بهترین عطرهای مردانه برای هدیه روز ولنتاین

بوها و رایحه‌های مختلف دنیای عجیبی دارند. گاهی با استشمام یکی از آن‌ها می‌توان به دنیایی دیگر پرتاب شد و انبوهی از احساسات و خاطره‌ها را به‌یاد آورد. برای همین است که باید به خرید عطر مناسب اهمیت بدهید؛ آن هم برای هدیه‌دادن در روز عشق‌وعاشقی. در این مقاله از بهترین عطرهای مردانه برای هدیه روز ولنتاین گفته‌ایم.

۱. دیور سُوَژ؛ جذاب و همه‌پسند

(Dior Sauvage)

بهترین عطرهای مردانه برای هدیه روز ولنتاین _ سوژ
عطر مردانه سوژ (Sauvage)

دیور سُوَژ که با تلفظ‌هایی مانند ساواژ یا ساواج هم شناخته می‌شود از عطرهای رمانتیکی است که طرفداران زیادی دارد. اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارند با ورود به یک فضا، همه را متوجه رایحه عطرشان کنند، حتما به فکر خرید دیور سوژ باشید. اگر هم خانم هستید و قصد خرید هدیه ولنتاین برای عشقتان دارید، دیور را زود و سریع به فهرست اضافه کنید. سُوَژ عطر همه‌پسندی است که رایحه‌اش ماندگاری بالایی دارد و می‌تواند یکی از بهترین عطرهای مردانه برای هدیه روز ولنتاین باشد.

قیمت ادکلن اصل ساواژ یا سوَژ بالای ۳ میلیون تومان است اما نمونه‌های مشابه آن را هم می‌توانید خریداری کنید. این نمونه‌ها در سایت دیجی‌کالا هم موجود هستند. یادتان باشد که رایحه این ادکلن تند، خنک و نزدیک به بوهای خوش طبیعت است.

ادکلن دیور مدل Sauvage

۲. ژان‌ پل گوتیه؛ گرم و دوست‌داشتنی

(Jean Paul Gaultier)

بهترین عطرهای مردانه برای هدیه روز ولنتاین _ ژان پل گوتیه
ادکلن ژان پل گوتیه Jean Paul Gaultier Le Male Le Parfum

ژان پل گوتیه هم از ادکلن‌های جذابی است که گرمای فوق‌العاده‌ای دارند. این بوی گرم و دوستانه می‌تواند همان هدیه جذابی باشد که مدت‌هاست به آن فکر می‌کنید. خانم‌ها این رایحه را خیلی دوست دارند و با خرید ادکلن ژان پل گوتیه با یک تیر به دو نشان می‌زنند؛ هم خودشان از استشمام بوی این هدیه لذت می‌برند و هم یادگاری نفیسی به عشقشان تقدیم می‌کنند.

یادتان باشد که ادکلن‌های ژان پل گوتیه نسخه‌ها و مدل‌های مختلفی دارند. برای مثال، یکی از معروف‌ترین‌های این برند ادکلن، مدل ژان‌پل‌گوتیه لومَل است؛ ادکلنی با شیشه‌ای شبیه بالاتنه یک مرد. مدل‌های دیگر ادکلن‌های این برند هم خوش‌بو هستند و امکان خریدشان از دیجی‌کالا هم وجود دارد.

ادو تویلت مردانه ژان پاول مدل گوتیه اسکندال

۳. کرید اونتوس؛ قوی و به‌یادماندنی

(Creed Aventus)

بهترین عطرهای مردانه برای هدیه روز ولنتاین _ کرید اونتوس
ادکلن کرید اونتوس(Creed Aventus)

کرید اونتوس ادکلنی است که بیشتر مردان از رایحه‌اش استقبال می‌کنند و آن را دوست دارند. اگر به‌دنبال انتخاب‌هایی بدون شک‌وشبهه هستید، همین ادکلن را بخرید. بوی این عطر تلخ و خنک است و ترکیبی از میوه‌ها و گیاهان خوشبو در فرمولاسیونش به کار رفته‌اند.

ماندگاری بالای کرید اونتوس هم یکی دیگر از دلایلی است که محبوبیتش را بیشتر می‌کند. این گزینه می‌تواند از بهترین عطرهای مردانه برای هدیه روز ولنتاین باشد. فقط یادتان نرود که قدرت و ماندگاری‌اش را به صاحب هدیه گوشزد کنید؛ چون اگر در اسپری‌کردن بی‌مهابا عمل کند، بوی عطر به‌شدت تند می‌شود.

این عطر را از دیجی‌کالا سفارش بدهید. البته یادتان باشد که قیمت مدل اورجینال یا همان اصلش بسیار گران است اما نمونه‌های مشابه آن هم با قیمت ارزان‌تر در بازار وجود دارد.

ادکلن کرید اونتوس اینجاست

۴. مون‌بلان‌اکسپلورر؛ به‌یادماندنی

(Mont Blanc Explorer)

بهترین عطرهای مردانه برای هدیه روز ولنتاین _ مون بلان اکسپلورر
مون بلان اکسپلورر(Mont Blanc Explorer)

مون‌بلان‌اکسپلورر رایحه‌ای شبیه کرید اونتوس دارد. رایحه مون‌بلان تند و تلخ است. تلفیقی از کاکائو، چوب و چرم در این ادکلن، رایحه‌ای ساخته که به‌شدت شیک و جذاب است. کسانی که طرفدار رایحه کرید اونتوس هستند اما به‌واسطه قیمت بالایش نمی‌توانند روی آن به عنوان یکی از بهترین عطرهای مردانه برای هدیه روز ولنتاین حساب کنند، نگران نباشند. مون‌بلان اکسپلورر بسیار شبیه اونتوس است. البته دقت کنید که قیمت مون‌بلان هم چندان ارزان نیست و باید برای خریدش بالای ۱ میلیون تومان هزینه کنید.

ادکلن مون بلان مدل Explorer

۵. بولگاری من؛ پرطرفدار و جذاب

(Bvlgari MAN)

بهترین عطرهای مردانه برای هدیه روز ولنتاین _ بولگاری من
بولگاری من (Bvlgari MAN)

بولگاری من از ادکلن‌هایی است که اگر با سلیقه یک‌نفر جور دربیاید، دیگر رهایش نمی‌کند. ترکیب بوی چوب‌های معطر، ادویه‌هایی با رایحه‌های جذاب و البته گل‌ها از بولگاری ادکلن ماندگاری می‌سازند که جان می‌دهد برای قرارگرفتن در فهرست بهترین عطرهای مردانه برای هدیه روز ولنتاین.

یکی از جذابیت‌های بولگاری من این است که عطر محبوب آقایان از نظر خانم‌ها هم هست. طراحی جذاب شیشه این ادکلن و مایع شفاف موجود در آن هم از دلایل دیگری است که مشتریان را به خود جلب می‌کند.

ادکلن بولگاری مدل من

۶. بلو دُ شنل؛ شرقی شادمان

(Bleu De Chanel EDT)

بهترین عطرهای مردانه برای هدیه روز ولنتاین _ بلو دُ شنل
بلو دُ شنل(Bleu De Chanel EDT)

بلودُشنل از سال ۲۰۱۰ در بازار حضور دارد و از همان روزهای نخست رونمایی تا الان، پرطرفدار مانده است. این ادکلن از آن ترکیب‌های برنده‌ای دارد که همه را راضی نگه می‌دارند؛ حتی اگر طرف مقابلتان در خرید ادکلن بسیار وسواسی و سخت‌گیر باشد هم احتمالاً از بلودُشنل استقبال خواهد کرد.

تِم بوی این ادکلن شرقی است. منظور چیست؟ رایحه‌ای از چوب صندل، گل یاس، مرکبات، نعنا، کندر هندی و زنجبیل در بلو دُ شنل وجود دارد که آن را بدل به عطری خنک با رایحه‌ای کلاسیک می‌کند.

این ادکلن قیمتی بالای ۳ میلیون تومان دارد. اگر بودجه‌تان با این مبلغ هماهنگی ندارد، نگران نباشید چون نمونه‌های مشابه‌اش را برندهای ارزان تولید کرده‌اند و امکان خریدشان از دیجی‌کالا هم وجود دارد.

ادکلن شانل مدل Bleu De Chanel

۷. ورساچه دیلان‌بلو؛ اغواگر خاص‌پسند

Versace Dylan Blue

بهترین عطرهای مردانه برای هدیه روز ولنتاین _
دیلان بلو ورساچه(Versace Dylan Blue)

ورساچه دیلان بلو از آن ادکلن‌های خاصی است که با رایحه خنکش سلیقه سخت‌پسندان را جلب می‌کند. در ترکیب این ادکلن از مرکبات، مشک و گل‌هایی مانند نعنای هندی و برگ بنفشه استفاده شده است.

شاید برای خرید بهترین عطرهای مردانه برای هدیه روز ولنتاین بهتر است که به ورساچه دیلان بلو هم نگاهی داشته باشید؛ احتمالاً از خرید راضی خواهید بود. قیمت اصل این ادکلن هم در حدود ۲ میلیون تومان است اما نمونه مشابه‌اش با قیمتی ارزان‌تر در دیجی‌کالا و فروشگاه‌های دیگر وجود دارد.

ادکلن دیلان بلو ورساچه

۸. ورساچه ایروس؛ جذاب فراموش‌نشدنی

(Versace EROS)

بهترین عطرهای مردانه برای هدیه روز ولنتاین _ ورساچه
ورساچه ایروس (Versace EROS)

بوی غالب نعنا در کنار گل شمعدانی، چوب و وانیل ورساچه ایروس را می‌سازند. البته ترکیبات دیگری هم در فرمولاسیون آن وجود دارد. در هر حال، این بوهای خوشِ غالب باعث می‌شوند که ورساچه ایروس هم ادکلنی همه‌پسند باشد که بوی خوشش یادآور گرمای وجود و جذابیت فردی است.

ورساچه ایروس می‌تواند هدیه خوبی برای روز ولنتاین باشد؛ چون عطر شورانگیزش در خاطر می‌ماند و می‌تواند خاطره‌های خوشی را برایتان رقم بزند. این عالی است، نیست؟

ادکلن ورساچه ایروس

۹. دولچه‌گابانا دِوان؛محبوب دل‌ها

(Dolce And Gabbana The One)

بهترین عطرهای مردانه برای هدیه روز ولنتاین _ دولچه گابانا
دولچه گابانا دِوان (Dolce And Gabbana The One)

آقایان از دولچه گابانا دِوان خیلی راضی‌اند؛‌ می‌دانید چرا؟ یکی از دلایل این است که این ادکلن در میان خانم‌ها خیلی طرفدار دارد. انتخاب این گزینه برای هدیه به عشقتان کمی پیچیده شد.نه؟ با دانستن این نکته ترجیحتان خرید دولچه گابانای خوشبوی شیرین و تند است یا می‌خواهید ادکلنی بخرید که چندان میان خانم‌های دیگر طرفدار ندارد؟

به نظر ما که فقط رضایت صاحب هدیه از چیزی که می‌گیرد، مهم است. بنابراین، اگر فکر می‌کنید که این ادکلن با سلیقه طرف مقابلتان هم‌خوانی دارد، در خرید شک‌وتردید زیادی به‌خرج ندهید. ترکیب دولچه‌گابانا دِوان شامل شکوفه‌های پرتقال، هل و زنجبیل است.

ادکلن دولچه گابانا دِوان

۱۰. رالف لورن پولو بلو؛ پرشور و خنک

(Ralph Lauren Polo Blue EDP)

بهترین عطرهای مردانه برای هدیه روز ولنتاین _ رالف لورن پولو بلو
رالف لورن پولو بلو(Ralph Lauren Polo Blue EDP)

رالف لورن پولو بلو هم از ادکلن‌های تند و خنکی است که برای آقایان پرشور هدیه‌ مناسبی است. بوی مرکبات، انبه و مشک در این ادکلن غوغا می‌کنند. اگر کسی که دوستش دارید، فردی پرشور و اجتماعی است از رالف لورن پولو بلو خوشش خواهد آمد.

البته یک ایراد نسبتاً قابل‌توجه درباره این ادکلن وجود دارد. چه  ایرادی؟ ماندگاری رالف لورن پولو چندان بالا نیست. برای همین در خرید به این ویژگی‌اش دقت داشته باشید و بعد تصمیم‌ بگیرید.

ادکلن رالف لورن مدل deep blue

۱۱. هوگو رِد؛ خنک اما شورانگیز

(HUGO Red)

بهترین عطرهای مردانه برای هدیه روز ولنتاین _ هوگو رد
هوگو رد (HUGO Red)

هوگو رد هم از ادکلن‌های خوبی است که می‌تواند نظر طرف مقابلتان را حسابی جلب کند. رایحه تند و شیرین هوگو رد سرشار از بوی خوش چوب سدر و مرکبات است. این عطر که در سال ۲۰۱۳ راهی بازار شد، عطری مدرن است که ماندگاری بالایی دارد.

هوگو رد مخصوص آقایان پرشور و نشاط است و بوی خنک و شیرینش تا مدت‌ها توی مشام باقی می‌ماند. وجود رگه‌هایی از بوی طبیعت مانند عطر خاک و ادویه‌های مختلف هم از این ادکلن گزینه‌ای به‌یادماندنی می‌سازند.

ادکلن هوگو باس مدل RED

۱۲. جان وارواتوس آرتیزان پیور؛ تلخ خوشایند

(John Varvatos Artisan Pure )

بهترین عطرهای مردانه برای هدیه روز ولنتاین _ جان وارواتوس
جان وارواتوس آرتیزان پیور(John Varvatos Artisan Pure)

این ادکلن جان می‌دهد برای هدیه‌دادن. از رایحه تک و منحصربه‌فرد تا بسته‌بندی و شیشه جذابش مدام به زبان پنهان و آشکار می‌گویند که باید آن را به عنوان هدیه بخرید. اما این مدل از ادکلن جان وارواتوس چه بویی می‌دهد؟ شما چه فکر می‌کنید؟

رایحه این ادکلن تلخ و طبیعی است. رگه‌های بوی خوش مرکبات در کنار بوی مشک و آویشن ترکیب فوق‌العاده خاصی ایجاد می‌کنند. پس برای فردی که به دنبال استفاده از عطرها و ادکلن‌های خاص است، جان وارواتوس بخرید و مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.

ادکلن جان وارواتوس مدل Artisan Pure

۱۳. پرادا لُم؛ رمانتیک خوشبو

(l’homme prada l’eau)

بهترین عطرهای مردانه برای هدیه روز ولنتاین _ لوم پرادا
لوم پرادا (l’homme prada l’eau)

پرادا لم رایحه رمانتیکی دارد. نت آغازی این ادکلن بهارنارنج است که به‌خودیِ خود می‌تواند لقب بهشتی‌ترین بوی دنیا را از آن خود کند. در نت‌های بعدی پرادا لم بوی چوب صندل، سدر و زنبق به مشام می‌رسد.

ترکیب همه این‌ها از پرادا ادکلنی گرم می‌سازند که مناسب استفاده در گرماگرم روزهای عشق‌وعاشقی است. پس برای خرید به عنوان هدیه ولنتاین مورد مناسبی است. دقت کنید که تلفظ صحیح این ادکلن لُم پرادا لُو است. بعضی‌ها لُم را که به فرانسوی به معنای مرد و مردانه است، لهوم یا چنین چیزهایی تلفظ می‌کنند که کاملا اشتباه است. حواستان باشد.

ادکلن پرادا لم اینجاست

۱۴. امپریو آرمانی استرانگر ویت‌ یو؛ تلخ اما عاشقانه

(emporio armani stronger with you)

بهترین عطرهای مردانه برای هدیه روز ولنتاین _ امپوریو آرمانی
امپوریو آرمانی استرانگر ویت یو(emporio armani stronger with you)

امپریو آرمانی برند لوکس و معروفی است. اگر دوست دارید که کمی تجمل و زرق‌وبرق به شب رمانتیک ولنتاین اضافه کنید، این ادکلن را برای فرد موردعلاقه‌تان بخرید. استرانگر ویت یو یعنی چه؟ یعنی قدرتمندتر با تو!

چه نام با مسمایی است. عشق شما را قوی‌تر و بی‌باک‌تر می‌کند، این‌طور نیست؟ امپریو آرمانی بوی تلخ و گرمی دارد. در فرمولاسیون آن از وانیل، ادویه‌های تند، چوب‌های معطر و لاوندر یا همان اسطوخدوس استفاده شده است.

امپریو آرمانی مدل Stronger With You Leather

۱۵. ژیوانشی جنتلمن؛ چهره ماندگار

(givenchy gentleman)

بهترین عطرهای مردانه برای هدیه روز ولنتاین _ ژیوانشی
ژیوانشی جنتلمن(givenchy gentleman)

نخستین باری که ژیوانشی جنتلمن به بازار آمد، شاید شما به دنیا نیامده بودید (البته اگر متولد ۱۹۷۵ به قبل نباشید). ترکیب سازنده این ادکلن هم برای دوستداران بوهای طبیعت رویایی است.

در آن عطر خوش چرم، علف وتیور و دارچین ملموس است. ژیوانشی جنتلمن ادکلنی گرم و تند است که تِمی شیرین دارد. همین‌که سالیان دراز در بازار عطروادکلن‌ها باقی مانده یعنی همه‌پسند است و بوی خوش آن خسته‌کننده نیست.

ژیوانشی مدل gentleman

۱۶. دیور اوم؛ کلاسیک کاکائویی

(Dior Homme)

بهترین عطرهای مردانه برای هدیه روز ولنتاین _ دیور
دیور اوم(Dior Homme)

دیور اوم از عطرهای بسیار معروفی است که طرفداران زیادی هم دارد. البته طرفداران رایحه‌های گرم و شیرین از این محصول دیور استقبال خواهند کرد. اجازه بدهید که از ترکیباتش بیشتر برایتان بگوییم تا ببینید که هدیه مناسبی برای عشقتان هست یا نه.

در فرمولاسیون دیور اوم از گل سوسن، کاکائو و نارنج استفاده شده است. البته مواد و ترکیبات دیگری هم دارد اما برای اینکه دست‌تان بیاید که با چه رایحه‌ای طرف هستید از عناصر اصلی سازنده‌اش گفتیم.

ادکلن دیور اوم اینجاست

۱۷. گوچی گیلتی؛ مقصر محبوب

(Gucci Guilty )

بهترین عطرهای مردانه برای هدیه روز ولنتاین ـ‌ گوچی گیلتی
گوچی گیلتی(Gucci Guilty)

گوچی گیلتی هم عطر رمانتیک و جذابی برای هدیه‌دادن است و می‌تواند در دسته بهترین عطرهای مردانه برای هدیه روز ولنتاین قرار بگیرد. این ادکلن بوی خاصی دارد. در ترکیب آن از سرو، چوب‌های معطر و نعنای هندی استفاده شده است.

گیلتی به انگلیسی یعنی مقصر؛ شاید در نگاه نخست نام جالبی برای هدیه نباشد اما باور کنید که هست. کسی که دوستش دارید و این هدیه را برایش می‌خرید، مقصر ربودن قلبتان است، مقصر تپش‌های تند قلبتان است. نیست؟

گوچی گیلتی اینجاست

۱۸. لایت‌بلو؛ شور عشق

(Light Blue Cologne)

بهترین عطرهای مردانه برای هدیه روز ولنتاین ـ‌ لایت بلو
لایت بلو (light blue)

لایت بلو از محصولات برند دولچه‌گاباناست. این ادکلن خنک و تند رایحه مرکبات را در خود دارد و ماندگاری‌اش هم بالاست. وجود رایحه‌ای از سرو کوهی و خزه‌های درخت بلوط هم به خوشبوترشدن آن کمک کرده‌اند.

لایت‌بلو عطر خنکی است و می‌گویند برای آدم‌های اجتماعی و پرشور مناسب است. پس اگر طرف مقابلتان چنین ویژگی‌هایی دارد، حتما به خرید این ادکلن برای او فکر کنید.

عطر مهمت مدل دولچه گابانا

۱۹. سالواتوره فراگامو اومو؛ جادوییِ جذاب

(Salvatore Ferragamo Uomo)

بهترین عطرهای مردانه برای هدیه روز ولنتاین ـ اومو
سالواتوره فراگامو اومو (Salvatore Ferragamo Uomo)

اگر به‌دنبال خرید ادکلنی اصیل اما مدرن هستید، سالواتوره فراگامو اومو را به‌خاطر بسپارید. این عطر ایتالیایی رایحه شیرین و گرمی دارد. شیرینی و گرما همان‌ دو مفهوم مهمی هستند که برای روز ولنتاین به آن نیاز دارید.

اگر بخواهیم ادکلن سالواتروه فراگامو امو را در چند کلمه شرح بدهیم، باید بگوییم که شیک، خاص‌پسند و فراموش‌نشدنی است. وجود نارنج، فلفل سیاه، چوب صندل و شکوفه‌های پرتقال در این عطر ترکیب جادویی و جذابی به‌وجود آورده است.

سالواتوره فراگامو اینجاست

۲۰. داویدوف کول‌واتر؛ آشنای صمیمی

Davidoff Cool Water

بهترین عطرهای مردانه برای هدیه روز ولنتاین _ داویدوف
داویدوف کول‌واتر (Davidoff Cool Water)

داویدوف از آن ادکلن‌های خاطره‌انگیزی است که نسل‌های قدیمی و جدید با رایحه‌اش آشنایی دارند. برای ولنتاین امسال می‌توانید به‌سراغ داویدوف کول‌واتر بروید. این عطر امتحانش را پس داده و سال‌هاست که در میان بهترین‌ها قرار دارد.

البته دقت کنید که رایحه‌اش تلخ و خنک است و رگه‌هایی از عطر لیمو، فلفل، نت‌های دریا، چوب و ادویه‌های خوشبو در آن وجود دارد. داویدوف کول‌واتر بوی دوست‌داشتنی و دوستانه‌ای در فضا ایجاد می‌کند؛ یعنی از آن عطرهایی است که استشمامشان حس صمیمت و دوستی را به‌وجود می‌آورد و بوی آشنایی دارد.

ادکلن داویدف مدل Cool Water Wave

در آخر

بهترین عطرهای مردانه برای هدیه روز ولنتاین را مرور کردیم. بعضی‌ها می‌گویند که عطر جدایی می‌آورد؛ پیشنهادمان این است که زیاد چنین ایده‌های خرافاتی را جدی نگیرید. عطرها قابلیت این را دارند که با بوی خوش‌شان خاطره‌ها را جاودانه کنند. چه چیزی بهتر از این؟


در ادامه بخوانید: چطور استایل سفید و مشکی را مثل سلبریتی‌ها ست کنیم؟
منبع michael84.co.uk poshbeautyblog.com imabeautygeek.com
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.