چطور نوجوانی خوش‌استایل باشیم؟ مخصوص دخترها

در این مطلب از ایده‌هایی جذاب و زیبا برای داشتن یک استایل شیک نوجوانانه برای‌تان گفته‌ایم. با ما همراه باشید تا با هم درباره ویژگی‌های یک نوجوان دختر خوش‌تیپ برایتان بگوییم.

نوجوان دختر خوش‌تیپ، استایل‌های مناسب تینجری را می‌شناسد و با کمی خلاقیت و البته آزمون و خطا، به استایل شخصی خودش دست پیدا می‌کند. اگر نوجوانی هستید که می‌خواهید حسابی در جمع بدرخشید؛ یا والدی هستید که می‌خواهید قشنگ‌ترین لباس‌ها را برای نوجوان دختر خوش‌تیپ خودتان بخرید، این مطلب برای شماست.

نوجوان‌ها علاقه دارند پیرو جمع دوستان‌شان باشند. اما بعضی‌ها خودشان الگو می‌شوند. شما الگو باشید! شیک و قشنگ لباس بپوشید تا دیگران از شما یاد بگیرند. پیشنهاد‌های من‌ومد را برای نوجوان دختر خوش‌تیپ بخوانید و بررسی کنید.

۱- در کمدمان چه لباس‌هایی داشته باشیم؟استایل تین ایجری

در کمد نوجوان دختر خوش‌تیپ، بعضی از لباس‌ها جایگاه خاصی دارند. چراکه خیلی کاربردی هستند و در ست کردن استایل‌های مختلف نقش بازی می‌کنند. شلوار جین، شلوار کتان، کفش ورزشی، اسنیکرز یا کانورس، کیف سایز متوسط به رنگ خنثا، تی‌شرت سفید، بافت ساده، شومیز گشاد، دو تا شال ساده و طرح‌دار و چند اکسسوری هیجان‌انگیز.

۲-  تاپ کوتاه را امتحان کنید

بلوز و تاپ‌ کوتاهی که به کمر شلوار نرسد، حسابی ترند شده. بلوز کوتاه در کنار چتری و موی دم‌اسبی از شما یک نوجوان دختر خوش‌تیپ می‌سازد. می‌توانید بلوز زمینه سفید با راه‌های مشکی یا آبی انتخاب کنید. آن را کنار شلوار یا دامن جین ست کنید.

۳- استایل چند لایه‌ رنگی، ویژه نوجوانان سرزندهنوجوان دختر خوش‌تیپ

گاهی نوجوان‌ها به مشکی و رنگ‌های تیره علاقه نشان می‌دهند. شما برعکس عمل کنید. رنگ‌های درخشان و شاد را وارد کمد لباس‌تان کنید. لایه لایه پوشیدن یکی از ترفندهایی ا‌ست که استایل ما را جذاب و به‌روز جلوه می‌دهد. نشان دهید که بلدید رنگ‌ها را کنار هم بچینید. حدود دو یا سه رنگ هماهنگ را انتخاب کنید. رنگ اصلی را برای مانتو، کت، کاپشن یا هودی کنار بگذارید و از رنگ‌های دیگر برای کفش، اکسسوری و تی‌شرت بهره ببرید. خواهید دید که خیلی زود ترس‌تان از به‌کار گرفتن رنگ‌های شاد می‌ریزد و لذتش را می‌برید.

۴- استایل زمستانی با شال و کلاهنوجوان دختر خوش‌تیپ

رنگ موردعلاقه‌ شما کدام است؟ همان رنگی که به پوست و رنگ چشم‌تان می‌آید و حس خوبی به آن دارید. کلاه و شال پشمی به رنگ موردنظرتان انتخاب کنید. حالا تی‌شرت آستین بلند سفید یا بافت ساده به‌رنگ خنثا بپوشید. برای بیرون از خانه می‌توانید روی کت جین، مانتوی بافت سفید یا طوسی، یا هودی به‌رنگ خنثا حساب باز کنید. شلوار جین و یک جفت کفش ورزشی سفید استایل‌ شما را کامل می‌کنند.

۵- از تی‌شرت سفید غافل نشویدنوجوان دختر خوش‌تیپ

تی‌شرت، تاپ یا بلوز سفید یکی از بایدهای کمد هر نوجوان دختر خوش‌تیپ به‌شمار می‌رود. تی‌شرت سفید را با انواع گوشواره، گردنبند، عینک آفتابی و کمربند به‌راحتی ست می‌کنید. مانتو یا پانچ به هر رنگی که باید با سفید هماهنگ می‌شود. این بلوز یا تاپ سفید ثابت می‌ماند و می‌توانید چندین استایل مختلف با آن بسازید.


حتما بخوانید: این ۵ مدل لباس زنانه هرگز از مد نمی‌افتند

۶- کت جین آبی، کلاسیک به‌درد بخور

کت جین برای نوجوان

جین از آن پارچه‌هایی‌ است که نه از مد می‌افتد و نه تکراری می‌شود. اگر کت، مانتو یا شومیز جین داشته باشید، می‌توانید بارها با لباس‌های مختلف آن را ست کنید. کت جین را می‌توانید روی تاپ و دامن بپوشید. همین‌طور روی پیراهن ساده یا طرح‌دار به‌تن می‌کنید. با شلوار هم حسابی قشنگ می‌شود. تاپ یا تی‌شرت به‌رنگ خنثا یا رنگ شاد، در کنار شلوار جین مشکی و کت جین عالی می‌شود.

۷- شلوارک، بخش محبوب کشوی لباس خانه

اغلب نوجوانان دوست دارند با شلوارک استایل بسازند. شلوارک جین، کتان یا جنس‌های نرم‌تر و راحت‌تر، بخش شیک لباس خانه است. می‌توانید زیر شلوارک، جوراب شلواری گیپور یا زمستانی بپوشید. بافت گشاد برای زمستان و تاپ کوتاه برای تابستان، استایل شلوارک را کامل می‌کنند. شاید دوست داشته باشید کلاه لبه‌دار ورزشی به سر بگذارید تا حسابی اسپورت و خاص به‌نظر برسید.

۸- اکسسوری، از دوست‌داشتنی‌ها برای یک‌ نوجوان دختر خوش‌تیپ

اکسسوری در استایل نوجوان

گاهی انتخاب اکسسوری خاص و به‌جا، استایل شما را از این رو به آن رو می‌کند. عینک آفتابی با فریم خاص و خوش‌رنگ، گردن‌بند بلندی که روی لباس رنگ خنثای شما به چشم می‌آید، یا انگشتری که طراحی خاصی دارد، هر کدام به‌تنهایی نشان می‌دهد برای استایل تینجری خودتان فکر کرده‌اید.

در انتخاب دست‌بند وسواس به خرج دهید. رنگ، طراحی و سایز دستبند، سلیقه‌ ویژه‌ شما را به‌رخ می‌کشد. پیشنهاد می‌کنیم اگر یکی از اکسسوری‌ها را درشت و رنگی انتخاب کرده‌اید، بقیه را حذف کنید یا مدل خیلی ساده بردارید.

جذاب‌ترین اکسسوری‌های دخترانه را ببینید

۹- بوت و نیم‌بوت جذاب، زمستان را گرم می‌کند

نیم بوت برای نوجوان

 

نوجوان‌ها از بوت‌های و نیم‌بوت‌های شیک و قشنگ خوش‌شان می‌آید. قدیم‌ترها بوت بیشتر به رنگ چرم طبیعی مثل مشکی و قهوه‌ای در بازار دیده می‌شد. اما حالا دیگر می‌توانید به خرید بوت رنگی و جذاب فکر کنید. بوت رنگی را می‌توانید با لباس‌هایی به رنگ خنثا مثل سفید یا با جین ست کنید.

۱۰- دخترانه پوشیدن هم جذاب استنوجوان دختر خوش‌تیپ

هر قدر استایل اسپورت دلربا را دوست داشته باشید، گاهی هم لباس‌های دخترانه‌تر به‌تن کنید. خوب است پیراهن خال‌دار، راه‌راه یا گل‌دار در کمدتان داشته باشید. شاید هم بخواهید تاپ ساده را با دامن پلیسه یا طرح‌دار ست کنید.

برای این‌که از تصویر نوجوان دختر خوش‌تیپ دور نشوید، پیراهن یا دامن را با لگ، جوراب و کفش ورزشی یا کت جین هم می‌توانید هماهنگ کنید. درصورتی می‌توانید استایل شخصی خودتان را کم‌کم پیدا کنید که لباس‌های متنوعی در کمدتان داشته باشید.

۱۱- اورال، گزینه ویژه و دلربانوجوان دختر خوش‌تیپ

اورال این خوبی را دارد که هم می‌تواند زیر شومیز و مانتو استفاده شود و هم در خانه با تاپ پوشیده شود. محبوب‌ترین اورال‌ها از جنس جین هستند. حسابی کار می‌کنند و می‌توانید با تاپ، تی‌شرت و کفش‌های مختلف آنها را ست کنید.

۱۲- هودی؛ محبوب اغلب نوجوان‌ها

هودی نوجوان

کمتر دختر نوجوان خوش‌تیپی هست که دلش نخواهد یکی، دو هودی و سویشرت در کمدش داشته باشد. اغلب دختران هودی آزاد و گشاد را ترجیح می‌دهند. یادتان باشد شلوار جذب و سایز مناسب با آن ست کنید. اگر هودی را برای لباس بیرون انتخاب می‌کنید، با کفش ورزشی ترکیب عالی می‌شود.

۱۳- خلاقیت در انتخاب مانتو

اگر سری به بازار بزنید، مدل‌های مختلف مانتو را پیدا می‌کنید. با خودتان روراست باشید. ترجیح می‌دهید لباس‌های شلوغ، طرح‌دار و چند رنگ بپوشید، یا لباس‌های تک‌رنگ را ترجیح می‌دهید؟ پیش از این‌که جلوی ویترین فروشگاه بایستید، پاسخ این پرسش را بدانید. حالا می‌توانید از میان مانتوی‌های راسته و کلاسیک، مانتوی جین، شومیز بلند، یا مانتوهای مدل‌دار با برش‌های متنوع انتخاب کنید.

بعضی‌ها مانتویی را ترجیح می‌دهند که برشی شبیه به پیراهن دارد، یعنی دور کمر آن کشی‌ است. سارافن هم گزینه‌ خاصی‌ است که نشان از سلیقه‌ ویژه شما دارد، به‌خصوص برای پاییز و روزهای سرد سال.

نکته‌ای که لازم است بدانید اینکه انتخاب مانتو‌های ساده با رنگ‌های خنثی و طرح‌های خلوت، دستتان را برای ست کردن بازتر می‌گذارد. یعنی برای انتخاب شلوار، اکسسوری و شال انتخاب‌های بیشتری خواهید داشت.

جدیدترین مدل‌های مانتو را ببینید

۱۴- تمیز باشید!نوجوان دختر خوش‌تیپ

هیچ لباس گران‌قیمت و جذابی نمی‌تواند با زیبایی طبیعی شما برابری کند. ساده‌ترین لباس وقتی به‌تن شما برازنده و دلربا می‌شود که بهداشت شخصی برای شما اولویت باشد. موی شسته‌شده، می‌درخشد و براق به‌نظر می‌رسد. پوست صورت‌تان را هر روز با شوینده‌ مناسب تمیز کنید. مرطوب‌کننده و ضد‌آفتاب را جزو روتین هر روزتان قرار دهید. زیر ناخن‌ها باید کاملا تمیز باشد. استایل تینجری وقتی جذاب‌ می‌شود که شما بوی خوب شامپو و صابون می‌دهید.

شما چه پیشنهادهای دیگری دارید؟ بنویسید و به خوانندگان من‌ومد پیشنهاد دهید.


در ادامه بخوانید:
منبع momjunction.com
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.