بهترین عطرهای زنانه برای هدیه روز ولنتاین

عطرها می‌توانند خاطره‌های خوش را جاودانه کنند. آن‌وقت، هربار که بوی آن‌ها را استشمام کنید، به لحظه شاد و جاودانه‌ای در لحظات ثبت آن خاطره پرتاب می‌شوید. در این مقاله هم از بهترین عطرهای زنانه برای هدیه روز ولنتاین برایتان گفته‌ایم.

۱. رالف لورن رومَنس؛ دسته‌گلی از رزهای زیبا

Ralph Lauren Romance

بهترین عطرهای زنانه برای هدیه روز ولنتاین ـ رومنس
رالف لورن رومنس (Ralph Lauren Romance)

گل رز از نمادهای قدیمی و همیشگی عشق است. وجود رایحه این گل رمانتیک در عطر هم عالی می‌شود. پس اگر قصد خرید عطر برای روز ولنتاین دارید، به رالف لورن رومَنس توجه ویژه‌ای داشته باشید که پشیمان نمی‌شوید.

ترکیب سازنده این عطر جذاب است؛ کنار هم قرارگرفتن وانیل، نارگیل و البته گل یاس در رالف لورن رومنس نتیجه خوبی دارد. البته در ساختار رایحه آن مرکبات هم حضور دارند. بوی این عطر شیرین و خنک است.

ادو پرفیوم زنانه رالف لورن

۲. کارولینا هررا؛ گرم و عاشقانه

Carolina Herrera

بهترین عطرهای زنانه برای هدیه روز ولنتاین ـ کارولینا هررا
کارولینا هررا (Carolina Herrera)

این عطر کارولینا هررا بسیار معروف است. حتی اگر از آن استفاده نکرده باشید و رایحه‌اش را هم نشناسید، حتما تصویر شیشه‌اش را دیده‌اید. شیشه کارولینا شبیه کفش پاشنه‌بلند است و جذابیت زیادی دارد.

اما اجازه بدهید که از رایحه‌اش هم برایتان بگوییم. بوی کارولینا هررا تند، گرم و شیرین است. در ترکیبش، کاکائو، گل مریم و یاس وجود دارند. جمعی از بهترین بوهای عالم در بطری کفش‌مانند این عطر جمع شده‌اند پس انتظاری جز استشمام رایحه‌ای درجه‌یک از آن نداشته باشید.

کارولینا هررا مدل Good Girl

۳.شنل چَنس؛ رویایی‌تر از رویا

Chanel Chance Eau tendre

بهترین عطرهای زنانه برای هدیه روز ولنتاین ـ شنل چنس
شنل چنس(Chanel Chance Eau tendre)

شانل یا شنل؟ چنس یا شنس؟ البته درست‌ترین حالت شَنل شانس است؛ این تلفظ فرانسوی عطر معروف و خوش‌بوی این قسمت از فهرست بهترین عطرهای زنانه برای هدیه روز ولنتاین ماست. اما شما هرچه می‌خواهید صدایش کنید.

مهم این است که این عطر خوشبو مورد قبول عشقتان واقع شود. اگر کسی طرفدار بوهای شیرین و خنک باشد، از شنل چنس به‌شدت خوشش خواهد آمد. در ترکیب این عطر از گل رز، یاس، مشک، بِه و گریپ‌فروت استفاده شده است. ناگفته نماند که این عطر از دوست‌داشتنی‌های نویسنده مقاله هم هست و خریدش را حتما توصیه می‌کند.

شنل چنس اینجاست

۴. گوچی‌گیلتی؛ عاشق مقصر

Gucci Guilty Pour Femme Eau de Parfum

بهترین عطرهای زنانه برای هدیه ولنتاین ـ‌ گیلتی گوچی
گوچی گیلتی (Gucci Guilty)

گوچی‌گیلتی رایحه عجیبی دارد؛ بوی آن برای کسانی مناسب است که روحیه‌ای خاص و جسور دارند. اگر عشقتان چنین روحیه‌ای دارد، در خرید گوچی گیلتی شک نکنید.

در ترکیب این عطر از نعنای هندی، بنفشه و یاس استفاده شده است. البته ترکیبات عجیب و خاص دیگری هم در گوچی گیلتی وجود دارد؛ مثلاً فلفل صورتی یا پرتقال ماندارین. این را هم بدانید که گیلتی به انگلیسی معنای مقصر می‌دهد.

اگر این عطر را به عشقتان تقدیم کردید به او بگویید که دلیل خریدتان این بوده که او را مقصر سرخ‌شدن گونه‌هایتان و به‌ یغما بردن دلتان می‌دانید. بیش از حد شاعرانه و عاشقانه شد؟

گوچی گیلتی زنانه اینجاست

۵. لانکوم لَ‌وی‌عه‌بِل؛ زندگی زیبا

Lancome La Vie Est Belle

بهترین عطرهای زنانه برای هدیه ولنتاین ـ‌ Lancome La Vie Est Belle
ل‌وی‌عه‌بل (Lancome La Vie Est Belle)

لانکوم که نیاز به معرفی ندارد؛ از بهترین‌های بازار است و مدل ل‌وی‌عه‌بل هم از شیک‌ترین و معروف‌ترین عطرهای تولیدی این برند است. ل‌وی‌عه‌بل یعنی زندگی زیباست. با خرید این عطر برای عشقتان هم هدیه خوشبو و بی‌نظیری را به او پیشکش می‌کنید و هم پیامی مهم به او می‌دهید: زندگی با او زیباست.

این عطر لانکوم شیرین و گرم است و در ترکییش، وانیل، شکوفه پرتقال و گل یاس دارد. ترکیب برنده‌ای است. ماندگاری لانکوم ل‌وی‌عه‌بل هم مطلوب ارزیابی می‌شود و تا ساعت‌ها روی نبض و لباستان باقی می‌ماند.

عطر زنانه La Vie Est Belle

۶.  ایو‌سن‌لورن؛ عشق و آزادی

Yves Saint Laurent Libre

بهترین عطرهای زنانه برای هدیه ولنتاین ـ‌ ایو سن لورن
ایو سن لورن لیبر(Yves Saint Laurent Libre)

ایوسن‌لورن انتخاب متفاوتی است؛ یعنی اگر عشقتان خاص‌پسند است به سمت خریدش بروید. البته رایحه عجیب‌وغریبی ندارد اما بوی گرم و شیرینش نتیجه ترکیب سدر، عنبر، گل وانیل، اسطوخدوس و شکوفه پرتقال است.

این ترکیب خاص در کنار هم رایحه ویژه‌ای پدید می‌آورند که ماندگاری بالایی دارد و ساعت‌ها روی لباس و بدن باقی می‌ماند. ایو‌سن‌لورن لیبر برای افراد جسور و رهایی مناسب است که به استقبال امتحان‌کردن چیزهای متفاوت در زندگی می‌روند. این را هم بگوییم که لیبر در زبان فرانسه به معنای آزاد است.

عطر ایو سن لورن لیبر

۷. ژایونشی لَنتردی؛ عشق ممنوعه

Givenchy L’Interdit Eau de Parfum

بهترین عطرهای زنانه برای هدیه ولنتاین ـ‌ ژیوانشی لنتردی
ژیوانشی لنتردی (Givenchy L’Interdit Eau de Parfum)

این عطر هم از آن موارد چالش‌برانگیزی است که معمولاً نامشان اشتباه تلفظ می‌شود. ژیوانشی را که می‌شناسید، برند بسیار معروفی است. اما نام این مدل از عطرهایش را چطور بخوانیم و بگوییم؟ لَنتِردی یا به‌قول فرانسوی‌ها لنتِقدی یعنی ممنوعه.

این عطر شیرین و گرم در ترکیب هیجان‌انگیزش از گل مریم، شکوفه پرتقال و یاس بهره برده است. جای تعجب ندارد که خوشبوست و ماندگار و در میان بهترین عطرهای زنانه برای هدیه روز ولنتاین قرار می‌گیرد.

ادکلن ژیوانشی لنتردی

۸. ویکتور اند رالف فلاوربامب؛ ماندگار خوشبو

Viktor&Rolf Flowerbomb

بهترین عطرهای زنانه برای هدیه روز ولنتاین ـ‌فلاور بامب
فلاور بامب (Viktor&Rolf Flowerbomb)

چهار عطرساز معروف دنیا طراحی و تولید این عطر را به عهده داشته‌اند. پس باید نتیجه خاصی انتظار داشته باشیم. همین‌طور است. رایحه نهایی عطر فلاوربامب بسیار خوشایند است.

بوی شرقی این عطر حاصل ترکیب مُشک، چای، نارنج، گل رز و یاس است. پخش بو و ماندگاری عطر فلاوربامب از امتیازات شاخص آن است. دقت کنید که نمونه اورجینال عطرهای معروف را بخرید؛ چون اگر پای تقلب در تولید به‌میان باشد، با بوی واقعی عطر اصلی روبه‌رو نمی‌شوید و توی ذوقتان می‌خورد.

عطر ویکتور اند رالف مدل flower bomb

۹. لانکوم آیدِل؛ کلاسیک دوست‌داشتنی

Lancôme Idôle Eau de Parfum

بهترین عطرهای زنانه برای هدیه روز ولنتاین ـ‌ لانکوم ایدل
لانکوم ایدل (Lancôme Idôle Eau de Parfum)

لانکوم آیدل هم یکی دیگر از عطرهای ناب و جذابی است که می‌توانید به‌عنوان بهترین عطرهای زنانه برای هدیه روز ولنتاین انتخاب کنید. این عطر شیرین ترکیب متفاوت و قابل‌توجهی دارد.

در این محصول لانکوم از گلابی، ترنج، وانیل، مشک سفید، یاس هندی، گل سرخ و رُز ترکیه‌ای استفاده شده است. طرفداران عطرهای کلاسیک از لانکوم آیدل خوش‌شان خواهد آمد. عشقتان کلاسیک‌پسند است؟

عطر لانکوم مدل ایدل

۱۰. گرلن مون گرلن؛ ماندگارکننده عشقی گرم

Guerlain Mon Guerlain Eau de Parfum

بهترین عطرهای زنانه برای هدیه روز ولنتاین - گرلن مون گرلن
گرلن مون گرلن(Guerlain Mon Guerlain)

اگر کسی که دوست دارید از رایحه‌های گرم و شرقی استقبال می‌کند، برایش گرلن مون گرلن را انتخاب و خریداری کنید. ساختار رایحه این عطر هم جذاب است. در آن ردپای پرتقال، یاس، بنفشه، مشک و البته زعفران دیده می‌شود.

بوی خاص و ماندگاری گرلن‌مون‌گرلن از آن عطر محبوبی می‌سازد که برای هدیه‌کردن گزینه خوبی است. بوی گرم و دلنشین گرلن‌مون‌گرلن می‌تواند لحظه‌های خوش روز عشق را در مشامتان جاودانه کند.

ادکلن گرلن مون گرلن

در آخر

سعی کردیم که تعدادی از بهترین عطرهای زنانه برای هدیه روز ولنتاین را به شما معرفی کنیم. حالا دیگر نوبت شماست که آستین‌ها را بالا بزنید و گزینه‌ای را انتخاب کنید و بخرید که با سلیقه عشقتان بیشتر از همه در هماهنگی است. انتخابتان کدام است؟ کدام مورد نظرتان را بیشتر جلب کرد؟ پیشنهاد دیگری دارید که با ما درمیان بگذارید؟

منبع teenvogue.com whowhatwear.com etonline.com
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.