ترندهای پاییزی کفش مردانه ۲۰۲۰

پاییز طلایی از راه رسیده و دیگر باید با صندل‌ها و کفش‌های تابستانی پارچه‌ای خداحافظی کنیم. یکی از مزیت‌های پاییز این است که طیف وسیعی از مدل‌های کفش و لباس را می‌توان در آن پوشید. در این مقاله از ترندهای پاییزی کفش مردانه ۲۰۲۰ برایتان می‌گوییم. مقاله را از دست ندهید.

۱. پوتین نوک‌برگشته یا چوکا؛ متنوع و کاربردی

ترندهای پاییزی کفش مردانه

انواع مختلفی از پوتین‌های چوکا یا همان نوک‌برگشته وجود دارد؛ جنس‌ها و رنگ‌های مختلفی از چرم واقعی، چرم مصنوعی و در حالت‌های اسپورت و رسمی. باید خوشحال باشید که در میان ترندهای پاییزی کفش مردانه چوکاها هم حضور دارند. چرا؟ چون این بوت‌های زیبا را می‌توان با هر لباسی هماهنگ کرد. کافی است، چوکایی چرمی و به رنگ قهوه‌ای بخرید و بعد ببینید که چطور با انواع استایل و لباس جذاب و هماهنگ می‌شود.

۲. بوت کلارک؛ وفادار و همیشه مد

ترندهای پاییزی کفش مردانه

شاید برایتان جالب باشد که بدانید، بوت‌های کلارک در زمان جنگ جهانی دوم از سوی سربازهای انگلیسی برای جنگ در بیابان‌های آفریقا استفاده می‌شد. این یعنی با کفشی مقاوم روبه‌رویید. پس اگر به‌دنبال خریدی اقتصادی هستید و می‌خواهید بوتی بخرید که سال‌ها برایتان بماند، حتما به فکر کلارک‌ها باشید. این مدل‌ها حالت غیررسمی دارند و هیچ‌وقت هم از دنیای مُد و فشن کنار نمی‌روند. با یک جفت بوت کلارک، شلوار جین بپوشید، کاپشن، کت اسپورت، هودی یا هر چیز دیگری را به تن کنید و بدانید که نیمی از راه شیک‌بودن در دنیای اسپرت‌ها را رفته‌اید.

۳. بوت اسکات؛ هم جنتلمن، هم اسپورت

ترندهای پاییزی کفش مردانه

اسکات‌ها چیزی میان بوت‌های چوکا و کلارک‌ها هستند. یعنی نیمه‌رسمی به‌شمار می‌روند. زمانی که می‌خواهید در مهمانی یا جلسه‌ای شرکت کنید که نیاز به اتوکشیده‌بودنِ فوق‌العاده و پوشیدن کت‌وشلوار نیست، از اسکات‌ها کمک بگیرید. پوشیدن بوت اسکات با شلوار کتان و کتی اسپورت از شما شمایل جنتلمنی خوش‌پوش می‌سازد.

۴. بوت‌ کاپیتانی؛ راحت و بادوام

ترندهای پاییزی کفش مردانه

بوت‌های کاپیتان هم از دیگر ترندهای پاییزی کفش مردانه هستند. این مدل کفش‌ها راحت‌اند و برای سر کار یا خیابان مناسب خواهند بود. دوام بوت‌های کاپیتانی هم زیاد است. یادتان باشد که بوت‌هایی مانند کاپیتان را در موقعیت‌های رسمی نپوشید. در این صورت، هر چقدر هم که بخش‌های دیگر استایل‌تان قوی و مناسب باشد، کفش‌ها کار را خراب می‌کنند.

۵. کفش موکازین؛ نرم و راحت

ترندهای پاییزی کفش مردانه

قدمت کفش‌های موکازین یعنی کفش‌های نرم و بدون لژ به سال‌های ۱۶۰۰ میلادی بازمی‌گردد. این روزها، تنوع و شکل این نوع از کفش‌ها بسیار زیاد شده است. نخستین و مهم‌ترین نکته درباره موکازین‌ها این است که برای استایلی غیررسمی کاربرد دارند. دقت کنید که موکازینی که برای پاییز مناسب است، لبه بلندی دارد و لازم است که آن را با جوراب بپوشید. جنس آنها هم باید طوری باشد که در مقابل باد و باران پاییزی دوام بیاورند.

۶. کتانی مینیمال؛ اسپورت و مجلسی

ترندهای پاییزی کفش مردانه

کتانی‌های مینیمال هم از ترندهای پاییزی کفش مردانه هستند. همان‌طور که در فصل تابستان، پوشیدن کتانی سفید و روشن می‌تواند شناخت‌تان نسبت به دنیای مد و فشن را به همه ثابت کند، در پاییز هم انتخاب رنگ قهوه‌ای همین پیام را درباره استایل‌تان به دیگران منتقل خواهد کرد. کتانی‌های مینیمالی در جنس‌های متنوعی مانند چرم طبیعی یا مصنوعی در دسترس‌اند و برای داشتن تیپی اسپورت یا نیمه‌رسمی کاربردهای فراوانی دارند.


حتما بخوانید: استایل مینیمال و اصول ست کردن لباس با این استایل خلوت جذاب

۷. کفش ورزشی رنگی؛ راحت و بروز

ترندهای پاییزی کفش مردانه

کفش‌های ورزشی بهترین انتخاب برای کسانی هستند که به راحتی و سلامت پاها اهمیت می‌دهند. انواع شلوارهای اسپورت و جین با کفش‌های ورزشی رنگی در فصل پاییز جذاب و زیبا می‌شوند. قدم‌زدن‌های طولانی روی برگ‌های نارنجی پاییز بسیار دل‌انگیز است.

امسال هم در میان ترندهای پاییزی کفش مردانه شاهد حضور کتانی‌ها هستیم. برای اینکه جلوه کفش‌تان و جورابی که با آن سِت کرده‌اید، بیشتر شود، می‌توانید لبه شلوار را هم یک لایه تا بزنید. انتخاب از میان کفش‌های ورزشی مختلف به سلیقه خودتان وابسته است. اما بدانید که این کفش‌ها در پاییز امسال ترند شده‌اند.

۸. بوت چلسی؛ شیک و کمی گران

ترندهای پاییزی کفش مردانه

بوت‌های چلسی هم از زیباترین و کاربردی‌ترین ترندهای پاییزی کفش مردانه هستند. این کفش‌ها را می‌توان با انواع شلوار پوشید و در استایل‌های مختلف به کار برد. فرقی نمی‌کند که می‌خواهید تیپی رسمی داشته باشید یا غیررسمی؛ در هر حال، چلسی‌ها در کنارتان خواهند بود و همراه گام‌هایتان می‌شوند. البته یادتان باشد که اگر بخواهید بوت چلسی شیک و باکیفیت خریداری کنید، باید کمی دست‌به‌جیب شوید.

۹. کفش بلوکر؛ هم اینجا بپوش، هم آنجا بپوش

ترندهای پاییزی کفش مردانه

فقط صحبت از ترندهای پاییزی کفش مردانه ۲۰۲۰ نیست، بلوکرها هیچ‌وقت از صحنه مد و فشن کنار نمی‌روند. مگر اینکه آدمی‌زاد به کره ماه مهاجرت کند و دیگر نیاز به پاپوش‌هایی تازه داشته باشد. تا آن زمان، داشتن یک جفت بلوکر برای همه ضروری است. این کفش‌ها را می‌توان در تمام فصول دیگر سال هم به پا کرد.

پس اگر یک جفت بلوکر خوش‌رنگ و خوش‌جنس بخرید، تمام سال یار و یاورتان خواهد بود. در پوشیدن بلوکرها به انتخاب جورابی خوش‌رنگ و هماهنگ با کفش هم دقت داشته باشید. به‌طور کلی، پوشیدن جورابی از جنس مناسب و رنگ مطلوب می‌تواند استایل‌تان را چند-هیچ از باقی خوش‌پوش‌ها جلو بیاندازد.

۱۰. بوت مجلسی؛ جنتلمنی در پاییز

ترندهای پاییزی کفش مردانه

بوت‌های مجلسی ساق بلندی دارند و برای موقعیت‌های رسمی استفاده می‌شوند. پس باوجود اینکه ساق بلندی دارند، نباید انتظار داشت که با آنها به کوه بروید و آخ هم نگویند. به‌عنوان جنتلمنی که می‌داند در هر موقعیتی باید چه چیزی بپوشد، حتما به خرید یک جفت بوت مجلسی فکر کنید. از بوت‌های مجلسی نباید زیاد کار بکشید. اگر از آنها در مواقع ضروری استفاده کنید و مدام جلوی دست‌تان نباشد به دو نتیجه مثبت خواهید رسید: هم استایل‌تان را شیک و مناسب طراحی خواهید کرد (در مواقع ضروری به سراغ بوت‌ها خواهید رفت) و هم عمر بوت‌تان بالا می‌رود.

در آخر

ترندهای پاییزی کفش مردانه را برایتان معرفی کردیم. با نگاهی به این مدل‌ها می‌توانید استایل و تیپ پاییزی‌تان را بچینید و طراحی کنید. یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در شیک‌پوشی رعایت کرد، خرید کالاهایی است که جنس خوبی دارند. برای خرید جنس خوب باید هزینه کنید. در شرایط امروز هم هزینه‌کردن هم کمی دشوار است. اما یادتان باشد که اگر یک‌بار، جنسی خوب بخرید تا مدت‌ها می‌توانید آن را نگه دارید و تا سال‌ها در استایل‌های مختلف از آن بهره ببرید. انگلیسی‌ها عبارت معروفی دارند که می‌گویند: «آن‌قدرها ثروتمند نیستم که کالایی ارزان بخرم».

در میان مدل‌هایی که معرفی شد، کدام را بیشتر می‌پسندید؟ رسمی‌پوش هستید یا اسپرت؟ اگر قرار بود که چند مورد از اینها را به شما هدیه بدهند یا بخرید، کدام را ترجیح می‌دادید و انتخاب می‌کردید؟


در ادامه بخوانید: ایده‌هایی جذاب برای داشتن یک استایل مردانه پاییزی منحصر‌به‌فرد
منبع themodestman.com
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.