بهترین رول‌های ضدتعریق (مام) زنانه و مردانه را بشناسید

در این مطلب تعدادی از بهترین رول‌های ضدتعریق زنانه و مردانه از برندهای ایرانی و خارجی معرفی و بررسی شده است. اینحا کمکتان می‌کنیم برای انتخاب رول ضدتعریق راحت‌تر و با اطلاعات دقیق تصمیم بگیرید.

رول‌های ضدتعریق، محصولات بهداشتی ضروری برای هر شخص

رول ضدتعریق
عکس از:
Jose A. Bernat Bacete

محصولات ضدتعریق جزو محصولات بهداشت فردی و ضروری هستند که تقریباً همه افراد روزانه از انواع آن‌ها مصرف می‌کنند. محصولات ضدتعریق در انواع رول، ژل، صابونی، اسپری و پد وجود دارند که در این مطلب می‌خواهیم به معرفی و توضیح انواع رولی آن‌ها بپردازیم. ضدتعریق‌ها در دو نوع الکل‌دار و بدون الکل، دارای رایحه و بدون رایحه هستند. افرادی که دارای پوست حساسی هستند که ممکن است به محصولات دارای الکل حساسیت نشان داده و موجب سوزش پوست‌شان شود، بهتر است از انواع بدون الکل ضدتعریق‌ها استفاده کنند. کسانی که ترجیح می‌دهند ضدتعریقی که استفاده می‌کنند فاقد بو باشد تا با بوی عطر یا بدن‌شان ترکیب نشود، می‌توانند از انواع بدون رایحه آن‌ها مصرف کنند.

بهترین زمان برای استفاده از این نوع محصولات بلافاصله پس از استحمام و بر روی پوست تمیز است. در این حالت پوست تعریق نکرده، تمیز است و آماده پذیرش ماده خوشبوکننده و ضدتعریق است. همچنین استفاده از مام پس از استحمام و بر روی پوست تعریق نکرده باعث می‌شود ماده ضدتعریق ماندگاری بیش‌تری بر روی پوست‌تان داشته و دیرتر تعریق کنید. ضدتعریق‌ها دارای ساختاری هستند که از رشد باکتری‌ها و ایجاد بوی نامطبوع در بدن جلوگیری می‌کنند و پوست را تمیز و سالم نگه می‌دارند. این محصولات بوزدا هستند و میزان رشد و ایجاد باکتری‌های بوزا را نیز تا حد زیادی کاهش می‌دهند.

معیارهای منومد برای انتخاب انواع رول‌های ضدتعریق زنانه و مردانه

  • کیفیت
  • رایحه مناسب
  • ماندگاری
  • نظر کاربران

محصولات براساس امتیازی که کاربران به آن‌ها داده‌اند رتبه‌بندی شده‌اند.

رول‌های ضدتعریق زنانه ایرانی

۱. رول ضدتعریق زنانه شون مدل Heaven Flower

شون زنانه

ضدتعریق‌ها که انواع مختلفی دارند جزو وسایل بهداشتی و لازم برای هر فرد هستند. ضدتعریق رولی شون، ۵۰ میلی‌لیتر حجم دارد که حدوداً تا ۲۴ ساعت پس از مصرف ماندگاری دارد. گل و میوه‌های تازه رایحه‌هایی هستند که پس از استفاده از این رول حس خواهید کرد. از ویژگی‌های رول ضدتعریق شون می‌توان به ضدحساسیت بودن، فاقد الکل، بوی مطبوع، ماندگاری بالا، رفع بوی نامطبوع بدن، عدم ایجاد لک و سفیدی اشاره کرد. شون فاقد پارابن و چربی اضافه نیست.

بیش از ۲۰۰۰ نفر این محصول را خریداری کرده و بیش از ۱۰۰۰ نفر خرید آن را پیشنهاد داده‌اند. کاربران قیمت آن را مناسب، رایحه آن را مطبوع و ماندگار و تاثیر آن را عالی دانسته‌اند.

لینک خرید این رول ضد تعریق

 

 

 

 

 

۲. رول ضدتعریق زنانه مای مدل Violet

مای زنانه

رول ضدتعریق یا همان مام زنانه مای ۵۰ میلی‌لیتر حجم دارد و پس از استفاده تا حدود ۲۴ ساعت ماندگاری خواهد داشت. درحین استفاده رایحه عنبر از این محصول به مشام خواهد رسید که بسیار مطبوع و خوشایند است. رول مدل violet فاقد الکل و ضدحساسیت است که برای افراد پوست حساس مشکلی ایجاد نخواهد کرد. رول ضدتعریق ایرانی مای پس از استفاده هیچ‌گونه لک و سفیدکی بر روی لباس ایجاد نخواهد کرد و می‌توانید با خیال راحت وقتی لباس سفید یا مشکی پوشیده‌اید، از این مام استفاده کنید.

بیش از ۱۰۰۰ نفر از افرادی که این محصول را خریداری و مصرف کرده‌اند، خرید آن را به دیگران پیشنهاد داده‌اند. رایحه ملایم و قابلیت ازبین بردن بوی نامطبوع بدن، قیمت و کیفیت مناسب این ضدتعریق زنانه از ویژگی‌های بارز آن است.

لینک خرید این رول ضد تعریق

 

 

 

۳. رول ضدتعریق زنانه سینره مدل Blue Waterfall

سینره زنانه

ضدتعریق مدل بلو واترفال رایحه‌ای خنک و ملیح دارد که مخصوصاٌ برای فصول گرمی مانند بهار و تابستان بسیار مناسب است چرا که پس از استفاده حس خنکی و شادابی بر روی پوست ایجاد خواهد کرد. رول ضدتعریق سینره تا حدود ۷۲ ساعت پس از استفاده بر روی پوست ماندگار است. توصیه می‌شود برای ماندگای بهتر، ضدتعریق را بر روی پوست تمیز و خشک مورد استفاده قرار دهید. رول ایرانی سینره، ضدباکتری و ضدقارچ است و علاوه‌بر ازبین بردن بوی نامطبوع بدن قادر به کنترل و کاهش باکتری‌های بوزاست.

بیش از ۳۵۰ نفر از کابران خرید این محصول باکیفیت را پیشنهاد داده و از نظر ماندگاری، قیمت و رایحه امتیاز نسبتاً بالایی به آن داده‌اند

لینک خرید این رول ضد تعریق

 

 

 

 

۴. رول ضدتعریق زنانه نئودرم مدل Dreamy

نئودرم زنانه

رایحه و اثرگذاری ضدتعریق نئودرم تا ۲۴ ساعت پس از مصرف ماندگار است. رول‌های ضدتعریق چون به صورت مایع هستند، بهتر است بر روی پوست خشک استفاده شوند تا جذب بهتر داشته و ماندگارتر باشند. نئودرم حجمی معادل ۵۰ میلی‌لیتر دارد و ضدحساسیت است. کسانی که دارای پوست حساس و آسیب‌پذیری هستند، می‌توانند به راحتی از این محصول استفاده کنند.

ضدتعریق ایرانی نئودرم پیشنهاد بیش از ۸۰ نفر از کسانی است که از آن استفاده کرده و احساس رضایت داشته‌اند.

لینک خرید این رول ضد تعریق

 

 

 

 

 

۵. رول ضدتعریق زنانه ساویز مدل Passion

ساویز زنانه

ساویز از برندهای قدیمی است که شاید بیش‌تر افراد نام آن را با انواع ژل موی آن به خاطر بیاورند. این برند توانسته در زمینه تولید محصولات بهداشتی پوست هم فعالیت خوبی داشته باشد. رول ضدتعریق مدل Passion تا ۲۴ ساعت ماندگار است و رایحه ملایم و گرمی دارد. ساویز حجمی معادل ۵۰ میلی‌لیتر داشته و در محفظه‌ای پلاستیکی با در سبز رنگ قرار داده شده است. ضدتعریق زنانه ساویز که محصولی ایرانی و باکیفیت است، ضدحساسیت بوده و فاقد هرگونه مواد مضر و آسیب‌رسان به پوست است.

رایحه ملایم، ازبین بردن بوی نامطبوع و قیمت مناسب عوامل کسب امتیاز از سوی مصرف کنندگان این محصول است.

لینک خرید این رول ضد تعریق

 

 

 

رول‌های ضدتعریق زنانه خارجی

۱. رول ضدتعریق زنانه نیوآ مدل Pearl & Beauty

ضدتعریق زنانه نیوا

نیوآ جزو برندهایی است که کیفیت آن نیازی به تعریف ندارد و جزو بهترین‌هاست. رول ضدتعریق زنانه نیوآ حجمی معادل ۵۰ میلی‌لیتر داشته و دارای محفظه‌ای از جنس شیشه است. این محصول آلمانی تا ۴۸ ساعت بر روی پوست ماندگاری دارد. رایحه ملایم و خوشایند مدل Pearl & Beauty موردپسند بسیاری از بانوان است. این محصول ضدحساسیت بوده و فاقد الکل است که برای استفاده بلافاصله پس از اصلاح و همین‌طور برای افراد با پوست حساس کاملاً مناسب است.

کیفیت عالی، ماندگاری بالا، رایحه خوش و ارزش خرید به نسبت قیمت آن از مواردی است که موجب رضایت کاربران شده است.

لینک خرید این رول ضد تعریق

 

 

 

 

۲. رول ضدتعریق زنانه فا مدل Fresh & Dry

ضدتعریق زنانه فا

فا نیز یکی از برند‌های قدیمی آلمانی است که کیفیتی شناخته شده دارد. مام ۵۰ میلی‌لیتری مدل Fresh & Dry دارای رایحه چای سبز است که بویی خنک و ملایم دارد و برای استفاده در تابستان گزینه بسیار مناسبی است. این ضدتعریق تا ۴۸ ساعت پس از مصرف بر روی پوست ماندگار بوده و کاملاً فاقد الکل است. با استفاده از ضدتعریق زنانه فا می‌توانید بوی نامطبوع بدن را ازبین برده و رایحه‌ای خوش بر روی پوست‌تان ایجاد کنید.

اصالت، بوی خوش و ماندگاری از ویژگی‌هایی است که مصرف کنندگان راضی، درباره این محصول بیان کرده‌اند.

لینک خرید این رول ضد تعریق

 

 

 

 

۳. رول ضدتعریق زنانه باباریا مدل Rosa

ضدتعریق زنانه باباریا

پس از استفاده از ضدتعریق باباریا رایحه رزاکتان بسیار ملایم و خوشایندی بر روی پوست احساس خواهید کرد. این محصول ضدحساسیت و فاقد الکل است که پس از اصلاح نیز ایجاد سوزش و قرمزی نخواهد کرد. باباریا مدل Rosa تا ۲۴ ساعت ماندگار بوده و دارای حجمی معادل ۷۵ میلی‌لیتر است. باباریا برندی با اصالت و اسپانیایی است که محصولات زیادی در زمینه پوست و زیبایی به بازار عرضه کرده است.

افرادی که خرید این محصول را پیشنهاد داده‌اند، استفاده طولانی مدت و خرید چندباره از آن داشته‌اند. رایحه خوش، ماندگاری بالا، کیفیت عالی، قیمت خرید این محصول را توجیه کرده است.

لینک خرید این رول ضد تعریق

 

 

 

 

۴. رول ضدتعریق انستیتو اسپانول مدل Milk

ضدتعریق زنانه اسنستیتو اسپانول

ضدتعریق مدل Milk از برند انستیتو اسپانول از نوع رولی بوده و استفاده بسیار آسانی دارد. ضدتعریق‌های رولی ماده مایعی دارند و به همین دلیل توصیه می‌شود بلافاصله پس از مصرف بر روی پوست لباسی نپوشید که با آن تماس دارد، اجازه دهید کمی جذب پوست شده و سپس لباس‌تان را بپوشید. جالب است بدانید این ضدتعریق دارای رایحه‌ای ملایم است که هم برای آقایان و هم برای بانوان قابلیت استفاده دارد. ضدتعریق انستیتو اسپانول تا ۴۸ ساعت ماندگاری دارد، ۷۵ میلی‌لیتر حجم آن است، ضدحساسیت و فاقد الکل است که برای پوست‌های حساس و آسیب‌پذیر هم مناسب است. رول ضدتعریق این برند اسپانیایی حاوی پروتئین شیر و آلانتوئین است که به‌طورکلی بوی نامطبوع بدن را برطرف می‌کند.

هرچند قیمت این محصول کمی گران است اما از دید کاربران محصولی بسیار باکیفیت و مناسب است.

لینک خرید این رول ضد تعریق

 

 

۵. رول ضدتعریق زنانه آرت دکو مدل ۶۵۳۰۵

ضدتعریق زنانه آرت دکو

برند آلمانی آرت دکو فعالیت گسترده‌ای در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی برای بانوان و آقایان دارد که توانسته محبوبیت زیادی هم بدست بیاورد. ماندگاری این ضدتعریق بر روی پوست تا ۲۴ ساعت پس از استفاده دوام دارد. رول ضدتعریق زنانه آرت دکو ۷۵ میلی‌لیتر حجم دارد و دارای رایحه گیاهان پاتچولی و یالانگ یالانگ است. این محصول رطوبت پوست را حفظ کرده، به پوست آرامش می‌بخشد و پوست زیر بغل را شفاف و روشن می‌کند. رول آرت دکو دارای ویتامین E است که خواص ضدپیری و رطوبت رسانی به پوست را دارد. رول ضدتعریق مدل ۶۵۳۰۵ فاقد پارابن و هرگونه چربی اضافی است.

بارزترین ویژگی این محصول از دید کاربران و کسانی که از آن استفاده کرده‌اند، ماندگاری طولانی مدت آن است که برای یک ضدتعریق یک نکته مثبت محسوب می‌شود.

لینک خرید این رول ضد تعریق

 

 

رول‌های ضدتعریق مردانه ایرانی

۱. رول ضدتعریق مردانه شون مدل Black Forest

ضدتعریق مردانه شون

این رول ضدتعریق دارای ۵۰ میلی‌لیتر حجم بوده و تا ۲۴ ساعت پس از استفاده، بر روی پوست ماندگار است. ضدتعریق مردانه شون حاوی رایحع‌های چوب، لیمو و برگ‌های سبز است. ضدتعریق مدل Black Forrest ضدحساسیت و فاقد الکل است و این به معنی این است که بلافاصله پس از اصلاح قابل استفاده بوده و کسانی که پوست حساس دارند می‌توانند به راحتی و بدون مشکل آن را بر روی پوست‌شان مصرف کنند. شون محصولی فاقد پارابن است که با استفاده از آن لک و یا سفیدی بر روی انواع لباس ایجاد نخواهد شد.

بیش از حدوداً ۱۹۰۰ نفر این ضدتعریق را خریداری کرده که در حدود ۱۰۰۰ نفرشان خرید آن را پیشنهاد کرده‌اند. شون از نظر نوع رایحه، میزان ازبین بردن بوی نامطبوع و قیمت مناسبی که دارد بیش‌ترین امتیاز را از سوی کاربران دریافت کرده است.

لینک خرید این رول ضد تعریق

 

 

 

۲. رول ضدتعریق مردانه مای مدل Fresh Act

ضدتعریق مردانه مای

فاقد الکل و ضدحساسیت بودن از ویژگی‌های بارز رول ضدتعریق مای است. افراد با پوست حساس بدون نگرانی می‌توانند از این محصول استفاده کنند. به دلیل عدم وجود الکل، بدون احساس سوزش و آزردگی بر روی پوست، بلافاصله پس از اصلاح هم می‌تواند مورداستفاده قرار بگیرد. ضدتعریق‌اهایی که الکل ندارند، کمی دیرتر خشک می‌شوند که این نکته مثبتی است اما بهتر است بگذارید ضدتعریق جذب پوست‌تان شده و خشک شود و پس از لباس خود را بپوشید. ضدتعریق مردانه Fresh Act، دارای حجم ۵۰ میلی‌لیتر است که در محفظه‌ای پلاستیکی قرار داده شده است. ماندگاری آن تقریباً تا ۲۴ ساعت پس از استفاده است که هیچ‌گونه لک و یا سفید بر روی لباس‌ها و بدن ایجاد نمی‌کند. رایحه‌هایی که پس از استفاده از ضدتعریق مای حس خواهید کرد مرکبات و چوب سدر هستند.

ماندگاری رایحه، بوی خوش و قیمت مناسب این محصول از عوامل رضایتمندی کاربران است.

لینک خرید این رول ضد تعریق

 

۳. رول ضدتعریق مردانه سینره مدل Vivacity

ضدتعریق مردانه سینره

رایحه خنک و ملایم ضدتعریق مردانه سینره را بلافاصله پس از استفاده بر روی پوست حس خواهید کرد. حجم این ضدتعریق ۵۰ میلی‌لیتر بوده و محفظه‌ای پلاستیکی و زیبا دارد. ماندگاری این محصول تا ۷۲ ساعت بر روی پوست دوام دارد. ضدتعریق مدل Vivacity خاصیت ضدقارچ و ضدباکتری است که به راحتی بوی نامطبوع بدن را برطرف می‌کند.

درحدود ۷۵۰ نفر از افرادی که از ضدتعریق سینره استفاده کرده‌ند، خرید آن را به دیگران توصیه کرده‌اند. کیفیت بالا و قیمت مناسبی که دارد توانسته طرفداران زیادی به دست آورد.

لینک خرید این رول ضد تعریق

 

 

 

 

۴. رول ضدتعریق مردانه نئودرم مدل ICY

ضدتعریق مردانه نئودرم

این ضدتعریق که مناسب برای آقایان است، ۲۴ ساعت بر روی پوست ماندگاری دارد. حجم آن ۵۰ میلی‌لیتر بوده و فاقد الکل است. ضدتعریق‌های بدون الکل را بلافاصله پس از اصلاح می‌توان بر روی پوست استفاده کرد. مام مردانه و ایرانی مدل Icy دارای رایحه‌ای خنک است.

بیش از صد نفر از خریداران، استفاده و خرید این محصول را پیشنهاد داده‌اند چرا که هم کیفیت خوب و هم قیمت مناسبی دارد.

لینک خرید این رول ضد تعریق

 

 

 

 

 

۵. رول ضدتعریق مردانه ساویز مدل Champion

ضدتعریق مردانه ساویز

ساویز ضدتعریقی ضدحساسیت است که تا ۲۴ ساعت پس از استفاده بر روی پوست بدن ماندگار است. این ضدتعریق مردانه ۵۰ میلی‌لیتر حجم دارد و محفظه پلاستیکی آن به رنگ مشکی است. ضدتعریق مدل Champion برای افراد با پوست حساس گزینه بسیار مناسبی است. این محصول با متعادل کردن PH پوست، از تکثیر و رشد باکتری‌ها جلوگیری کرده و مانع از ایجاد بوی نامطبوع خواهد شد.

افرادی که از این محصول استفاده کرده‌اند، آن را ضدتعریقی بادوام و خوش قیمت معرفی کرده‌اند.

لینک خرید این رول ضد تعریق

 

 

 

 

رول‌های ضدتعریق مردانه خارجی

۱. رول ضدتعریق مردانه نیوآ مدل DRY IMPACT real life

ضدتعریق مردانه نیوآ

این رول ضدتعریق ۵۰ میلی‌لیتری تا ۴۸ ساعت دوام دارد و رایحه ماندگار آن را بر روی پوست بدن حس خواهید کرد. مام مردانه نیوآ عملکردی قوی دارد که از ایجاد و رشد باکتری‌هایی که بوی نامطبوع تولید می‌کنند جلوگیری کرده و بدن را خوشبو می‌کند.

ضدتعریق نیوآ مدل Dry Impact Real Life قیمت مناسبی دارد و کیفیت بالای آن دلیل پیشنهاد خرید آن توسط بیش از ۲۴۰ نفر از مصرف کنندگان است.

لینک خرید این رول ضد تعریق

 

 

 

 

 

۲. رول ضدتعریق مردانه لورآل سری Men Expert مدل Invincible Sport

ضدتعریق مردانه لورآل

ضدتعریق مدل Invisible Sport ویژه استفاده برای آقایان است. عملکرد قوی این محصول به صورتی است که برای استفاده پس از ورزش بسیار مناسب است. رول سری Men Expert رایحه‌ای خنک دارد و قادر است پوست را خنک کند. این محصول ۵۰ میلی‌لیتری تا ۹۶ ساعت پس از استفاده دوام دارد که فاقد الکل بوده و استفاده آن پس از اصلاح مشکلی برای پوست ایجاد نخواهد کرد. ضدتعریق فرانسوی لورآل از تعریق، خیس شدن بدن در اثر فعالیت‌های ورزشی و ابجاد بوی نامطبوع جلوگیری می‌کند.

ماندگاری عالی، قیمت مناسب، بسته‌بندی خاص و کیفیت بالای این محصول دلایل محبوبیت برای کاربران هستند.

لینک خرید این رول ضد تعریق

 

 

 

۳. رول ضدتعریق مردانه فا مدل Invisibele Power Refreshing Scent

ضدتعریق مردانه فا

ضدتعریق مردانه فا از نوع رولی است و حجمی برابر با ۵۰ میلی‌لیتر دارد که اکثریت مام رول‌ها به همین مقدار هستند. رایحه تند و خنک این ضدتعریق تا ۷۲ ساعت ماندگاری دارد. رول فا مدل Invisible Power Refreshing Scent ضدحساسیت و کاملاً بدون آسیب برای پوست است. فا الکل ندارد و به همین دلیل پس از اصلاح هم می‌توانید آن را مورد استفاده قرار دهید. فا برندی آلمانی و قدیمی است که بیش‌تر افراد با آن آشنا هستند. این محصول ضدلک اسن و بر روی لباس و بدن شما سفیدی و لک ایجاد نخواهد کرد.

مصرف کنندگان از کیفیت و ماندگاری آن ابراز رضایت کرده‌اند.

لینک خرید این رول ضد تعریق

 

 

 

 

۴. رول ضدتعریق مردانه آدیداس مدل Ice Dive

ضدتعریق مردانه آدیداس

آدیداس یکی ا برندهای مطرح دنیاست که در زمینه طراحی و تولید انواع لباس، کفش، عطر و محصولاتی مانند عطر و ضدتعریق‌ها فعالیت دارد. مام رول مردانه مدل Ice Dive ضدحساسیت و فاقد الکل است. این ضدتعریق بدن را خوشبو کرده و رایحه آن تا ۴۸ ساعت پس از مصرف بر روی پوست ماندگار است. رول ۵۰ میلی‌لیتری آدیداس از تعریق بیش‌تر جلوگیری کرده و برای ورزشکاران گزینه‌ای بسیار مناسب است.

اکثر افرادی که از این محصول استفاده کرده‌اند، خرید آن را به دیگران پیشنهاد داده‌اند. بوی خوش، ماندگاری، ضدحساسیت بودن و قیمت مناسب آن نوانسته رضایت کاربران را به خوبی جلب کند.

لینک خرید این رول ضد تعریق

 

 

 

۵. رول ضدتعریق مردانه مالیزیا مدل گلد O۱۰۳.۲

ضدتعریق مردانه مالیزیا

این ضدتعریق ایتالیایی ۵۰ میلی‌لیتر حجم داشته و تا ۴۸ ساعت دوام دارد. ضدحساسیت بودن و فاقد الکل بودن از ویژگی‌های بارز ضدتعریق مالیزیا است. این ضدتعریق رایحه‌ای مطبوع دارد، برای استفاده روزانه مناسب است و بر روی لباس لک ایجاد نمی‌کند.

رایحه مطبوع و رفع بوی نامطبوع از دلایل مهم امتیازدهی کاربران به این محصول بوده است.

لینک خرید این رول ضد تعریق

 

 

 

 

 

 

کدام مام را بخریم؟

بهترین نوع ضدتعریق انواعی هستند که فاقد الکل، پارابن و ضدحساسیت هستند. دیر خشک شدن مام‌هایی که فاقد الکل هستند طبیعی است و دلیل بر بی‌کیفیت بودن آن‌ها نیست. ضدتعریقی که انتخاب می‌کنید باید حتماً رایحه‌ای خوشایند برای‌تان داشته باشد چرا که اکثراً تا ۲۴، ۴۸ و ۷۲ ساعت بر روی پوست ماندگاری دارند. درمیان انواع خارجی و ایرانی ضدتعریق‌ها قیمت‌های متفاوتی مشاهده می‌شود و باتوجه به بودجه‌ای که برای خرید ضدتعریق در نظر گرفته‌اید، می‌توانید بهترین نوع را انتخاب و مصرف کنید.


در ادامه بخوانید: بهترین کرم‌های ترک پا ایرانی از نظر مصرف‌کنندگان را بشناسید
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.