برند شیگلم؛ نکاتی جذاب درباره این برندِ محبوبِ خوش‌قیمت

برند شیگلم یک برند نوپا و تازه‌تأسیس در صنعت لوازم آرایشی است که در سال ۲۰۱۹ راه‌اندازی شد. میزان محبوبیت این برند با توجه به اینکه فقط چهارسال از عمر آن می‌گذرد، خارق‌العاده به نظر می‌رسد. در این مطلب، با برند شیگلم و محصولات آن آشنا می‌شویم و دلایل محبوبیت سریع آن را بررسی می‌کنیم.

راه‌اندازی برند شیگلم

برند شیگلم در سال ۲۰۱۹ راه‌اندازی شد. دفتر مرکزی آن در سنگاپور قرار دارد ولی فعالیت‌های آن در هفت منطقه دیگر نیز انجام می‌شوند. جالب است بدانید که شرکت پشت این برند، Zoetop Business Co., Limited است که شرکت مادر خرده‌فروشی آنلاین شین (SHEIN) به حساب می‌آید. بنیانگذار شین، کریس ژو، این شرکت را در سال ۲۰۰۸ در چین تأسیس کرد؛ اما دفتر مرکزی آن در سنگاپور قرار دارد. جالب اینجاست که شین کاملا به بازارهای خارج از کشور گرایش دارد، یعنی مصرف‌کنندگان چینی چندان به آن دسترسی ندارند.

بنیانگذاران برند شیگلم گروهی از علاقه‌مندان به صنعت لوازم آرایشی هستند که از محصولات زیبایی گران‌قیمت خسته شده بودند. آنها تصمیم گرفتند محصولاتی با کیفیت برتر و با قیمت مقرون‌به‌صرفه روانه بازار کنند. با اینکه شیگلم در ابتدا زیر برندی از خرده‌فروشی شین بود، در نهایت یک تیم توسعه محصول مستقل از شین ایجاد کرد و یک تیم منبع مستقل هم برای نظارت بر هر مرحله از فرایند تولید خود به‌عنوان یک برند زیبایی در نظر گرفت. بنابراین، برند شیگلم در حال حاضر کاملا مستقل از شین فعالیت می‌کند. در انتهای مطلب، به اهمیت این موضوع اشاره خواهیم کرد.

دلیل محبوبیت محصولات برند شیگلم

برند شیگلم مانند شین، روی کالاهای ارزان‌قیمت ولی باکیفیت تمرکز دارد. با توجه به اطلاعات موجود در سایت این برند، ۱۹ دسته لوازم آرایشی از جمله کرم‌پودر، رژلب، رژگونه، مژه مصنوعی و سایر لوازم است. این شرکت به‌منظور بهینه‌سازی محصولات و پاسخگویی به تقاضای مصرف‌کنندگان، با تعدادی از تولیدکنندگان لوازم آرایشی لوکس که با ارزش‌های شیگلم هماهنگ هستند، شراکت کرده است. همچنین با حذف واسطه‌ها و تحویل مستقیم به مشتریان، توانسته قیمت را پایین نگه دارد.

دلیل دیگر محبوبیت شیگلم این است که به طیف متنوعی از مشتریان در بیش از ۴۰ کشور در سراسر جهان، خدمات ارائه می‌کند. خط تولید متنوع و اقتصادی این برند باعث شده است برای جمعیتی از تمام سنین، از نوجوانان گرفته تا زنان ۷۰ ساله، جذاب باشد.

بااین‌حال، شاید مهم‌ترین دلیل محبوبیت برند شیگلم این باشد که از مواد اولیه ۱۰۰٪ کرولتی فری استفاده می‌کند. در وب‌سایت رسمی این برند، تأییدیه لیپینگ بانی (Leaping Bunny) که یک طرح جهانی مبارزه با اقدامات خشونت‌آمیز صنایع آرایشی بهداشتی درباره حیوانات است، به چشم می‌خورد. این تأییدیه به برندهایی داده می‌شود که در فرایند تولید خود استانداردهای کرولتی فری را رعایت کنند.


حتما بخوانید: همه چیز درباره تست حیوانی لوازم آرایشی؛ برندهایی که تست حیوانی دارند و معرفی جایگزین‌ها

معرفی و بررسی پرفروش‌ترین محصولات برند شیگلم

برخی از محصولات برند شیگلم در سطح جهانی محبوب هستند که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

رژگونه مایع

رژگونه مایع از پرفروش‌ترین محصولات شیگلم

Color Bloom Liquid Blush

این رژگونه با محصولات گیاهی و کرولتی فری ساخته شده است و بافت ژل‌کرم دارد. در دو نوع مات و درخشان عرضه می‌شود و بافت آن سبک، مغذی و شفاف است. با ویتامین C غنی شده است و رنگدانه‌های فراوانی در آن موجود است. بااین‌حال، طبق بررسی‌ها، ماندگاری زیادی ندارد و اگر پوستی داشته باشید که اصطلاحا رژگونه را می‌خورد، بعد از چندین ساعت از روی گونه‌هایتان محو خواهد شد.

یکی دیگر از نکات مثبت این رژگونه آن است که آرایشتان مانند ماسک روی صورت‌تان نمی‌ماسد و حالت طبیعی به گونه‌هایتان می‌دهد.

پرفروش‌ترین رژگونه‌های شیگلم اینجاست

کانتور مایع

کانتور مایع در رنگ‌های خاکستری تا برنزی

sun sculpt liquid contour

کانتور مایع در بطری‌های کوچک شش‌ضلعی با اپلیکاتور مخروطی اسفنجی عرضه می‌شود. این محصول کرولتی فری حاوی لایه‌بردار، SPF و ویتامین E است. ۳۱ ترکیب فعال دارد؛ ولی دارای الکل، آلرژن‌های رایج، روغن، پارابن و سولفات نیست. البته هم عطر و هم سیلیکون دارد و احتمالا می‌تواند در روشن‌کردن پوست مفید باشد. بااین‌حال، شاید بهتر باشد افراد دارای مالاسزیا (آکنه قارچی) از آن استفاده نکنند.

طبق بررسی‌ها، به نظر می‌رسد کانتور مایع شیگلم به‌خوبی روی پوست می‌نشیند و ماندگاری خوبی دارد. در رنگ‌هایی نظیر خاکستری و طلایی برنزی موجود است. ظاهرا رنگ خاکستری آن تند است و کارکردن با آن برای مبتدیان، مخصوصا افرادی که پوست روشن دارند دشوار است. نوع طلایی آن تناژ زیبایی دارد ولی ترکیب آن با محصولات دیگر، به‌سختی انجام می‌شود و نیاز به مهارت حرفه‌ای دارد.

بالم کرم پودری شیگلم

بالم کرم پودر با قدرت پوشانندگی بالا

Full Coverage Foundation Balm-Porcelain

این محصول دارای بافتی کرمی است و پوشش‌دهی فوق‌العاده‌ای دارد. بااین‌حال بدون چربی است و در تهیه آن از سیستم امولسیون روغن در آب استفاده کرده‌اند. به همین دلیل، فقط لایه نازکی روی پوست به جا می‌گذارد. فرمول آن حاوی آنتی اکسیدان است و دارای پودر از پیش ترکیب شده ۱۰ تا ۲۵ میکرونی است که با استفاده از فناوری‌های جدید تولید شده و دربرابر چربی و عرق مقاومت می‌کند. ترکیبات فعال آن دارای هیالورونات سدیم است که خاصیت مرطوب‌کنندگی دارد. این محصول حاوی تالک و الکل نیست.

بالم کرم‌پودری شیگلم ماندگاری خوبی دارد و ظاهری صاف به پوست شما می‌دهد، بدون اینکه روی صورت بماسد. رنگ آن حالت سرامیکی (پرسلین) دارد که مات و مخملی به نظر می‌رسد.

براساس بررسی‌ها، بالم بودن این محصول بیشتر برای پوست خشک مناسب است. از سوی دیگر، به‌سختی ممکن است محصولی هم بالم باشد و هم پوشش‌دهی کامل داشته باشد. بااین‌حال، این محصول واقعا پوشش‌دهی کاملی ایجاد می‌کند و کیفیت آن با قیمت آن برابری می‌کند.

هایلایتر مایع

هایلایتر مایع برند شیگلم

Glow Bloom Liquid Highlighter

این هایلایتر گیاهی و کرولتی فری، حاوی لایه‌بردار و هیالورونیک اسید است.

بافت آن مایع است و دارای ۲۱ ترکیب فعال، عطر، روغن‌ها و سیلیکون است. بااین‌حال، حاوی الکل‌های خشن، آلرژن‌ها، پارابن و سولفات نیست. این هایلایتر با مواد مغذی خود، پوست را هیدراته نگه می‌دارد و در عین حال، درخشندگی پوست شما را افزایش می‌دهد. سایه‌های مختلفی دارد که می‌توانید از آنها بسته به پوست‌تان استفاده کنید. براساس بررسی‌ها این هایلایتر با وجود قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای که دارد، همه نیازهای درخشندگی پوست را برآورده می‌کند و به‌خوبی روی پوست می‌نشیند.

رنگ‌های زیبای هایلایتر شیگلم را ببینید

ریمل‌های ۲ در ۱

ریمل ۲ در ۱

Black Volume and Length Washable Mascara

این ریمل‌ها ضدآب و بادوام هستند و مدتی طولانی روی چشم باقی می‌مانند. طراحی ۲ در ۱ آن باعث می‌شود هم مژه‌هایتان بلندتر شود و هم پرپشت‌تر به نظر برسد. براش آن دو سره است که یکی به شکل منحنی است و دیگری به شکل ساعت شنی. مدل منحنی مژه‌ها را بلند می‌کند و از هم جدا می‌کند تا ظاهر مژه مصنوعی به خود بگیرد. مدل ساعت شنی حجم مژه‌ها را افزایش می‌دهد تا ضخیم‌تر به نظر برسند.

برای پاک‌کردن آن کافی است از پاک‌کننده آرایش چشم بر پایه روغن استفاده کنید و چشم‌ها را به آرامی ماساژ دهید تا تمیز شود. این ریمل هم مانند سایر محصولات شیگلم تأییدیه کرولتی فری دارد.

سایر محصولات برند شیگلم

در این بخش سایر محصولات برند شیگلم را معرفی می‌کنیم. درباره این محصولات به بررسی مشخصی دسترسی نداریم.

پرایمر پوست

پرایمر پوست شیگلم

 

این پرایمر کرولتی فری است و حاوی اسید هیالورونیک و BHA است. دارای ۳۵ ماده فعال است، ولی در آن از الکل‌های تند، آلرژن‌ها، پارابن و سولفات و حتی عطر هم استفاده نشده است.

دارای روغن و سیلیکون است و احتمالا برای روشن‌کردن پوست کارایی خوبی دارد.

خط لب مات مخملی

خط لب و رژلب مات مخملی

این خط لب حاوی ویتامین E است و دارای رنگدانه زیادی است که لبه‌های لب را کامل مشخص می‌کند. به لب حجم می‌دهد و بافتی صاف دارد که ماسیده نمی‌شود. در رنگ‌های متفاوتی وجود دارد ولی اکثرا در پالت رنگ‌های خنثاست. ماندگاری بالایی دارد و در برابر روغن و عرق مقاوم است. البته سر دیگر این خط لب‌ها رژلب هستند که با رنگ خط لب متناسب است.

رژلب آلور مات

رژلب آلور مات شیگلم

این رژلب رنگدانه فوق‌العاده‌ای دارد و بافت آن نرم و مخملی است. ماندگاری آن بالاست و در رنگ‌های متنوعی موجود است. در رنگ‌های متنوعی موجود است؛ ولی رنگ قرمز کلاسیک با روکش مات، پرفروش‌ترین نوع آن است.

آیا شیگلم برندی مستقل از شین است؟

واقعیت این است که شرکت مادر برند شیگلم و خرده‌فروشی مد سریع شین، مشترک است. یکی از مواردی که در بسیاری از بررسی‌های برند شیگلم به چشم می‌خورد، ناراحتی افراد از وابستگی این برند به وب‌سایت شین است. طبق ادعای این افراد، شین به سرقت طرح‌های هنرمندان و کسب‌وکارهای کوچک معروف است. به همین دلیل، برخی از اینفلوئنسرهای مشهور در رسانه‌های اجتماعی، اعلام کرده‌اند که از این برند خرید نمی‌کنند.

این در حالی است که در ابتدا، شین محصولات برند شیگلم را در وب‌سایت خود به فروش می‌رساند تا زمانی که مردم با این برند آشنا شدند. درواقع با فروش در خرده‌فروشی بزرگ شین بود که درآمد محصولات برند شیگلم افزایش پیدا کرد. بااین‌حال، در حال حاضر شیگلم به برندی مستقل تبدیل شده است و وب‌سایت رسمی خودش را دارد و از آن طریق، محصولاتش را به فروش می‌رساند. از سوی دیگر، شیگلم به‌خاطر کرولتی فری بودن و کیفیت برتر محصولاتش، برندی است که ارزش خود را ثابت کرده است. حمایت کردن یا نکردن از این برند تصمیمی کاملا شخصی است.

قیمت محصولات جذاب برند شیگلم را ببینید

سخن پایانی

در این مطلب درباره برند شیگلم صحبت کردیم و با دلایل محبوبیت این برند با وجود عمر کوتاهش، آشنا شدیم. محصولات پرفروش آن را بررسی کردیم و دیدیم که همه آنها با مواد اولیه کاملا کرولتی فری تهیه می‌شوند. محصولات این برند با وجود مقرون‌به‌صرفه بودن کیفیتی عالی دارند که باعث می‌شود طیف وسیعی از مشتریان بتوانند از آنها استفاده کنند.

آیا تاکنون از محصولات برند شیگلم استفاده کرده‌اید؟ نظرتان راجع به آن چیست؟ لطفا دیدگاه‌هایتان را با ما به اشتراک بگذارید.


در ادامه بخوانید: همه چیز درباره مد پایدار؛ از کمک به حفظ زمین برای آیندگان تا کاهش فرهنگ مصرف‌گرایی
منبع girllovesgloss skinsort findthisbest
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.