بررسی استایل نیکول کیدمن؛ انتخاب پارچه‌هایی چشم‌نواز به‌همراه آرایشی ملیح

نیکول کیدمن از بازیگران تراز اول سینمای دنیاست. این هنرپیشه استرالیایی در سال‌های طولانی حضورش در حوزه تصویر توانسته نقش‌هایی ماندگار و البته استایل‌هایی دیدنی به‌جای بگذارد. در این مقاله به بررسی استایل و لباس‌های نیکول کیدمن مشغول پرداخته‌ایم.

بررسی استایل و لباس‌های نیکول کیدمن؛ بلوند خوش‌پوش

نیکول کیدمن
نیکول کیدمن

حدود چهار دهه از حضور نیکول کیدمن در دنیای تصویر می‌گذرد و در این مدت طولانی توانسته هم در نقش‌های مختلف بدرخشد و هم روی فرش قرمزهای گوناگون و متنوع. شاخصه‌های زیادی در استایل او دیده می‌شود و شاید رمز ماندگاری‌اش در دنیای بی‌رحم و پرتنش سینما، انتخاب‌های درست بوده است. از شاخص‌ترین ویژگی‌هایش می‌توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

  • انتخاب‌هایی خارج از مرز و محدوده زمان؛
  • بی‌پروایی در پوشیدن رنگ‌های شاد و براق؛
  • حفظ تناسب اندام در چندین‌وچند دهه؛
  • انتخاب پارچه‌هایی چشمگیر و خاص؛
  • رعایت تناسب میان اندام و مدل لباس؛
  • استفاده از اکسسوری‌های مناسب؛
  • آرایش ملیح و ساده.

در ادامه به بررسی هریک از این ویژگی‌های می‌پردازیم. واردکردن نقد به استایل هنرپیشه‌های مطرح دنیا و هالیوود چندان معنایی ندارد. بنابراین، در این مقاله بخشی برای نقد و پیشنهاد نخواهیم داشت. چرا؟ علت آن است که بیشتر این افراد به‌کمک استایلیست‌های خبره دنیا برای پوشش خود تصمیم می‌گیرند. برای همین است که نقدونظری به استایلشان وارد نیست. البته هیچ‌کس از اشتباه مصون نیست اما درباره هنرپیشه‌ای چون نیکول کیدمن زیاد بحث و نقدی به‌میان نیست.

۱. انتخاب‌هایی خارج از مرز و محدوده زمان

نیکول کیدمن
استایل‌های ماندگار

استایل‌های نیکول کیدمن در چارچوب زمان نمی‌گنجند. حتی با مراجعه به تصاویری از دهه‌های گذشته هم می‌توان شاهد استایل‌هایی از او بود که همچنان شیک و جذاب به‌نظر می‌رسند.

یکی از دلایل این ماندگاری و تکراری‌نشدن استایل‌های نیکول کیدمن سادگی است. او به‌دنبال مدل‌های عجیب و پارچه‌هایی نامتعارف نمی‌رود. همیشه لباس‌هایی به‌تن دارد که شیک و ساده هستند و روی اندامش به‌خوبی جلوه می‌کنند.

۲. بی‌پروایی در پوشیدن رنگ‌های شاد و براق

استایل نیکول کیدمن
استفاده از رنگ‌های شاد

کیدمن ترسی از انتخاب رنگ‌های بسیار شاد و درخشان ندارد. او پارچه‌هایی ساده اما خوش‌رنگ و براق در بسیاری از استایل‌هایش استفاده می‌کند. پارچه‌های براق و پولک‌دوزی‌شده از انتخاب‌های شایع او هستند.

پارچه‌ای با رنگی شاد و بافتی براق روی اندام بلند و متناسب نیکول کیدمن به‌خوبی می‌نشیند و باعث می‌شود که زیبا و چشم‌گیر توجه همه را روی فرش قرمز به خود جلب کند.

با بررسی استایل و لباس‌های نیکول کیدمن می‌توانیم این درس را از او بگیریم و در انتخاب رنگ لباس بی‌پروا باشیم. شاید رنگ‌های تیره باعث شوند که کمی لاغرتر به‌نظر برسیم اما شادابی رنگ‌های شاد در استایل را نمی‌توان با هیچ‌چیز عوض کرد.

۳. حفظ تناسب اندام در چندین‌وچند دهه

تیپ و استایل نیکول کیدمن
تناسب اندام

یکی از رازهای اصلی خوش‌پوشی داشتن اندامی متناسب است.

نیکول کیدمن از آغاز حضورش در دنیای فیلم و سینما تاکنون همیشه خوش‌اندام بوده است. او اضافه‌وزن ندارد و همیشه در بهترین حالت وزنی دیده می‌شود. برای همین است که همیشه حضورش در فرش قرمزها جلب‌توجه می‌کند. لباس‌هایی که به تن می‌کند روی اندام متناسبش به‌خوبی می‌نشینند و زیبایی او را دوچندان می‌کنند.

۴. انتخاب پارچه‌هایی چشم‌گیر و خاص

استایل نیکول کیدمن
کیدمن در کنار همسرش کیث‌ ایربن

کیدمن انتخاب‌های ساده‌ای برای پوشش دارد. او از آن هنرپیشه‌هایی نیست که مدل‌هایی عجیب و نامتعارف برای استایل خود در نظر می‌گیرند. البته سادگی مدل‌هایی که انتخاب می‌کند با وجود پارچه‌هایی خاص و چشم‌نواز در استایلش به‌چشم می‌آیند و دیدنی می‌شوند.

در تصویر بالا، او پیراهن ماکسی ساده‌ای پوشیده که به‌واسطه جنس پارچه و رنگ لباس خاص و متفاوت جلوه می‌کند. چنین انتخابی بسیار مناسب به‌نظر می‌رسد. پارچه‌های براق و چشمگیر برای لباس‌هایی مناسب‌اند که در مهمانی‌ها و مراسم شب استفاده می‌شوند.

۵. رعایت تناسب میان اندام و مدل لباس

لباس‌های نیکول کیدمن
تناسب مدل لباس و اندام

نیکول کیدمن از هنرپیشه‌های بسیار قدبلند است. او انتخاب‌های متنوعی پیش روی دارد و می‌تواند با مدل‌های مختلف لباس زیبا باشد. البته مانند قدبلندهای دیگر باید دقت کند که تعادل از استایلش دور نشود.

پوشیدن پیراهن‌های ماکسی انتخاب خوبی برای او است. کیدمن در بسیاری از مواقع، پیراهن‌هایی ماکسی با دوخت مناسب اندامش می‌پوشد. از انتخاب‌های دیگر او می‌توان به پیراهن‌هایی میدی مانند تصویر بالا اشاره کرد. این پیراهن‌ها کشیدگی اندام او را به‌طرزی متعادل نشان می‌دهند و زیبایی‌های قد و کشیدگی پاهایش را در استایل به‌رخ می‌کشند.


حتما بخوانید: اصول پوشیدن لباس برای خانم‌های قدبلند

۶. استفاده از اکسسوری‌های مناسب

بررسی استایل و لباس‌های نیکول کیدمن
اکسسوری‌های مناسب

یکی دیگر از شاخصه‌های جذاب استایل نیکول کیدمن، استفاده از اکسسوری‌های مناسب است. او می‌داند که اگر لباس‌هایی ساده و یکرنگ می‌پوشد، لازم است که یکنواختی و سردی استایل را با استفاده‌کردن از اکسسوری‌هایی چشمگیر از بین ببرد.

در تصویر بالا، او کت‌ودامنی ساده و یک‌رنگ پوشیده و برای ایجاد تعادل و خارج‌کردن استایل از یکنواختی، النگوهایی بزرگ و طلایی به‌دست کرده است. انتخاب خوبی است و استایل جذابی برایش رقم زده، این‌طور نیست؟

مدل‌های زیورآلات طلا را ببینید

مدل‌های زیورآلات نقره اینجاست

۷. آرایش ملیح و ساده

بررسی استایل و لباس‌های نیکول کیدمن
آرایش ملیح و ساده

چهره نیکول کیدمن زیباست و با مدل‌های آرایش مختلف می‌تواند زیباتر هم بشود. انتخاب او برای آرایش صورت و موها ساده است. همیشه آرایشی ملیح دارد و موهای بلوندش را هم متناسب با نوع یقه لباس جمع می‌کند یا باز می‌گذارد.

برخلاف بسیاری از هنرپیشه‌های هالیوودی که ترجیح می‌دهند با انتخاب مدل‌های خاص مو یا آرایش‌های غلیط برای خود برندی شخصی بسازند (لیدی گاگا را دیده‌اید؟)، کیدمن به‌دنبال سادگی است. شما هم طرفدار آرایش ساده هستید؟

محبوب‌ترین پیراهن‌های شب اینجاست

نوبت شماست

با بررسی استایل و لباس‌های نیکول کیدمن می‌توانید به چند نکته مهم  و آموزنده برای طراحی تیپ و استایل خود برسید. چه نکته‌هایی؟ سادگی و انتخاب پارچه‌های زیبا و مناسب کلید خوش‌پوشی است. اگر بتوانید مانند کیدمن تناسب اندام خود را در طول دهه‌های مختلف زندگی حفظ کنید هم همیشه در انتخاب لباس دست‌تان باز خواهد بود و طرح‌های مختلف لباس بهتر روی تنتان می‌نشینند.

از استایل کیدمن خوشتان می‌آید؟ اگر شما استایلیست او بودید و از شما می‌خواستند که تیپی برای حضور در مراسمی معمولی و غیررسمی برایش تدارک ببینید، چه می‌‌کردید؟ همین کار را برای استایل‌های رسمی و حضور او در جشنواره‌ای مهم هم انجام بدهید و پیشنهادهایتان را با درمیان بگذارید.


در ادامه بخوانید: همه چیز درباره اصول آرایش مینیمال؛ یک میکاپ شیک و جذاب
منبع usmagazine.com vogue.com.au
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.