بهترین ژل‌های شست‌و‌شوی صورت ایرانی برای مراقبت از پوست

در این مطلب بهترین ژل‌های شست‌وشوی صورت از برندهای ایرانی را برایتان بررسی و معرفی کردیم تا بتوانید انتخاب و خریدی آسان داشته باشید.

اهمیت استفاده از ژل شست‌وشوی صورت

به‌دلیل وجود آلودگی‌های بسیاری که در هوا موجود است، شست‌وشوی صورت به‌طور روزانه برای داشتن پوستی سالم و شاداب ضروری است. آلودگی‌های چرب و روغنی تنها با آب پاکسازی نمی‌شوند و حتماً نیاز است که از یک شوینده کمک بگیرید. مصرف ژل و کرم‌های شست‌وشوی صورت برای سلامت پوست و مراقبت روزانه از آن بسیار مهم است. همچنین مانند سایر لوازم آرایشی و بهداشتی نیاز است که محصول مناسب برای نوع پوست خود را مصرف کنید. اگر پوستی چرب دارید، از شوینده مخصوص پوست‌های چرب استفاده کنید تا چربی پوست‌تان هم متعادل شود. شست‌وشوی صورت در زمان‌های مناسب و با محصولات مناسب، پوستی زیبا، سالم و جوان برای شما به ارمغان خواهد آورد و از ایجاد آکنه و چروک‌های پوستی تا حد زیادی جلوگیری خواهد کرد.

معیارهای منومد برای انتخاب بهترین ژل‌ شست‌شوی صورت ایرانی

  • میزان آب‌رسانی به پوست
  • قدرت پاک‌کنندگی پوست
  • نظرات مثبت کاربران

این ۱۵ محصول به‌ترتیب بیشترین میزان کیفیت و رضایت کاربران پس از استفاده، معرفی شده‌اند.

۱. ژل شست‌وشو صورت لافارر مخصوص پوست‌های چرب و مستعد آکنه مدل Oily Skin

لافارر

این ژل ۱۵۰ میلی‌لیتری برای پوست‌های چربی که مستعد جوش زدن و آکنه هستند مناسب است. این ژل برای شست‌وشو و همین‌طور لایه‌برداری پوست صورت مورداستفاده قرار می‌گیرد که آلودگی‌های پوست را ازبین برده و با لایه‌برداری از پوست، چربی، آلودگی و سبوم پوست را پاکسازی می‌کند. آبرسانی یکی دیگر از ویژگی‌های ژل لافارر است. اگر پوستی خشک دارید که باید آبرسانی و رطوبت‌رسانی شود، استفاده از این محصول به شما پیشنهاد می‌شود.

بیش از ۱۰۰۰ نفر خرید و مصرف ژل شست‌وشوی صورت ایرانی از برند لافارر را توصیه کرده‌اند چرا که از میزان تمیزکنندگی، آبرسانی و قیمت مناسبی که دارد رضایت کامل داشته‌اند. دارا بودن دانه‌های اسکراب در ژل لافارر از دیگر عوامل رضایت‌مندی مصرف‌کنندگان است.

لینک خرید این ژل شستشو

 ۲. ژل شست‌وشو صورت سینره مدل Oily Skin

سینره

ژل شست‌شوی صورت سینره حاوی عصاره مورینگا و روغن درخت چای است که در اثر استفاده روزانه، قادر به مراقبت از پوست در برابر آلودگی، باکتری و چربی‌های موجود در هوا و همین‌طور لوازم آرایشی خواهند بود. وجود آلودگی‌هایی مانند چربی، سرب، دود سیگار و ماشین‌ها و بسیاری از عوامل دیگر باعث افزایش چربی پوست و عدم آبرسانی کافی به پوست شده و آن را به محیطی برای رشد انواع باکتری و ایجاد جوش و آکنه تبدیل می‌کند. با استفاده از ژل شوینده سینره مدل Oily که حجمی معادل ۲۰۰ میلی‌لیتر داشته و محفظه‌ای پمپی دارد، چربی پوست را متعادل کرده و پوست را سالم و شاداب نگه می‌دارد. همان‌طور که می‌دانید آبرسانی و رطوبت‌رسانی به پوست باعث می‌شود چروک‌های سطحی پوست که بر اثر خشکی ایجاد شده‌اند، تاحد زیادی محو شوند و پوستی شاداب و جوان داشته باشید. سینره شوینده‌ای با ساختار غیرصابونی و کاملاً ملایم است که به‌صورت روزانه قابل مصرف بوده و باید پس از استفاده با آب شسته از روی پوست شسته شود.

صدها نفر از کسانی که از این ژل استفاده کرده‌اند، خرید آن را پیشنهاد داده و این محصول را از لحاظ کیفیت و قیمت با ارزش دانسته‌اند.

لینک خرید این ژل شستشو

۳. ژل شست‌وشو صورت ویتالیر مدل hypoallergenic

ویتالیر

این ژل برای افراد با انواع پوست و به‌ویژه کسانی که پوست‌های حساس و آسیب‌پذیر دارند مناسب است. ژل شوینده صورت ویتالیر فاقد مواد صابونی است که یک مزیت محسوب می‌شود چرا که استفاده مداوم و روزانه از مواد شوینده صابونی، منجربه خشک شدن و کشیدگی پوست می‌شوند. این ژل که به‌صورت روزانه میی‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد، حاوی اسیدهیالورونیک و گلیسیرین است که به نرمی و لطافت پوست کمک می‌کنند. از خواص و ویژگی‌های ژل شست‌وشوی صورت ویتالیر مدل Hypoallergenic می‌توان به ترمیم و روشن کردن پوست، پاکسازی پوست از انواع آلودگی و چربی، شاداب و جوان‌کنندگی و همین‌طور آبرسانی به پوست اشاره کرد. ژل ۲۰۰ میلی‌لیتری ویتالیر را پس از مرطوب کردن پوست، بر روی پوست ریخته و به آرامی ماساژ دهید که این کار باعث گردش خون در پوست‌تان خواهد شد، سپس با آب صورت‌تان را بشویید.

بیش از ۴۰۰ نفر از کاربران، خرید این محصول را پیشنهاد داده‌اند. رایحه خوش، قیمت مناسب، تمیزکنندگی بالا، وجود ویتامین C در ساختار آن و فقدان پارابن ازجمله عوامل رضایت مصرف‌کنندگان بوده‌اند.

لینک خرید این ژل شستشو

۴. ژل شست‌وشو صورت یونی لد سری Herbal Skin مدل Oily Skin

یونی لد

ژل سری Herbal Skin حجمی معادل ۲۰۰ میلی‌لیتر با محفظه تیوبی داشته و برای پوست‌های چرب قابلیت استفاده دارد. این ژل فاقد مواد مضر برای پوست مانند الکل، پارابن و صابون است. پارابن نوعی چربی مضر است و افرادی که پوست‌های چرب داند حتماً باید دقت کنند که از محصولات دارای پارابن استفاده نکنند چرا که چربی پوست افزایش پیدا کرده و منجربه ایجاد آکنه می‌شود. ژل یونی لد حاوی دانه‌های ویتامین است که درحین استفاده بر روی پوست حس خواهید کرد. پاک کردن انواع آلودگی و حتی پاک کردن لوازم آرایشی از روی پوست صورت به‌وسیله ژل‌های شوینده امکان‌پذیر است. این محصول علاوه‌بر پاکسازی، لطافت و شادابی به پوست می‌بخشد که با آبرسانی و رطوبت‌رسانی از خشکی و پیر شدن پوست هم جلوگیری می‌کند.

کسانی که از این ژل برای شستن صورت خود استفاده کرده‌اند، آن را محصولی باکیفیت بالا و قیمت مناسب دانسته و خرید و مصرف آن را به دیگران پیشنهاد داده‌اند.

لینک خرید این ژل شستشو

۵. ژل شست‌وشو صورت فیس دوکس مدل Acnesome

فیس دوکس

فیس دوکس یکی از برندهای معتبر ایرانی است که کیفیت بالای محصولاتش توانسته محبوبیت بالایی درمیان مصرف‌کنندگانش به‌دست بیاورد. ژل شست‌وشوی پوست صورت مدل Acnesome محفظه‌ای پمپی با استفاده آسان دارد. این ژل ۲۰۰ میلی‌لیتری برای پوست‌های چرب مناسب است که در اثر استفاده مرتب از آن، از ایجاد جوش و آکنه‌های جدید که در اثر چربی و آلودگی پوست ایجاد می‌شوند جلوگیری خواهد شد. همچنین ژل فیس دوکس قادر است چربی پوست را متعادل کند. از خواص ویژه این محصول می‌توان به پاکسازی و آبرسانی پوست اشاره کرد. با استفاده از ژل مدل Acnesome از ایجاد موهای زیر پوستی، جوش‌های زیرپوستی، تجمع چربی و آلودگی جلوگیری شده، مواردی مانند ترمیم و بازسازی پوست، برطرف کردن التهابات و قرمزی آن انجام می‌شود. قبل از مصرف بهتر است پوست خود را  با آب ولرم مرطوب کرده، ژل را بر روی پوست ریخته و به آرامی ماساژ دهید. پس از ۱ تا ۲ دقیقه صورت‌تان را آبکشی کنید (بهتر است آبکشی با آب سرد و خنک انجام شود).

افرادی که این محصول را استفاده کرده‌اند، از عطر و رایحه، کارایی، لطافت پوست، پاکسازی قوی و قیمت مناسبی که دارد راضی‌ بوده‌اند و خرید خود را چندین بار تکرار کرده‌اند. تعداد زیادی از کاربران، مصرف ژل شوینده فیس دوکس را به دیگران پیشنهاد داده‌اند.

لینک خرید این ژل شستشو

۶. ژل شست‌وشو صورت نئودرم مدل Gentle Purifier کد ۰۱

نئودرم

برند ایرانی نئودرم هم یکی از برندهایی است که توانسته فعالیت خوبی در زمینه تولید و عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی داشته باشد. ژل مدل Gentle Purifier با حجم ۲۰۰ میلی‌لیتری و محفظه پمپی، برای افرادی که پوست خشک دارند قابل استفاده است. با استفاده از این ژل پوست‌تان آبرسانی و رطوبت‌رسانی خواهد شد که مسلماً منجربه شادابی و جوان‌تر شدن پوست هم می‌شود. اگر پوستی ملتهب و آسیب‌دیده دارید، استفاده از ژل شست‌وشوی نئودم را به شما پیشنهاد می‌کنیم. ژل نئودرم فاقد مواد صابونی بوده و به همین دلیل پوست را خشک و دچار کشیدگی نمی‌کند. نئودرم شوینده‌ای قوی با خاصیت ضدآلودگی است و به‌طور روزانه می‌توان آن را مورد استفاده قرار داد.
میزان رضایت کاربران به حدی است که بیش از ۹۰ درصد از کسانی که از این محصول استفاده کرده‌اند، خرید آن را به دیگران توصیه کرده‌اند.

لینک خرید این ژل شستشو

۷. ژل شست‌وشو صورت دیپ سنس مدل گلاب

دیپ سنس

وجود عصاره گلاب در ژل شوینده صورت دیپ سنس، این محصول ۲۵۰ میلی‌لیتری را بسیار خاص کرده است. گلاب یکی از مواد ارگانیکی است که دارای خواص مفیدی برای پوست است. ژل دیپ سنس به‌واسطه عصاره گلابی که دارد، قادر است انواع لک و جای جوش را کم‌رنگ کرده و ازبین ببرد، همچنین التهابات پوستی، قرمزی، خارش و سوزش پوست هم با آن قابل برطرف شدن است. این ژل برای انواع پوست مخصوصاً پوست‌های حساس بسیار مناسب است. وجود عصاره رز فرانسوی در این محصول از خشکی پوست جلوگیری کرده و منجربه شادابی پوست خواهد شد.

ژل شست‌وشوی ایرانی برند دیپ سنس، امتیاز بالایی از سوی مصرف‌کنندگان دریافت کرده که دلایل آن رایحه مطبوع، عملکرد بالا و قیمت مناسب بوده است.

لینک خرید این ژل شستشو

۸. ژل شست‌وشو صورت شون مدل آلوئه‌ورا و چایی سبز

شون

آلوئه‌ورا به تنهایی موجب شادابی، لطافت و زیبایی پوست خواهد شد چرا که دارای خواص آنتی اکسیدانی بالایی است، حال اگر خواص چای سبز که خود دارای آنتی اکسیدان‌ها، آنزیم‌ها، ویتامین‌های خانواده B و … است را هم به آن اضافه کرده و بر روی پوست استفاده کنیم، به‌طورحتم پوستی سالم و زیبا خواهیم داشت؛ این خواص را می‌توان با استفاده از ژل شست‌شوی صورت شون در اختیار پوست قرار داد. ژل شوینده ۱۵۰ میلی‌لیتری شون با آبرسانی، منجربه شادابی و جوانی پوست می‌شود که در کنار آن تسکین‌دهنده‌ای قوی هم محسوب می‌شود. بهترین راه مصرف ژل‌های شوینده این است که مقداری پوست را مرطوب کرده، ژل را به آرامی بر روی پوست ماساژ دهید و بعد از ۱ تا ۲ دقیقه با آب ولرم آبکشی کنید.

بیش از ۱۶۰ نفر از مصرف‌کنندگان، استفاده از این محصول ایرانی و باکیفیت را به دیگران توصیه کرده و پیشنهاد داده‌اند.

لینک خرید این ژل شستشو

۹. ژل شست‌وشو و پاک‌کننده صورت لامینین مدل Aha

لامینین

پاک‌کننده صورت لامینین حاوی 1۵۰ میلی‌لیتر ژل بوده که برای افراد با انواع پوست به‌ویژه پوست چرب قابلیت استفاده دارد. پوست‌های چرب و خشک جزو حساس‌ترین نوع پوست‌ها هستند پس وقتی گفته می‌شود که محصولی برای انواع پوست مناسب است یعنی ساختار آن به‌گونه‌ای است که بیش از حد نه پوست را خشک می‌کند و نه چرب. ژل صورت لامینین حاوی AHA یا همان آلفا هیدروکسی اسید است که به آن اسید میوه هم گفته می‌شود و در ساختار اکثر مواد آرایشی و بهداشتی به کار برده می‌شود. هیدروکسی اسیدها قادرند هرگونه تیرگی یا لک ناشی از جوش و آکنه را تاحد زیادی ازبین ببرند. مصرف روزانه ژل شست‌وشوی صورت لامینین در نتیجه‌گیری بهتر موثر است. لامینین با آبرسانی و رساندن رطوبت به پوست، چربی آن را در حالت متعادل نگاه داشته و از خشک شدن آن جلوگیری می‌کند.

کاربران بسیاری از این محصول استفاده کرده و رضایت داشته‌اند که برخی از آن‌ها هم با تجویز پزشک به استفاده از آن پرداخته‌اند. قیمت مناسب، کیفیت بالا و استفاده آسان از این محصول ازجمله دلایل رضایت مشتریان بوده است.

لینک خرید این ژل شستشو

۱۰. ژل شست‌وشو صورت درماسیف مدل Sensiderm

درماسیف

ژل درماسیف ۱۵۰ میلی‌لیتری و تیوپی را می‌توانید با خود به هرجایی حمل کرده و مورد استفاده قرار دهید. این ژل برای شست‌شوی پوست صورت، لب‌ها و چشم‌ها مناسب بوده و قادر است انواع آلودگی و چربی حاصل از مواد آرایشی را به خوبی پاک کند. این محصول غیرصابونی است و شاید این‌طور به‌نظر برسد که توانایی شست‌وشوی مناسب چربی را ندارد اما درواقع این تفکر اشتباه است چرا که شوینده‌های صابونی اگرچه چربی را سریع ازبین می‌برند اما پوست را به‌شدت خشک و آسیب‌پذیر می‌کنند. خشکی پوست منجربه از دست دادن طراوت و در نتیجه ایجاد چین و چروک می‌شود. ژل درماسیک با آبرسانی به پوست از خشک شدن و کشیدگی آن جلوگیری کرده و شادابی را به پوست‌تان بازمی‌گرداند.

کاربرانی که از این محصول استفاده کرده‌اند، هم از کیفیت و هم از قیمت آن راضی بوده‌اند و برای خرید مجدد هم اقدام کرده‌اند.

لینک خرید این ژل شستشو

۱۱. ژل شست‌وشو صورت سروینا مدل Oily Skin

سروینا

سروینا نیز یکی از برندهای ایرانی است که اگرچه قدمت زیادی ندارد اما با تنوع و کیفیت بالای محصولاتش توانسته محبوبیت زیادی به‌دست آورد. ژل پاک‌کننده صورت سروینا مدل Oily Skin همان‌طور که از نامش مشخص است، برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه مناسب است. سروینا چربی عمقی پوست را برطرف کرده و به یک چربی متعادل مبدل می‌کند که رطوبت پوست هم حفظ شده و خشک نشود. البته ناگفته نماند که ژل شوینده سروینا فاقد پارابن و مواد صابونی است که از چرب شدن و خشک شدن پوست جلوگیری به عمل می‌آورد. وجود انواع عصاره‌های روغن درخت چای، آنیگوزانتوس مانگسی، گل بانکسیا سراتا و گل گرویلئا اسپسیوسا، سروینا به محصولی کامل و باکیفیت تبدیل کرده است. از ویژگی‌های بارز این ژل می‌توان به پاک‌کننده‌ای برای پوست‌های چرب، ضدالتهاب و قرمزی، آنتی باکتریال و ضدعفونی‌کننده، شفاف کننده پوست و رطوبت‌رسان اشاره کرد.

به دلیل کیفیت بالای محصول، برخی از افراد چندین مرتبه آن را تهیه کرده و مورد استفاده قرار داده‌اند.

لینک خرید این ژل شستشو

۱۲. ژل شست‌وشو صورت مورینگا امو مدل F۰۱

مورینگا

ژل مورینگا امو که محصولی ایرانی و باکیفیت است، با ۲۰۰ میلی‌لیتر حجم در محفظه‌ای پمپی قرار داده شده است. این ژل پاک‌کننده‌ای با قدرت آبرسانی بالاست که پوست را آبرسانی کرده و آلودگی‌ها را به‌طور عمقی از پوست پاک می‌کند. هوای آلوده، چربی و حتی لوازم آرایشی که استفاده می‌کنید، پوست را چرب و منافذ آن را باز می‌کنند که منجربه ایجاد آکنه و جوش‌های ریز خواهد شد، ژل شوینده مدل F۰۱ تمامی این آلودگی‌ها را شسته و ازبین می‌برد. نتیجه استفاده مداوم و روزانه از این ژل غیرصابونی، پوستی تمیز، شفاف، سالم و زیبا خواهد بود. مقداری از این محصول را روی پوست مرطوب به آرامی ماساژ دهید، کمی منتظر مانده سپس با آب ولرم به خوبی بشویید تا از پوست کاملاً پاک شود.

عدم خشک کردن پوست، رایحه مطبوع، جلوگیری از ایجاد جوش و آکنه جدید و قیمت مناسب از دلایل رضایت‌مندی مصرف‌کنندگان این محصول بوده است.

لینک خرید این ژل شستشو

۱۳. ژل شست‌وشو صورت ژینووا مدل زردچوبه و گشنیز

ژینووا

ژل شوینده صورت ۲۰۰ میلی‌لیتری ژینووا حاوی عصاره‌های زردچوبه و گشنیز بوده و برای افراد با انواع مدل پوست قابل استفاده است. زردچوبه دارای خواص ضدالتهابی و ضدباکتریایی است که قادر است انواع جوش و آکنه را ازبین ببرد و پوست را تمیز و شفاف کند. همچنین عصاره موجود در ژل صورت ژینووا از خشکی، کشیدگی و پیرشدن پوست جلوگیری کرده و به پوست لطافت می‌بخشد. گشنیز حاوی ویتامین‌های A و C و همین‌طور B۶ است که در درمان جوش و آکنه تاثیرگذار است. ژل شست‌وشوی صورت ژینووا آلودگی و چربی را از سطح پوست پاک کرده و موجب شادابی و لطافت پوست خواهد شد. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که استفاده روزانه و مداوم از این محصول شما را به نتیجه بهتری خواهد رساند.

خرید و مصرف ژل پاک‌کننده صورت برند ایرانی ژینووا توسط تعداد زیادی از مصرف‌کنندگان توصیه شده است. قیمت مناسب و عملکرد بالای این محصول آن را درمیان کاربران محبوب کرده است.

لینک خرید این ژل شستشو

۱۴. ژل شست‌وشو صورت هونلی مدل کربن اکتیو و آلوئه‌ورا

هونلی

این ژل ۲۰۰ میلی‌لیتری دارای دانه‌های مشکی رنگ اسکراب است که علاوه‌بر شست‌وشوی پوست و ازبین بردن آلودگی‌ها، به‌صورت کاملاً ملایم و سطحی لایه‌برداری هم انجام می‌دهد. برای استفاده باید مقداری از ژل را بر روی پوست بمالید، چند دقیقه بگذارید بر روی پوست بماند و سپس با آب بشویید. پس از شستن خواهید دید که پوست‌تان نرم‌تر، تمیزتر و شاداب‌تر خواهد شد. انجام این سه مرحله نشان می‌دهد که این محصول دارای سه مدل کارایی به عنوان اسکراب، ماسک و شوینده است. ژل صورت هونلی برای انواع پوست قابلیت استفاده دارد. ژل شست‌وشوی مدل کربن اکتیو حاوی آلوئه‌وراست که به نرمی و لطافت بیش‌تر پوست کمک می‌کند. این محصول خستگی پوست را ازبین برده و جوانی، سلامت و پاکی را به پوست بازمی‌گرداند.

از انواع ویژگی‌هایی که رضایت کاربران را به خود جلب کرده است می‌توان به خاصیت شاداب‌کنندگی، آبرسانی، تسکین‌دهندگی و پاکسازی پوست صورت اشاره کرد. همچنین مقدار و قیمت مناسب این محصول از دیگر مزایای آن محسوب می‌شود.

لینک خرید این ژل شستشو

سخن آخر

استفاده از ژل‌های شست‌وشوی پوست صورت به‌طور روزانه هم برای آقایان و هم برای بانوان توصیه می‌شود. این محصولات باید با توجه به نوع پوستی که دارید انتخاب شوند و مصرف انواع بدون پارابن و صابون آن‌ها هیچ مشکلی برای پوست ایجاد نخواهد کرد. این محصولات که نوعی مرطوب‌کننده و آبرسان محسوب می‌شوند، رطوبت کافی را به پوست رسانده و موجب نرمی و لطافت پوست خواهند شد.

بهترین ژل شست‌وشوی صورت ایرانی از نظر شما کدام است؟


در ادامه بخوانید: بهترین رژلب‌های ایرانی را از این برندها بخرید
منبع دیجی کالا
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.