباشید هم در این سال‌ها حتما چشمتان به فیلم یا حضوری از جنیفر لارنس جوان در دنیای سینما افتاده است. او هم خوب بازی می‌کند و هم استایل خوبی دارد. برای همین در این مقاله به سراغ استایل و لباس‌های جنیفر لارنس رفته‌ایم.

استایل و لباس‌های جنیفر لارنس؛ الهام‌بخش و متناسب

جنیفر لارنس اندام و ظاهر زیبایی دارد. او انتخاب‌های خوبی برای حضور روی فرش قرمزها هم دارد و آراسته و جذاب ظاهر می‌شود. البته اینکه با شرکتی مانند دیور همکاری تبلیغاتی دارد هم قطعا در خوش‌پوش‌شدن او بی‌تأثیر نیست.

ویژگی مهمی که در استایل و لباس‌های جنیفر لارنس دیده می‌شود، تعادل است. او هم شیک و متناسب لباس می‌پوشد و هم استایلش آن‌قدر پرزرق‌وبرق و عجیب نیست که الهام‌گرفتن را برای دیگران سخت کند.

برخی از آدم‌های مشهور به مدل‌های عجیب و پیروی از استایل‌هایی علاقه دارند که فقط چشمگیر هستند. در واقع، زیبایی و هارمونی خاصی به‌همراه نمی‌آورند اما لارنس این‌طور نیست. در ادامه می‌خواهیم از شاخصه‌های استایل جنیفر لارنس برایتان بگوییم. آماده‌اید؟

پیروی از قوانین ساده ایجاد تعادل در استایل

استایل و لباس‌های جنیفر لارنس
لارنس در لباسی قرمز

جنیفر لارنس از آن دسته افرادی است که راه‌های سخت و پیچیده‌ای برای به‌چشم‌آمدن استایلش انتخاب نمی‌کند. او می‌داند که اصول ساده‌ای برای زیباشدن وجود دارد و برای نمایان‌شدن روی فرش‌های قرمز از همان‌ها پیروی می‌کند؛ البته بیشتر مواقع. مواردی هم دیده شده که انتخاب‌های پرزرق‌وبرق‌تری داشته و البته جالب است بگوییم که در آن موارد، به زیبایی و درخشش مواقع دیگر نیست.

منظور از پیروی از قوانین ساده ایجاد تعادل در استایل چیست؟ او می‌داند که به‌واسطه داشتن پوستی روشن و سفید می‌تواند رنگ‌های مختلفی بپوشد و دستش در این زمینه باز است.

برای همین به سراغ رنگ‌های کلاسیک و جذاب مختلف می‌رود و سعی می‌کند که سفیدی پوستش را بیشتر نمایان کند. از چه راهی؟ انتخاب لباس‌هایی به رنگ قرمز یا رنگ‌های روشنی که پارچه‌شان درخشندگی و براق‌بودن دارند.


حتما بخوانید: راهنمای ست کردن رنگ قرمز برای خانم‌ها؛ این کلاسیک دلفریب را دریابید

توجه به جزئیات در سِت‌کردن اکسسوری‌ها

استایل و لباس‌های جنیفر لارنس
دقت به جزئیات در استایل‌های لارنس

جزئیات کوچک می‌توانند اثرات بزرگی در استایل نهایی هر فرد داشته باشند. جزئیاتی که در استایل جنیفر لارنس در برخی از تیپ‌هایش دیده می‌شود، او را خاص، آراسته و متفاوت می‌کند.

دوخت‌ها و زوارهایی که در یک لباس به کار می‌روند و با اجزای دیگر استایل مانند کفش و کمربند هماهنگ می‌شوند، تیپ را متفاوت و خوش‌جلوه می‌کنند. در استایل تصویر بالای لارنس هم چنین چیزی دیده می‌شود. به کفش‌ها و یقه لباسش دقت کردید؟

تمایل به استفاده از رنگ سفید و آراسته نشان‌دادن استایل

استایل و لباس‌های جنیفر لارنس
جنیفر لارنس و علاقه به رنگ سفید

با بررسی استایل و لباس‌های جنیفر لارنس می‌توان به این نتیجه رسید که به رنگ سفید هم علاقه زیادی دارد. این رنگ از مناسب‌ترین و جذاب‌ترین رنگ‌های دنیا برای استایل‌های رسمی و غیررسمی است.

رنگ سفید اما‌واگر ندارد. چرا؟‌ چون با هر رنگی از پوست در هماهنگی کامل است. ضمن اینکه در موقعیت‌های مختلف می‌تواند مناسب جلوه کند. آراستگی ناخواسته‌ای که این رنگ به استایل می‌دهد از آن گزینه خوبی برای حضور در مراسم رسمی می‌سازد.

لارنس هم بارها و بارها از رنگ سفید برای لباسش در موقعیت‌های مختلف استفاده کرده است. حتی یک‌بار لباسی سفید و توری به تن داشت که یادآور لباس عروس بود.  چه کسی گفته که لباس تور سفید فقط مخصوص عروس‌هاست؟

پوشیدن مدل ماکسی برای برجسته‌کردن نقاط مثبت اندام

استایل و لباس‌های جنیفر لارنس
جنیفر لارنس در پیراهنی ماکسی

جنیفر لارنس به لباس‌های ماکسی هم علاقه زیادی دارد. او اندام بلند و کشیده‌ای دارد و اندامش با وجود داشتن کمری گود و باسنی برجسته برای پوشیدن ماکسی‌های کمردار و اندامی بسیار مناسب است.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که کارشناسان مدوفشن مطرح می‌کنند، این است که در انتخاب استایل باید حواستان را به برجسته‌کردن نقاط زیبای بدن و کم‌کردن از جلب‌توجه ایرادات احتمالی جمع کنید. در استایل جنیفر لارنس این نکته به‌خوبی رعایت می‌شود. او معمولا لباس‌هایی انتخاب می‌کند که بُرشی متناسب با زیبایی‌های اندامش دارند.

استفاده از رُژ قرمزرنگ در آرایش

استایل و لباس‌های جنیفر لارنس
استفاده از رژ قرمز در استایل جنیفر لارنس

رژ قرمز از عناصر آرایشی جذابی است که در یک چشم‌ به‌هم‌زدن می‌تواند شما را شیک و خاص کند. جنیفر لارنس هم از این رنگ استقبال زیادی می‌کند و استفاده مکرر از رژ قرمزرنگ در آرایشش در مراسم مختلف باعث شده که این رنگ از رژ به‌ نوعی امضای شخصی استایل او بدل شود.

رژ قرمز را می‌توان در شکل‌های مخلتفی از آرایش به کار برد؛ هم با آرایش دودی چشم‌ها، هم به‌سادگی و بدون کارکردن روی آرایش بخش‌های دیگر صورت و… . جنیفر لارنس هم از مدل‌های مختلف آرایش با رژ قرمز در استایلش استفاده می‌کند.

جذاب‌ترین رژلب‌های قرمز را ببینید

شناخت شکل صورت و بدن و استفاده درست از اکسسوری و لباس‌ها

استایل و لباس‌های جنیفر لارنس
استفاده صحیح از اکسسوری‌ها در استایل

شکل صورت و اندام جنیفر لارنس به او آزادی عمل زیادی برای انتخاب لباس‌ها و اکسسوری‌های متنوع می‌دهد. اما گذشته از آن‌ها، انتخاب‌هایش نشان می‌دهند که شکل بدن و صورتش را به‌خوبی می‌شناسد و به مقوله تناسب اهمیت زیادی می‌دهد.

برای مثال، عینک‌هایی که استفاده می‌کند با شکل صورتش در هماهنگی زیادی هستند و به جذابیت استایلش اضافه می‌کنند. در استفاده از اکسسوری‌های دیگر هم لارنس خوب عمل می‌کند. او به اکسسوری‌های تزیینی ظریف و ساده علاقه دارد.

کاپشن چرم و تغییری ساده و شیک در استایل

استایل و لباس‌های جنیفر لارنس
جنیفر لارنس با کاپشنی چرمی

کاپشن چرم هم از گزینه‌هایی است که جنیفر لارنس دوست دارد و زیاد در استایلش از آن استفاده می‌کند. کاپشن چرمی چه بلند باشد و چه کوتاه، زیبایی زیادی دارد و باعث می‌شود که خیلی ساده و بی‌دردسر، خاص و شیک به نظر برسید.

جنیفر لارنس بیشتر از کاپشن‌های چرم کوتاه استفاده می‌کند. این کاپشن‌ها نوعی سادگی و شیک‌بودن توأم را در تیپ او نمایان می‌کنند. شما هم کاپشن چرمی دوست دارید؟ قبول دارید که این جنس می‌تواند شما را خاص‌تر و جذاب‌تر کند؟

در آخر

جنیفر لارنس جوان و جذاب در خوش‌پوشی الهام‌بخش است. دقت کنید که این هنرپیشه و هم‌تایانش با برندهای مختلف فعالیت و همکاری تبلیغاتی دارند. برای همین، نیمی از درخششان را مدیون کارشناسان مدوفشن و کاربلدهایی هستند که به آن‌ها مشاوره‌های حرفه‌ای می‌دهند. در نتیجه، دنبال‌کردن استایلشان می‌تواند ایده‌های خوبی برای شیک‌پوشی در اختیارتان بگذارد. از کدام استایل لارنس بیشتر خوشتان می‌آید؟


در ادامه بخوانید: بررسی لباس‌ها و استایل گریس کلی؛ ستاره زیباروی سینمای کلاسیک

 

منبع whowhatwear.com vogue.co.uk
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.