زیباترین گوشواره‌های کیت میدلتون؛ از یاقوت کبود چشم‌نواز تا یک قلب کوچکِ ساده

کیت میدلتون عروس خاندان سلطنتی بریتانیاست. کیت به اجزای استایل خود از لباس گرفته تا اکسسوری‌ها بسیار اهمیت می‌دهد. یکی از اکسسوری‌های موردعلاقه کیت، گوشواره‌های او هستند. تعداد گوشواره‌های کیت میدلتون آن‌قدر زیاد هستند که همه آنها را نمی‌توان بررسی کرد. به همین دلیل در این مطلب برخی از زیباترین گوشواره‌های او را انتخاب کرده‌ایم.

۱. گوشواره‌های عروسی کیت میدلتون

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره‌های عروسی
گوشواره‌های عروسی کیت میدلتون؛ سال ۲۰۱۱

ست‌کردن یک جفت گوشواره با تاج کارتیه ملکه الیزابت برای مراسم عروسی کار سختی بود، اما کیت میدلتون با کمک خانواده‌اش آن را مدیریت کرد. پدر و مادرش کارول و مایکل میدلتون، جواهرسازی به نام رابینسون پلهام (Robinson Pelham) را دعوت کردند تا برای او گوشواره‌های چلچراغی سفارشی بسازد. این گوشواره‌ها پیامی مخفی در خود داشتند؛ بلوط آویزان درواقع اشاره‌ای به نشان خانوادگی میدلتون بود و بنابراین برای آنها بسیار ارزش داشت.

۲. گوشواره آکوامارین

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره‌های آکوامارین
گوشواره‌های آکوامارین با سنگی به‌رنگ آبی روشن

روز رویال اسکات (Royal Ascot) روزی است که خانواده سلطنتی مسابقات اسب‌دوانی برگزار می‌کنند و در آن لباس‌های زیبایی می‌پوشند. در اینجا، کیت یک گوشواره آکوامارین درخشان دارد که آن را با لباس و کلاهش ست کرده است. گوشواره‌هایی کاملا ظریف که درعین‌حال بسیار براق‌اند. کیت واقعا خوش‌سلیقه است.

۳. گوشواره‌های متناسب با موقعیت

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره‌های متناسب با موقعیت

وقتی کیت تاج بر سر می‌گذارد، یعنی قرار است در مراسمی فوق‌العاده جدی و رسمی حضور یابد. در چنین مواقعی مراقب است که گوشواره‌هایش را متناسب با موقعیت انتخاب کند. در اینجا سال ۲۰۱۹ است و کیت در مسیر رفتن به یک ضیافت دولتی است. گوشواره‌های انتخابی او بسیار زیبا هستند و با لباس آبی‌رنگ او و تاجش هماهنگی کامل دارند.

گوشواره‌های دیگری که کیت برای موقعیت رسمی و متناسب با تاج خود انتخاب کرده است:

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره‌های متناسب با موقعیت

۴. گوشواره‌های مروارید

زیباترین گوشواره‌های کیت میدلتون از مروارید ساخته شده‌اند. او در اینجا یک گوشواره مروارید اشکی یا قطره‌ای دارد که برای مهمانی کوکتل بسیار مناسب هستند:

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره‌های مروارید

کیت از این گوشواره مروارید هم روی فرش قرمز برای مراسم آکادمی بریتانیا در سال ۲۰۱۹ استفاده کرد. ترکیب مروارید با الماس همان چیزی است که کیت به‌شدت به آن علاقه دارد:

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره‌های مروارید

دوشس کمبریج این گوشواره‌های مروارید اشکی را با لباس کرم‌رنگ خود هماهنگ کرده است و همان‌طور که می‌بینید بسیار جذاب است. کلاه، کت‌ودامن و گوشواره‌هایش کاملا با هم مطابقت دارند:

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره‌های مروارید

گوشواره مروارید دیگری که کیت برای مراسم یادبود ملکه الیزابت استفاده کرد. این گوشواره‌ها بسیار شیک و زیبا هستند و برای مراسم رسمی سوگواری کاملا مناسب به نظر می‌رسند. کیت با آنها بسیار باوقار ظاهر شده است:

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره‌های مروارید

۵. گوشواره‌های سبز و طلایی

یکی از برندهای موردعلاقه کیت میدلتون برند مونیکا وینادر است. او گوشواره‌های مونیکای خود را در بسیاری از مراسم‌ها از جشن‌های شیک و رسمی در موزه تاریخ ملی گرفته تا یک بیرون‌رفتن عادی در کانادا استفاده می‌کند. سبک آنها با لباس‌پوشیدن کیت کاملا جور در می‌آید. این گوشواره سبز و طلایی سیمی سیرن از گوشواره‌های برند مونیکا وینادر است که از اونیکس سبز و طلا ساخته شده است و کیت با لباس تک‌رنگ سبز خود به‌زیبایی آنها را ست کرده است:

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره‌های سبز و طلایی

روز سنت پاتریک و رژه گاردهای ایرلندی برای خانواده سلطنتی اهمیت بسیار زیادی دارد. کیت هرسال در این مراسم سبز می‌پوشد و گوشواره‌هایش را هم سبز و طلایی انتخاب می‌کند. این ترکیب رنگ بسیار شیک و زیباست:

گوشواره‌های کیت میدلتون - روز سنت پاتریک
روز سنت پاتریک سال ۲۰۱۸

یکی دیگر از زیباترین گوشواره‌های کیت میدلتون این گوشواره سبز و طلایی است که از ترکیب سنگ‌های سبز و فلز طلا با چند الماس ساخته شده است:

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره‌های سبز و طلایی

۷. گوشواره دوقطره‌ای از مورگانیت

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره دو قطره‌ای مورگانیت

این گوشواره‌ها را کیت در روز عروسی خواهرش استفاده کرد. سنگ این گوشواره از مورگانیت صورتی پاستلی است و با لباس او که رنگی ملایم دارد هماهنگ است.

۸. گوشواره بزرگ و درخشان

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره بزرگ

این گوشواره‌های زیبای بزرگ و فوق‌العاده درخشان را کیت در جشن تولد ۷۰سالگی شاه چارلز در سال ۲۰۱۸ استفاده کرد. در این گوشواره شیک الماس‌های کوچک زیادی به کار رفته بود.

۹. گوشواره خوشه‌ای الماس

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره‌های خوشه‌ای

کیت این گوشواره‌های خوشه‌ای الماس را در روز مشترک‌المنافع در سال ۲۰۱۹ با لباس تمام‌قرمزش ست کرد. کیت به‌طورکلی به رنگ قرمز علاقه زیادی دارد. البته او گوشواره‌هایش را طوری انتخاب کرد که ظاهر او را تحت‌الشعاع قرار ندهند و درعین‌حال چشم‌نواز باشند.

گوشواره خوشه‌ای دیگری که آن‌هم از الماس ساخته شده است، این گوشواره است که کیت در نمایشگاه وگ۱۰۰ در گالری ملی پرتره استفاده کرد. این گوشواره‌ها همراه با ست گردنبندشان از برند مونیکا وینادر، با لباس صورتی پاستلی کیت از برند الکساندر مک کوئین هماهنگ شده‌اند و به زیبایی آن افزوده‌اند. این گوشواره از قطعات محبوب کیت است، زیرا بارها از آنها استفاده کرده است:

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره‌های خوشه‌ای

۱۰. گوشواره‌های قطره‌ای الماس

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره‌های الماس

کیت به‌وضوح از جواهرات الماس خوشش می‌آید. او این گوشواره‌های الماس قطره‌ای را در یک جشن نامزدی سلطنتی در بلکپول در سال ۲۰۱۹ انداخته بود. این گوشواره‌ها آن‌قدر درخشان هستند که به هر لباس کیت درخشندگی بیشتری اضافه کنند؛ بااین‌حال به‌اندازه‌ای شیک و کوچک هستند که اگر بخواهد خیلی زرق‌وبرق‌دار به نظر نرسد، بتواند روی آنها حساب کند.

۱۱. گوشواره‌های یاقوت کبود

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره‌های یاقوت کبود

یکی دیگر از رنگ‌های موردعلاقه کیت، آبی یاقوت کبود است. البته او به تمام سایه‌های آبی علاقه دارد، اما این رنگ بیشتر برایش مناسب است. این گوشواره‌ها از یاقوت کبود در ترکیب با الماس ساخته شده‌اند و کاملا با لباس او همخوانی دارند. رنگ آنها به‌خوبی خودش را نشان می‌دهد.

۱۲. گوشواره‌های کوسنی

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره‌های کوسنی

کیت برند کیکی مک‌دونا را برای گوشواره‌هایش می‌پسندد. دوشس کمبریج گوشواره‌های زیادی از این برند دارد و این گوشواره‌های کوسنی کلاسیک یکی از آنهاست. حلقه مخروطی این گوشواره با سنگ کوسنی ۱۰میلی‌متری، بسیار موردعلاقه اوست و حداقل سه‌رنگ از آن دارد، مورگانیت صورتی پاستلی، سیترین عسلی و آمتیست سبز روشن.

۱۳. گوشواره‌های میراث خانوادگی

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره‌های میراث خانوادگی

کیت به‌طور مرتب این گوشواره‌های زیبا را که کاملا با حلقه نامزدی پرنسس دایانا هماهنگ است استفاده می‌کند. این گوشواره جزو همان مجموعه جواهراتی است که ولیعهد عربستان به پرنسس دایانا هدیه کرده بود.

۱۴. گوشواره قلبی بسیار ساده

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره‌های قلبی ساده

معمولا کیت زمانی موهایش را دم‌اسبی می‌بندد که در حال تفریح باشد. در اینجا او در مسابقات جام جهانی آمریکا در سال ۲۰۱۶ حضور دارد و هرچند قصد داشت ظاهری فوق‌العاده معمولی داشته باشد، موفق نشد و حتی با این گوشواره‌های بسیار ساده هم ظاهری مناسب و جذاب پیدا کرد.

۱۵. گوشواره آبی سلطنتی

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره‌های آبی سلطنتی

کیت وقتی این گوشواره‌های آبی سلطنتی را استفاده کرد، قصدش فقط ست‌کردن آنها با رنگ لباسش نبود. در اینجا در سال ۲۰۱۶ کیت در بمبئی هند حضور دارد و قرار بود در جشنی با تم بالیوود شرکت کند. این گوشواره‌ها را طراح هندی، آمراپالی، به مناسبت آن مراسم برایش ساخت.

۱۶. گوشواره‌های حلقه‌ای خیره‌کننده

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره‌های حلقه‌ای

کیت کمتر تمایل دارد لباس‌های مشکی بپوشد بااین‌حال، گاهی در مراسم رسمی این کار را می‌کند. در اینجا هم او در اجرای رویال ورایتی سال ۲۰۱۴ شرکت کرده است و این لباس توری زیبای او، به یک گوشواره حلقه‌ای جذاب و درخشان نیاز داشت.

در مراسم سالانه رویال ورایتی سال ۲۰۱۹ هم کیت لباس مشکی پوشید و این بار گوشواره‌های چلچراغی دیگری از ترکیب رزگلد و مروارید به کار برده بود:

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره‌های چلچراغی

۱۷. گوشواره‌های بزرگ استیتمنت

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره‌های استیتمنت

لباس زمردی رنگی که کیت در سفرش به پاکستان در سال ۲۰۱۹ در یک مهمانی پوشیده بود، با گوشواره‌های استیتمنت بسیار هماهنگ بودند؛ گوشواره‌هایی بزرگ نسبت‌به گوشواره‌های عادی‌اش، اما بسیار مناسب برای حال‌وهوا و فرهنگ پاکستان. رنگ کهربایی گوشواره‌ها رنگ سبز زمردی لباس را به‌خوبی تکمیل می‌کند.

۱۸. گوشواره‌های آویز در جشن بفتا ۲۰۲۰

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره‌های سفید آویز

در سال ۲۰۲۰ کیت در مراسم جشن بفتا حضور پیدا کرد و یک لباس طلایی و سفید پوشید. برای تکمیل آن لباس زیبا، گوشواره‌های آویز ونکلیف او کاملا مناسب بودند.

۱۹. گوشواره توری گلی برای استفاده روزانه

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره‌های ساده برای استفاده روزمره

 

این گوشواره کاربردی ساده از آن گوشواره‌هایی است که کیت اغلب در زندگی روزمره استفاده می‌کند. با اینکه به‌اندازه گوشواره‌های دیگرش که در مراسم و مهمانی‌های مهم به کار می‌برد ارزشمند و خاص نیستند، ولی برای یک روز عادی کاملا خیره‌کننده و جذاب‌اند.

۲۰. ست‌کردن گوشواره با ماسک

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره‌های هماهنگ با ماسک

فکر می‌کنم ماسک‌ها خاطرات ناخوشایندی به همراه داشته باشند؛ اما در آن دوران کیت میدلتون گوشواره‌هایش را با ماسکش هم ست می‌کرد. گوشواره‌های آویز درخشان او آن‌قدر زیبا هستند که ماسک اصلا به چشم نمی‌آید.

۲۱. گوشواره کیت از برند آزونی

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره‌های برند آزونی

این گوشواره‌های زیبا از برند آزونی دارای سنگ آبی روشن هستند که روی فلز برنجی با روکش طلایی قرار داده شده‌اند. نام این گوشواره آتنا بود، اما بعدها که کیت آنها را خرید، نام آنها را کیت گذاشتند.

۲۲. گوشواره‌های برند کاترین زورایدا

گوشواره‌های کیت میدلتون - گوشواره‌های کاترین زورایدا

کیت در سال ۲۰۱۴، مدام از این گوشواره‌های زیبا از برند کاترین زورایدا استفاده می‌کرد. در استرالیا و بعدها در مراسم کریسمس در ساندرینگهام، کیت همین گوشواره‌ها را برمی‌داشت که در سه رنگ مختلف بودند: رزگلد، نقره‌ای و روکش طلا.

سخن پایانی

گوشواره‌ها یکی از جواهرات بسیار مهم در طراحی استایل هستند و می‌توان با انتخاب درست آنها و هماهنگ‌کردنشان با لباس‌های مختلف، به سبکی شیک و زیبا رسید. در این مطلب، برخی از گوشواره‌های کیت میدلتون را بررسی کردیم. او بیش از ۷۰جفت گوشواره دارد که نشان می‌دهد این اکسسوری چقدر برایش مهم است. کیت در هر مراسم و موقعیتی از گوشواره‌های مناسب استفاده می‌کند تا ظاهری آراسته داشته باشد.

آیا شما از گوشواره استفاده می‌کنید؟ برای انتخاب آن چه عواملی را در نظر می‌گیرید؟ در بخش دیدگاه‌ها، نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


در ادامه بخوانید: مروارید باروک چیست؟ انواع، کاربردها و روش‌های ست کردن این جواهر زیبا
منبع marieclaire cafemom
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.