بررسی استایل و لباس‌های ویشکا آسایش؛ یک طرفدار پروپاقرص شلوار جین

ویشکا آسایش را که می‌شناسید؛ او با انبوهی از نقش‌های خاطره‌انگیز طنز و جدی در خاطره مخاطبان حضور دارد. در این مقاله می‌خواهیم نگاهی به استایل و لباس‌های ویشکا آسایش داشته باشیم.

ویژگی‌های اصلی استایل و لباس‌های ویشکا آسایش

آسایش قد بلند و اندامی لاغر دارد. با این حال، در چارچوب قواعدی که برای افرادی با این اندام و فیزیک مطرح می‌شود، خود را اسیر و محدود نمی‌کند. او استایلی شخصی دارد؛ یعنی همیشه می‌توانیم حدس بزنیم که چه تیپ لباس‌هایی انتخاب خواهد کرد. از ویژگی‌های شاخص استایلش هم به موارد زیر اشاره می‌کنیم:

  • مانتوها و رویه‌های بلند؛
  • شلوارهای چسبان جین؛
  • موهای فر و آرایش ساده؛
  • کفش‌های تخت؛
  • کیف‌های کلاچ.

مانتوها و رویه‌های بلند

استایل و لباس‌های ویشکا آسایش
استفاده از لباس‌های بلند

آسایش تقریبا همیشه با مانتوها و رویه‌های بلند دیده می‌شود. به‌نظر می‌رسد که او دوست دارد، در استایلش روی قد بلند خود تأکید کند. گاهی این مانتوها و رویه‌ها مدلی ساده و راسته دارند و گاهی هم مدلشان با چین‌ها و یا آستین‌های کیمونویی گزینه‌های مناسب‌تری برای اندامش هستند.

محبوب‌ترین مدل‌های رویه را ببینید

شلوارهای چسبان جین

استفاده از شلوار جین در استایل
شلوار جین در استایل رسمی

یکی دیگر از مواردی که باعث می‌شود که استایل ویشکا آسایش امضای خودش را داشته باشد، تکرار استفاده از شلوارهای جین تقریباً چسبان است. او پاهای کشیده و لاغری دارد؛ با این حال باز هم ترجیح می‌دهد که شلوارهایی جین و نه‌چندان آزاد به‌پا کند.

این مشکلی ندارد و سلیقه شخصی‌اش است اما شاید بهتر باشد که از شلوارهای واید و دمپا هم استفاده کند. این شلوارها با اندامش در تناسب بیشتری هستند. مشکلی که وجود دارد، استفاده از شلوارهای جین در استایل‌های رسمی است.

جین لباسی کاملاً اسپرت است. برای شرکت در موقعیت‌های رسمی بهتر است که به‌سراغ این گزینه نروید. دست‌کم انتخاب جین‌های مدل‌دار و دمپاگشاد برای موقعیت‌های رسمی بهتر است. آسایش این موضوع را زیاد جدی نمی‌گیرد. در تصویر بالا، او در استایلی رسمی از شلوار جین استفاده کرده است.

اگر در کنار رویه قهوه‌ای و مجلسی، کیف کلاچ و شال مناسبش از شلواری پارچه‌ای استفاده می‌کرد، استایل برای موقعیتی رسمی بسیار مناسب‌تر به‌نظر می‌رسید.

محبوب‌ترین شلوارهای زنانه اینجاست

موهای فر و آرایش ساده

مدل موهای فر و آرایش ساده ویشکا آسایش
آرایش اندک و موهای فر

ویشکا آسایش اهل آرایش‌های غلیظ یا عمل‌های جراحی نیست. او با آرایش بسیار ساده‌ای در مراسم مختلف دیده می‌شود. برای استایل موهایش هم به مدل فر علاقه زیادی دارد. تقریباً در تمام موقعیت‌ها با چنین مدلی از مو دیده می‌شود.

موهای فر برای او بسیار مدل مناسبی است چون صورت لاغر و کشیده‌ای دارد. با فرکردن موها و موج‌دارشدنشان تعادل به چهره‌اش بازمی‌گردد و صورتش پرُتر نشان داده می‌شود.

ویشکا آسایش در زمینه آرایش صورت و موها هم به‌دنبال ترندهای روز نمی‌رود و سبک شخصی خودش را دارد. او هم در آرایش و هم در انتخاب لباس، طرفدار سادگی است. چنین ویژگی‌هایی برای کسی که زیر نظر دوربین‌هاست، جالب به‌نظر می‌رسد.


حتما بخوانید: همه چیز درباره اصول آرایش مینیمال؛ یک میکاپ شیک و جذاب

کفش‌های تخت و بی‌پاشنه

آرایش ساده ویشکا آسایش
کفش‌های تخت

با بررسی استایل و لباس‌های ویشکا آسایش می‌بینید که از کفش‌های تخت و بی‌پاشنه زیاد استفاده می‌کند. او قد بلندی دارد و بدیهی است که چنین انتخابی برای متعادل‌شدن استایلش فکر خوبی است.

البته این به معنای آن نیست که قدبلندها نباید کفش پاشنه‌دار بپوشند. این موضوع کاملاً سلیقه‌ای است. آسایش هم گاهی از کفش‌های پاشنه‌دار استفاده می‌کند که فکر بسیار خوبی است. این مدل از کفش‌ها برای موقعیت‌های رسمی مناسب‌اند و باعث می‌شوند که ایست لباس روی بدن بهتر شود. در ضمن، به مدل راه‌رفتن در موقعیت‌های رسمی هم نظم می‌دهند و باعث می‌شوند که شیک‌تر و مرتب‌تر راه بروید.

کیف‌های کلاچ

کیف های خاص ویشکا آسایش
استفاده از کیف‌های کلاچ

آسایش از کیف‌های کلاچ برای شرکت در موقعیت‌های رسمی استفاده می‌کند. این انتخاب بسیار درست است و باعث می‌شود که استایل در مهمانی یا مراسمی مهم مرتب جلوه کند. سلیقه آسایش در انتخاب کیف‌های کلاچ خوب است و به‌سراغ کیف‌هایی با طراحی‌های خاص می‌رود.

نکته جالبی که درباره انتخاب کیف‌های او دیده می‌شود، تکراری‌بودن آنهاست. ویشکا گاهی از عناصر تکراری از جمله کیف‌های مشابه در استایل‌هایش استفاده می‌کند. نترسیدن از پوشیدن لباس تکراری بسیار مهم است و افراد مشهور با ترویج این رفتار می‌توانند نقش مهمی در کاهش مصرف‌گرایی و تجملات بیهوده داشته باشند.

جذاب‌ترین کیف‌های کلاچ اینجاست

استایل ویشکا آسایش در برنامه «مهمونی»

ویشکا آسایش در مهمونی
استایل مناسب برنامه مهمونی

ویشکا آسایش در برنامه محبوب مهمونی هم شرکت داشته است. او در این برنامه با استایلی مشابه همیشه ظاهر شد. مانتویی بلند و البته این‌بار شلواری واید به‌پا داشت که گزینه مناسب‌تری برای استایل او به‌حساب می‌آید.

موها و آرایش هم مطابق همیشه بود. مانتوی بلند آسایش باعث می‌شد که مانند همیشه قدبلند جلوه کند و البته طراحی مانتو خوب بود. برای مثال، علاوه بر دوخت تمیز و برش‌های خوبش، دکمه‌هایی بزرگ داشت که باعث متعادل‌شدن استایل کشیده و لاغر آسایش می‌شدند.

جیب‌های بزرگی که با برشی افقی خطوط عمودی بلند استایل را متعادل می‌کنند هم از نقاط قوت طراحی لباس ویشکا آسایش بود. رنگ این لباس هم برای حضور در برنامه‌ای شاد و صمیمی گزینه‌ای مناسب بود. آرایش این هنرپیشه خوش‌سابقه هم مانند همیشه ساده و مناسب بود.

در آخر

استایل ویشکا آسایش بی‌عیب نیست و می‌تواند شکل‌وشمایل دیگری داشته باشد اما تکرار برخی از مؤلفه‌های ثابت آن نشان می‌دهد که برایش رضایت‌بخش است. او بلندقامت است و این موضوع را مدام در استایل و ظاهرش با تأکید نشان می‌دهد. نمونه‌اش پوشیدن مانتوها و رویه‌های بلند و ماکسی است. آسایش نوعی سادگی و صمیمیتی در ظاهر خود منعکس می‌کند و تاحدی دارای امضایی شخصی برای استایل است. شما از ۲۰ به او چه نمره‌ای می‌دهید؟ از چه چیزهایی در استایلش خوشتان می‌آید و در چه بخش‌هایی به او نقد دارید؟ فرض کنید که قرار است، به ویشکا برای حضور در جشنواره‌ای خارجی کمک کنید تا استایلی مناسب تدارک ببیند؛ پیشنهادتان چیست؟


در ادامه بخوانید: بررسی استایل و لباس‌های سارا بهرامی؛ انتخاب‌هایی شیک و متناسب
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.