بهترین کرم‌های ضدآفتاب‌ ایرانی را بشناسید

در این مقاله بهترین کرم ضدآفتاب ایرانی برایتان معرفی می‌شود تا بهترین کرم ضدآفتاب با قیمت مناسب را برای پوستتان انتخاب کنید.تابستان نارنجی است، پاییز هم همین‌طور. اما نارنجی پاییز عاشقانه و تَر است و رنگش را از برگ‌هایش وام می‌گیرد و تابستان پرشور و بازیگوش نارنجی‌بودن خود را مدیون خورشید طلایی است. همراه‌شدن با این خورشید طلایی به ملازمانی نیاز دارد؛ مانند کرم ضدآفتاب.

بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی؛ پوستتان ارزشش را دارد

بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی را می‌شناسید؟ شاید قبل از پاسخ‌دادن به این پرسش، پرسش دیگری در ذهنتان روشن شده و می‌گویید، چرا ایرانی؟ واقعیت این است که ما تعصبی روی محصولات خارجی یا ایرانی نداریم اما باید دقت کنیم که کدام محصول برایمان مناسب‌تر است. منظور از مناسب چیست؟ محصولی مطلوب خواهد بود که هم از پوستمان محافظت کند و هم با جیبمان همخوانی داشته باشد.

این‌روزها که قیمت محصولات خارجی به‌شدت بالا رفته است، روی‌آوردن به محصولات خوب وطنی می‌تواند کمی اوضاع جیبمان را تلطیف کند. اما از آن گذشته، ضدآفتاب محصولی است که باید با آب‌وهوای هر محیطی متناسب باشد. پس احتمال دارد که خرید محصولی وطنی برای استفاده از آن در داخل کشور بهتر باشد.

در این مقاله، سعی داریم که بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی را شناسایی کنیم. برای کشف‌وشهودمان به سراغ چه چیزی رفته‌ایم؟ نظرات خریداران قبلی محصولات ایرانی در وبسایتی مانند دیجی‌کالا. سعی کرده‌ایم که با تعیین معیارها و استانداردهایی از میان محبوب‌ترین خریدهای مشتریان ایرانی به فهرستی ۱۰موردی برسیم.  اما معیارهایمان چیست:

  • میزان حفاظت از پوست؛
  • کیفیت ساخت؛
  • نظرات کاربران؛
  • ارزش خرید نسبت به قیمت.

ترتیب قرارگرفتن گزینه‌ها هم براساس قیمت تنظیم شده است: از بیشترین قیمت به کمترین.

۱. کرم ضدآفتاب آرت وینا

بهترین کرم ضدآفتاب ایرانیآرت‌وینا گران‌ترین محصولی است که در این فهرست معرفی می‌کنیم. این کرم در میان بهترین‌ها قرار گرفته است اما آیا بهترین کرم‌ ضدآفتاب‌ ایرانی است؟ اجازه بدهید که مروری بر ویژگی‌هایش داشته باشیم.

میزان حفاظت از پوست

spf این کرم ۵۰ است. این کرم باعث دفع اشعه ماورابنفش می‌شود و از سوی دیگر می‌تواند به جذب ویتامین D کمک کند. فرمولاسیون آرت‌وینا با هدف جلوگیری از آفتاب‌سوختگی طراحی شده است. در ترکیب کرم آرت وینا از عصاره گیاهی استفاده شده است؛ از عصاره‌هایی مانند شیرین‌بیان، بابونه، آلوئه‌ورا، آووکادو، میوه درخت جوجوبا و چای سبز و ویتامین E.

کیفیت ساخت

این کرم ضد آفتاب بی‌رنگ است، پوشش‌دهی خوبی در مقابل SPF دارد و به صورت تیوپی ساخته می‌شود. در ساخت این کرم به پوست افرادی توجه شده که بسیار حساس هستند.

نظرات کاربران

نظرات کاربران را که درباره این کرم بررسی می‌کنیم، به این نتیجه می‌رسیم که این ضدآفتاب بی‌رنگ زود و سریع جذب می‌شود و روی پوست نمی‌ماسد. خیلی مهم است که کرم روی پوست به‌خوبی بنشیند و جذب شود. سبک‌بودن محصول روی صورت هم از جمله مزیت‌های درخشانی است که درباره‌اش گفته شده و در میان نظرات کاربران دیده می‌شود.

ارزش خرید نسبت به قیمت

این کرم ۵۰ میلی‌لیتر است و قیمت آن در حوالی تابستان ۱۴۰۰ در حدود ۱۰۰ هزار تومان است. باتوجه به مزایایی که به‌همراه دارد و رضایت زیاد خریدارانش می‌تواند ارزش خرید داشته باشد. نظرتان چیست؟

۲. کرم ضد آفتاب جوان کننده پریم 

بهترین کرم ضدآفتاب ایرانیپریم هم برند وطنی دیگری است که در تولید ضدآفتاب فعالیت دارد. پریم یا پرایم ادعا می‌کند که با محصولات خارجی رقابت دارد و می‌تواند جایگزین مناسبی برای برندهای معروف باشد. اجازه بدهید که به بررسی بیشتر آن مشغول شویم و ببینیم که اوضاع از چه قرار است.

میزان حفاظت از پوست

spf این کرم ضدآفتاب ۵۰ است؛ رقم قابل‌قبول و مناسبی است. برای اینکه اثرگذاری‌اش بیشتر شود هم باید ۲۰ دقیقه قبل از قرارگرفتن در معرض آفتاب، آن را روی پوست بمالید. اگر می‌خواهید که میزان حفاظت کرم از پوستتان به بیشترین حد ممکن برسد هم باید هر دو ساعت، یک‌ لایه جدید از آن را روی صورت بمالید.

کیفیت ساخت

کرم ضدآفتاب جوان‌کننده پریم برای آقایان و خانم‌ها مناسب است و در آن از موادی مانند عصاره ساقه انگور استفاده کرده‌اند. فرمولاسیون ضدآفتاب پریم طوری است که به رفع جای جوش و لک هم کمک می‌کند. در این کرم ویتامین E هم موجود است و حالت مرطوب‌کننده دارد.

نظرات کاربران

جذب این کرم روی پوست، به‌ گفته مشتریان قبلی‌اش مطلوب است. کرم روی پوست نمی‌ماسد و چربی کافی دارد. یادتان باشد که کرم ضدآفتاب پریم بی‌رنگ است و سبک. یعنی زمانی که از آن استفاده می‌کنید، احساس خفگی و سنگینی حضور ماده‌ای اضافی را روی پوست صورت حس نخواهید کرد.

ارزش خرید نسبت به قیمت

این کرم حدود ۴۰ میلی‌لیتر حجم دارد و با قیمتی حوالی ۱۰۰ هزار تومان در تابستان ۱۴۰۰ به‌فروش می‌رسد. بسته‌بندی زیبا و باکیفیت این کار در کنار امتیازاتی که دارد از آن گزینه‌ای می‌سازد که می‌تواند در میان نامزدهای بهترین کرم ضدآفتاب ایرانی حضور پیدا کند.

۳. کرم ضد آفتاب آنتی آکنه سان سیف

بهترین کرم ضدآفتاب ایرانیاگر پوستی چرب دارید و به‌خاطر جوش‌های پوستی از مصرف ضدآفتاب و محصولات پوستی دیگر واهمه دارید، باید بگوییم که انتخابی در میان بهترین کرم‌های ضدآفتاب ایرانی وجود دارد که تاحدی خیالتان را راحت می‌کند: کرم ضدآفتاب سان‌سیف ضدآکنه است. ویژگی‌های دیگر آن چیست؟

میزان حفاظت از پوست

SPF این کرم هم ۵۰ است؛ عددی قابل‌قبول و مناسب. بگذارید که منظور از این واژه را هم بگوییم. SPF یعنی عامل محافظت در برابر نور خورشید (SUN PROTECTIVE FACTOR). اگر SPF یک کرم ضدآفتاب عدد ۵۰ باشد، یعنی می‌تواند ۵۰ برابر توانایی پوست معمولی و بدون کرم از پوستتان در مقابل نور خورشید حفاظت کند. برای دیدن اثرات مثبت کرم ضدآکنه سان‌سیف باید آن را هر ۲ تا ۴ ساعت یک‌بار تجدید کنید.

کیفیت ساخت

عصاره گیاهانی مانند سابال، چای سبز و بورداک در کرم سان‌سیف استفاده شده است. اگر پوستتان چرب است و مستعد آکنه‌زدن، می‌توانید روی این کرم حساب کنید. چرا؟ چون ترشح غدد چربی را کاهش می‌دهد و نمی‌گذارد که از چربی برق بزند و ظاهر نامناسبی پیدا کند.

نظرات کاربران

این کرم هم روی پوست نمی‌ماسد. این ویژگی بسیار مهم است و برای همین هم هست که کرم سان سیف در کنار این ویژگی و ویژگی‌های مثبت دیگرش می‌تواند در میان گزینه‌های انتخاب بهترین کرم ضدآفتاب ایرانی قرار بگیرد. بافت سبک و ضدجوش‌بودن این محصول از ویژگی‌های درخشانی هستند که به‌گواه مشتریان قبلی در کرم وجود دارد.

ارزش خرید نسبت به قیمت

این کرم ویژگی‌های مثبت زیادی دارد. این را ما نمی‌گوییم، مشتریان قبلی‌اش می‌گویند. برای نمونه، در میان نظرات کاربران دیده می‌شود که برخی گفته‌اند، سال‌هاست مشتری این محصول‌اند. این‌ها نشانه خوبی است و می‌تواند عاملی برای اعتمادکردن به سان‌سیف برای خرید به‌عنوان بهترین کرم ضدآفتاب ایرانی باشد. قیمت آن هم حدود ۸۰ هزارتومان است.

۴. کرم ضدآفتاب سینره 

بهترین کرم ضدآفتاب ایرانیاگر پوستتان چرب است، گزینه دیگری هم میان کرم‌های ضدآفتاب وجود دارد. برند معروف سینره که در تولید محصولات بهداشتی و مراقبتی پوست و مو فعالیت دارد، برایتان کرم ضدآفتاب هم تولید می‌کند. اما این کرم چه ویژگی‌هایی دارد؟

میزان حفاظت از پوست

SPF این کرم هم ۵۰ است. ضدآفتاب سینره چربی زیادی ندارد بنابراین می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای کسانی باشد که پوستشان چرب است، زیاد عرق می‌کند و جوش می‌زند. این کرم دربرابر اشعه فرابنفش هم از پوستتان محافظت می‌کند.

کیفیت ساخت

این کرم را باید نیم ساعت قبل از مواجهه با نور خورشید استفاده کنید. برای تجدید آن هم باید هر ۳ تا ۴ ساعت دست‌به‌کار شوید. سازنده سنیره مدعی است که می‌تواند از بروز لکه روی پوست جلوگیری کند. باید دید که این نکته در میان نظرات کاربران دیده می‌شود یا خیر؟ برویم ببینیم که داستان چیست.

نظرات کاربران

مشتریان قبلی کرم ضدآفتاب سینره معتقدند که این کرم سبک است و روی پوست به‌خوبی می‌نشیند اما باید دقت کنید که برخی معتقدند در کاهش جوش‌هایشان نقشی نداشته است. یعنی با اینکه مخصوص کسانی است که پوست چربی دارند و در کرم چربی زیادی وجود ندارد، باز هم به برخی در کاهش جوش‌ها کمک نکرده است.

البته مقوله پوست حساس به‌نظر می‌رسد و پوست هرکس ویژگی‌های خود را دارد. در هر حال، دانستن این نکته می‌تواند مفید باشد. مشتریان قبلی این کرم به‌طور کلی از اثرگذاری‌اش رضایت داشته‌اند اما کسی به رفع لکه‌های پوستی با مصرف این محصول اشاره نکرده است.

ارزش خرید نسبت به قیمت

کرم سینره هم ۵۰ میلی‌لیتر است و در حوالی تابستان ۱۴۰۰ با قیمتی در حدود ۱۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

۵. کرم ضد آفتاب هیدرودرم 

بهترین کرم ضدآفتاب ایرانیهیدرودرم هم از برندهای معروف ایرانی است. این برند محصولاتی برای محافظت از پوست ارائه و عرضه می‌کند. اما کرم ضدآفتابش چه ویژگی‌هایی دارد؟ در ادامه می‌خوانید.

میزان حفاظت از پوست

SPF کرم ضدآفتاب هیدرودرم ۳۰ است؛ یعنی کمتر از تمام مواردی که تا اینجا گفته شد. این کرم هم می‌تواند از پوست در مقابل اشعه‌های خورشید محافظت به‌عمل بیاورد و ادعا می‌کند که ماندگاری بالایی دارد.

کیفیت ساخت

در کرم ضدآفتاب هیدرودرم ویتامین E به کار رفته و عصاره آلوئه‌ورا هم دارد. وجود این ماده در آن موجب می‌شود که کیفیتی برای ترمیم پوست هم داشته باشد.

نظرات کاربران

دقت کنید که تعدادی از خریداران قبلی این کرم معتقدند که این کرم می‌تواند پوست را کمی روشن کند. البته کرم هیدرودرم رنگی نیست ولی به‌نظر می‌رسد که توانایی اثرگذاری روی رنگ پوست را دارد. پوشش‌دهی کرم هیدرودرم هم مطلوب است و به‌خوبی روی پوست می‌نشیند.

 قیمت

هیدرودرم تیوپی است، ۵۰ میلی‌لیتر حجم دارد و در تابستان ۱۴۰۰ با قیمتی در حدود ۷۰ هزار تومان به‌فروش می‌رسد. با در نظرگرفتن ویژگی‌های این محصول و نظرات کاربران برای خرید تصمیم بگیرید.

۶. کرم ضدآفتاب رنگی فاقد چربی سی گل

بهترین کرم ضدآفتاب ایرانیدر میان مشتریان کرم‌های ضدآفتاب معمولا همه دوست دارند که کرم‌هایی رنگی خریداری کنند. با خرید کرمی رنگی با یک تیر دو نشان می‌زنید؛ هم می‌توانید آرایش کنید و هم از پوستتان در مقابل اشعه‌های نور خورشید محافظت کنید. اما ویژگی‌های دیگر کرم ضدآفتاب سی‌گل چیست؟

میزان حفاظت از پوست

SPF کرم ضدآفتاب سی‌گل ۶۰ است؛ یعنی بیشتر از محصولات دیگری که تا اینجا برای انتخاب بهترین کرم ضدآفتاب ایرانی مطرح شد. بالابودن SPF ویژگی‌ خوبی است.

کیفیت ساخت

کرم ضدآفتاب سی‌گل را می‌توانید به‌عنوان پایه آرایش استفاده کنید یا به‌عنوان کرم‌پودر هم در نظر بگیرید. در آن روغن جوانه گندم وجود دارد و برای هر پوستی مناسب است. رنگ آن روشن است و وجود ویتامین E در کرم می‌تواند موجب شود که پوستتان شُل و پیر نشود.

نظرات کاربران

برخی از کاربران کرم سی‌گل معتقدند که این محصول کمی روی پوست می‌ماسد. البته پوست هرکس با دیگری فرق دارد؛ یعنی شاید سی‌گل روی پوست شما این ویژگی را نداشته باشد. با این حال، باید با توجه به یادآوری‌شدن این نکته از سوی مشتریان قبلی در خرید حواستان را جمع‌تر کنید. در میان نظرات کاربران می‌توان به این موضوع هم رسید که کرم پوشانندگی خوبی دارد.

 قیمت

شما می‌توانید این کرم ۵۰ میلی‌لیتری را با قیمتی در حدود ۴۵ هزار تومان بخرید.

۷. کرم ضد آفتاب مدیسان

بهترین کرم ضدآفتاب ایرانیمدیسان هم از کرم‌های ضدآفتاب رنگی است. این محصول برای پوست‌های چرب و معمولی قابل‌استفاده است و در میان محبوب‌ترین کرم‌هایی قرار دارد که مشتریان از بازار محصولات وطنی تهیه و استفاده می‌کنند. اما ویژگی‌هایش چیست؟

میزان حفاظت از پوست

SPF کرم مدیسان ۶۰ است و بدون هیچ عصاره‌ای تولید می‌شود. این کرم هم در مقابل اشعه‌های UVA و UVB خورشید از شما محافظت می‌کند. اما منظور از این دو اشعه چیست؟ هر دوی این دو اشعه ماورابنفش هستند که از نظر طول موج با هم متفاوت‌اند؛ UVA طول موج بلندتری دارد.

کیفیت ساخت

کرم تیوپی مدیسان دارای ویتامین‌های C و E هم هست. اگر به‌دنبال خرید محصولی وطنی هستید، می‌توانید به این مورد هم فکر کنید. راستی! شاید بپرسید که وجود ویتامین‌های مختلف در کرم‌های ضدآفتاب اثری اضافی روی وضعیت محافظت از پوست دارد؟ در برابر اشعه‌ها که نه اما ویتامین‌ها می‌توانند کیفیت کرم روی پوست را ارتقا بدهند و برای مثال، با ویتامین‌رسانی به پوست، آن را تقویت کنند.

نظرات کاربران

ماندگاری این کرم روی پوست مطلوب است و جذب خوبی هم دارد. این را خریداران قبلی محصول می‌گویند. این کرم سبک است اما به‌نظر می‌رسد که بافت سفتی ندارد و نسبت به کرم‌های معمولی کمی روان است. این را در خرید در نظر داشته باشید.

 قیمت

حجم این محصول ۵۰ میلی‌لیتر است و با قیمت ۵۲ هزار تومان (تابستان ۱۴۰۰) به‌فروش می‌رسد.

۸. کرم ضد آفتاب شون با رنگ طبیعی 

بهترین کرم ضدآفتاب ایرانیشون هم برندی ایرانی است. شاید کرم‌های مرطوب‌کننده‌اش در مدل‌ها و با عصاره‌های گوناگون را بشناسید و از آنها استفاده کرده باشید. این کرم ضدآفتاب هم عصاره دارد. ویژگی‌های دیگرش چیست؟

میزان حفاظت از پوست

فرقی نمی‌کند که پوستتان خشک است یا معمولی و چرب؛‌ کرم ضدآفتاب شون با رنگ طبیعی به شما کمک می‌کند که از آن در مقابل اشعه‌های نور خورشید محافظت کنید. SPF این کرم ۵۰ است و در آن پارابن هم وجود ندارد. عصاره موجود در کرم شون بابونه است.

کیفیت ساخت

سازندگان این کرم مدعی‌اند که با کلاژن هیدرولیز شده و التیام‌بخش پوست است. اعتماد به برندها تنها زمانی معنا پیدا می‌کند که نتیجه ادعاهایشان را به‌طور دقیق روی پوست خود ببینیم. راه دیگری هم هست: مرور نظرات کسانی که قبلا از محصول استفاده کرده‌اند و بی‌طرفانه می‌توانند درباره‌اش به ما بگویند. نظرات کاربران درباره کرم ضدآفتاب شون چیست؟

نظرات کاربران

کاربرانی که این محصول را خریده‌اند، درباره میزان پوشانندگی‌اش نظرات مثبتی داشته‌اند. کرم به گفته آنها خوب روی صورت می‌نشیند و از نظر مرطوب‌کنندگی هم می‌توان روی آن حساب کرد. این کرم باعث جوش‌زدن پوست نمی‌شود و رطوبت خوبی که دارد، حالت خوشایندی به صورت می‌دهد.

 قیمت

این کرم ۵۰ میلی‌لیتری با قیمتی در حدود ۴۰ هزار تومان به فروش می‌رسد (تابستان ۱۴۰۰).

۹. کرم ضد آفتاب فاقد چربی نئودرم

بهترین کرم ضدآفتاب ایرانیبعضی از افراد پوستی مختلط دارند. منظور چیست؟ یعنی بعضی از نواحی پوستشان چرب است و بعضی از نقاطش هم خشک. این نوع پوست‌ها صاحبان خود را در انتخاب و خرید مواد و لوازم آرایشی و مراقبتی از پوست کمی به دردسر می‌اندازند. اما وجود محصولاتی مانند کرم ضدآفتاب فاقد چربی نئودرم می‌تواند راه‌گشای مشکل باشد. آیا این کرم همان بهترین کرم ضدآفتاب ایرانی است؟ بگذارید بررسی کنیم.

میزان حفاظت از پوست

SPF این کرم هم ۵۰ است. پس میزان محافظتش از پوست روی کاغذ که خوب است. باید دید که در بخش‌های بعدی مشتریان قبلی‌اش چه نظری دارند. کرم نئودرم عصاره خاصی ندارد و رنگی است. رنگ بژ این کرم باعث می‌شود که بتوان از آن در جایگاه کرمی آرایشی هم استفاده کرد.

کیفیت ساخت

کرم نئودرم ضدالتهاب است و در فرمولاسیون آن و ساختش از ماده پارابن استفاده نشده است. پارابن ماده‌ای است که در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی چندان خوش‌نام نیست. این محصول هم از پوست در مقابل اشعه ماورابنفش محافظت می‌کند.

نظرات کاربران

حواستان را جمع کنید و بدانید که اگر طرفدار کرم‌های ضدآفتاب رنگی نیستید، نباید این محصول را خریداری کنید. برخی از مشتریان قبلی بدون در نظرگرفتن این موضوع اقدام به خرید کرده‌اند و از نتیجه راضی نبوده‌اند. این کرم رنگی است و اتفاقا رنگ بژ تیره هم دارد. پس دقت کنید. جذب زود آن، پوشش‌دهی بالا و سنگین‌نبودن روی پوست هم از مزایایی است که برایش گفته می‌شود.

ارزش خرید نسبت به قیمت

کرم نئودرم ۵۰ میلی‌لیتر است و در تابستان ۱۴۰۰ با قیمتی حدود ۴۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. اگر طرفدار کرم‌های ضدآفتاب رنگی هستید، بد نیست که به این محصول هم نیم‌نگاهی داشته باشید.

۱۰. کرم ضد آفتاب آردن

بهترین کرم ضدآفتاب ایرانیآخرین و ارزان‌ترین کرم ایرانی در فهرست مقاله‌مان کرم ضدآفتاب آردن است. این محصول هم در میان محبوب‌های بازار وطنی قرار دارد و تعداد زیادی از کسانی که آن را خرید‌ه‌اند به دیگران توصیه کرده‌اند که آردن را خریداری کنند. این نشانه خوبی برای داشتن نیم‌نگاهی به این محصول است.

میزان حفاظت از پوست

SPF این کرم هم مانند قیمتش از موارد دیگر کمتر و ۲۵ است. کرم ضدآفتاب آردن عصاره هم ندارد و برای پوست‌های خشک و معمولی قابل‌استفاده است. بگذارید بیشتر درباره‌اش بگوییم تا راحت‌تر درباره خریدکردن یا نکردن بتوانید تصمیم بگیرید.

کیفیت ساخت

کرم آردن حاوی ویتامین A و E است. در مقابل عرق‌کردن و شست‌وشو هم مقاوم است و سریع پاک نمی‌شود. اما آیا این‌ها ادعایی تبلیغاتی‌اند یا واقعیتی که می‌توان رویش حساب کرد؟

نظرات کاربران

خریداران این محصول از آن رضایت داشته‌اند. آنها می‌گویند که کرم آردن روی پوستشان سبک است و البته باعث می‌شود که صورتتان حالت سفید پیدا کند. یعنی دقت داشته باشید که این کرم رنگی است. البته بیشتر مشتریان می‌گویند که این کرم روی پوستشان نمی‌ماسد اما باید به رنگی‌بودنشان دقت کنید.

 قیمت

کرم ضدآفتاب آردن حدود ۵۰ گرم است و در تابستان ۱۴۰۰ با قیمتی نزدیک به ۳۰ هزارتومان به فروش می‌رسد.

لینک خرید این کرم ضدآفتاب

در آخر

بهترین کرم ضدآفتاب ایرانی را انتخاب کردید؟ به نظرتان کدام مورد بهترین گزینه برای خرید و استفاده است؟ شما در انتخاب ضدآفتاب مناسب به‌دنبال چه معیارها و استانداردهایی هستید؟ ترتیب اولویت‌هایتان در انتخاب چیست؟ البته که کیفیت مهم‌ترین ملاک است اما تعریف هرکس از این موضوع با دیگری فرق دارد. معیارهایتان را برایمان بگویید. منتظر نظرتان هستیم.

ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.