بررسی استایل ترلان پروانه؛ علاقه به رنگ مشکی و لبا‌س‌های اورسایز

ترلان پروانه را از کودکی در دنیای تصویر دیده‌ایم. او چهره آشنایی برای مخاطبان سینما است. این روزها که دوران جوانی را پشت سر می‌گذراند هم در فیلم‌های متنوعی دیده می‌شود. او در مراسم و موقعیت‌های مختلفی حضور دارد و می‌خواهیم که نگاهی به ظاهر و تیپش داشته باشیم. استایل ترلان پروانه را با هم مرور خواهیم کرد.

نگاهی به استایل ترلان پروانه؛ علاقه به امتحان‌کردن استایل‌های غیرمعمول و متنوع

استایل ترلان پروانه
سارا بهرامی و ترلان پروانه

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های استایل ترلان پروانه علاقه او به تنوع است. ترلان هنرپیشه جوانی است و اینکه دوست دارد، استایل‌های متنوع را امتحان کند هم کاملا طبیعی به‌نظر می‌رسد. با مرور استایل او به شاخصه‌هایی مطابق زیر می‌رسیم:

  • علاقه به مدل‌های خاص؛
  • استفاده از رنگ مشکی؛
  • تمایل به لباس‌های اورسایز (oversized)؛
  • استایل‌های تلفیقی؛
  • امتحان‌کردن تیپ‌های متنوع؛
  • آراستگی و توجه به خوب ظاهرشدن؛
  • به‌کاربردن کیف‌های کوچک در استایل.

علاقه به مدل‌های خاص

استایل ترلان پروانه
انتخاب‌های خاص

از شاخص‌ترین نکاتی که در استایل‌های پروانه می‌بینیم، تمایلش به استفاده از مدل‌های خاص است. او از آن افرادی نیست که محافظه‌کارانه به‌دنبال پوشیدن مدل‌هایی باشد که حتما بر تنش می‌نشینند و ساده هستند.

ترلان معمولا در موقعیت‌های مختلف با استایل‌هایی ظاهر می‌شود که نوعی جسارت در انتخابشان وجود داشته است. به‌عبارت دیگر، میل زیادی به پوشیدن لباس‌هایی با طرح‌های جدید و خاص دارد. خاص‌بودن همیشه امتیازی مثبت به‌همراه ندارد. باید دید که انتخاب‌های ویژه و متفاوت با استایل و اندام فرد متناسب‌اند یا خیر.

درباره ترلان، این موضوع گاهی وجود دارد و گاهی هم خیر. برای مثال، کت‌ او در تصویر بالا به‌خوبی روی تنش نشسته و دوخت خوبی هم دارد. اما همیشه خاص‌پوشی نمره خوبی نمی‌گیرد. این کت به‌رغم داشتن دوختی مناسب و ایست خوبش روی تن ترلان، طرح عجیبی دارد که انسجام استایل را مخدوش کرده است. اینکه طراحی چنین کتی طرح کند و کسی مانند ترلان هم آن را بپوشد تا حدی موضوعی سلیقه‌ای است که نمی‌توان به آن چندان ورود کرد.

استفاده از رنگ مشکی

لباس‌های ترلان پروانه
انتخاب رنگ مشکی

در استایل‌های ترلان پروانه، استفاده از رنگ مشکی زیاد به‌چشم می‌خورد. به‌نظر می‌رسد که او به این رنگ علاقه دارد چون پای دلایل دیگری مانند نیاز به کشیده و لاغر جلوه‌کردن برای ترلان به‌میان نیست.

او اندام خوبی دارد و سابقه علاقه‌اش به انتخاب مدل‌های خاص هم نشان می‌دهد که در حصار محافظه‌کاری برای انتخاب رنگ مشکی قرار نگرفته است. مشکی رنگ خوبی برای انتخاب لباس در موقعیت‌های مختلف است. در واقع، دردسر تصمیم‌گیری برای ست‌کردن لباس و انتخاب از میان گزینه‌های مختلف را هم کم می‌کند.

مدل‌های مانتو مشکی اینجاست

تمایل به پوشیدن لباس‌های اورسایز

استایل و لباس‌های ترلان پروانه
لباس‌های اورسایزد

در این سال‌ها، لباس‌های اورسایز (oversized) از سوی دنیای مدوفشن زیاد پسندیده شده‌اند. منظور همان لباس‌هایی است که دقیقا سایز هر فرد نیستند و دوختشان حالتی گشاد و بزرگ‌تر از سایز دارد. ترلان هم از این ترند استقبال زیادی می‌کند و در انتخاب‌هایش شاهد استایل‌های اورسایزد هستیم.

این استایل‌ها گزینه خوبی برای تمام افراد هستند. شاید نباید انتظار ایجاد حالتی متعادل از آنها را داشت و باید با درک مدلی که دارند از چنین لباس‌هایی استفاده کرد. اورسایزدها راحت هستند و حس خوبی در بدن ایجاد می‌کنند.

در تصویر بالا، ترلان رویه‌ای گشاد به‌تن دارد و از نظر جنس هم آن را با لگ چرمی‌اش ست کرده است. پوشیدن لگ چسبان با چنین رویه گشادی فکر خوبی بوده و استایل را متعادل کرده است.

محبوب‌ترین مدل‌های رویه را ببینید

استایل‌های تلفیقی

لباس‌های ترلان پروانه
استایل تلفیقی

یکی از نکاتی که ترلان باید بیشتر مورد توجه قرار بدهد، هماهنگ‌کردن بخش‌های مختلف استایل است. او از استایل‌های تلفیقی زیاد استفاده می‌کند. منظور چیست؟ یعنی بخشی از استایل رسمی و کلاسیک انتخاب می‌شود و بخش دیگر آن حالت اسپرت دارد.

دنیای مدوفشن در حال درنوردیدن چارچوب‌ها است اما هیچ‌گاه نیاز به ایجاد تعادل و هماهنگی میان بخش‌های استایل را کنار نمی‌گذارد. ترلان پروانه گاهی از تعادل دور می‌شود.

برای مثال، در تصویر بالا تکلیف استایل مشخص نیست. استایل‌های پست‌مدرن هم تلفیقی از عناصر استایل‌های مختلف را در خود دارند اما نوعی هماهنگی بصری و معنایی میان بخش‌های مختلف آنها موجود است. در این استایل ترلان پروانه شاهد چنین توازنی نیستیم. کوله‌پشتی کوچک با شلوار پارچه‌ای دم‌پاگشاد و کتی نیمه‌رسمی خوب از آب درنیامده است.

امتحان‌کردن تیپ‌های متنوع

ترلان پروانه
امتحان‌کردن تیپ‌های متفاوت

ترلان پروانه سعی می‌کند که استایل‌ها و تیپ‌های مختلفی را انتخاب کند. او سبک‌های پوشش مختلف را امتحان می‌کند و در موقعیت‌های مختلف بسیار متنوع ظاهر می‌شود. در تصویر بالا، او را با استایلی تقریباً کلاسیک می‌بینیم.

پالت یا همان طیف رنگی استایل هم مانند بسیاری از انتخاب‌های ترلان مشکی و تیره است. عناصر مختلف استایل با هم در هماهنگی هستند و مدل لباس هم برای پروانه بسیار مناسب است و به‌خوبی روی تنش نشسته است. البته از آنجایی که این لباس فاقد زیپ و دکمه است، در پوشیدن آن باید دقت بیشتری خرج شود تا دو طرف آن متوازن و متناسب روی تن قرار بگیرند.

آراستگی و توجه به خوب‌ ظاهرشدن

استایل و لباس‌های ترلان پروانه
آراستگی استایل

اگر دقت کنید، متوجه می‌شوید که ترلان پروانه همیشه آراسته و مرتب است. این نکته بسیار مثبتی برای فردی مشهور به‌شمار می‌رود. بخشی از حضور حرفه‌ای در دنیای شهرت، توجه به پوشش و استایل است.

با نگاهی به حضور ترلان هم به‌خوبی مشخص می‌شود که هیچ موقعیتی را سردستانه بی‌اهمیت نمی‌شناسد. او همیشه کدهای پوششی را رعایت می‌کند و برای تدارک‌دیدن استایلی مناسب فکر می‌کند.

در تصویر بالا هم او را با کتی خوش‌دوخت می‌بینید. رنگ‌های استفاده‌شده در استایل با هم هماهنگ هستند و اکسسوری‌های موجود در آن هم به زیباترشدن تیپ ترلان کمک کرده‌اند. انگشترهای ظریف و گردن‌بند‌های چندگانه، استایل را از سادگی درآورده و آن را زیباتر کرده‌اند.

محبوب‌ترین زیورآلات نقره اینجاست

به‌کاربردن کیف‌های کوچک در استایل

استایل ترلان پروانه
کیف‌های کوچک در استایل

ترلان از کیف‌های متنوعی در استایل‌هایش استفاده می‌کند که همگی سایز کوچکی دارند. این کیف‌ها برای شرکت در موقعیت‌های رسمی گزینه‌های بسیار مناسبی هستند. در مهمانی‌ها یا برای شرکت‌کردن در جشنواره‌ها بهتر است که از کیف کلاچ یا کیف‌هایی در ابعاد و اندازه کوچک استفاده شود.

کیف‌های بزرگ باعث می‌شوند که تمرکز استایل به‌سمت آنها برود و جزئیات پوشش تحت‌تأثیر قرار بگیرد. در تصویر بالا، کیف ترلان مناسب با استایلش انتخاب شده و اندازه مطلوبی هم دارد. طرح این کیف جالب است و استایل این هنرپیشه جوان را پویاتر و شاداب‌تر نشان می‌دهد.

جذاب‌ترین کیف‌های کلاچ اینجاست

نوبت شماست

ترلان پروانه جوان و زیبا است و استایل‌های مختلفی را در موقعیت‌های گوناگون انتخاب می‌کند. موقعیت سنی و شغلی او ایجاب می‌کند که استایل‌های رنگارنگی را امتحان کند و متنوع ظاهر شود. تیپ و انتخاب‌هایش بی‌ایراد نیست اما همیشه آراسته ظاهر می‌شود. اگر قرار باشد که برای ترلان استایلی طراحی کنید، چه پیشنهادی برایش خواهید داشت؟‌ فرض کنید که قرار است در یک جشنواره رسمی و مهم شرکت کند. چه استایلی برایش در نظر می‌گیرید؟


در ادامه بخوانید: بررسی استایل پردیس احمدیه؛ علاقه به استایل کلاسیک با اجرای مینیمال
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید
2 دیدگاه
  1. آناهیتا می‌گوید

    اگه بد استایل آدم بود:

  2. هموطن می‌گوید

    ترلان پروانه بدون شک یه سر و گردن بالاتر از بقی است و این جسارت و زیرکی خاصی از او در فضای سلبریتی های سینمایی هم در کار و زندگی شخصی میبینیم،،مخصوصا ارتباط با مخاطبانش مدیریت خوبی داشته،،که البته فکر کنم خانواده بی تاثیر نبودن

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.