بررسی استایل و لباس‌های سارا بهرامی؛ انتخاب‌هایی شیک و متناسب

سارا بهرامی بازیگر جوان و پرکاری است که به انتخاب نقش‌ها در فیلم‌هایش اهمیت می‌دهد. این دقت‌نظر در استایل او هم دیده می‌شود. برای همین در این مقاله به سراغ استایل و لباس‌های سارا بهرامی رفته‌ایم.

استایل و لباس‌های سارا بهرامی؛ تنوع، تناسب و آراستگی

استایل و لباس‌های سارا بهرامی
سارا بهرامی در ۳۷امین جشنواره فیلم فجر- عکس از معین باقری

در مرور استایل سارا بهرامی متوجه می‌شویم که او درست مانند انتخاب نقش‌هایش در زمینه طراحی استایل لباسش هم به تنوع اهمیت زیادی می‌دهد.

اگر اهل سینما باشید، حتما در سال‌های اخیر شاهد نقش‌آفرینی‌های متفاوت و متنوع بهرامی بوده‌اید. این تنوع در پوشش او هم دیده می‌شود. به‌رغمِ تنوعی که در استایل سارا بهرامی دیده می‌شود، سه ویژگی اصلی و شاخص همیشه او را همراهی می‌کنند:

  • امتحان‌کردن استایل‌های مختلف؛
  • تناسب استایل با موقعیت‌ها و مراسم مختلف؛
  • آراستگی همیشگی و رعایت نظم در استایل؛
  • جسارت در انتخاب‌های خاص؛
  • آرایش صورت و موی ساده و مینیمال.

در ادامه می‌خواهیم مروری بر استایل بهرامی داشته باشیم. این مرور با در نظرگرفته شاخصه‌های استایلی است که پیش‌تر گفتیم. آماده‌اید؟

۱. امتحان‌کردن استایل‌های مختلف

استایل و لباس‌های سارا بهرامی
سارا بهرامی- عکس از آراسته معظمی

سارا بهرامی از آن دسته افرادی است که شاخصه‌های خاصی در استایل دارد اما نمی‌توان تیپ او را در هر موقعیت و رویداد پیش‌بینی کرد. در واقع، به‌دلیل میل به تنوعی که در انتخاب پوشش و تیپ‌های مختلف دارد، در مراسم مختلف از سبک‌ها و طرح‌های گوناگون استفاده می‌کند.

همین باعث می‌شود که نتوانیم درباره استایل بعدی او حدس بزنیم. البته ناگفته نماند که این تنوع را به‌خوبی در تیپ خود پیاده‌سازی می‌کند و استایل‌های خوب از او کم دیده نشده است. بعضی از هنرپیشه‌ها همیشه از روندی خطی در انتخاب تیپ و استایل خود بهره می‌برند. اگر بخواهیم مثالی خارجی و مردانه‌ای برای این قضیه به شما معرفی کنیم، باید به استایل جانی دپ اشاره کنیم.

آقای دپ همیشه عناصری مشخص و طرح‌های خاصی برای دوخت لباس‌ها در نظر می‌گیرد و می‌توان گفت که تیپ‌هایش قابل‌ پیش‌بینی است اما سارا بهرامی این‌طور نیست و آزمودن تیپ‌های مختلف از ویژگی‌های شاخص پوشش اوست.

۲. تناسب استایل با موقعیت‌ها و مراسم مختلف

استایل سارا بهرامی
سارا بهرامی در بازدید از یک گالری

بهرامی موقعیت و مراسم مختلف را به‌خوبی می‌شناسد و درک بالایی از تناسب استایل با موقعیت دارد. این چیزی است که متأسفانه از سوی بسیاری از هنرمندان در حضورشان در رویدادهای گوناگون رعایت نمی‌شود.

بهرامی می‌داند که موقعیتی مانند جشنواره، لباسی آراسته و رسمی می‌طلبد. از سوی دیگر، به‌خوبی می‌داند که در موقعیت‌های ساده‌تر مانند شرکت در اکران عمومی فیلم‌ها نیازی به تدارک‌دیدن تیپ‌های به‌شدت رسمی و پرزرق‌وبرق نیست.

حضور او در خارج از کشور هم چشم‌نواز و مناسب بوده است. رعایت تناسب موقعیت‌ها با استایل چیزی است که برای خوش‌پوشی در دنیای مدوفشن اهمیت بسیار زیادی دارد. کسانی که درک درستی از این داستان دارند، نیمی از راه جذابیت در استایل و ظاهر را به‌سادگی طی می‌کنند.

۳. آراستگی همیشگی و رعایت نظم در استایل

تیپ و لباس های سارا بهرامی
سارا بهرامی ـ عکس از آزاده امیرخان

با مرور استایل و لباس‌های سارا بهرامی به یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های تیپ او می‌رسیم: آراستگی. استایل‌های بهرامی بسیار آراسته هستند و در بیشتر مواقع، لباس‌هایش بسیار خوش‌دوخت‌اند و شکیل.

در نظرگرفتن اندام و دوخت لباس‌هایی با مدل متناسب با آن، چیزی است که در استایل سارا بهرامی دیده می‌شود. او از برخی مزون‌های مطرح داخلی مانند تیارا مزون برای طراحی و دوخت لباس‌هایش کمک می‌گیرد.

آراستگی یکی از عناصری است که درصد زیادی از بار جذابیت و مقبول‌بودن استایل را به دوش می‌کشد. اگر لباسی شیک و زیبا از اتو و آراستگی مناسبی برخوردار نباشد، روی تن جلوه خوبی پیدا نخواهد کرد.

۴. جسارت در انتخاب‌های خاص

استایل های سارا بهرامی
سارا بهرامی – عکس از شهاب اسدی

در استایل و لباس‌های سارا بهرامی جسارت هم دیده می‌شود. همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، او به تنوع در استایل علاقه‌مند است. همین یعنی جسارت دارد و از آزمودن تیپ‌های مختلف نمی‌هراسد.

علاوه بر این، در انتخاب طرح لباس هم جسارت‌هایی از سوی بهرامی دیده می‌شود. او از برش‌های خاص، مدل‌ها و ترکیب‌های تازه برای دوخت لباس‌ها و طراحی استایلش بهره می‌برد.

باید اعتراف کنیم که بهرامی در این بخش هم موفق است؛ بانوان ایرانی برای رعایت قوانین با محدودیت‌های زیادی در پوشش خود در موقعیت‌های مختلف و رسمی مواجه‌اند اما سارا بهرامی قاعده بازی را بلد است و با انتخاب‌های خاص و جسورانه نمره خوبی در زمینه تعیین سبک و مدل پوشش می‌گیرد.

۵. آرایش صورت و موی ساده و مینیمال

استایل سارا بهرامی
سارا بهرامی – عکس از شهاب اسدی

آرایش صورت و موهای سارا بهرامی هم قابل‌اعتناست. او هرگز از آرایش‌های عجیب، پررنگ‌ولعاب و اغراق‌شده استفاده نمی‌کند. این‌روزها، انواع مژه‌های مصنوعی و آرایش و مدل‌های ابروی مختلف باعث می‌شود که چهره‌ها به هم شباهت زیادی پیدا کنند و نوعی زیبایی مصنوعی روی چهره بیشتر افراد بنشیند؛ چنین چیزی چندان جذاب نیست.

سارا بهرامی از این مسیر دور است؛ او آرایشی ساده و مینیمال دارد. رنگ‌هایی که برای آرایش لب‌ها و باقی بخش‌های صورت استفاده می‌کند، معمولا نود و خنثی هستند. موهایش هم همیشه آراسته و ساده‌اند.

استفاده از اکسسوری‌هایی مناسب و ظریف هم در استایل‌های او به جذاب‌شدن تیپ‌های مختلفش کمک شایانی می‌کند. نوعی وقار و آرامش در صورت و تیپ بهرامی دیده می‌شود که قابل‌تحسین و توجه است.


حتما بخوانید: رنگ‌های نود در آرایش و استایل؛ جذاب، شیک و بروز باشید

مروری بر بهترین استایل‌های سارا بهرامی

اجازه بدهید که در این بخش از مقاله، مصادیقی از شاخصه‌های تیپ سارا بهرامی را با هم مرور کنیم و استایلش در مراسم مختلف را با هم ببینیم. او در طی سالیانی که در دنیای تصویر حضور داشته، در مراسم مختلفی شرکت کرده که برخی از آن‌ها را با هم دوره می‌کنیم.

در جشنواره‌های خارجی

استایل و لباس‌های سارا بهرامی
سارا بهرامی در استرالیا

همان‌طور که گفتیم، سارا بهرامی همیشه متناسب با موقعیت لباس می‌پوشد. او به‌خوبی درس‌کُدها (dress code) را رعایت می‌کند؛ یعنی قوانین و قواعد گفته و ناگفته پوشش در هر مراسم و موقعیتی را می‌داند. استایل بهرامی در استرالیا چشم‌نواز است. او از رنگ‌هایی مناسب در کنار هم بهره برده و مدل لباسش هم کاملا با اندام ظریفش هم‌خوانی دارد.

در فوتوکال جشنواره ونیز

استایل سارا بهرامی
سارا بهرامی در جشنواره ونیز

پوشیدن لباس مناسب در جشنواره‌های خارجی از چالش‌های بازیگران زن ایرانی است. رعایت حجاب و همزمان درس‌کد (dress code) جشنواره باعث می‌شود که کمی انتخاب‌ها محدود شود. اما بهرامی هر دوی این موضوعات را به‌خوبی در نظر داشته و مثل همیشه استایلی خاص، آراسته و قابل‌قبول ارائه کرده است. کفش‌ها و عینک آفتابی او از ویژگی‌های جذاب استایلش است.

در جشن منتقدان سینما

لباس های سارا بهرامی
سارا بهرامی- عکس از آزاده امیرخان

سادگی و مینیمال‌بودن آرایش سارا بهرامی همیشه جلب‌توجه می‌کند. او از رنگ‌های میکاپ کلاسیک به شکلی ساده و خوشایند برای آرایش موها و صورت بهره می‌برد. برای همین است که ضمن زیبایی و آراستگی از زرق‌وبرق‌های بیهوده دور می‌ماند و دوست‌داشتنی جلوه می‌کند.

حضور در اکران فیلم‌ها

سارا بهرامی و استایل و لباس هایش
سارا بهرامی- عکس از شهاب اسدی

بهرامی خاص‌پسند است و در بیشتر اوقات، طرح و طراحی‌های خاص و منحصربه‌فرد را می‌پسندد. او در تصویر بالا تونیکی با تصویر نقاش معروف مکزیکی یعنی فریدا کالو به‌تن دارد. نظرتان درباره این استایل او چیست؟

حضور در جشنواره‌ها

استایل سارا بهرامی
سارا بهرامی در کنار مریلا زارعی

استایل و لباس سارا بهرامی در جشنواره‌ها در بیشتر اوقات، توجه همه را به خود جلب می‌کند. او سهل‌انگارانه یا فقط برای متفاوت‌بودن طرحی از لباس را در استایل خود به کار نمی‌گیرد و مشخص است که برای آراستگی و خاص‌بودن فکر می‌کند و دقت به خرج می‌دهد.

تکراری پوشیدن لباس، یک رفتار پسندیده

استایل سارا بهرامی
سارا بهرامی در کنار پردیس احمدیه

سارا بهرامی از پوشیدن لباس‌های تکراری ابایی ندارد؛ چنین رفتاری بسیار پسندیده است. این روزها که دنیای مدوفشن طرفدار پایداری محیط‌زیست و تولید کمتر شده و تجمل‌گریزی هم از دغدغه‌های مهم جهان است، چنین رویکردی ارزشمند به نظر می‌رسد. بهرامی در برنامه هم‌رفیق و در یکی از دوره‌های جشنواره لباس آراسته‌ یکسانی را به تن داشت. نظرتان درباره لباسش چیست؟

ظاهری مینیمال

آرایش و استایل سارا بهرامی
سارا بهرامی با آرایشی نود و مینیمال

سارا بهرامی به سبک مینیمال در آرایش علاقه دارد و از اکسسوری‌های ساده و ظریف برای استایلش استفاده می‌کند. در این تصویر هم ساعت زیبا، موهای آراسته و آرایش سبک و خنثی از این بازیگر جلب‌توجه می‌کند.

حضوری خاص و شیک

استایل سارا بهرامی
سارا بهرامی- عکس از الناز نصیری

این هنرپیشه خوش‌سابقه از کمک مزون‌های حرفه‌ای برای دوخت لباس‌هایش استفاده می‌کند. دوخت تمیز و برش‌های استاندارد و چشم‌نواز لباس‌های بهرامی مؤید این موضوع است. استایل سارا بهرامی در عکس بالا خاص است و لباسش از دوخت خیلی خوبی بهره برده است. شما این استایلش را دوست دارید؟

سارا بهرامی در جشنواره فجر ۱۴۰۰

سارا بهرامی
سارا بهرامی- عکس از ایمان کیادربندسری

در آخرین حضور بهرامی روی فرش قرمز جشنواره امسال هم استایل خاص و خوش‌دوختی از او می‌بینیم. البته ظاهر او در این جشنواره بسیار مورد بحث و توجه قرار گرفته است و به نظر می‌رسد که در چهره‌اش تغییراتی ایجاد شده؛ در هر حال، کماکان خوش‌پوشی او به چشم می‌آید. این استایل سارا بهرامی هم کاری از مزون تیارا بوده است.

در آخر؛ درباره استایل و لباس‌های سارا بهرامی

استایل و لباس های سارا بهرامی
سارا بهرامی- عکس از مریم رضوی

در این سال‌ها، استایل و پوشش عجیب و ناخوشایند از هنرپیشه‌ها کم ندیده‌ایم. انگار حلقه گم‌شده‌ای به نام تناسب و خوش‌پوشی در ظاهر بیشتر افراد معروف وجود دارد. اما در میان تیپ‌های نامتعارف و نامناسب، هنرپیشه‌هایی مانند بهرامی هم هستند که با انتخاب‌های دقیق و تلاش برای آراستگی در دسته خوب‌ها و قابل‌قبول‌ها قرار می‌گیرند. استایل و لباس‌های سارا بهرامی موردپسندتان هست؟ به‌ نظرتان قواعد دنیای خوش‌پوشی را رعایت می‌کند؟


در ادامه بخوانید: بررسی استایل هدیه تهرانی؛ ساده‌پوشی دلنشین هنرپیشه جذاب

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.