بهترین کرم‌های آبرسان ایرانی از نظر مصرف‌کنندگان کدامند؟

در این مطلب ۱۰ مدل بهترین کرم‌های آبرسان ایرانی برای پوست‌های مختلف را برایتان لیست کرده‌ایم و به بررسی هر کدام از آن‌ها پرداخته‌ایم. با خواندن این مطلب می‌توانید کرم آبرسان مورد نظرتان را انتخاب و با خیال راحت خرید کنید.

آنچه باید درباره کرم‌های آبرسان بدانیم

اولین نکته این است که شاید بیش‌تر افراد این تصور را داشته باشند که کرم‌های آبرسان و مرطوب‌کننده کاربرد و تاثیر یکسان دارند اما درواقع متفاوت هستند. محصولات آبرسان همان‌طور که از نام آن‌ها مشخص است میزان آب موردنیاز به پوست را تامین ‌می‌کنند؛ پس از آبرسانی، به محصولی نیاز است تا این آب را در پوست نگهداری کند و در این مرحله است که مرطوب‌کننده‌ها به میان می‌آیند. بنابراین می‌توانیم نتیجه بگیریم که کرم‌های آبرسان و کرم‌های مرطوب‌ کننده مکمل یکدیگر هستند. پوست صورت و بدن روزانه در معرض انواع عواملی است که موجب خشکی آن می‌شود پس بهتر است با انتخاب یک محصول آبرسان مناسب، تاحد امکان از خشک شدن و آسیب رسیدن به آن جلوگیری کنیم.

معیارهای منومد برای انتخاب بهترین کرم آبرسان پوست

  • میزان آبرسانی
  • درمان و جلوگیری از خشکی پوست
  • میزان تاثیرگذاری
  • امتیاز بالا و نظر مثبت مصرف‌کنندگان

براساس معیارهای ذکر شده، محصولات اولویت‌بندی شده‌اند.

۱. کرم آبرسان و مرطوب‌کننده سوپکس مدل HYDRA PLUS

کرم آبرسان سوپکس

کرم مدل Hydra Plus از برند ایرانی سوپکس، آبرسانی قوی برای انواع پوست‌های معمولی، خشک، حساس و مختلط است. این کرم محفظه‌ای پلاستیکی و پمپی به حجم ۲۵۰ میلی‌لیتر دارد. سوپکس دارای ویتامین E است و همان‌طور که می‌دانید این ویتامین از خشک شدن پوست جلوگیری کرده و چربی آن را در حالت اعتدال نگه می‌دارد. همچنین ویتامین E منجربه لطافت و شادابی پوست خواهد شد که در اکثر مواد آرایشی و بهداشتی موجود است. کرم سوپکس برای آبرسانی به پوست دست و صورت و بدن مناسب است و اگر در پوست خود خشکی و کشیدگی احساس می‌کنید، استفاده از این محصول را به شما توصیه می‌کنیم.

بیش از ۳۰۰۰ نفر تاکنون از این محصول خریداری و مصرف کرده‌اند. رایحه خوش، آبرسانی قوی، حجم بالا، قیمت مناسب، دوام بر روی پوست و کیفیت بالایی که سوپکس دارد، از دلایل رضایت کاربران است.

لینک خرید این آبرسان

 

۲. کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل COLLAGEN

کرم آبرسان کامان

این کرم آبرسانی بسیار قوی است که برای انواع پوست قابلیت استفاده دارد. حجم آن ۵۰۰ میلی‌لیتر بوده و محفظه‌ای پمپی با استفاده آسان دارد. وجود ویتامین E و ویتامین‌های خانواده B، باعث قوی بودن این آبرسان است که رطوبت و چربی پوست را هم در حالت اعتدال نگه می‌دارد. کامان با کلاژن‌سازی، چروک‌های سطحی و ظریف پوست را ازبین برده و پوست را شاداب و لطیف می‌کند. این محصول فاقد الکل و آمونیاک و چربی اضافی است. کامان برندی ایرانی و نسبتاً جدید است که تنوع محصولاتش طرفداران زیادی پیدا کرده است.

در حدود ۱۰۰۰ نفر از کاربران خرید آن را پیشنهاد داده‌اند. حجم بالا و قیمت مناسب، کیفیت عالی و تاثیر فوق‌العاده‌ای که دارد دلیل محبوب بودن کرم آبرسان سری واتربمب کامان است.

لینک خرید این آبرسان

 

۳. کرم آبرسان شون مدل Herbal Origin

کرم آبرسان شون

این کرم برای آبرسانی به پوست‌های معمولی، خشک و حساس مناسب است که حجمی معادل ۵۰ میلی‌لیتر داشته و در محفظه‌ای تیوبی قرار دارد. وجود ویتامین‌های E و B۵ در این کرم، از خشکی پوست جلوگیری کرده و منجربه لطافت و شادابی می‌شود. همچنین این ویتامین‌ها چربی و رطوبت پوست را در حالت اعتدال نگه می‌دارند. کرم شون حاوی عصاره آلوئه‌وراست که بوی مطبوعی دارد، ضدالتهاب است، جاذب و نگهدارنده آب است و خاصیت ارتجاعی پوست را حفظ می‌کند. کرم مدل Herbal Origin محصولی مناسب برای استفاده قبل از آرایش است.

کاربران از آبرسانی و تاثیر این کرم رضایت داشته‌اند و کیفیت بالا و قیمت مناسب آن منجربه پیشنهاد خریدش توسط بیش از ۳۰۰ نفر از مصرف‌کنندگان شده است.

لینک خرید این آبرسان

۴. کرم آبرسان ژوت کد ۰۰۲

کرم آبرسان ژوت

کرم ژوت ۷۰ میلی‌لیتری برای هر نوع تایپ پوستی قابلیت استفاده دارد. تعداد دفعاتی که در طول روز می‌توانید از کرم‌های آبرسان استفاده کنید برای هر نوع پوست متفاوت است و پوست‌های خشک و حساس نیاز به آبرسانی و مراقبت بیش‌تری دارند. کرم آبرسان مدل ۰۰۲ کم آبی پوست را برطرف کرده و پوست را شاداب و باطراوت می‌کند. ژوت رطوبت‌رسانی قوی و فاقد چربی است که حاوی عصاره‌های آلوئه‌ورا و روغن زیتون و همچنین ویتامین E است.

بیش از ۳۰۰ نفر این محصول را خریداری کرده و خرید و مصرف آن را پیشنهاد داده‌اند.

لینک خرید این آبرسان

 

۵. کرم آبرسان وچه مدل Bamboo

کرم آبرسان وچه

کرم آبرسان وچه مناسب پوست‌های چرب و دارای آکنه است و توانایی هیدراته کردن پوست‌ را دارد. همان‌طور که می‌دانید پوست‌های چرب معمولاً ظاهری براق دارند و کرم وچه دارای قابلیت مات کردن پوست‌های چرب و براق است. همچنین وچه با کنترل سبوم پوست، چربی پوست را هم کنترل کرده و میزان اضافی آن را ازبین می‌برد. این کرم حاوی عصاره‌های بامبو، بردوک و مورینگاست که PH پوست را هم تنظیم می‌کند. کرم آبرسان ۵۰ میلی‌لیتری وچه در محفظه‌ای تیوبی قرار گرفته است.

بیش از ۱۵۰ نفر از کاربران خرید این محصول را پیشنهاد داده‌اند. آبرسانی، دوام بر روی پوست، ازبین بردن خشکی و قیمت مناسب به ترتیب بیش‌ترین امتیازها را دریافت کرده‌اند.

لینک خرید این آبرسان

۶. کرم آبرسان مورینگا امو مدل ۰۱

کرم آبرسان مورینگا

مورینگا کرمی با بافت سبک و آبرسانی قوی است که افراد با انواع پوست می‌توانند از آن استفاده کنند. کرم مورینگا امو مدل ۰۱ حجمی معادل ۷۵ میلی‌لیتر دارد و محفظه‌ آن تیوبی و پلاستیکی است. این کرم آبرسان پوست صورت حاوی ویتامین‌های A و E است که در حفظ رطوبت پوست، شادابی و لطافت آن نقش زیادی دارند. با استفاده از این محصول به مرور خشکی پوست برطرف شده و چین‌ و چروک‌های سطحی پوست هم ازبین خواهند رفت. قبل از استفاده از تمیز و خشک پودن پوست‌ صورت و گردن‌تان اطمینان حاصل کنید.

کاربران مورینگا امو را آبرسانی با جذب بالا، کیفیت خوب و قیمت مناسب دانسته‌اند.

لینک خرید این آبرسان

 

۷. ژل آبرسان آدرا مدل Hyaluronic Acid

ژل آبرسان آدرا

ژل پمپی و آبرسان آدرا مدل Hyaluronic Acid درحدود ۳۰۰ میلی‌لیتر حجم دارد. این محصول ایرانی برای انواع پوست قابل استفاده بوده و قادر است خشکی پوست را درمان کند. استفاده از کرم و ژل‌های آبرسان، علاوه‌بر ازبین بردن خشکی، از خشک شدن مجدد پوست جلوگیری کرده و رطوبت پوست را حفظ می‌کند و بهتر است به صورت روزمره از این نوع محصولات استفاده کنید. ژل آدرا با افزایش کلاژن‌سازی به افزایش قابلیت ارتجاعی پوست کمک می‌کند. قرار گرفتن در معرض آفتاب، افزایش سن و خشکی پوست منجر به افزایش چین و چروک‌های سطحی پوست می‌شود که با استفاده از یک آبرسان مناسب می‌توانید از بروز این مشکل تاحدی جلوگیری کنید.

ژل آبرسان و پمپی آدرا محصولی است که کاربران از حجم و قیمت و همین‌طور تاثیر آن رضایت داشته‌اند.

لینک خرید این آبرسان

 

۸. کرم آبرسان الیوکس مدل Bamboo

کرم آبرسان الیوکس

کرم الیوکس برای آبرسانی پوست‌های حساس، چرب و مستعد آکنه مناسب است. بافت این کرم غیرچرب و سبک است و لازم است قبل از مصرف آن حتماً پوست را تمیز و خشک کنید. استفاده روزانه از این محصول مانعی ندارد. الیوکس حاوی عصاره بامبو و آلوئه‌ورا، اوره و روغن زیتون است که PH پوست را تنظیم کرده، رطوبت پوست را تامین می‌کند و مانع از ایجاد چین و چروک جدید بر روی پوست می‌شود. حجم کرم آبرسان الیوکس ۷۰ میلی‌لیتر بوده و محفظه‌ای پمپی با استفاده آسان دارد.

به گفته کاربران الیوکس کرمی با بافت فشرده است که مقدار کمی از آن می‌تواند به خوبی پوست صورت را پوشش دهد.

لینک خرید این آبرسان

 

۹. کرم آبرسان ژنوبایوتیک مدل Oily Detoxifing

کرم آبرسان ژنوبایوتیک

کرمی آبرسان ۵۰ گرمی ژنوبایوتیک حاوی ویتامین‌های E و C است که بیش‌ترین تاثیر را در مرطوب نگهداشتن، لطافت و طراوت پوست دارند. این کرم برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه و همچنین مختلط کاملاً مناسب است. ابتدا پوست صورت و گردن را تمیز و خشک کرده، سپس کرم آبرسان را به آرامی بر روی پوست این نواحی ماساژ دهید. کرم مدل Oily Detoxifing فاقد چربی بوده و با کوچک کردن منافذ پوست، براقی و چربی پوست را هم کنترل می‌کند.

کاربران این محصول از آبرسانی و دوام بر روی پوست، ازبین بردن خشکی و چروک‌های ریز و همین‌طور قیمت مناسب آن کاملاً رضایت داشته‌اند. به گفته مصرف کنندگان بافت آن سبک و ژلی است و علاوه‌بر نرم کردن پوست، چربی آن را هم کنترل خواهد کرد.

لینک خرید این آبرسان

۱۰. کرم آبرسان درماتیپیک مدل Refresh

کرم آبرسان درماتیپیک

کرم ۵۰ میلی‌لیتری درماتیپیک مناسب پوست‌های خشک و معمولی است و بهتر است کسانی که پوست چرب و مستعد آکنه دارند از این کرم استفاده نکنند چرا که به چربی پوست‌شان اضافه خواهد شد. کرم آبرسان مدل Referesh دارای کوانزیم Q۱۰ است که در نقش یک آنتی‌اکسیدان قوی از پوست در برابر آسیب‌هایی مانند اشعه‌های نور خورشید و آلودگی هوا محافظت می‌کند. آبرسانی عمقی، تغذیه پوست، التیام پوست و حفظ رطوبت آن از جمله ویژگی‌های کرم ایرانی درماتیپیک است.

کاربران این محصول را کرمی مناسب به عنوان پایه آرایش، خوش‌بو، آبرسان، بافت نرم و سبک با تاثیر عالی دانسته‌ و خرید آن را به دلیل داشتن فرمولاسیون فرانسوی و کیفیت عالی پیشنهاد کرده‌اند.

لینک خرید این آبرسان

و اما؛ چرا آبرسانی به پوست مهم است؟

افزایش سن یکی از دلایلی است که میزان خشکی پوست و نیاز به آبرسانی به آن را بالا می‌رود، عواملی همچون نور خورشید، قرار گرفتن در معرض اشعه‌های مضر مانند استفاده از سولاریوم و حمام آفتاب، کم نوشیدن آب، عدم رسیدگی به پوست، استفاده بیش از اندازه از محصولات شوینده و … نیز در خشکی پوست و درنتیجه چروک شدن آن تاثیرگذارند. می‌توان گفت بهترین سن برای آبرسانی پوست ۳۰ سال به بالاست، هیدراته کردن پوست از این سن به بعد تقریباً برای تمام افراد به ویژه کسانی که پوست خشک دارند ضروری است. پوست خشک منجربه افزایش چین و چروک‌ها خواهد شد اما به سادگی و با استفاده از محصولات آبرسان می‌توانید روند پیری پوست را کند کنید.

به نظر شما بهترین کرم آبرسان کدام است؟ تجربه خریدتان را با ما هم درمیان بگذارید.


در ادامه بخوانید: فرق آبرسان و کرم مرطوب‌ کننده دقیقا چیست؟
منبع دیجی کالا
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.