بهترین استایل‌های کیت میدلتون، دوشس خوش‌پوش کمبریج

وقتی حرف از شاه و شاهزاده‌ها به میان می‌آید، همان لباس‌های پُفی و باشکوه انیمیشن‌ها به ذهنتان می‌آید؟ پس حتما دوست دارید که سرکی هم در زندگی شاه‌ و شاهزاده‌های امروزی بکشید. نه؟ در این مقاله از بهترین استایل کیت میدلتون یعنی همسر نوه ملکه الیزابت انگلیسی برایتان خواهیم گفت. خبری از لباس‌های پُفی نیست اما کیت استایل‌های شیکی دارد که مرورشان جذاب و الهام‌بخش است.

بهترین استایل کیت میدلتون؛ دوشس کمبریج خوش‌پوش و شیک است

بهترین استایل کیت میدلتون
دوشس کمبریج- همسر پرنس ویلیامز

کیت میدلتون همسر شاهزاده ویلیام است. شاهزاده ویلیام هم که نوه ملکه الیزابت انگلستان است و پسر پرنسس دایانای معروف. اگر پیگیر اخبار خانواده سلطنتی نباشید هم حتما در گوشه‌وکنار اخبار و رسانه‌ها چشمتان به جمال اعضای این خانواده روشن شده و دیده‌اید که دایانای فقید از زنان اثرگذار دوران خود بوده و در کنار خیریه‌ها و زندگی پرپیچ‌وخمش خوش‌پوشی هم از شاخصه‌های او بوده است.

در این مقاله، حرف از دایانا نیست و می‌خواهیم از عروسش یعنی کیت میدلتون برایتان بگوییم؛ عروسی که انگار او هم در خوش‌پوشی حرف‌هایی برای گفتن دارد و از شما پنهان نباشد، بسیاری از مواقع هم از استایل دایانای درگذشته الگو می‌گیرد.

کیت میدلتون لباس‌های شیکی به تن می‌کند، انتخاب‌هایش قابل‌اعتنا و زیبا هستند و روی اندام متناسب و بلندی که دارد، به‌خوبی می‌نشینند. مقاله را با نکاتی درباره استایل و تیپ او شروع و بعد درباره شباهت استایلش با دایانا برایتان بیشتر صحبت می‌کنیم.

استفاده از رنگ‌های روشن و شاد

بهترین استایل کیت میدلتون
استفاده از رنگ‌های شاد در استایل

شما از آن دسته افرادی هستید که رنگ‌های تیره را به هرچیزی ترجیح می‌دهند؟ فکر می‌کنید که مشکی و سورمه‌ای باعث می‌شوند که لاغرتر به‌نظر برسید؟ دست بردارید دوستان عزیز! درست است که رنگ‌های تیره باعث می‌شوند که کشیده‌تر به‌نظر برسید اما حجم انرژی شادی‌بخشی را دست‌کم نگیرید که لباس‌های رنگ شاد و روشن به شما تقدیم می‌کنند.

مگر دنیا چند روز است که لذت ورود رنگ‌های درخشان به زندگی‌مان را فدای کمتر جلوه‌دادن چندکیلو از وزنمان کنیم؟ یکی از درس‌هایی که می‌شود از استایل‌های کیت میدلتون گرفت، همین است. او از رنگ‌های شاد و درخشان زیاد استفاده می‌کند. البته اینکه خانواده سلطنتی باید در میان جمع شاخص دیده شوند هم در انتخاب رنگ‌های درخشان از سوی کیت بی‌تأثیر نیست ولی باز هم می‌توان گفت که میل‌وعلاقه میدلتون به این رنگ‌ها زیاد است.

 کفش‌های پاشنه‌دار به رنگ نود

بهترین استایل کیت میدلتون
کفش پاشنه‌دار نود

کیت میدلتون قد بلندی دارد اما اگر قدتان بلند هم نباشد، پوشیدن کفش‌هایی به‌ رنگ نود که به رنگ بدن نزدیک‌اند به شما کمک می‌کنند که کشیده‌تر و قدبلندتر به‌نظر بیایید. کیت میدلتون در بیشتر مواقع از کفش‌های پاشنه‌داری به همین رنگ استفاده می‌کند.

او ترجیح می‌دهد که از کفش‌های نود خود در استایل‌های مونوکروم بهره ببرد؛ یعنی زمانی که سرتاپای استایلش فقط یک رنگ غالب دارد از کفش‌های پاشنه‌بلند نود استفاده می‌کند و با این کار، رنگ بخش‌های دیگر استایل را جلوه‌گرتر می‌کند.

کیف‌هایی با دسته کوتاه

بهترین استایل کیت میدلتون
کیف دسته‌کوتاه در دستان دوشس کمبریج

اگر بخواهیم بهترین استایل کیت میدلتون را از میان استایل‌های متعدد او انتخاب کنیم، به نکته جالب‌توجه دیگری درباره تیپ او پی می‌بریم: او به کیف‌های دسته‌کوتاه علاقه زیادی دارد. چیز عجیبی هم نیست چون او به خانواده‌ای سلطنتی تعلق دارد و پوشش رسمی در بیشتر موقعیت‌ها از بایدهایی است که او از آنها پیروی می‌کند.

اما اگر قرار به الهام‌گرفتن باشد، یادتان نرود که انتخاب چنین کیفی می‌تواند در موقعیت‌های رسمی و ترتیب‌دادن استایلی باوقار و شیک به کمکتان بیاید. اگر می‌خواهید به یک مراسم مهم بروید یا مجلسی رسمی در پیش رو دارید، به انتخاب کیف‌های دسته‌کوتاه نگاهی داشته باشید.

شیک‌ترین کیف‌های دسته‌کوتاه را ببینید

پالتوهای چهاردکمه

بهترین استایل کیت میدلتون
کیت میدلتون با کتی چهاردکمه

پالتوها و کت‌های چهاردکمه هم گزینه‌های جذابی هستند که در استایل کیت میدلتون زیاد دیده می‌شوند. این کت‌ها هم حالتی رسمی و نیمه‌رسمی دارند و برای کسانی که اندام لاغر و بلند دارند، گزینه‌های بسیار جذابی هستند.

اگر می‌خواهید بسیار اتوکشیده و منظم جلوه کنید، دکمه‌ها را تمام‌وکمال ببندید؛ مثل کیت میدلتون. اگر هم قرار باشد که حضورتان کمی دوستانه‌تر و غیررسمی‌تر باشد، می‌توانید دکمه‌های کت را باز بگذارید.

پوشیدن یقه اسکی

بهترین استایل کیت میدلتون
کیت میدلتون با یقه اسکی

یقه اسکی در استایل کیت میدلتونبرای رسیدن به بهترین استایل کیت میدلتون متوجه می‌شوید که او از یقه اسکی‌ها هم به‌زیبایی استفاده می‌کند. پوشیدن یقه اسکی با کت یا پالتو ترکیب بسیار شیکی می‌سازد. یقه اسکی هم ساده است و هم شیک و البته گرم.

هر رنگی از یقه اسکی که با پوستتان و باقی بخش‌های استایلتان هماهنگ است، انتخاب کنید و بپوشید. این نوع از بلوز می‌تواند در استایل‌های رسمی و غیررسمی جذاب شود. به کیت نگاه کنید؛ او از یقه اسکی‌ها در تیپ‌های رسمی و اسپرت به‌خوبی استفاده می‌کند.

دامن کلوش

بهترین استایل کیت میدلتون
دوشس کمبریج و دامن‌های کلوش

کیت میدلتون از دامن‌های کلوش هم خوشش می‌آید. انتخاب خوبی هم هست؛ چون این دامن‌ها در انواع مراسم و موقعیت‌ها مناسب‌اند. ضمن اینکه با چیزهای مختلفی هم سِت و هماهنگ می‌شوند. برای مثال، چه آستین بلوز و شومیز یا پیراهنتان بلند باشد و چه کوتاه، دامن کلوش با آن هماهنگ خواهد بود.

میزان چین‌وشکن دامن کلوش هم به هیکلتان وابسته است. کیت میدلتون اندام کشیده و باریکی دارد و اگر چین‌های دامن کلوشش زیاد شود، چالشی پیش نخواهد آمد و حتی به جذابیت استایلش اضافه هم می‌شود.

کت‌ودامن پِپلوم

بهترین استایل کیت میدلتون
مدل لباس پپلوم؛ موردعلاقه کیت میدلتون

کت‌ودامن پپلوم هم از انتخاب‌های پربسامد استایل میدلتون است. کت‌ودامن پپلوم همان کت‌ودامن‌های متصل به‌هم هستند که با چین‌وواچینی در ناحیه کمر تزیین می‌شوند. این استایل به شما ظاهری عروسکی می‌دهد و ضمن رسمی‌بودن، متنوع و جالب است.

برای اینکه لباس پپلومی‌تان شیک‌تر و زیباتر شود، می‌توانید از اکسسوری‌هایی مانند کلاه و کمربند هم استفاده کنید. البته پوشیدن کلاه مدل‌دار در مراسم رسمی ما ایرانی‌ها جای چندانی ندارد و شاید بهتر باشد که روی انتخاب کمربندی مناسب سرمایه‌گذاری کنید تا کلاه.

کلاه‌های خزدار

بهترین استایل کیت میدلتون
کلاه خزدار در استایل کیت میدلتون

ورود واژه «خز» به ادبیات عامه باعث شده که استفاده از آن در مواقعی که منظورمان جنس خز است هم سوتفاهم‌هایی پیش بیاید. قبول دارید؟ حالا در این بخش به ادبیات عامه کاری نداریم و می‌خواهیم از کلاه‌های خزداری بگوییم که دوشس کمبریج از آنها زیاد استفاده می‌کند.

این کلاه‌ها هم بسیار شیک‌اند و هم گرم. برای استفاده در خیابان‌ها هم گزینه‌های مناسبی هستند چون به‌طور کامل روی سر قرار می‌گیرند و از نقطه‌نظر پوشش مشکلی ندارند. پس برای امسال زمستانتان یکی از این کلاه‌ها را با شالی از جنس خودش یا جنسی دیگر تدارک ببینید. استایل شیکی می‌شود، نه؟

شلوار جین و کت

بهترین استایل کیت میدلتون
کیت میدلتون با کت و شلوار جین

شلوار جین و کت هم از گزینه‌هایی هستند که در مرور بهترین استایل کیت میدلتون به چشم می‌خورند. او اندام زیبایی دارد و شلوار جین در مدل‌های مختلف به‌خوبی روی بدنش می‌نشیند. استفاده از ترکیب کت و شلوار جین در موقعیت‌های نیمه‌رسمی و غیررسمی بار دیگر شیک‌پوشی کیت را به رخ می‌کشد.

اگر می‌خواهید از این استایل در موقعیتی نیمه‌رسمی استفاده کنید، یادتان باشد که دکمه‌های کتتان را ببندید و یک کیف کلاچ هم در دست بگیرید. چطور است؟ خوشتان می‌آید؟


حتما بخوانید: راهنمای انتخاب شلوار جین برای خانم‌ها؛ نکات مهم و کاربردی

شلوارهای گشاد

بهترین استایل کیت میدلتون
شلوارهای گشاد در استایل کیت میدلتون

شلوارهای گشاد همیشه می‌توانند انتخابی مناسب برای مجالس رسمی باشند. البته دوخت و جنس پارچه‌شان هم مهم است. کیت میدلتون هم که یکی از اشخاص مهم انگلستان است و باید در موقعیت‌های رسمی متنوعی شرکت کند.

او گاهی برای حضور در موقعیت‌های رسمی از کت و شلوارهای گشاد استفاده می‌کند. شلوارهای گشاد برای کسانی که لاغر و قدبلند هستند، گزینه بسیار خوبی است.

پیراهن‌های حریر و گیپور

بهترین استایل کیت میدلتون
کیت میدلتون با لباسی رسمی

کیت میدلتون به حریر و گیپور هم علاقه زیادی دارد. حضور پیراهن‌هایی از این جنس‌ها در کمد هر خانم شیک‌پوشی ضروری‌اند. برای مجالسی مانند عروسی‌ها و جشن‌های رسمی هیچ‌چیز مانند این جنس پارچه نمی‌تواند شما را باشکوه و شیک کند.

پیراهن‌های مد روز

بهترین استایل کیت میدلتون
لباس‌های ترند و امروزی در استایل دوشس کمبریج

اعضای خانواده سلطنتی محدودیت‌هایی در انتخاب پوشش دارند. برای نمونه، شاید برایتان جالب باشد که بدانید، پوشیدن لباس‌های خیلی باز در این خانواده چندان رایج و خوشایند نیست. کیت میدلتون هم به‌خوبی توانسته در بافت خانواده سلطنتی خود را قرار بدهد و از محبوب‌های ملکه است.

اما این به معنای آن نیست که از سلیقه شخصی‌اش هم گذر می‌کند و بانویی امروزی نیست. او به‌تدریج و بااحتیاط توانسته در میان استایل‌هایش از لباس‌های مد روز و مدل‌جدید هم استفاده کند. نمونه‌ای از آن را در تصویر بالا می‌بینید. لباس زیبایی است، نه؟

بهترین استایل کیت میدلتون؛ وقتی کیت از دایانا الهام می‌گیرد

کیت میدلتون خوش‌پوش است و یکی از کارهای جالبی که برای طراحی استایلش کرده، الهام‌گرفتن از لباس‌هایی است که مادر شاهزاده ویلیام و هری یعنی پرنسس دایانا به‌تن می‌کرده است.

به‌احتمال زیاد، شباهتی که در برخی از استایل‌های کیت و دایانا دیده می‌شود، عامدانه و خودآگاه بوده است. در ادامه می‌خواهیم از تعدادی از این استایل‌های برایتان صحبت کنیم. آماده‌اید؟ بیایید ببینیم که کدام استایل‌های کیت به دایانا شبیه‌اند؟

کت‌ودامن آبی‌رنگ

بهترین استایل کیت میدلتون
شباهت استایل کیت میدلتون و پرنسس دایانا

در تصویر بالا شاهد شباهت بسیار زیاد استایل کیت میدلتون و پرنسس دایانا هستید. این رنگ آبی زیباست و ترکیب لباس‌ها برای هر دو نفر بسیار مناسب است. به‌طور کلی هم کیت میدلتون به مدل پلیسه برای دامن علاقه‌ زیادی دارد و این مدل در استایل‌های مختلفش زیاد دیده می‌شود.

لباس پاکستانی

بهترین استایل کیت میدلتون
کیت میدلتون و پرنسس دایانا در سفرهایشان به پاکستان

کیت میدلتون در سفرش به پاکستان هم استایلی مشابه استایل مادر همسرش یعنی پرنسس دایانا انتخاب کرده است. این کار بسیار هوشمندانه و کم‌ریسک به‌نظر می‌رسد و از نظر اینکه دایانا فردی متفاوت و محبوب بوده هم به کیت شانسی برای گذاشتن پا به جای پای او می‌دهد.

پیراهن گلدار

بهترین استایل کیت میدلتون
شباهت استایل کیت میدلتون و پرنسس دایانا

پیراهن گلداری که در تصویر بالا به تن دوشس کمبریج است، از استایل دایانا کپی‌برداری یا بهتر است بگوییم، الهام گرفته شده است. این پیراهن مدلی زیبا و طرحی لطیف دارد. به‌نظرتان پیراهن گلدارِ بر تن کیت بیشتر نشسته یا دایانا؟

استایل‌های کاملا مشابه

بهترین استایل کیت میدلتون
شباهت استایل کیت میدلتون و پرنسس دایانا

در این استایل کیت میدلتون، دیگر شاهد الهام‌گرفتن از پرنسس دایانا نیستیم بلکه استایل کیت به‌طور دقیق شبیه مادر ویلیام است. پیش‌تر هم گفتیم که دوشس کمبریج علاقه زیادی به کت‌ودامن‌های پپلوم دارد. در اینجا هم در استایلی مشابه دایانا از مدل پپلوم استفاده کرده است.

پیراهن‌های چهارخانه

بهترین استایل کیت میدلتون
شباهت استایل کیت میدلتون و پرنسس دایانا

طرح چهارخانه از طرح‌های موردعلاقه کیت میدلتون است. در تصویر بالا هم شاهد پیراهنی چهارخانه هستید که مدل و طرح پارچه‌اش به لباسی از لباس‌های دایانا بسیار شبیه است.

پیراهن سفید مجلسی

بهترین استایل کیت میدلتون
شباهت استایل کیت میدلتون و پرنسس دایانا

قبل‌تر هم گفتیم که اعضای خانواده سلطنتی بهتر است که در جمع از لباس‌های روشن‌تر استفاده کنند و شاخص باشند. در این تصویر هم کیت و دایانا لباس‌های مجلسی سفید زیبایی به تن دارند. مدل لباس‌ها تقریبا مشابه است و به تن هر دو نفر بسیار زیبا و برازنده به نظر می‌رسد.

لباس بارداری

بهترین استایل کیت میدلتون
شباهت استایل کیت میدلتون و پرنسس دایانا

لباس بارداری کیت میدلتون هم بی‌شباهت به لباس بارداری پرنسس دایانا نیست. در تصویر بالا کیت را می‌بینید که با پیراهنی آبی‌ و خالخالی برای معرفی نخستین فرزندش یعنی جورج در میان جمع ظاهر شده است. پرنسس دایانا هم برای معرفی پرنس ویلیام از پیراهنی خالخالی استفاده کرده بوده اما در رنگ سبز. شباهت‌ها اتفاقی نیست، هست؟

در آخر

از تیپ کیت خوشتان می‌آید‌؟‌ قبول دارید که در انتخاب لباس بسیار جذاب عمل می‌کند؟ البته گفته‌ها حاکی از آن است که در ابتدای ورود به زندگی سلطنتی، خود کیت لباس‌ها و استایلش را انتخاب می‌کرده و بعد با وجود نقدهایی که به او شده و استایلش را بیش از حد ساده می‌دانسته‌اند، افراد حرفه‌ای در کنارش قرار گرفته‌اند.  بهترین استایل کیت میدلتون از میان تصاویر بالا به نظرتان کدام است؟


در ادامه بخوانید: همه چیز درباره شومیز یقه کراواتی؛ مدل‌هایی زیبا و روش‌های ست کردن این لباس جذاب
منبع thetrendspotter.net whowhatwear.com townandcountrymag.com
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید
4 دیدگاه
  1. ناشناس می‌گوید

    بهترین استایلش به نظر من استایلای کت و شلواریش هست. کاش اسم استایلیست هاش رو هم می نوشتید. ممنون

    1. نیلوفر شهدوست می‌گوید

      ممنون از همراهیتون دوست خوب. منظورتون از اسم استایل دقیقا چیه؟ توضیح میدین که بتونیم نظرتون رو اعمال کنیم؟

  2. وحید می‌گوید

    خانم شهدوست خیلی خنده داره که متوجه منظور ایشون نشدین استایلیست : کسی که استایل طراحی میکنه
    منظور طراح لباس 🙂

    1. نیلوفر شهدوست می‌گوید

      دوست خوب خنده‌دار نیست، برای همه پیش میاد که اشتباه کنن. من هم ظاهرا اشتباه پیام رو خوندم و متوجه نشده بودم. بازم ممنون که با ما همراه هستید و از اون مهم‌تر، حواستون هست که کمکمون کنید و ما رو در فهم اشتباهات احتمالیمون راهنمایی می‌کنید. شاد و سالم باشید وحیدجان

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.