زیباترین اکسسوری‌های پاییز ۲۰۲۰؛ از بند ماسک تا دستمال گردن

پاییز ۲۰۲۰ هم از راه رسید. اگر شما هم مد و ترندهای سال را دنبال می‌کنید؛ اینجا برایتان از اکسسوری‌‌های پاییز ۲۰۲۰ گفته‌ایم.

وقت مرتب کردن کمدها و جابه‌جا کردن اکسسوری‌های مناسب فصل رسیده. اگر در فکر ست کردن یا خرید اکسسوری هستید، خواندن این نوشته از «من‌ و مد» را از دست ندهید.

ممکن است هر چیزی که مد می‌شود، با استایل شخصی شما جور نباشد. اما می‌توانید ترندهای اکسسوری‌های پاییز ۲۰۲۰ را ببینید. از بین آنها چیزی را انتخاب کنید که به سلیقه و استایل شما می‌آید.

بند ماسک؛ به زیبایی ماسکتان اهمیت دهید

اکسسوری پاییزی

این روزها کمتر کسی بدون ماسک از خانه بیرون می‌رود. ماسک همراه همیشگی ما شده. به همین دلیل بعضی‌ها تصمیم گرفته‌اند، ظاهر درمانی آن را با اضافه کردن اکسسوری ماسک، به یک بخش جذاب از لوازم جانبی تبدیل کنند. اضافه کردن یک بند جذاب و خواستنی به ماسک، می‌تواند ایده دلنشینی باشد.

ست کردن ماسک و لباس؛ با ماسک خوش‌پوش‌ باشید

اکسسوری پاییزی

بعضی از طراحان ماسک‌های پارچه‌ای، از نقش و رنگ‌های متداول بلوز یا پیراهن برای تهیه ماسک استفاده می‌کنند. ست کردن ماسک با لباس‌تان حس بهتری در شما ایجاد می‌کند. می‌توانید ماسک را با کش مو، بلوز یا رنگ مانتو ست کنید. برای این‌که خیال‌تان از کیفیت ماسک راحت باشد، می‌توانید آن را روی ماسک جراحی بپوشید.

زنجیر یا بند ماسک، اکسسوری ماسک به‌حساب می‌آید. درست مثل بند عینک که خیلی‌ها دوستش دارند. آن را به بند ماسک می‌اندازید. دور گردن یا روی لباس می‌افتد. اکسسوری ماسک به یکی از جالب‌ترین ترندهای پاییز ۲۰۲۰ تبدیل شده. ترندی که احتمالا زمستان هم با ما خواهد بود.

مروارید؛ ترند جذاب ۲۰۲۰ و البته همیشه شیک و دیدنی

اکسسوری پاییزی

امسال انواع مروارید درشت در مجموعه‌های زیادی دیده شده‌اند؛ گوشواره‌، گردنبند و زیورآلات شانل  (Chanel)، پرابَل گورونگ (Prabal Gurung) و کریستن دیور (Christian Dior) پر از مرواریدهای درشت با سر و شکل قدیمی بودند.

گوشواره بلند؛ مدی که دوباره می‌آیداکسسوری پاییزی

چند سالی‌ست چشم‌تان به گوشواره‌های ظریف و جمع‌وجور عادت کرده. اصلا نمی‌توانید گوشواره‌ای را تصور کنید که تا روی شانه برسد! اما خودتان را آماده کنید؛ گوشواره بلند ترند اکسسوری های پاییزی ۲۰۲۰ است. برندهایی مثل لویی ویتون (Louis Vuitton)، پرابل گورونگ (Prabal Gurung) و لوئه‌وِی (Loewe) گوشواره‌هایی در مجمموعه‌هاشان دارند که تا روی سینه بلندند.

منگوله؛ مناسب طرفداران بوهواکسسوری پاییز

منگوله‌های تابستانی، راه‌شان را به اکسسوری‌های زنانه پاییز ۲۰۲۰ هم باز کرده‌اند. به‌نظر نمی‌رسد این ترند به این‌ زودی‌ها بخواهد جایی برود. بهتر است به دیدنش عادت کنیم.

کلاه برت؛ انتخاب شیک‌پوش‌هااکسسوری پاییزی

وقتی در مجموعه مارک جیکوبس (Mark Jacobs) کلاه بِرِت می‌بینید، دیگر با خیال راحت می‌توانید آن را سر کنید. کلاه برت چرم، بافت یا نمدی برای هر سنی مناسب است. می‌توانید در دورهمی‌های عصرانه با دامن و ژاکت ظریف آن را ست کنید.

زیورآلات سبک بوهمی؛ مناسب بوهودوستاناکسسوری پاییزی

حتما دیده‌اید سبک بوهمی دوباره در طراحی دکوراسیون و لباس مد شده. بعضی‌ها دیوار اتاق را با محصولات مکرومه، پر و شبیه این‌ها تزیین می‌کنند. اگر بوهو با استایل شخصی‌تان جور است، اکسسوری‌هایش را فراموش نکنید. استایل بوهو رنگی‌رنگی‌ و کمی شلوغ است. زیورآلات آن درشت و بلند هستند. به‌جای فلز از پارچه و پر در ساخت آنها استفاده می‌شود.

اسکار دو لا رنتا (Oscar de la Renta) و استلا مک کارتنی (Stella McCartney) از این سبک در طراحی اکسسوری پاییز ۲۰۲۰ بهره برده‌اند.


حتما بخوانید: در مصاحبه کاری چه بپوشیم؟ مخصوص خانم‌ها

گل سینه درشت؛ حس و حال قدیمیاکسسوری پاییزی

وقتی دولچه اند گابانا (Dolce & Gabbana)، ورساچه (Versace) و اسکار دو لا رنتا (Oscar de la Renta) سراغ گل سینه‌های درشت بروند، دیگر می‌دانید که این اکسسوری جذاب سر از مهمانی‌ها و مغازه‌ها هم درمی‌آورد.

خلاصه اگر گل سینه قدیمی دارید، یا در وسایل مادر گل سینه پیدا می‌شود، بدانید که از ترندهای امسال است. خانم‌هایی که کلاسیک می‌پوشند، می‌توانند آن را روی کت بزنند. اما شما ممکن است مثل ورساچه، گل سینه را روی کلاه پشمی بزنید. به مانتوی بافتنی، ژاکت بلند یا پولیور هم فکر کنید.اکسسوری پاییزی

کمربند پهن؛ متفاوت و بانمک

یکی از اکسسوری‌های محبوب در مجموعه‌های مد پاییز ۲۰۲۰ کمربندهای پهن بودند. روی پیراهن، کت بلیزر، شلوار و تونیک کمربند پهن ببندید.

کمربند فلزی؛ قشنگ و خاص

در کنار کمربندهای پهن، مدل‌های تمام فلزی هم مد شده. ممکن است آویز کمربند چرمی، از زنجیر فلزی باشد. بعضی از کمربندهای فلزی پر از مهره و آویزهای جورواجور هستند.

روسری و دستمال گردن؛ کامل‌کننده ست مهمانیاکسسوری پاییزی

در کنار شال‌های گرم و بزرگ، دستمال گردن یکی دیگر از ترندهای اکسسوری های پاییزی امسال است. با این تفاوت که به‌جای دستمال گردن ظریف و کوچک، روسری یا دستمال‌های بزرگ را گره می‌زنید.

دستکش بلند؛ شیک و مجلسیاکسسوری پاییزی

دستکش بلند شما را یاد فیلم‌های قدیمی نمی‌اندازد؟ بی‌دلیل نیست که به آن دستکش اپرایی می‌گویند. این دستکش‌ها یکی از اکسسوری های پاییزی ۱۳۹۹ هستند. دستکش چرم بلند طرفدار زیادی دارد. در کنار پیراهن مجلسی می‌توانید دستکش بلند سفارش دهید. ظاهرتان حسابی شیک و متفاوت می‌شود.

کیف دستی مدل کلاچ؛ جذاب و کاربردیاکسسوری پاییزی

کیف کلاچ یکی از اکسسوری‌های جذابی ا‌ست که در مجموعه‌های پاییز ۲۰۲۰ دیده می‌شود. کلاچ مدل کیفی‌ست که بند یا زنجیر ندارد.

شانل، پرادا (Parda) و پروئِنزا اسکولر (Proenza Schouler) انواع کلاچ‌های زیبا و تماشایی را طراحی کرده‌اند.

کیف دسته کوتاه؛ قدیمی، اما در عین حال امروزیاکسسوری پاییزی

گذشته از کلاچ، کیف دسته کوتاه هم مد شده. در مجموعه‌های دیور (Dior)، میو میو (Miu Miu) و اردم (Erdem)  کیف‌هایی با دسته کوتاه در بالا دیده می‌شود. این کیف‌ها شیک و قشنگند. اگر چنین کیفی در کمد دارید، وقتش رسیده دستمالی به آن بکشید و دوباره استفاده کنید.

شاید بستن دستمال کوچک به دسته‌ کیف، قدیمی و مادربزرگ‌طور به‌نظر برسد. اگر بدانید ترند شده، نظرتان عوض می‌شود.

چکمه بلند و لژدار؛ شیک و قشنگاکسسوری پاییزی

به‌نظر می‌رسد این فصل زمان کفش ورزشی‌های کژوال نباشد. چکمه‌های لژدار و پر زرق‌وبرق را از کمدتان بیرون بیاورید. چکمه بلند تا سر زانو یا بالای زانو با لژ پهن حسابی مد شده. این را از مجموعه‌های سن لورن (Saint Laurent) و ویکتوریا بکهام (Victoria Beckham) می‌فهمیم.

کدام اکسسوری با استایل شخصی شما هماهنگ است؟ کدام‌شان در کمدتان پیدا می‌شود؟ کدام را دلتان می‌خواهد بخرید؟ برایمان بگویید.


در ادامه بخوانید: انواع شلوار زنانه؛ از مام استایل تا سرهمی را دقیقا بشناسید
منبع vogue.com stylecaster.com
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.