بررسی استایل یکتا ناصر؛ آراسته و گاهی با انتخاب‌های اشتباه

یکتا ناصر بازیگر پرکاری است. مدام او را در سریال‌ها و فیلم‌های مختلف می‌بینیم. بعضی از فیلم‌ها و آثارش جای ارتقای بسیار زیادی دارند  و برخی هم نمره قبولی می‌گیرند. این رویه دقیقاً در استایل او هم دیده می‌شود. اجازه بدهید استایل یکتا ناصر را با هم مرور کنیم.

یکی از نکات شاخص در بررسی استایل یکتا ناصر این است که او همیشه آراسته و مرتب است. در واقع، شاید تمام استایل‌هایش ایدئال و خوب نباشند اما همیشه مرتب است. همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره شد، او در آثار زیادی بازی می‌کند. برخی از این فیلم‌ها و سریال‌ها کیفیت خوبی ندارند. این در حالی  است که ظرفیت بازیگری ناصر نامطلوب نیست و می‌تواند در صورت هدایت درست در نقش‌های خوبی جای بگیرد. استایل او هم دقیقا همین مسیر را طی می‌کند. صورت و اندام یکتا ناصر زیبا و متناسب است.

او تاحدی شبیه ستاره ایتالیایی سینما یعنی سوفیا لورن است. با این حال، ظرفیت‌های چهره و اندامش را در ترتیب‌دادن استایل به‌طور تمام‌وکمال در نظر نمی‌گیرد و استایلش در بسیاری از مواقع می‌تواند بسیار بهتر از این‌ها باشد. با مرور استایل ناصر به این ویژگی‌های شاخص درباره‌اش می‌رسیم:

  • علاقه به ست‌کردن کیف و کفش
  • استفاده از رنگ‌های شاد
  • آرایش نود و موهای فر
  • نیم‌نگاهی به استایل مونوکروم
  • رعایت کدهای پوششی

دو نقد هم به استایل ناصر وارد است که در انتهای مقاله مطرح خواهند شد:

  • ناهماهنگی در انتخاب اجزای استایل
  • گزینه‌های خوب در ترکیبی نامناسب

۱. علاقه به ست‌کردن کیف و کفش

استایل یکتا ناصر
ست‌کردن کیف و کفش

یکتا ناصر در انتخاب کیف‌وکفش از قوانین کلاسیک دنیای مدوفشن پیروی می‌کند. او در بیشتر مواقع، کیف و کفش خود را با هم ست می‌کند. در واقع، رنگ و جنس کیف و کفش او دقیقاً شبیه به هم انتخاب می‌شود.

این روش محافظه‌کارانه است و ریسکی در آن وجود ندارد. با چنین انتخابی دیگر نگران این نخواهید بود که در بخش کیف و کفش استایلتان ناهماهنگی وجود دارد. هرچند نمره خلاقیت از استایل با چنین انتخاب گرفته می‌شود اما دست‌کم از انتخاب‌های بد که بهتر است.


حتما بخوانید: روش‌های ست کردن کیف و کفش برای خانم‌ها؛ روش‌های قدیمی را کنار بگذارید

۲. استفاده از رنگ‌های شاد

تیپ یکتا ناصر
استفاده از رنگ‌ها و طرح‌های شاد و شاخص

ناصر به رنگ‌های شادی علاقه دارد که استایلش را چشمگیر می‌کنند. او در پوشش خود به‌سراغ ترکیب رنگ‌هایی می‌رود که توجه را به خودشان جلب می‌کنند. چنین انتخابی اشتباه نیست و به سلیقه هر فرد بستگی دارد.

طرح‌های شاخص و گیرا و رنگ‌هایی که هریک جداگانه هم می‌توانند تمرکز یک استایل باشند در تیپ یکتا ناصر زیاد دیده می‌شوند. برای حضور در مجالس رسمی یا موقعیت‌های عادی و ترتیب‌دادن استایل‌های خیابانی هم چنین انتخابی می‌تواند مناسب باشد.

۳. آرایش نود و موهای فرفری

استایل آرایش یکتا ناصر
علاقه به آرایش نود

آرایش یکتا ناصر معمولا حالت نود دارد. او از رنگ‌های خنثی و نود برای آرایش صورتش استفاده می‌کند. نتیجه کار هم مطلوب است و به زیباترشدن او کمک زیادی می‌کند. انتخاب‌های یکتا ناصر در زمینه آرایش معمولا خوب است.

برای آرایش موها هم تنوع خوبی در استایل او می‌بینیم اما به‌نظر می‌رسد که از مدل موی فِر استقبال می‌کند. چنین مدلی هم با صورت او در هماهنگی است. او به‌واسطه حالت صورت و زیبایی اجزای آن، انتخاب زیادی برای آرایش موها و صورت دارد.

۴. نیم‌نگاهی به استایل مونوکروم

استایل و لباس‌های یکتا ناصر
انتخاب استایل مونوکروم

اگر تیپ‌ها و استایل‌های مختلف یکتا ناصر را بررسی کنیم به این نتیجه می‌رسیم که گاهی هم نیم‌نگاهی به استایل مونوکروم دارد. انتخاب او برای طراحی تیپی سراسر یک‌رنگ هم در بیشتر اوقات کرم است. استایل مونوکروم هم انتخاب خوبی است و در زمان‌هایی که نمی‌دانید چه رنگ‌هایی را کنار هم بگذارید، گزینه مناسبی برایتان خواهد بود.

البته دقت کنید که در انتخاب رنگ‌های این استایل هم بهتر است که به‌سراغ یک طیف رنگی بروید. منظور چیست؟ یعنی اگر رنگ کرم را انتخاب کرده‌اید، طیف‌های مختلفی از کرم را برای بخش‌های مختلف لباستان در نظر بگیرید.

۵. رعایت کدهای پوششی

پوشش و استایل یکتا ناصر
رعایت درس‌کد

اگر به استایل یکتا ناصر دقت کنید، متوجه می‌شوید که همیشه کد پوششی یا به‌قول فرنگی‌ها درس‌کد (DRESS CODE) را رعایت می‌کند. البته خطاهایی دارد اما همیشه حواسش هست که در موقعیت‌های رسمی با استایلی رسمی حضور پیدا کند.

در موقعیت‌های دیگر مانند اکران‌های مردمی و استایل‌های خیابانی او هم تناسب موقعیت با پوشش را در استایل او مشاهده می‌کنیم. چنین چیزی نمره بسیار خوبی از دنیای مدوفشن می‌گیرد.

در تصویر بالا، ناصر انتخاب‌های رسمی خوبی برای شرکت در جشنواره داشته است.

نقد ۱؛ ناهماهنگی در انتخاب اجزای استایل

استایل یکتا ناصر
ناهماهنگی در انتخاب اجزای استایل

یکی از ایرادات اساسی استایل یکتا ناصر وجود ناهماهنگی میان بخش‌های مختلف استایل او است. وجود هارمونی و تناسب میان بخش‌های مختلف تیپ و ظاهر  می‌تواند استایلی یک‌دست و چشم‌نواز به‌وجود بیاورد.

در تصویر بالا، یکتا ناصر از صندل‌هایی تخت در استایلش استفاده کرده است. او این صندل‌ها را با مانتویی بلند ست کرده است. این انتخاب برای مانتویی با چنین طرح و قدی، چندان مطلوب نیست و باعث شده که قدش کوتاه‌تر از چیزی به‌نظر برسد که هست.

نقد۲؛ گزینه‌های خوب در ترکیبی نامناسب

استایل یکتا ناصر
انتخاب‌های نادرست

گاهی‌اوقات، تمام بخش‌های یکی استایل خوب هستند اما کنار هم قرارگرفتن آنها ترکیب جالبی به‌وجود نمی‌آورد. دقت به تناسب بخش‌های مختلف استایل خیلی مهم است. این موضوع گاهی در تیپ و ظاهر یکتا ناصر نادیده گرفته می‌شود. برای مثال، در تصویر بالا، هریک از بخش‌های لباس او مطلوب است و از ترندهای روز انتخاب شده اما کنار هم قرارگرفتن آنها جذاب نیست.

روسری متعلق به استایلی رسمی است و با کتانی و شلوار واید همخوانی ندارد. کیف و کاپشن هم در این استایل با اجزای دیگر هماهنگی ندارند و می‌شود گفت که این انتخاب‌ها صددرصد اشتباه است. نظرتان چیست؟

در آخر

استایل یکتا ناصر را مرور کردیم. او می‌تواند انتخاب‌های بسیار بهتری هم داشته باشد. وجود ناهماهنگی گاهی باعث مخدوش‌شدن استایل او می‌شود. در مواردی هم نمره قبولی را کامل می‌گیرد و حتی به خوش‌پوشی چندقدم نزدیک هم می‌شود. نظر شما درباره استایل این هنرپیشه چیست؟ فکر می‌کنید که در چه بخش‌هایی باید تجدیدنظر کند؟ اگر قرار باشد که برای شرکت‌کردن ناصر در یک مهمانی یا جشنواره رسمی، شما طراحی لباسش را به‌عهده بگیرید، چه پیشنهاداتی برایش خواهید داشت؟


در ادامه بخوانید: بررسی استایل و لباس‌های ساره بیات؛ لوکس و محافظه‌کار
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.