بررسی استایل مهتاب کرامتی؛ انتخاب‌های درست و چشم‌نواز

مهتاب کرامتی یکی از آن بازیگران خوش‌چهره و موفقی است که در دنیای مدوفشن هم تمجیدها و تحسین‌های زیادی از او می‌شود. بنا به گفته‌هایش، او در این حیطه هم فعال بوده و پیش‌ترها مزون لباس داشته است. همین ریشه خوش‌پوشی‌های همیشگی او را نشان می‌دهد. استایل مهتاب کرامتی چگونه است؟ یکی از بهترین‌هاست؟ با ما همراه باشید.

استایل مهتاب کرامتی؛ زیبایی متوازن و انتخاب‌های درست از هر نظر

تیپ مهتاب کرامتی
مهتاب کرامتی

استایل مهتاب کرامتی نمره خوبی می‌گیرد. او همیشه می‌داند که چه بپوشد و چطور جذاب و آراسته ظاهر شود. تقریباً هیچ‌گاه استایل نامناسب و نامتعارفی از او دیده نمی‌شود. حتی در حضور در جشنواره‌ها و موقعیت‌های بین‌المللی هم همیشه بی‌غلط ظاهر شده و توانسته از نقطه‌نظر استایل و تیپ نمره خوب بگیرد.

اگر بخواهیم شاخصه‌های تیپ و پوشش او را بررسی کنیم به این موارد می‌رسیم:

  • استایل متناسب با اندام
  • رعایت تناسب رنگ‌ها در فصل‌ها
  • حضور بین‌المللی درخشان
  • توجه به ایجاد تعادل در استایل
  • آراستگی قابل‌تحسین استایل
  • رعایت کدهای پوششی

همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره شد، کرامتی در دنیای مدوفشن فعالیت‌هایی داشته است و همین می‌تواند دلیلی برای حرفه‌ای‌بودن ظاهر و استایلش باشد. البته نقدی هم در انتخاب کیف برای او داریم که در پایان مقاله به آن اشاره خواهیم کرد.

استایل متناسب با اندام

استایل مهتاب کرامتی
انتخاب استایلی متناسب با اندام

کرامتی قد بلندی دارد و ریزنقش نیست. با در نظرگرفتن این‌ها، همیشه لباس‌هایی انتخاب می‌کند که زیبایی و کشیدگی اندامش را بیشتر نشان می‌دهد و در ضمن، توازن و تعادل را در استایلش حفظ می‌کند. او مانتوهای بلند و شلوارهای گشاد یا راسته را انتخاب می‌کند. بوت‌های بلند هم برای پاهای کشیده‌اش انتخاب‌های خوبی هستند.

ضمن اینکه به‌ندرت از کفش‌های پاشنه‌دار استفاده می‌کند. قد بلند کرامتی به او اجازه می‌دهد که کفش‌های تخت بپوشد. معمولاً هم همین کار را می‌کند. تناسبی که انتخاب‌هایش با اندامش دارند، تعادل بی‌نظیری در استایلش به‌وجود می‌آورد.

بوت‌های بلند زنانه را ببینید

رعایت تناسب رنگ‌ها در فصل‌ها

تیپ مهتاب کرامتی
انتخاب رنگ‌های مناسب هر فصل

کرامتی رنگ‌ها را خوب می‌شناسد و آنها را به‌خوبی در کنار هم سِت می‌کند. یکی از جذاب‌ترین نکاتی که در استایلش دیده می‌شود، پوشیدن لباس‌هایی با رنگ‌های مناسب هر فصل است. او از انتخاب پالت‌های رنگی مختلف ابایی ندارد و تقریبا تمام طیف‌های رنگی را در استایل‌های متنوعش امتحان می‌کند.

استفاده از رنگ‌های سفید، صورتی و آبی روشن برای فصول گرم سال، بسیار جذاب است و بر خوش‌پوشی هر فردی صحه می‌گذارد. مهتاب کرامتی این موضوع را به‌خوبی رعایت می‌کند. در فصول سرد هم به‌سراغ رنگ‌های گرم‌تری مانند قهوه‌ای و نارنجی یا قرمز می‌رود. این انتخاب‌ها آفرین دارند.


حتما بخوانید: راهنمای ست کردن رنگ قرمز برای خانم‌ها؛ این کلاسیک دلفریب را دریابید

حضور بین‌المللی درخشان

تیپ مهتاب کرامتی
حضور در اوت کوتور برند جورجیو آرمانی

بیشتر هنرپیشه‌های ایرانی در حضور در جشنواره‌های خارجی درس‌کدها (DRESS CODE) یا همان کدهای پوششی را به‌درستی رعایت نمی‌کنند. میل به استفاده از جایگزینی برای روسری هم باعث می‌شود که در بیشتر مواقع توربان‌ها و کلاه‌هایی نامناسب به سر بگذارند. اما کرامتی که حضوری حرفه‌ای دارد و از استایلیست‌ها هم کمک می‌گیرد، این‌طور نیست.

او تجربه حضور در رویداد اوت کوتور برند جورجیو آرمانی را دارد. در این مراسم، لباس او بسیار برازنده و مناسب بود. رنگ لباس، جنس پارچه آن و توربانی که بر سر داشت، همگی موزون و زیبا بودند. انتخاب او استایلی مونوکروم بود که متانت و زیبایی‌اش حتی استایل هنرپیشه‌های معروفی مانند نیکول کیدمن را هم تحت‌الشعاع قرار می‌داد. نظر شما درباره این استایلش چیست؟

توجه به ایجاد تعادل در استایل

استایل کرامتی
ترکیب متعادل رنگ‌ها در استایل

کرامتی رنگ‌ها را به‌خوبی در استایل خود در کنار هم می‌چیند. او می‌داند که ترکیب کدام رنگ‌ها جذاب از کار درمی‌آید. انتخاب‌هایش معمولاً به این صورت است که استایل را با رنگی خنثی طراحی می‌کند و بعد بخشی از آن را درخشان و رنگی در نظر می‌گیرد.

این کار باعث می‌شود که تعادل و توازن در رنگ‌های استایل به‌وجود بیاید و خوش‌پوش‌تر جلوه کند. یادتان باشد که ترکیب رنگ‌های قرمز و بنفش با طوسی بسیار زیبا می‌شود یا نارنجی در کنار بژ و رنگ‌های خنثی؛ پیشنهاد شما برای کنار هم قراردادن طیف‌های رنگی مختلف چیست؟

 آراستگی قابل‌تحسین استایل

استایل مهتاب کرامتی
آراستگی استایل مهتاب کرامتی

اگر به استایل‌های مختلف مهتاب کرامتی نگاه کنید، متوجه می‌شوید که همیشه آراسته است. او هیچ‌گاه بی‌آمادگی و بدون رسیدگی کامل به بخش‌های مختلف استایلش در موقعیت‌های مختلف دیده نمی‌شود.

ارزشی که او برای ارائه ظاهری آراسته و متناسب قائل است، به یکی از نقاط قوت تیپ و استایلش بدل می‌شود. او از اکسسوری‌های شیک و متناسبی هم بهره می‌برد. با این کار، استایل‌هایش که معمولا ساده هستند، چند پله جذاب‌تر می‌شوند و از مرزهای سادگی خسته‌کننده فاصله می‌گیرند.

آرایش موها و صورت او هم همیشه متوازن و دوست‌داشتنی است. هیچ‌گاه او را با آرایش‌های غلیظ یا مدل‌های عجیب ابرو نمی‌بینیم. او آرایشی ملیح و ملایم دارد و موهای لختش معمولا مرتب و باز زیر روسری قرار می‌گیرند.

رعایت کدهای پوششی

استایل مهتاب کرامتی
رعایت کدهای پوششی در استایل

مهتاب کرامتی کدهای پوششی را رعایت می‌کند. او می‌داند که شرکت‌کردن در مراسمی مانند جشنواره‌ها، استایلی رسمی می‌طلبد. برای حضور در موقعیت‌های غیررسمی‌تر مانند اکران‌های خصوصی یا شرکت در گالری‌ها هم از استایل‌هایی مرتب اما ساده بهره می‌برد.

اینکه بدانید کجا چه چیزی به‌تن کنید، بسیار مهم است. با در نظرگرفتن کدهای پوششی است که شما می‌توانید در هر موقعیت و مکانی احساس خوبی داشته باشید و بدرخشید.

چند نقد به کیف‌ها در استایل

تیپ و استایل مهتاب کرامتی
استفاده نادرست از کیف در استایل

کیف‌ها بخش مهمی از رقم‌زدن استایل را در دست دارند. کیف‌های بزرگ زیبا هستند و می‌توانند برای استایل‌های نیمه‌رسمی و غیررسمی بسیار شیک و مناسب باشند. اما اگر قرار است که در مهمانی رسمی و جشنواره‌ها شرکت داشته باشید، بهتر است که از کیف‌های کوچک با بندهای تزئینی مانند زنجیر یا کیف‌های بدون بند موسوم به کلاچ استفاده کنید.

مهتاب کرامتی گاهی کیف‌های بسیار بزرگی برای مراسم رسمی با خود به‌همراه دارد. چنین چیزی استایل را مخدوش می‌کند. در تصویر بالا هم کیفی بنددار به سبک کیف‌های کلاچ به‌دست گرفته شده که ایده زیاد خوبی نبوده است. نقد خاصی به استایل مهتاب کرامتی وارد نیست و شاید همین نکته‌های مختصر درباره‌اش قابل طرح است.

مدل‌های کیف مجلسی زنانه اینجاست

نوبت شماست

درباره استایل مهتاب کرامتی خواندید. او خوش‌پوش است و آراسته. همیشه بافکر ظاهر می‌شود و برای حضور خود و مخاطبانش ارزش قائل است. کرامتی از پارچه‌های مناسب هر موقعیت برای لباس‌هایش استفاده می‌کند و چیدمان رنگ‌ها در کنار هم را بلد است. نظر شما درباره استایل او چیست؟ از ۱۰ به او چند می‌دهید؟


در ادامه بخوانید: بررسی استایل و لباس‌های رعنا آزادی‌ور؛ از علاقه به استایل مینیمال تا آرایش‌های کلاسیک
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.