۱۰ مدل رنگ موی جذاب و شیک زمستانی

رنگ‌کردن موها یکی از جذاب‌ترین کارهایی است که می‌توانیم برای ظاهرمان انجام بدهیم. با انتخابی درست و دقیق و در نظرگرفتن ترندهای روز می‌توانیم ظاهر و استایلمان را از این رو به آن رو کنیم. در این مقاله با انواع مدل رنگ مو زمستانی آشنا می‌شوید. ببینید که کدام برایتان مناسب‌تر است و تغییری جذاب برای خودتان رقم بزنید. آماده‌اید؟

۱. بلوند روشن

رنگ مو ۲۰۲۰

امتحان‌کردن رنگ بلوند با ریسک همراه است. اگر موهای خودتان روشن نباشد، احتمال دارد که این رنگ چندان به چهره‌تان ننشیند. اما باید بدانید که بلوند روشن از رنگ‌های محبوب ۲۰۲۰ است. این روزها که بیشتر در خانه هستید و به‌خاطر ویروس کرونا، مهمانی‌ها و دورهمی‌ها از ما دورند، امتحان‌کردن این رنگ فکر خوبی است. چرا؟ چون حتی اگر بلوند روشن برای چهره‌تان مناسب نباشد در این روزها ضرر نخواهید کرد.

۲. قرمز آلبالویی

رنگ مو ۲۰۲۰

اگر می‌خواهید رنگ مویی خاص مطابق با ترندهای رنگ مو داشته باشید به سراغ قرمز آلبالویی بروید. طرف‌داران رنگ موی شرابی و قرمز در این پاییز خوشحال و راضی خواهند بود: قرمز آلبالویی یا بالیاژی که قرمز در آن به کار رفته از ترندهای محبوب این روزهاست.

۳. هایلایت با تمرکز بر قسمت جلوی موها

رنگ مو ۲۰۲۰

یکی از متفاوت‌ترین مدل‌های رنگ مو در این روزها، هایلایت است. اما چه هایلایتی؟‌ هایلایتی که تمرکز در بخش جلویی موهاست و این بخش به رنگی متفاوت از بخش‌های دیگر درمی‌آید. البته اگر به سراغ هایلایت و رنگ‌های روشن می‌روید، یادتان باشد که رسیدگی‌های لازم و مراقبت‌ها را هم در نظر بگیرید چون فرایند روشن‌کردن مو تاحدی باعث آسیب‌رسیدن به موها می‌شود و نیاز به مراقبت را بالا می‌برد.

۴. سایه روشن

رنگ مو ۲۰۲۰

ریشه‌های روشن برای چه کسانی خوب است: اگر نمی‌خواهید که بودجه زیادی صرف رنگ‌کردن موها کنید یا فقط مایل هستید که بخش‌هایی از مو را پوشش بدهید که سفید یا بدرنگ شده‌اند. در روش رنگ ریشه‌های روشن، قسمت موهای اطراف فرق سر رنگی تیره‌تر دارد و با نزدیک‌شدن به ساقه‌ها، رنگ موها روشن می‌شود.

۵. صورتی پاستِلی

رنگ مو ۲۰۲۰

صورتی پاستلی انتخاب افراد خاص‌پسند است. در واقع، رنگی نیست که همه آن را بپسندند اما اگر با پوست‌تان سازگار و هماهنگ باشد، رنگ متنوع و جالبی از کار درخواهد آمد. این رنگ زمانی به‌خوبی روی مو می‌نشیند که قبل از آن دکلره کرده باشید.

۶. آمبره دارچینی

رنگ مو ۲۰۲۰

یکی از زیباترین مدل‌های رنگ مو  همین آمبره دارچینی است. آمبره داچینی تلفیق قهوه‌ای متوسط (نه تیره و نه روشن) با بخش‌هایی دارچینی است که در قالب آمبره موها را می‌پوشانند. این مدل می‌تواند صورت‌تان را باز و روشن کند و اگر اهل تغییرات خیلی زیاد نیست، گامی محتاطانه و در عین حال جذاب است.

۷. آبی

رنگ مو ۲۰۲۰

رنگ موی آبی هم از آن رنگ‌های خاص و فوق‌العاده‌ای است که به شما کمک می‌کند، ظاهری کاملا متفاوت و جدید پیدا کنید. اگر می‌خواهید که این رنگ به‌شدت استایل‌تان را خاص و جذاب کند، برایتان پیشنهادی داریم: موها را مدل باب کوتاه کنید و چتری هم فراموش نشود. اگر هم شجاعت کافی برای آبی‌کردن تمام موها ندارید، رگه‌هایی از آبی را به موهای مشکی اضافه کنید؛ این هم جذاب می‌شود.

۸. رنگ لوندر

رنگ مو ۲۰۲۰

در میان انواع رنگ مو در پاییز امسال، رنگ‌های خاص و عجیبی دیده می‌شود. با آبی و صورتی که آشنا شدید اما اگر فکر می‌کنید که از این دو متفاوت‌تر نیست، سخت در اشتباه هستید دوست عزیز. رنگ لوندر به رنگ گل‌های خوش‌رنگ اسطوخودوس است؛ یعنی رنگ بنفش یاسی. آرامش خاصی در این رنگ مو وجود دارد. قبول دارید؟

۹. بلوند دودی و نقره‌ای

رنگ مو ۲۰۲۰

ترکیب بلوند و هایلایت‌های نقره‌ای جلوه‌ فوق‌العاده‌ای دارد. حالت یخی و متالیکی که روی موها با این ترکیب رنگ ایجاد می‌شود هم خاص است. البته بلوند دودی و نقره‌ای بیشتر به کسانی توصیه می‌شود که پوستی روشن دارند.

۱۰. ترافل شکلاتی

رنگ مو ۲۰۲۰

در بخش‌های قبلی از رنگ‌هایی گفتیم که متفاوت و خاص‌اند. در میان انواع مدل رنگ مو موارد معمولی‌تری هم وجود دارد. مثلا رنگ موی ترافل شکلاتی ترکیبی از طیف رنگی قهوه‌ای روشن و تیره است. افرادی که پوستی تیره دارند با این رنگ چهره زیبایی پیدا خواهند کرد. بهتر است که نوک موها از ریشه‌ها روشن‌تر شود.

موهای اطراف صورت، بهتر است که با رده‌هایی روشن‌تر رنگ شود. کسانی که پوست تیره دارند به سراغ طیفی از قهوه‌ای با رگه‌هایی از قرمز، کاراملی، مسی و نارنجی بروند. اگر رنگ پوست‌تان سفید و روشن است، رگه‌هایی از رنگ‌های قهوه‌ای روشن و خاکستری را در ترکیب ترافل شکلاتی به کار بگیرید.

در آخر

یکی از جذابیت‌های رنگ‌هایی که در این مقاله دیدید، این است که برای همه سلیقه‌ها در آن گزینه‌ای وجود دارد. از میان رنگ‌های مختلفی که گفته شد، کدام را پسندید؟


در ادامه بخوانید: ۱۳ روش مفید و موثر برای زیبا بودن بدون آرایش
منبع instyle.com cosmopolitan.com pantene.com
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.