ترندهای پاییزی کفش زنانه ۲۰۲۰

زمانی که بحث از مد و ترندهای روزانه می‌شود، گاهی کفش‌ها از نظرمان جا می‌مانند. اما اگر قرار است که استایل خوبی داشته باشیم و تیپ خوبی برای خود طراحی کنیم، باید به همه بخش‌های لباس و کفش دقت کنیم. در این مقاله از ترندهای پاییزی کفش زنانه خواهید خواند.

۱. استفاده از مروارید و زنجیر؛ تلفیق عناصر کلاسیک با کفش

ترندهای پاییزی کفش زنانه

در میان ترندهای پاییزی کفش زنانه ۲۰۲۰، زنجیر و مروارید به‌وفور استفاده می‌شود. این دو عنصر در تمام انواع کفش‌ها و بوت‌ها به کار رفته است. تنوع بسیار زیادی در استفاده از انواع مرواریدها و به‌ویژه زنجیرها در کفش‌ها و بوت‌ها دیده می‌شود. اگر اهل پوشیدن لباس‌های ساده باشید، احتمالا از این ترند خوشتان نمی‌آید که کاملا هم حق دارید چون این استایل بیشتر مناسب کسانی است که به خاص‌پوشی عادت دارند و از تمام امواج فشن استقبال می‌کنند.


حتما بخوانید: انواع مروارید و همه نکاتی که باید درباره آنها بدانید

۲. ایجاد چین و شکن در بخش‌های مختلف؛ به‌دنبال تنوعید؟

ترندهای پاییزی کفش زنانه

امسال ترندهای پاییزی کفش زنانه از سادگی‌های معمول دورند. انگار طراحان احساسات و افکارشان را شدیدتر از هر زمان دیگری در طراحی‌هایشان بروز داده‌اند. یکی از عناصری که در کفش‌های امسال استفاده شده و شکل و حالتی خاص و برای بعضی‌ها اغراق‌شده دارد، ایجاد چین‌ها و به‌کارگیری گیس‌باف‌ها در بخش‌هایی از کفش است.

۳. پاپیون‌ها در کفش‌های پاییزی؛ پروانه‌ای روی کفش‌تان می‌نشیند

ترندهای پاییزی کفش زنانه

استفاده از پاپیون در کفش مفهوم و مدل تازه‌ای نیست. اما در سال ۲۰۲۰، پاپیون‌ها در هجومی پروانه‌وار روی بخش‌های مختلف کفش‌ها نشسته‌اند. زیبایی این طرح‌ها در کاربردی‌بودن‌شان است. یعنی شما می‌توانید پاپیون را در استایل‌های رسمی و اسپورت استفاده کنید و نتیجه‌ای دل‌انگیز را ببینید. برای مثال، کفش پاپیونی با شلواری جین زیبا می‌شود. در عین حال، لباسی مجلسی هم با کفش‌های پاپیونی ترکیبی عالی ایجاد می‌کند.

۴. چکمه‌های تا بالای زانو؛ در چندثانیه شیک‌ترین می‌شوید

ترندهای پاییزی کفش زنانه

چکمه‌هایی که تا بالای زانو می‌رسند همیشه در دنیای مد حضور داشته و دارند اما امسال در میان ترندهای پاییزی کفش زنانه حضور پررنگ‌تری دارند. پوشیدن این چکمه‌ها بیشتر در مهمانی‌ها و با دامن‌ها و پیراهن‌های کوتاه محبوب است. این چکمه‌ها شیک و زیبا هستند و اگر پاهایی بلند و کشیده داشته باشید، قطعا جلوه بهتری در پاهایتان خواهند داشت.

۵. لِژهای پهن و بلند؛ خاص‌پسندها کجایید؟

ترندهای پاییزی کفش زنانه

همان‌طور که پیش‌تر هم گفته شد، امسال دنیای مد خودابرازگری شدیدی دارد. یعنی انگار هیجانات زیادی در برون‌ریزی طرح‌های عجیب‌وغریب وجود داشته است. یکی از چیزهایی که در میان ترندهای پاییزی کفش زنانه به چشم می‌خورد، لژهای پهن و بلندی است که دهه‌ها از حضورشان در دنیای مد می‌گذرد و ظاهرا دوباره شال و کلاه کرده‌اند و به این عرصه وارد شده‌اند. رنگ‌کفش‌های لژدار هم بسیار خاص و براق است.

حضور پرشور کفش‌های لژدار احتمالا برای کسانی که قد چندان بلندی ندارند، خوشایند خواهد بود. باوجود این مدل‌ها، بی‌دردسر و چک‌وچانه، خیلی راحت تا ۲۰ سانتی‌متر هم می‌توان به طول قد اضافه کرد.

۶. کفش‌های بنددار در ناحیه مچ؛ به‌سادگی ظریف شوید

ترندهای پاییزی کفش زنانه

در میان مدل‌های عجیب و خاصی که در پاییز ۲۰۲۰ شاهد هستیم، نمونه‌های ساده‌ای هم وجود دارند. مدل‌هایی که بندی ساده در قسمت روی کفش قرار می‌گیرد یا مدل‌هایی که دارای بندی دور مچ هستند. در سال ۲۰۲۰ که خبری از مهمانی‌ها و مراسم رسمی آنچنانی نیست اما کفش‌های بنددار با پوششی رسمی بسیار زیبا می‌شوند.

۷. کُمبت بوت؛ ویژه و جنجالی باشید

ترندهای پاییزی کفش زنانه

کمبت‌بوت‌ها (combat boot) برای میدان‌های جنگ و رزم طراحی می‌شدند. اما این روزها ظاهرا طرفداران زیادی دارند و در میان ترندهای پاییزی کفش زنانه حضور پرشوری به‌هم رسانده‌اند. استقبال از این بوت‌ها هم زیاد است. حتی بعضی از افراد در فصول گرم سال هم دست از سر کمبت‌بوت‌ها برنمی‌دارند. بعضی از این بوت‌ها بسیار سنگین هستند. برخی هم فقط ظاهری بزرگ دارند و در پا سبک هستند. اگر به سلامت کمر و پاها هم اهمیت می‌دهید، یادتان باشد که نوع سبک کمبت‌بوت‌ها را خریداری کنید.

۸. کفش‌های نوک‌تیز؛ قدیمی‌های کمدتان را دریابید

ترندهای پاییزی کفش زنانه

بله! تعجب نکنید. کفش‌های نوک‌تیز هم وارد ماجرا شده‌اند. یکی از خوبی‌های ترندهای پاییزی کفش زنانه ۲۰۲۰ در این است که می‌توانید به سراغ کفش‌های قدیمی‌تان بروید و آنها را بار دیگر روی کار بیاورید. حدود ۱۰ سال پیش، کفش‌های نوک تیز حضور قابل‌اعتنایی در میان مدل‌های روز پیدا کرده بودند.

سال ۲۰۲۰ اگر برای بسیاری ناخوشایند و تحمل‌ناپذیر بوده، برای کفش‌های نوک‌تیز دوست‌داشتنی و مهربان ظاهر شده است. اگر از گذشته کفش‌هایی نوک‌تیز دارید و در گوشه‌ای مشغول خاک‌خوردن هستند، دست به کار شوید و آنها را پاک و تمیز کنید که جاده مد و فشن دوباره نامشان را فریاد می‌زند.

۹. کفش‌های ورزش لِژدار؛ راحت قدبلند شوید

ترندهای پاییزی کفش زنانه

کفش‌های ورزشی لژدار با قالب‌های بزرگ در پاییز امسال ترند شده‌اند. البته مدتی است که این سبک از کفش‌ها طرفدار پیدا کرده‌اند. ظاهرا در این پاییز حضورشان به اوج می‌رسد. برای کسانی که تیپ اسپورت و غیررسمی را دوست دارند، توجه به ترندشدن این کفش‌ها لازم است. در این صورت، می‌توانند تیپ غیررسمی‌شان را مطابق دنیای مد و فشن طراحی کنند.

بار دیگر اشاره می‌شود که افراد قدکوتاه در پاییز امسال رضایت زیادی به‌دست خواهند آورد. چون کفش‌های لژدار حسابی روی بورس هستند. پوشیدن کفش ورزشی لژدار هم می‌تواند چندین سانتی‌متر به قدشان اضافه کند. ضمن اینکه دیگر خبری از کمردرد و فشارآوردن به پا و کمر با بوت‌های لژدار یا کفش‌های پاشنه توپُر نیست. ورزشی‌های لژدار راحت، جذاب و به‌روز هستند. آنها را در خاطر داشته باشید.

نکته

یادتان باشد که پوشیدن جوراب‌های ساق‌کوتاه و متوسط با انواع کفش به دنیای مد و فشن بازگشته است. شاید اگر در سال‌های گذشته، کسی جورابی نسبتا ضخیم را با کفش مهمانی به پا می‌کرد، به او به‌عنوان فردی کاملا دور از سلیقه و مُد نگاه می‌کردید، اما این روزها ترتیب‌دادن چنین استایلی نشان می‌دهد که طرف‌تان حسابی با ترندها آشناست.

البته پوشیدن جوراب‌های اسپورت و پاییزی با کفش‌های تخت جلوه زیبایی دارد اما با پاشنه‌بلند چطور؟ شاید از این ترند استقبال می‌کنید. اگر این‌طور است حتما دلیلش را با ما هم در میان بگذارید. ما دوست داریم بدانیم که طرف‌داران این سبک عجیب از چه چیزی در آن استقبال می‌کنند و چه ابعاد زیبایی‌شناسانه‌ای در آن می‌بینند که از نظر ما جا می‌ماند.

در آخر

از میان ترندهای پاییزی کفش زنانه کدام را پسندیدید؟ به‌نظرتان عجیب و خاص بودند یا آنها را دوست داشتید؟ آشنایی با دنیای ترندهای روز را دوست دارید یا به‌نظرتان مُد چیزی است که برازنده تن و استایل شخصی‌تان است؟ اصلا عجیب و خاص‌بودن را چطور در دنیای مد و فشن تعریف می‌کنید؟


در ادامه بخوانید: زیباترین رنگ‌ موهای پاییز ۲۰۲۰
منبع thezoereport.com lofficielusa.com
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.