زیباترین رنگ‌ موهای پاییز ۲۰۲۰

رنگ موهای پاییز را ببینید و قشنگ‌ترین‌شان را برای خودتان انتخاب کنید. «من‌ومد» در این مطلب از مد پاییزی برای تغییر رنگ مو نوشته و ۱۶ تا از  زیباترین رنگ‌ موهای پاییز ۲۰۲۰ را مرور می‌کند.

پاییز که می‌رسد، انگار قلم‌موی جادویی رنگ همه چیز را عوض می‌کند. شاید شما هم هوس کنید با این تغییر همراه شوید و رنگ موی پاییزی انتخاب کنید. در ۲۰۲۰ رنگ موهای پاییزی خاصی ترند شده.

اما درنهایت شما باید رنگی را انتخاب کنید که با رنگ پوست، رنگ چشم و سلیقه‌ شما هماهنگ و سازگار است. کووید ۱۹ سالن‌های آرایش را به تعطیلی کشاند. حالا که بیشتر آرایشگاه‌ها باز شده‌اند، بد نیست رنگ موی پاییزی برای خودتان انتخاب کنید.

بعضی‌ها ترجیح می‌دهند در خانه مو رنگ کنند و به مکان‌های عمومی نروند. با خواندن این مطلب از «من‌ومد» می‌توانید رنگ موی پاییزی دلخواه‌تان را انتخاب کنید.

با خرید آنلاین رنگ مو،‌ خودتان موها را رنگ کنید و مراقب سلامتی‌تان باشید. حالا ببینید پاییز امسال چه رنگ موهایی بیشتر مد شده.

۱- عسلی؛ خوشگل و مناسب همهرنگ موهای پاییز

تابستان خیلی‌ها سراغ بلوند پلاتینه و سایه‌های دیگر بلوند رفته بودند. حالا وقتش رسیده که رنگ موی کمی گرم‌تر داشته باشید. بلوند عسلی با رنگ پوست خیلی‌ها سازگار است. اگر رنگ بلوند را برای مو ترجیح می‌دهید، به سایه‌های عسلی فکر کنید.

۲- قرمز آتشین؛ گرم و پاییزیرنگ موهای پاییز

کرونا ویروس باعث دوری و افسردگی آدم‌ها شده. به همین دلیل کارشناسان مد می‌گویند رنگ موی قرمز آتشین می‌تواند حال شما را خوب کند. اگر رنگ‌های فانتزی مثل آبی به سلیقه‌ شما نمی‌خورد، سایه‌های قرمز را جدی بگیرید.

۳- مسی؛ همچنان پرطرفداررنگ موهای پاییز

همه با رنگ موی قرمز میانه خوبی ندارند. اگر شما هم دوست ندارید موی قرمز داشته باشید، به مسی فکر کنید. مسی یکی از جذاب‌ترین رنگ‌ موهای پاییز به حساب می‌آید.

۴- خاکستری؛ داغ‌ترین ترند ۲۰۲۰رنگ موهای پاییز

خیلی‌ها در روزهای قرنطینه مو رنگ نکردند. افراد مشهور زیادی بودند که اجازه دادند تارهای خاکستری موشان نمایان شود و با سفیدی مو احساس راحتی کردند. حالا همین خاکستری به یکی از ترندهای رنگ موی پاییز ۲۰۲۰ تبدیل شده.

۵- مشکی؛ راحت و بی‌دردسررنگ موهای پاییز

رنگ و لایت‌های متنوع تابستانی، در روزهای پاییز جای‌شان را به رنگ مشکی می‌دهند. رنگ مشکی به فصل سرما می‌آید. نگهداری از آن ساده‌ است و به پوست روشن و تیره می‌آید.

از طرف دیگر، قرنطینه باعث شد خیلی‌ها به رنگ موی طبیعی خودشان برگردند. در کشور ما موی مشکی و قهوه‌ای تیره فراوان است. نگهداری و مرتب نگه داشتن رنگ مو نزدیک به رنگ طبیعی موهاتان، آسان‌تر است.

۶- ریشه تیره؛ مدی که نمی‌رودرنگ موهای پاییز

ریشه تیره مو در پاییز پرطرفدار است؛ به‌ویژه آنهایی‌ که می‌خواهند از رنگ موی روشن و بلوند به‌ رنگ‌های تیره‌تر بیایند. این ترند را بین افراد معروف و بازیگران سینما هم می‌بینید.

۷- هایلایت پُر؛ تنوع واقعیرنگ موهای پاییز

بعضی‌ها به‌جای این‌که سراغ رنگ موی طبیعی بروند، هایلایت پر و پیمانی را انتخاب می‌کنند. این یکی هم از ترندهای رنگ موی پاییز ۲۰۲۰ است. اگر دل‌تان یک تنوع حسابی می‌خواهد، راه خوبی‌ست. به‌ویژه که اطراف صورت را بیشتر هایلایت می‌کنند.

۸-بلوند؛ با سایه‌های گرم و تیرهرنگ موهای پاییز

هر خانمی دوست دارد رنگ موی مناسب فصل داشته باشد. دوستداران بلوند در پاییز سراغ سایه‌ها و توناژ تیره‌تر و گرم‌تر می‌روند. به همین دلیل بلوند با سایه‌های گرم طرفدار بیشتری دارد.

۹- رنگ موی رنگین‌کمانی؛ مناسب ماجراجوهارنگ موهای پاییز

یکی از رنگ موهای پاییز ۲۰۲۰، رنگین‌کمانی‌ست. اگر دنبال کمی ماجراجویی و رنگ موی متفاوت هستید، احتمالا رنگین‌کمانی توجه‌تان را جلب می‌کند. در این استایل، رنگ‌های آبی، صورتی، بنفش و حتا سبز دیده می‌شود.

۱۰- نارنجی؛ عالی برای پوست روشنرنگ موهای پاییز

گفتیم که سرخ آتیشن از رنگ‌های پاییزی‌ست. اگر آن را به نارنجی با توناژ زرد پاییزی برسانید، یکی دیگر از ترندهای امسال را پیدا کرده‌اید. چنین رنگی بیشتر برای پوست روشن مناسب است و حسابی حال‌وهوای فصل پاییز را در خودش دارد.

۱۱- بالیاژ؛ مدی که آمده تا بماندرنگ موهای پاییز

همان‌قدر که بالیاژ در فصل گرما طرفدار داشت، در پاییز هم محبوب خواهد ماند. به‌نظر نمی‌رسد بالیاژ مو به این زودی طرفدارانش را از دست بدهد.


حتما بخوانید: آمبره مو چیست و چه فرقی با بالیاژ دارد؟

۱۲- صورتی پاستلی؛ جذاب و زنانهرنگ موهای پاییز

به‌نظر می‌رسد رنگ موی صورتی پاستلی در پاییز امسال ماندگار باشد. صورتی پاستلی روی موی دکلره عالی می‌شود. اما از رنگ‌ موهای نیمه‌موقت هم می‌توانید بهره ببرید.

۱۳- قهوه‌ای کلاسیک؛ شیک و خاصرنگ موهای پاییز

قهوه‌ای کلاسیک یکی از رنگ موهای محبوب امسال است. این رنگ مناسب خانم‌هایی‌ست که از موی مشکی خسته شده‌اند، و علاقه‌ای به بلوند ندارند. قهوه‌ای متوسط با سایه‌های گرم و آتشین کاملا مناسب پاییز است. این رنگ مو به بیشتر افراد می‌آید. بی‌دلیل نیست که بازیگران و آدم معروف‌ها سراغش رفته‌اند.

۱۴- رنگ‌های نئونی و پاستلی؛ برای نترس‌هارنگ موهای پاییز

اگر برای تغییرات بزرگ دل و جرات دارید، به رنگ‌های نئونی هم فکر کنید. بعضی‌ها برای تغییر روحیه، رنگ‌هایی مثل فسفری، آبی فیروزه‌ای، زرد یا بنفش را انتخاب می‌کنند.

۱۵- بلوند؛ خامه‌ای و پاییزیرنگ موهای پاییز

بعضی‌ها ترجیح می‌دهند موی دکلره را تیره نکنند. بلوند خامه‌ای (Creamy) گزینه‌ خوبی برای فصل جدید است. اگر نمی‌خواهید تغییر زیادی در رنگ مو بدهید و از بلوند بودن موهاتان راضی هستید، بلوند خامه‌ای را درنظر بگیرید.

۱۶- شکلاتی؛ به گرمی شکلات داغرنگ موهای پاییز

رنگ شکلاتی همیشه طرفدار خودش را دارد. ولی در پاییز امسال شکلاتی گرم با توناژ قرمز، مثل فندقی، بژ و مسی کارساز می‌شود. کسانی که موی چندان تیره نمی‌پسندند، می‌توانند قهوه‌ای شکلاتی روشن را درنظر داشته باشند.

شما کدام رنگ مو را برای خودتان پسندیدید؟


در ادامه بخوانید: زیباترین اکسسوری‌های پاییز ۲۰۲۰؛ از بند ماسک تا دستمال گردن
منبع instyle.com oprahmag.com
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید
2 دیدگاه
  1. افرا می‌گوید

    مطالب جذاب و به روز هستند . تشکر

    1. مهتاب خسروشاهی می‌گوید

      خیلی خوشحالیم که مطالب رو دوست داشتین.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.