راهنمای انتخاب رنگ مو برای پوست‌های سبزه؛ مناسب‌ترین رنگ‌ها کدامند؟

اگر از آن دسته افراد با پوست سبزه یا تیره هستید، خوش‌شانسید. چراکه در انتخاب رنگ موی مناسب دستتان باز است. بیشتر رنگ موهای موجود در بازار، مناسب رنگ پوست‌تان هستند. با ما در این مقاله از «منومد»، همراه شوید تا بهترین رنگ‌های مناسب پوست‌تان را معرفی کنیم.

رنگ مو برای پوست‌های سبزه

اگر به فکر رنگ کردن موهایتان هستید، ابتدا به رنگ و تناژ پوست‌تان توجه کنید. اگر پوست‌تان سبزه یا تیره است، باید رنگ مویی انتخاب کنید که با رنگ پوست‌تان هماهنگی داشته باشد. برخی از افراد که پوست سبزه دارند، مطمئن نیستند، رنگ‌های مشکی یا بلوند مناسب پوست‌تان باشد. اگر شما هم نگران این موضوع هستید، باید بگوییم، رنگ مشکی می‌تواند پوست سبزه و خوش‌رنگ‌تان را درخشان کند.

از طرفی از آنجایی‌که رنگ پوست‌تان سبزه است، تناژ زرد یا طلایی دارد، بنابراین انواع رنگ‌های بلوند (از جمله بلوند بژ، بلوند طلایی، بلوند توت‌فرنگی، بلوند فندقی و بلوند عسلی) مناسب‌تان است و چهره‌تان را عالی و بسیار جذاب نشان می‌دهد.

در ادامه رنگ‌های دیگری که مناسب رنگ و تناژ پوست‌تان هستند را پیشنهاد کرده‌ایم:

بلوند دودی تیره

بلوند دودی تیره

خبر خوب اینکه، اگر رنگ بلوند دودی را دوست دارید ولی تصور می‌کنید با پوست سبزه‌‌تان نمی‌توانید از این رنگ استفاده کنید، در اشتباه هستید. داشتن پوست سبزه به معنای این نیست که حتما باید از رنگ‌های با تناژ گرم استفاده کنید. بلوند دودی تیره، با رنگ پوست‌تان بیشترین هماهنگی را دارد.

رزگلد

رزگلد

رنگ موی رزگلد، از ترکیب رنگ صورتی و طلایی تشکیل شده است. این رنگ مو بهترین رنگ برای افراد با پوست‌ سبزه است. درواقع رنگ رزگلد، تناژ صورتی پوست‌های سبزه را برجسته می‌کند.

دارچینی

دارچینی

رنگ موی دارچینی، قرمز بسیار گرم است و با درخشان‌تر کردن پوست‌های سبزه، جلوه‌ای عالی به آنها می‌دهد. درواقع این رنگ مو، ترکیبی از قهوه‌ای، قرمز و نارنجی و مکملی بی‌نظیر برای پوست‌های سبزه است.

قهوه‌ای طلایی

قهوه‌ای طلایی

رنگ موی قهوه‌ای طلایی، رگه‌هایی از بلوند و مس دارد و در درازمدت آفتاب‌سوخته به‌ نظر می‌رسد. این رنگ مو مناسب پوست‌های سبزه است. درواقع با این رنگ می‌توانید تناژ پوست قهوه‌ای‌تان را درخشان‌تر نشان دهید.

آبی نیمه‌شب

آبی تیره

آبی نیمه‌شب (آبی تیره)، سایه تیره‌ای از آبی است که به دلیل شباهت آن به رنگ آبی آسمان در شب‌های مهتابی در اطراف ماه کامل، آبی نیمه‌شب نامگذاری شده است. این رنگ را می‌توان سایه تیره‌ای از رنگ نیلی دانست.

رنگ موی آبی تیره بهترین رنگ برای پوست‌های سبزه است و با آن هماهنگی عالی دارد و به چهره‌تان جلوه می‌دهد.

ارغوانی روشن

ارغوانی روشن

این رنگ ترکیبی از صورتی و بنفش است و از آنجایی‌که خیلی گرم نیست، مناسب افراد با پوست‌های سبزه است که خواهان رنگ‌های گرم و تند نیستند اما می‌خواهند چهره جذابی داشته باشند.

رنگ موی Pumpkin Spice

کدو تنبل ادویه‌ای

این رنگ مو که ترکیبی از رنگ‌های نارنجی، مسی و قهوه‌ای گرم است، با پوست افراد سبزه هماهنگی بی‌نقصی دارد.

صورتی آدامس بادکنکی

صورتی آدامس بادکنکی

این رنگ مو، یکی از رنگ‌هایی است که هماهنگی خوبی با پوست‌های سبزه دارد. البته چهره‌تان را بسیار شاد و شنگول می‌کند و یادتان می‌اندازد، زندگی آنقدر که آن را جدی گرفته‌اید، جدی نیست.

هلویی

هلویی

این رنگ مو هماهنگی بی‌نظیری با انواع تناژهای پوست دارد که پوست سبزه یکی از آنهاست. درضمن استفاده از این رنگ روی موها به سفید یا نقره‌ای کردن مو نیازی ندارد و به همین دلیل موهایتان صدمه بسیار کمتری را متحمل می‌شود.

سرخابی

سرخابی

اگر به دنبال رنگ‌ موی آبرنگی هستید و پوست‌تان سبزه است، رنگ سرخابی گزینه‌ای عالی برایتان است. این رنگ نه کاملا آبی و نه قرمز یا ارغوانی است و می‌تواند روی پوست سبزه، ظاهری خنثی به فرد دهد.

لیموناد

لیموناد

معمولا در دنیای رنگ مو، رنگ لیموناد فراموش می‌شود. اما افرادی که پوست سبزه‌ای دارند، رنگ موی لیموناد، چهره‌شان را درخشان می‌کند. اگر در استفاده از رنگ‌های دنیای نارنجی، تازه‌کار هستید، با رنگ موی لیموناد شروع کنید.

اسطوخودوس یخی

اسطوخودوس یخی

اگر پوست‌تان برنزه تیره است، می‌توانید برای متعادل نشان دادن گرمی پوست‌تان از رنگ موی اسطوخودوس یخی استفاده کنید. اگر می‌خواهید چهره هنری جذابی پیدا کنید، این رنگ را با نقره‌ای و ارغوانی روشن ترکیب کنید.

مسی

مسی

این رنگ مو، یکی از بهترین رنگ‌های مناسب پوست سبزه است. رنگ‌های نارنجی و طلایی روشن به اعماق پوست سبزه‌تان نفوذ می‌کند و ظاهرتان را شبیه الهه‌ها می‌کند.

اوبرن (قهوه‌ای مایل به قرمز)

اوبرن

قهوه‌ای مایل به قرمز در ترکیب با پوست سبزه، گرما و جذابیت چهره‌تان را بیشتر می‌کند. البته می‌توانید پایه رنگ مویتان را قهوه‌ای‌تر کرده و از قرمزی آن بکاهید.

قهوه‌ای فندقی

قهوه‌ای فندقی

اگر به دنبال رنگی هستید که ته‌رنگ قهوه‌ای داشته باشد، قهوه‌ای فندقی مناسب‌تان است. درضمن این رنگ در فصل تابستان عالی است.  با این رنگ هرچه پوست‌تان برنزه‌تر باشد، موهایتان زیر نور خورشید روشن‌تر دیده می‌شود.

نقره‌ای تیره

نقره‌ای تیره

این رنگ مو هم مناسب رنگ پوست سبزه‌ و بیشتر در فصل زمستان است. ظاهر شیک و جذابی به شما می‌دهد.

محبوب‌ترین رنگ موهای دیجی‌کالا را ببینید

کلام آخر

رنگ‌ موهای متعددی وجود دارد که با پوست سبزه هماهنگی دارند. اما رنگ‌های پیشنهادی این مقاله، بهترین انتخاب برای داشتن چهره‌ای جذاب و ظاهری بی‌نقص برای شما که پوستی سبزه دارید است.

منبع hair.com
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.