همه چیز درباره برند هدی بیوتی

شاید نام هدی بیوتی به گوشتان خورده است.  دوستداران لوازم و دنیای آرایش که حتما چیزهایی درباره‌اش می‌دانند. آشنایی با این برند با نامی که به نظر ایرانی می‌رسد اما نیست، برایتان جالب خواهد بود. اینجا برایتان همه چیز درباره این برند لاکچری لوازم آرایشی را نوشته‌ایم.

هدی بیوتی کیست؟

برند هدی بیوتی

زمانی که نام هدی در کنار پسوند بیوتی به گوش می‌رسد، احساس می‌کنیم که پای ایران و چیزی مربوط به ما در میان است. اما واقعیت ماجرا این نیست. هدی بیوتی نام برند آرایشی معروفی است که در سال ۲۰۱۳ شروع به فعالیت کرد. مؤسس پرآوازه آن هم کسی نبود جز هدی قطان که بلاگر، تاجر و آرایشگری خبره است. موفقیت برند هدی در مدتی کوتاه، آن‌چنان قابل‌توجه بود که در سال ۲۰۱۷، هدی قطان از سوی مجله تایم (Time) به عنوان یکی از ۲۵ چهره تاثیرگذار دنیای اینترنت شناخته شد.

اگر بخواهیم بیشتر درباره هدی قطان صحبت کنیم، باید بگوییم که در آمریکا و از والدینی عراقی به دنیا آمده است. شاید برای‌تان جالب باشد که دو خواهر قطان به‌نام‌های مونا و عالیا به‌ترتیب در نقش شریک تجاری و مدیر شبکه‌های اجتماعی برند هدی بیوتی به او کمک می‌کنند.

هدی بیوتی در اینستاگرام

هدی قطان ضمن مدیریت برند هدی بیوتی در نقش بلاگری فعال در حوزه آرایش هم فعالیت می‌کند و تعداد بسیار زیادی دنبال‌کننده در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارد. چیزی درحدود ۴۸ میلیون نفر صفحه هدی بیوتی را در اینستاگرام دنبال می‌کنند که آمار بسیار قابل‌توجهی است.


حتما بخوانید: کانسیلر چیست و چه کاربردی در آرایش دارد؟+نحوه استفاده

تولیدات برند هدی بیوتی چیست؟

همان‌طور که پیش‌تر هم گفته شد، برند هدی بیوتی در تولید لوازم آرایشی فعالیت می‌کند. نخستین محصولی که از این برند روانه بازار شد، مجموعه‌ای از مژه‌های مصنوعی بود. عرضه این مجموعه در سال ۲۰۱۱ در دوبی و ۲۰۱۵ در آمریکا با موفقیت زیادی همراه شد. یکی از دلایل شهرت زودهنگام محصولات نخست برند هدی بیوتی را می‌توان تبلیغ خواهران کارداشیان در شبکه‌های اجتماعی دانست.

در سال ۲۰۱۸، ارزش خالص برند هدی بیوتی حدود ۵۵۰ میلیون دلار برآورد می‌شد. در حال حاضر، بیش از ۱۴۰ محصول مختلف از سوی این برند روانه بازار می‌شود. فروش محصولات هدی بیوتی به شکل آنلاین یا در فروشگاه‌های غیرمجازی است. در میان محصولات این برند، انواع کالاهای برند شامل مجموعه محصولات مخصوص آرایش لب، چشم‌ها، پالِت‌های مربوط به صورت مانند هایلایترها و کانتورها و مژه‌های مصنوعی و… دیده می‌شود. پرطرف‌دارترین و محبوب‌ترین محصول برند هدی بیوتی مجموعه متنوع مژه‌های مصنوعی آن است.

خرید محصولات این برند در ایران ممکن است؟

خرید محصولات هدی بیوتی در ایران هم امکان‌پذیر است؟ بله، شرکت‌های مختلف محصولات این برند را به ایران وارد می‌کنند و می‌توانید از طریق آنها اقدام به خرید کنید. حتی در دیجی کالا هم محصولاتی از این برند برای فروش گذاشته می‌شود.

با بررسی سریال محصولات و ویژگی‌های‌شان در سایت و مقایسه آنها با محصولاتی که قرار است در ایران خریداری کنید، تاحد زیادی از اصالت کالاها مطمئن خواهید شد. این را هم یادتان باشد که قیمت محصولات این برند بسیار گران است. پس اگر فروشگاهی ادعا کرد که یکی از محصولات این برند را با قیمتی ارزان به فروش می‌رساند، باید بدانید که متأسفانه زیاد راستگو نیست.

هدی بیوتی
از چپ به راست: آلیا، هدی و مونا کتان

هویت برند هدی بیوتی چگونه است؟

هدی بیوتی از معروف‌ترین برندهای دنیای آرایش است. صفحه اینستاگرام آن تعداد زیادی دنبال‌کننده دارد؛ تعداد دنبال‌کنندگان آن دو برابر تعداد افراد ساکن نیویورک است. محصولات برند هدی بیوتی کیفیت خوبی دارند و یکی از دلایل رشد آن، تولید محتوای صادقانه و جذابی است که در شبکه‌های اجتماعی از سوی هدی صورت می‌گیرد. اطلاعاتی که هدی درباره تکنیک‌های آرایشی و محصولات برند خود ارائه می‌کند، مبتنی بر واقعیت هستند و همین باعث شده که پایگاه مشتریان بسیار قوی و مستحکمی برای خود ایجاد کند.

هویت و تصویری که از برند هدی بیوتی ارائه می‌شود، مبتنی بر ایجاد این ذهنیت است که صورت مصرف‌کنندگان لوازمش را باشکوه‌تر و شیک‌تر می‌کند. در تولید هم علاوه بر در نظرداشتن هویت و تصویر برند در رده‌های مختلف محصولات، به کاربردی‌بودن هر کالا و متناسب‌بودنش برای کسانی که دارای پوست حساسی هستند هم دقت می‌شود.

آیا این برند با حیوانات مهربان است؟

برند هدی بیوتی

یکی از نکات مهمی که طرف‌داران حقوق حیوانات و محیط‌زیست مدام پیگیری می‌کنند، منع استفاده از حیوانات و آسیب‌رساندن به آنها در مسیر آزمایش‌ها و تولیدات محصولات مختلف است. برندهایی که به این دغدغه احترام می‌گذارند، با عنوان کرولتی‌فری (Cruelty-free) شناخته می‌شوند.

اما آیا هدی بیوتی هم در این دسته قرار می‌گیرد؟ شنیده‌ها حاکی از آن است که در حال حاضر چنین روندی به‌طور کامل در تولید محصولات برند هدی بیوتی لحاظ نشده اما درصدد آن است که محصولاتش را ۱۰۰درصد کرولتی‌فری تولید و به بازار عرضه کند.

در آخر

به‌نظر می‌رسد که یکی از رموز موفقیت هدی بیوتی در ارائه صادقانه برند یا دست‌کم نشان‌دادن صداقت در ارائه برند بوده است. کسانی که اینستاگرام این برند را دنبال می‌کنند، تعامل خوبی با آن دارند و نوعی ارتباط دوسویه بسیار قوی میان کاربران و برند دیده می‌شود. مشتریان طرف‌دار برندی هستند که احساس کنند با آنها روراست است. هدی بیوتی در این زمینه موفق عمل کرده و مشتریان وفاداری برای خود دارد.برند هدی بیوتی از برندهای موفق دنیاست. هدی قطان و دو خواهرش با خواهران کارداشیان مقایسه می‌شوند؛ این مقایسه بی‌راه هم نیست و هر دو گروه، تعدادی از زنان جوان فعال در عرصه تجارت هستند که برندهای موفقی را روانه بازار کرده‌اند. تجربه استفاده از لوازم آرایش هدی بیوتی را داشته‌اید؟ اگر داشته‌اید، کدام یک از لوازم آرایش آن را استفاده کرده‌اید؟ رضایت داشته‌اید؟


در ادامه بخوانید: راهنمای کامل انتخاب کرم پودر براساس پوست
منبع mapleholistics.com en.wikipedia.org
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.